Сценарій виховного заходу: "Земля - наш спільний дім"

Про матеріал
СЦЕНАРІЙ ВИХОВНОГО ЗАХОДУ НА ЕКОЛОГІЧНУ ТЕМАТИКУ: «Земля – наш спільний дім» Мета: продовжувати формувати уявлення про необхідність охорони природи, про найглобальніші екологічні проблеми та згубну дію їх на природу Землі; підсумувати знання про екологічні взаємозв'язки, усвідомлення яких необхідне для розвитку в учнів сучасного екологічного мислення; розвивати творчі здібності дітей, естетичне бачення навколишнього середовища; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї, відповідальність за дії та поведінку; привернути увагу громадськості до екологічних проблем села, міста, області. Вказати на недопустимість бездумного втручання людини в природу. Порушити проблеми розумного застосування досягнень науки та особистої відповідальності кожного за стан довкілля. Обладнання: мультимедійна презентація на тему: «Наша планета в небезпеці – ми маємо зберегти її», костюми, плакати, малюнки. Методи: словесний, наочний. Підходи: діяльнісно–орієнтовний, креативний, особистісно – орієнтований. Дійові особи: ведуча 1, ведуча 2, учениця, зайчик. ХІД ЗАХОДУ Ведуча 1: У наш час людство переживає досить складний період своєї історії — період загрозливої для існування цивілізації дії негативних факторів: знищення природи, незворотні явища в біосфері, деградація людської моралі, зростання бідності, поширення хвороб, голоду, посилення конфлікту між техносферою та біосферою. Ведуча 2: Проблема екологічного стану довкілля надзвичайно важлива в нашому XXI столітті. Наскільки кожен із нас переймається екологічними проблемами сьогодення? Ведуча 1: А чи знаєте ви, що 1000 років потрібно для розпаду скляної пляшки в ґрунті? Ведуча 2: Чи відомо вам, що вихлопні гази автомобіля забруднюють атмосферу? Ведуча 1: 400 років потрібно для розпаду поліетиленового пакету в ґрунті. Ведуча 2: А чи знаєте ви, що вчасно вимикаючи прилади, ми заощаджуємо електроенергію? Ведуча 1: Один мешканець України в середньому за день викидає 0,5 кг сміття. Ведуча 2: Поліетиленові пакети стали однією з причин вимирання велетенських морських черепах. Ведуча 1: Чи відомо вам, що для вбирання розлитої на поверхні моря нафти використовуютькилимки,виготовлені із синтетичною матеріалу, які вибірково вбирають нафту, відштовхуючи воду? (Килимки скидають на нафтові плями, а потім збирають у пластикові мішки. На спеціальних пресах віджимають нафту й використовують знову). Ведуча 2: Протягом доби кімнатні рослини поглинають до 87% забруднень. Ведуча 1: Мешканці Землі за 1 рік споживають стільки кисню, що якби цей об'єм кисню помістити в сталеві цистерни, то поїзд був би довжиною, як відстань від Землі до Сонця й назад. Ведуча 2: Заради м'яса, шкіри, панцирів або продажу живих тварин щороку люди знищують або виловлюють 2млн черепах, до 7млн крокодилів, десятки мільйонів ящірок. Ведуча 1: Діяльність людини призводить до зменшення чисельності видів рослин та тварин. (Звучить музика) Учениця: «Планета - ненька» Планета - ненька, ти як мати Уважна ,чуйна, дорога ти ! Чому ж тебе ми ображаєм, Не бережемо ліс,повітря? Річки забруднені течуть, живі істоти не живуть у тій воді брудній і ржавій. Вона лиш смерть несе для нас! А ми ж могли би повсякчас Ловити рибу і купатись, І краєвидом задивлятись. Та там лиш бруд, сміття і сморід. Лелека мусить весь той клопіт Минати, де ж гніздо їм звить? Куди дітей своїх водить? І гинуть звірі, птахи , люди Від тої згубної наруги Що ми вчиняєм на Землі! Це ж дім наш, наша колискова! Не буде кращої ніколи! Спиніться люди, схаменіться! Дітей і внуків збережіть! Земля терпляча все долає Хоча до нас вона волає: Пожежі, зсуви, землетруси, Вогонь, потоп і урагани! Як ще до нас їй докричатись? Ми всі повинні об'єднатись Спасти себе і весь наш рід. Планету-неньку зберегти ! Щоб вся вона була квітуча Зелена ,чиста і пахуча. Свій голос я дитячий, тихий Віддам за це! Не буде лиха ! А буде щастя на Землі. (Сценка: розмова між ученицею та зайчиком) (З’являється Зайчик. На шляху йому зустрічаються учні, що оберігають природу). Учениця: - Стій, хто іде? Зайчик:- Це я – Зайчик. Я зібрався до лісу відпочити. Учениця: - А ти знаєш правила перебування в лісі? Зайчик: - Я знаю правила для пішоходів, правила для учнів, правила етикету. А хіба є правила для природи? Учениця:- Є! Адже природа дуже вразлива! Тому треба вести себе так, щоб не нашкодити їй! Зайчик: - А-а-а-а я знаю!!! Коли йдеш до лісу - треба подивитися чи немає вовків спочатку ліворуч, потім праворуч! (заламує пальці) - раз! До лісу треба приходити завчасно - два! Коли зустрічаються дикі звірі з ними треба вітатися - три! Правильно? Тоді все, бувайте, я спішу! Учениця: - Зупинись! Не можна тривожити гніздування птахів! Учениця: - Не рвати лісових квітів! Зайчик: А я і не знав… Учениця: Не рвати гриби, а зрізувати! Учениця: Слухати музику лісу! Учениця: Не розкладати вогонь для забави! Учениця: Не топтати лісові трави! Зайчик: Дякую. Тепер я буду знати!!! Учениця: Обов'язок людини — про довкілля дбати, Щоб в спадок нашим дітям передати! Зайчик: Наш світ живий і розмаїтний, Довкілля наше чарівне. Он на лугаг розквітли квіти І все це радує мене! Ведуча 1: Екологічну діяльність ми прийшли показати. Ведуча 2: Про необхідність збереження довкілля вийшли розказати. Ведуча 1: Для нас звичними традиційними стали такі акції: Ведуча 2: Акція «Допоможемо зимуючим птахам» Ведуча 1: Акція «Галерея кімнатних рослин» Ведуча 2: Акція «Прибирання шкільної території від сміття» Ведуча 1: Акція «Шпаківні та годівнички для птахів» Ведуча 2: Ми проводимо конкурси малюнків та екологічні виставки для розвитку в учнів сучасного екологічного мислення, формування уявлення про необхідність охорони природи, про найглобальніші екологічні проблеми та згубну дію їх на природу. Ведуча 1: І щоб ви в житті із совістю дружили Вам у походи ходити І мандрувать, любі діти. Вмійте ж природу любити, Кожній стеблинці радіти. В полі, у лісі, над яром – Квіти, дерева і трави… Цвіту не вирви задаром, Гілки не втни для забави. Оберігаймо і стежиночку в гаї. Все те окрасою буде Нашого рідного краю... Ведуча 2: Повітря, земля і вода – це Природа. Природа – це я. І ти – це Природа. Пустелі і гори, поля і ліси, і ми - тільки частка цієї краси. Всі разом: Ми – адвокати природи! Учениця: Ми завжди будемо захищати її. Друзі бережіть природу на нашій планеті Земля! Ведуча 1: Наш виховний захід на екологічну тематику: «Земля – наш спільний дім» підійшов до завершення. Дякуємо за увагу.
Перегляд файлу

СЦЕНАРІЙ ВИХОВНОГО ЗАХОДУ НА ЕКОЛОГІЧНУ ТЕМАТИКУ:

«Земля – наш спільний дім»

Мета:  продовжувати формувати уявлення про необхідність охорони природи, про найглобальніші екологічні проблеми та згубну дію їх на природу Землі; підсумувати знання про екологічні взаємозв'язки, усвідомлення  яких необхідне для розвитку в учнів сучасного екологічного мислення; розвивати творчі здібності дітей, естетичне бачення навколишнього середовища; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї, відповідальність за дії та поведінку; привернути увагу громадськості до екологічних проблем села, міста, області. Вказати на недопустимість бездумного втручання людини в природу. Порушити проблеми розумного застосування досягнень науки та особистої відповідальності кожного за стан довкілля.

Обладнання: мультимедійна презентація на тему: «Наша планета в небезпеці – ми маємо зберегти її», костюми, плакати, малюнки.

Методи: словесний, наочний.

Підходи: діяльнісно–орієнтовний, креативний, особистісно – орієнтований.

Дійові особи: ведуча 1, ведуча 2, учениця, зайчик.

Хід заходу

Ведуча 1: У наш час людство переживає досить складний період своєї історії — період загрозливої для існування цивілізації дії негативних факторів: знищення природи, незворотні явища в біосфері, деградація людської моралі, зростання бідності, поширення хвороб, голоду, посилення конфлікту між техносферою та біосферою.

Ведуча 2: Проблема екологічного стану довкілля надзвичайно важлива в  нашому XXI столітті. Наскільки кожен із нас переймається екологічними проблемами сьогодення?

Ведуча 1: А чи знаєте ви, що 1000 років потрібно для розпаду скляної пляшки в ґрунті?

Ведуча 2: Чи відомо вам, що вихлопні гази автомобіля забруднюють атмосферу?

Ведуча 1: 400 років потрібно для розпаду поліетиленового пакету в ґрунті.

Ведуча 2: А чи знаєте ви, що вчасно вимикаючи прилади, ми заощаджуємо електроенергію?

Ведуча 1: Один мешканець України в середньому за день викидає 0,5 кг сміття.

Ведуча 2: Поліетиленові пакети стали однією з причин вимирання велетенських морських черепах. 

Ведуча 1: Чи відомо вам,  що для вбирання розлитої на поверхні моря нафти використовуютькилимки,виготовлені   із   синтетичною   матеріалу,   які  вибірково  вбирають  нафту, відштовхуючи воду? 

(Килимки скидають на нафтові плями, а потім збирають у пластикові мішки. На спеціальних пресах віджимають нафту й використовують знову).

Ведуча 2: Протягом доби кімнатні рослини поглинають до 87% забруднень.

Ведуча 1: Мешканці Землі за 1 рік споживають стільки кисню, що якби цей об'єм кисню помістити в сталеві цистерни, то поїзд був би довжиною, як відстань від Землі до Сонця й назад. 

Ведуча 2: Заради м'яса, шкіри, панцирів або продажу живих тварин щороку люди знищують або виловлюють 2млн черепах, до 7млн крокодилів, десятки мільйонів ящірок.

Ведуча 1: Діяльність людини призводить до зменшення чисельності видів рослин та тварин.

(Звучить музика)

Учениця:                               «Планета - ненька»

Планета - ненька, ти як мати

Уважна ,чуйна, дорога ти !

Чому ж тебе ми ображаєм,

Не бережемо ліс,повітря?

Річки забруднені течуть,

живі істоти не живуть

у тій воді брудній і ржавій.

Вона лиш смерть несе для нас!

А ми ж могли би повсякчас

Ловити рибу і купатись,

І краєвидом задивлятись.

Та там лиш бруд, сміття і сморід.

Лелека мусить весь той клопіт

Минати, де ж гніздо їм звить?

Куди дітей своїх водить?

І гинуть звірі, птахи , люди

Від тої згубної наруги

Що ми вчиняєм на Землі!

Це ж дім наш, наша колискова!

Не буде кращої ніколи!

Спиніться люди, схаменіться!

Дітей і внуків збережіть!

Земля терпляча все долає

Хоча до нас вона волає:

Пожежі, зсуви, землетруси,

Вогонь, потоп і урагани!

Як ще до нас їй докричатись?

Ми всі повинні об'єднатись

Спасти себе і весь наш рід.

Планету-неньку зберегти !

Щоб вся вона була квітуча

Зелена ,чиста і пахуча.

Свій голос я дитячий, тихий

Віддам за це!

Не буде лиха !

А буде щастя на Землі.

(Сценка: розмова між ученицею та зайчиком)

(З’являється Зайчик. На шляху йому зустрічаються учні, що оберігають природу).

Учениця: - Стій, хто іде?

Зайчик:- Це я – Зайчик. Я зібрався до лісу відпочити.

Учениця: - А ти знаєш правила перебування в лісі?

Зайчик: - Я знаю правила для пішоходів, правила для учнів, правила етикету. А хіба є правила для природи?

Учениця:- Є! Адже природа дуже вразлива! Тому треба вести себе так, щоб не нашкодити їй!

Зайчик: - А-а-а-а я знаю!!! Коли йдеш до лісу - треба подивитися чи немає вовків спочатку ліворуч, потім праворуч! (заламує пальці) - раз! До лісу треба приходити завчасно - два! Коли зустрічаються дикі звірі з ними треба вітатися - три! Правильно? Тоді все, бувайте, я спішу!

Учениця: - Зупинись!  Не можна тривожити гніздування птахів!

Учениця: - Не рвати лісових квітів!

Зайчик: А я і не знав…

Учениця: Не рвати гриби, а зрізувати!

Учениця: Слухати музику лісу!

Учениця: Не розкладати вогонь для забави!

Учениця: Не топтати лісові трави!

Зайчик: Дякую. Тепер я буду знати!!!

Учениця:                       Обов'язок людини — про довкілля дбати,

Щоб в спадок нашим дітям передати!

Зайчик:                                Наш світ живий і розмаїтний,

Довкілля наше чарівне.

Он на лугаг розквітли квіти

І все це радує мене!

Ведуча 1: Екологічну діяльність ми прийшли показати.

Ведуча 2:  Про необхідність збереження довкілля вийшли розказати.

Ведуча 1: Для нас звичними традиційними стали такі акції:

Ведуча 2: Акція «Допоможемо зимуючим птахам»

Ведуча 1: Акція «Галерея кімнатних рослин»

Ведуча 2: Акція «Прибирання шкільної території від сміття»

Ведуча 1: Акція «Шпаківні та годівнички для птахів»

Ведуча 2: Ми проводимо конкурси малюнків та екологічні виставки для розвитку в учнів сучасного екологічного мислення, формування уявлення про необхідність охорони природи, про найглобальніші екологічні проблеми та згубну дію їх на природу.

Ведуча 1: І щоб ви в житті із совістю дружили

Вам у походи ходити

І мандрувать, любі діти.

Вмійте ж природу любити,

Кожній стеблинці радіти.

В полі, у лісі, над яром –

Квіти, дерева і трави…

Цвіту не вирви задаром,

Гілки не втни для забави.

Оберігаймо і стежиночку в гаї.

Все те окрасою буде

Нашого рідного краю...

Ведуча 2:              Повітря, земля і вода – це Природа. Природа – це я. І ти – це     

                     Природа. Пустелі і гори, поля і ліси, і ми - тільки частка цієї краси.

Всі разом: Ми – адвокати природи!

Учениця: Ми завжди будемо захищати її.

Друзі бережіть природу на нашій планеті Земля!

Ведуча 1: Наш виховний захід на екологічну тематику: «Земля – наш спільний дім» підійшов до завершення. Дякуємо за увагу.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 жовтня 2020
Переглядів
362
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку