Сценарій техно-квесту «STEM-mix»

Про матеріал
Впровадження STEM-освітніх ідей, новітніх методів навчання, використання інтерактивних технологій, розвиток творчих здібностей молодого покоління, надання знань, вмінь та здібностей до розвитку в різних сферах діяльності – одне з вагомих завдань сучасності. Сьогодні STEM-підходи реалізуються у багатьох закладах освіти України, в тому числі і в позашкіллі. Дієвим інструментом для заохочення дітей до занять у гуртках науково-технічного напряму є різноманітні масові заходи. Участь у творчих конкурсах формує у вихованців креативність, аналітичне мислення, сприяє розвитку розумово-пізнавальних і творчих компетентностей. Пропонуємо до Вашої уваги сценарій одного з таких заходів.
Перегляд файлу

Сценарій техно-квесту

«STEM-mix»

 

Кіслова Олена Юріївна,

керівник гуртка початкового

технічного моделювання,

Відмінник освіти України

 

Мета: популяризація науково-технічного напряму гурткової роботи; створення умов для розвитку творчих здібностей дітей; формування соціальної, пізнавальної та практичної компетентностей учнівської молоді.

 

Обладнання: маршрутні листи, матеріали для виготовлення моделі ракети та найпростіших планерів, установка для запуску ракет, модель автомобіля на гумовому двигуні, гра «колективний» маркер, паперові (пластикові) стакани, клейові фішки.

 

Місце проведення: Комунальний позашкільний навчальний заклад «Станція юних техніків Саксаганського району» Криворізької міської ради.

 

Учасники заходу: У квесті беруть участь команди закладів загальної середньої та позашкільної освіти району у складі 4 учасників, віком 9-12 років.

 

Загальна тривалість квесту: 1,5 години.

 

Хід квесту

 

У дворі закладу облаштовано сім локацій. Шість з них - це місця виконання завдань, а сьоме - чек-пойнт (контрольний пункт). Назви локацій зроблені великими літерами та розміщені на видному місці. Лунає весела музика. Команди-учасниці гри шикуються на подвір’ї. Звучать слова привітання (директора закладу, запрошених гостей).

Головний суддя інструктує учасників щодо дотримання правил безпеки життєдіяльності під час гри, нагадує правила (інструкційно-методичні матеріали щодо проведення техно-квесту (додаток 1) команди отримали заздалегідь).

Центральне завдання: кожна команда повинна пройти шість етапів квесту (у певному порядку, який зазначено у маршрутному листі (додаток 2). На кожному етапі гравці мають, за обмежений час, виконати певні завдання, інструкції до яких будуть отримувати безпосередньо у судді-контролера кожного етапу. За виконання завдань команда отримує фішки (додаток 3).

Час гри: на проходження одного етапу надається 10 хвилин. Для переходу до наступного – 2 хвилини.

Почувши звуковий сигнал команди мають:

- залишити локацію;

- швидко дістатися до чек-пойнту (контрольного пункту), у присутності головного судді закріпити зароблені фішки у рейтинговому вікні (додаток 4);

- прибути до наступної локації, по звуковому сигналу розпочати виконувати завдання.

Назви команд вносяться до рейтингового вікна. Капітани команд отримують маршрутні листи, знайомлять з ними команду та вирушають до першої локації. Звучить сигнал до початку.

Завдання, що виконуватимуть команди:

- «Доставка вантажу на орбіту» (додаток 5);

- «Лабіринт» (додаток 6);

- «Архітектори» (додаток 7);

- «Автоперегони» (додаток 8);

- «Пінг-понг зі стаканчиками» (додаток 9)

- «Вищий пілотаж» (додаток 10).

Щоб заробити додаткові фішки гравці мають повторити завдання.

Після виконання кожного завдання команди обов’язково відвідують чек-пойнт (контрольний пункт), щоб закріпити зароблені фішки у рейтинговому вікні.

Переможницею гри вважається та команда, яка по завершенню шостого завдання буде мати найбільшу кількість  фішок у рейтинговому вікні.

Судейська колегія підводить підсумки. За результатами гри команди отримають три головних (І, ІІ, ІІІ місця) та заохочувальні призи.

Нагородження команд-учасниць

Додаток 1

Інструкційно-методичні матеріали

щодо проведення відкритого техно-квесту «STEM-mix»

 

1. Мета та завдання

1.1. Популяризація та розвиток дитячої технічної творчості в районі;

1.2. Розвиток конструкторських та творчих здібностей, підвищення творчої активності школярів;

1.3. Організація змістовного дозвілля, формування навичок здорового способу життя;

1.4. Виявлення обдарованих дітей, створення умов для особистісного розвитку учнів, їх мотивації до пізнавальної діяльності.

 

2. Керівництво та організація

Організація та проведення заходу покладається на комунальний позашкільний навчальний заклад «Станція юних техніків Саксаганського району» Криворізької міської ради.

 

3. Місце та час проведення

Техно-квест «STEM-mix» відбудеться 13.05.2020 року о 14.00 на базі КПНЗ «СЮТ Саксаганського району» КМР за адресою: вул. Генерала Кузнецова, 14А.

Реєстрація учасників до 13.45 год.

 

4. Учасники

4.1. До участі у заході запрошуються команди від закладів загальної середньої та позашкільної освіти (по одній від закладу). Вік учасників від 9 до 12 років включно. До складу команди входить 4 учасника і 1 супроводжуюча особа, яка несе відповідальність за життя та здоров’я дітей в дорозі та під час проведення техно-квесту.

4.2. Кожна команда повинна мати один єдиний елемент в одязі (галстук, кепка, футболка тощо)

4.3. Перед початком квесту відповідальні за проведення проводять з учасниками цільовий інструктаж з безпеки життєдіяльності.

 

Увага! Реєструючись, ви даєте згоду на оприлюднення на сайті ваших особистих результатів участі у техно-квесті «STEM-mix», а також вашої персональної інформації, яка стосується навчального закладу, класу тощо.

 

5. Умови проведення

Центральне завдання: кожна команда повинна пройти шість етапів квесту (у певному порядку, який зазначено у маршрутному листі). На кожному етапі гравці мають, за обмежений час, виконати певні завдання, інструкції до яких будуть отримувати безпосередньо у судді-контролера кожного етапу. За виконання завдань команда отримує – фішки.

Час гри: на проходження одного етапу надається 10 хвилин. Для переходу до наступного – 2 хвилини.

Почувши звуковий сигнал команди мають:

- залишити локацію;

- швидко дістатися до чек-пойнту (контрольного пункту), у присутності головного судді, закріпити зароблені фішки у рейтинговому вікні;

- прибути до наступної локації, по звуковому сигналу розпочати виконувати завдання.

 

6. Вимоги до оформлення документації

Учасники заходу до 01.05.2020 року надають попередню заявку на електронну адресу (sakssut@gmail.com) та у паперовому вигляді безпосередньо під час реєстрації за формою:

 

ЗАЯВКА

на участь у відкритому техно-квесті «STEM-mix»

 

________________________________

(назва навчального закладу)

 

№ з\п

ПІБ учасника

Дата народження

Клас/Гурток

ПІБ керівника гуртка (повне)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник команди (ПІБ повне)_________________

 

Директор ___________________

 

 

7. Визначення переможців

За підсумками проведення техно-квесту визначаються переможці в командній першості (І, ІІ, ІІІ місце). Переможці нагороджуються грамотами комунального позашкільного навчального закладу «Станція юних техніків Саксаганського району» Криворізької міської ради.

.

 

8. Склад журі

Голова суддівської колегії:

- Бойко Т.М., директор КПНЗ «СЮТ Саксаганського району» КМР;

Секретар:

- Колісник О.В., методист КПНЗ «СЮТ Саксаганського району» КМР;

Члени журі:

- Шумакова М.М., заступник директора КПНЗ «СЮТ Саксаганського району» КМР,

- Кіслова О.Ю., Пустовий О.О., Хименко Ю.І., керівники гуртків КПНЗ «СЮТ Саксаганського району» КМР.

 


Додаток 2

 

Маршрутні листи

 

(Зразки маршрутних листів передбачають рух команд по колу)

 

 

Маршрут № 1

 

№ з/п

Локація

1

«Архітектори»

2

«Лабіринт»

3

«Доставка вантажу на орбіту»

4

«Пінг-понг зі стаканчиками»

5

«Автоперегони»

6

«Вищий пілотаж»

 

Маршрут № 2

 

№ з/п

Локація

1

«Лабіринт»

2

«Доставка вантажу на орбіту»

3

«Пінг-понг зі стаканчиками»

4

«Автоперегони»

5

«Вищий пілотаж»

6

«Архітектори»

 

Маршрут № 3

 

№ з/п

Локація

1

«Доставка вантажу на орбіту»

2

«Пінг-понг зі стаканчиками»

3

«Автоперегони»

4

«Вищий пілотаж»

5

«Архітектори»

6

«Лабіринт»


Додаток 3

Фішки

 

Free Printable Robot Memory Game  - #printable #preschoolers #preschoollearning #preschool #prek  #printablesforkids #printablegames


Додаток 4

Рейтингове вікно

 

(Зароблені фішки капітани розташовують над назвою команди знизу вверх)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Команда 1

Команда 2

Команда 3

Команда 4

Команда 5

Команда 6

Команда 7

Команда 8

Команда 9

Команда 10


Додаток 5

 

Завдання «Доставка вантажу на орбіту»

 

Команда отримає матеріали для виготовлення моделі найпростішої ракети, повітряну кульку, установку для запуску ракети.

Завдання: виготовити модель ракети, налагодити пускову установку та за допомогою повітряної кульки (імітуючи реактивну тягу) перемістити ракету до пункту призначення.

За виконання завдання команда отримує фішку. Щоб заробити додаткові фішки гравці мають запустити ракету ще раз.

cómo hacer el experimento del globo cohete


Додаток 6

 

Завдання «Лабіринт»

Завдання: за допомогою гри «Колективний маркер» команда має пройти лабіринт, зображений на аркуші паперу. За виконання завдання команда отримує фішку. Щоб заробити додаткові фішки гравці мають замінити колір маркера та пройти лабіринт ще раз.

ИГРА КВЕСТ для детей (100 идей на ваш сценарий). | Семейная Кучка

 

 

 

 

 

 

 

Tekenspel - Strippen Zieher - Earth Games - Spelmaterialen met een positieve invloed Een dynamisch creatief, interactief tekenspel voor 2 tot 10 personen. Geschikt vanaf 4 jaar t/m voor volwassenen. Voor binnen en buiten met krijt, stift of stoepkrijt. Voor op school, kinderopvang, training, teamwork, feestjes. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Додаток 7

 

Завдання «Архітектори»

 

Завдання: за допомогою кільця з гуми, до якого прив’язані чотири мотузки (по кількості гравців) команда має збудувати башту з паперових (пластикових) стаканів. Перший поверх – 3 стакана, другий – 2, третій – 1стакан. Зав дання вважається виконаним якщо башта збудована повністю.

Щоб заробити додаткові фішки гравці мають повторити завдання.

Stack the cups game with red solo cups. Creative Kids Party Games for your celebration. #stackthecups #redsolocup #stackingcupgame #games #backyardgames #outdoorgames #kidspartygames #partygames #party #partyideas #birthday #birthdaygames #birthdayideas #


Додаток 8

 

Завдання «Автоперегони»

 

Команда отримує модель автомобіля на гумовому двигуні. Учасники мають розібратися з принципом роботи гумового двигуна, навчитися запускати модель, враховувати напрямок її руху.

На локації накреслено чотири кола (по кількості гравців у команді) діаметром 1м, на відстані 3м одне від одного (по колу).

Завдання: кожен гравець має зайняти своє коло, приводячи в дію гумовий мотор. Учасники, по черзі, запускають модель так, щоб вона перетнула межу кола наступного гравця. Тільки після цього господар кола має право взяти модель до рук, завести мотор і направити до наступного кола. Якщо автомобіль не потрапляє до кола, то учасник, який його запустив, має наздогнати модель та повторити спробу. Коли модель повертається до кола з якого почався її рух – команда отримує фішку.

Щоб заробити додаткові фішки гравці мають повторити завдання.

 


Додаток 9

 

Завдання «Пінг-понг зі стаканчиками»

 

На столі, на відстані близько 40 см від краю, стоять шість паперових (пластикових) стаканів.

Завдання: гравці, по черзі, підходять до столу та кидають м’ячик для пінг-понгу так щоб він вдарився об стіл і за стрибнув у стакан. Стакан, у який поцілили, перевертається дном до гори. Кожен учасник виконує шість кидків поспіль. За кожні шість перевернутих стаканів команда отримує фішку.

 

 

 

Use plastic cups to create a fun circus bowling game for preschoolers or younger elementary students. Download the free printable for kids to color! | craftprojectideas.com


Додаток 10

 

Завдання «Вищий пілотаж»

Кожен гравець отримує матеріали для виготовлення найпростіших планерів. На локації накреслено три кола діаметром 1м, на відстані 3 м від них – стартова лінія.

Завдання: кожен учасник виготовляє модель планера. Гравці тричі запускають свої моделі, намагаючись, по черзі, влучити у три кола. Кожне попадання приносить команді фішку.

 

Картинки по запросу "планер из бумаги"

 

 

docx
Додав(-ла)
Кислова Елена
Додано
12 травня 2020
Переглядів
574
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку