Мета: сприяти виникненню позитивних емоцій у класі ; розширити уявлення дітей про сімʼю; виховувати шанобливе ставлення до всіх членів родини. розвивати увагу, зорову пам'ять, уяву; виховувати дружні стосунки між усіма учнями класу. Хід заняття
І. Привітання. Дорогі друзі! Сьогодні до нас завітали гості. Привітайтеся.
Всіх вас рада привітати і найкращого бажати…
Чи все необхідне ви сьогодні приготували на нашу зустріч? Очі? Вуха? Рука? Серце?
(Діти встають, разом промовляють вірш - вітання, виконують відповідні рухи.)
Вітання. Вправа «Наше коло, мов сім’я».
Наше коло, мов сім’я. Друзі ми: і ти, і я. — Добрий день сусіду зліва. — Добрий день сусіду справа. Ми — одна сім’я. Наше коло, мов сім’я. Друзі ми: і ти, і я. Обніми сусіда зліва. Обніми сусіда справа. Ми — одна сім’я.
Вітання учнів між собою і побажання. Я вітаю тебе… Бажаю тобі доброго дня!
Ігровий тренінг. Гра «Рука». Протягніть руку вперед. -Зігніть свій пальчик ті діти, хто сьогодні гарно відпочив цієї ночі. - Зігніть свій пальчик ті діти, хто сьогодні зробив зарядку. – Зігніть свій пальчик ті діти, хто смачно поснідав. - Зігніть свій пальчик ті діти, хто зустрівся з другом. Скільки пальчиків ми загнули? Порахуйте. Що одержали? Клас. І настрій у вас? Обмін інформацією. Робота з календарем. Помічник дня подає інформацію за допомогою шаблону про дату, назву тижня, погоду, кількість присутніх. Оголошення теми ранкової зустрічі . Вчитель У кожної людини є найрідніші люди. Хто це? Дізнатися нам допоможе вірш. Тато, мама, дід, бабуся – всіх назву не помилюся. Старший братик і сестричка – ось сімейка невеличка. Не спиняйте, бо зіб'юся. Мама, тато, дід, бабуся – Старший брат, сестра і я - отака у нас сім'я. То про яких членів родини згадується у вірші? Давайте назвемо їх і порахуємо.
Вправа «Моя сім’я». Авторське крісло.
- Сьогодні ми розповімо один одному про свою сім’ю. - Спочатку я представлю вам свою сім’ю. (кожен розповідає про свою сім’ю, наклеює фото або малюнки; потім обговоримо ситуації, які склалися в сім’ях). Стас: Я живу з мамою Наталкою, татом Сашком, братиком Владиком. У мене є бабуся Ліда, бабуся Віра, дідусь Гриша і дідусь Павло. Марина: Я живу з мамою Оксаною і бабусею Людою. Групове заняття. Робота з цеглинками «Лєго». Масаж рук. Гра „Щаслива родина ”. Вчитель . Спробуємо з вами з’ясувати, яка повинна бути щаслива родина. У кожного з вас є цеглинки «Лєго». А якого кольору вони? Порахуйте їх. Я буду читати питання і якщо це щаслива родина, то ви піднімаєте зелену цеглинку, а якщо ні – червону цеглинку.
- Допомагають один одному.
- Піклуються про менших.
- Не прибирають у будинку.
- Вимагають купити собі іграшку.
- Шанують старших.
- Разом відпочивають.
- Кожен день сваряться.
- Люблять один одного.
Молодці! Хороша сім’я – це найбільше щастя на землі. І в тій сім’ї лад, де всі люблять один одного, поважають один одного, турбуються про всіх членів родини.
Вправа у колі.
Ігровий тренінг. Гра «Рука». Протягніть руку вперед.
- Зігніть свій пальчик ті діти, кому сьогодні було цікаво на ранковій зустрічі.
- Зігніть свій пальчик ті діти, хто сьогодні гарно відпочив.
Зігніть свій пальчик ті діти, хто сьогодні розказував про свою сім ю.
Зігніть свій пальчик ті діти, сподобалася нашазустріч.
Скільки пальчиків ми загнули? Порахуйте. Що одержали? Клас. І настрій у вас?
Діти стають в коло, беруться за руки та промовляють:
Ми всі одна сім я, єдина ми родина- Мільйони різних Я,
А разои – Україна!
«Бажаємо всім міцного здоров’я та жити в дружній сім’ї!»
Іванівська спеціальна школа
РАНКОВА ЗУСТРІЧ
«Ми – одна сім'я»
Вчителя 1 класу: Гаврилюк Н.П.
Мета: сприяти виникненню позитивних емоцій у класі ; розширити уявлення дітей про сімʼю; виховувати шанобливе ставлення до всіх членів родини. розвивати увагу, зорову пам'ять, уяву; виховувати дружні стосунки між усіма учнями класу.
Хід заняття
І. Привітання. Дорогі друзі! Сьогодні до нас завітали гості. Привітайтеся.
Всіх вас рада привітати і найкращого бажати…
Чи все необхідне ви сьогодні приготували на нашу зустріч? Очі? Вуха? Рука? Серце?
(Діти встають, разом промовляють вірш - вітання, виконують відповідні рухи.)
Вітання. Вправа «Наше коло, мов сім’я».
Наше коло, мов сім’я. Друзі ми: і ти, і я. — Добрий день сусіду зліва. — Добрий день сусіду справа. Ми — одна сім’я. Наше коло, мов сім’я. Друзі ми: і ти, і я. Обніми сусіда зліва. Обніми сусіда справа. Ми — одна сім’я. Вітання учнів між собою і побажання. Я вітаю тебе… Бажаю тобі доброго дня! Ігровий тренінг. Гра «Рука». Протягніть руку вперед. -Зігніть свій пальчик ті діти, хто сьогодні гарно відпочив цієї ночі. - Зігніть свій пальчик ті діти, хто сьогодні зробив зарядку. – Зігніть свій пальчик ті діти, хто смачно поснідав. - Зігніть свій пальчик ті діти, хто зустрівся з другом. Скільки пальчиків ми загнули? Порахуйте. Що одержали? Клас. І настрій у вас? Обмін інформацією. Робота з календарем. Помічник дня подає інформацію за допомогою шаблону про дату, назву тижня, погоду, кількість присутніх. Оголошення теми ранкової зустрічі . Вчитель У кожної людини є найрідніші люди. Хто це? Дізнатися нам допоможе вірш. Тато, мама, дід, бабуся – всіх назву не помилюся. Старший братик і сестричка – ось сімейка невеличка. Не спиняйте, бо зіб'юся. Мама, тато, дід, бабуся – Старший брат, сестра і я - отака у нас сім'я. То про яких членів родини згадується у вірші? Давайте назвемо їх і порахуємо. Вправа «Моя сім’я». Авторське крісло.. - Сьогодні ми розповімо один одному про свою сім’ю. - Спочатку я представлю вам свою сім’ю. (кожен розповідає про свою сім’ю, наклеює фото або малюнки; потім обговоримо ситуації, які склалися в сім’ях). Стас: Я живу з мамою Наталкою, татом Сашком, братиком Владиком. У мене є бабуся Ліда, бабуся Віра, дідусь Гриша і дідусь Павло. Марина: Я живу з мамою Оксаною і бабусею Людою. Групове заняття. Робота з цеглинками «Лєго». Масаж рук. Гра „Щаслива родина ”. Вчитель . Спробуємо з вами з’ясувати, яка повинна бути щаслива родина. У кожного з вас є цеглинки «Лєго». А якого кольору вони? Порахуйте їх. Я буду читати питання і якщо це щаслива родина, то ви піднімаєте зелену цеглинку, а якщо ні – червону цеглинку.
- Допомагають один одному.
- Піклуються про менших.
- Не прибирають у будинку.
- Вимагають купити собі іграшку.
- Шанують старших.
- Разом відпочивають.
- Кожен день сваряться.
- Люблять один одного.
Молодці! Хороша сім’я – це найбільше щастя на землі. І в тій сім’ї лад, де всі люблять один одного, поважають один одного, турбуються про всіх членів родини.
Вправа у колі.
Ігровий тренінг. Гра «Рука». Протягніть руку вперед.
- Зігніть свій пальчик ті діти, кому сьогодні було цікаво на ранковій зустрічі.
- Зігніть свій пальчик ті діти, хто сьогодні гарно відпочив.
Зігніть свій пальчик ті діти, хто сьогодні розказував про свою сім ю.
Зігніть свій пальчик ті діти, сподобалася нашазустріч.
Скільки пальчиків ми загнули? Порахуйте. Що одержали? Клас. І настрій у вас?
Діти стають в коло, беруться за руки та промовляють:
Ми всі одна сім я, єдина ми родина- Мільйони різних Я,
А разои – Україна!
«Бажаємо всім міцного здоров’я та жити в дружній сім’ї!»