Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Сценарій випускного вечора

Про матеріал

Випускного вечора з нетерпінням чекають всі: випускники, звичайні школярі, вчителі. Адже це свято для всієї школи. І важливо, щоб цей день пройшов урочисто, красиво і залишився в пам'яті назавжди.

Пропоную варіант сценарію випускного вечора, що полегшить підготовку урочистості, який вже опробований на практиці. Вчителю необхідно лише продумати музичний супровід та відеоряд.

Перегляд файлу

 

Випускний вечір

Звучать фанфари

1. (З легким смутком)Доброго вечора, дорогі друзі, гості та вчителі.

2. (Радісно) Всім, всім, всім доброго вечора. _________, а ти чого така невесела? Свято ж на сьогодні, а ти мало не плачеш. Ти щось загубила?

1. Так.

2. Телефон?

1. Ні.

2. Ключі?

1. Ні.

2. Ти як на уроці історії відповідаєш, з тебе кожну відповідь «витягувати треба» лещатами. Ну, що ти там загубила на цей раз?

1. Друзів!

2. Не зрозумів. Яких друзів?

1. Шкільних! Тебе, наприклад.

2. Та я нібито поруч, і нікуди не загубився. У всякому разі, я ж не міг загубитися і не помітити того, що загубився… або міг, щось я заплутався.

1. Ага, це ти зараз поруч. А ось після того, як ми підемо зі школи, можливо, і не побачимося ніколи, розумієш?

2.  Ех, ти! До цього, по-перше, ще далеко, ну як мінімум цілий концерт, а по-друге, ми з тобою в Інтернеті будемо спілкуватися. І взагалі, досить тут свій песимізм поширювати, давай краще випускний починати. Он, дивись, скільки людей зібралось.

1. Ой, доброго вечора, пані та панове! Леді та джентельмени!

2. Запрошуємо на урочисте вручення атестатів випускникам 2017-го року та церемонію вручення премій фестивалю «Прощання з дитинством»!

1. Серед випускників є золоті та срібні медалісти, номінанти стипендій для обдарованих учнів, призери та переможці олімпіад і конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН, учасники наукових конференцій, призери творчих конкурсів та спортивних змагань.

2. Одинадцять років ми разом раділи, сумували, разом придумували як не піти на контрольну, вислуховували від класного керівника моралі, малювали стінгазети, підказували тим, хто стояв біля дошки, та й самі часто потребували підказки, списували і давали списати...

1. За одинадцять років навчання чого тільки не траплялося: сльози й успіх, розчарування і перемоги, сміх і радість. І ось настала урочиста мить – випускний вечір.

2. Рідна Біла Церкво, зустрічай  своїх доньок і синів, цю щасливу зграю сьогоднішніх випускників!

2 Під мелодію «Когда уйдем со школьного двора» випускники заходять до актової зали. Ведучі коментують

1. Ось вони, схвильовані та радісні, зашарілі й горді, сором`язливі й впевнені учні 11-А класу на чолі з класним керівником _______________________!

2. Уже сьогодні своєю легкою ходою вони прокладають шлях у таке незвідане, зоряне та світле доросле життя. Класний керівник упевнена, що майбутнє країни – у надійних руках.

1. Поспішають на свою останню зустріч із дитинством учні 11-Б класу на чолі з класним керівником ______________________!

2. Перед вами переможці олімпіад та творчих конкурсів. Класних керівник вірить, що її учні успішно складуть головний іспит – життя, і їхні імена зазвучать гордо на радість батькам, школі, країні.

1. Увага! Урочистий вечір, присвячений випуску учнів 2017 року оголошується відкритим!

Гімн України

1. 4 Увага, увага! Настає урочистий момент вручення кінопремії фестивалю «Прощання з дитинством»!

2. Разом з вами ми ще раз зігаємо головні ролі у  високохудожньому фільмі, створеному випускниками за підтримки адміністрації школи, вчителів та батьків.

1. У цьому фільмі багато епізодів, і кожен з них мав свого режисера.

2. На цих режисерів іноді ображалися і не розуміли, але в душі всі їх любили.

1. Оскільки більшість випускників доклали руки, голову, душу і серце, щоб фільм вийшов такий чудовий, досить складно визначити переможців.

2. Але компетентне журі чудово справилося з цим завданням і визначило переможців у кожній номінації.

1. Отже, вся увага на сцену. Для вручення атестатів про повну загальну середню освіту і нагород лауреатам фестивалю «Прощання з дитинством» запрошується директор школи ____________________.

Звучить відбивка на вихід директора на сцену.

Зачитування наказу, вручення атестатів, грамот

2. Випускників вітає __________________________________________

Пісня або танець

  1. Зі знаменною подією випускників школи вітає________________________

 ____________________________

2. Ми хочемо сьогодні сказати про те, що всім нам дуже пощастило, тому що у нашій школі був добрий, уважний і розуміючий директор.

1. Він завжди з посмішкою зустрічав нас на порозі школи...

2. … щодня турботливо цікавився нашими успіхами і досягненнями,..

1. … постійно контролював, щоб ми не запізнювалися на уроки.

2. А як вміло стежив за тим, щоб ми не вибігали зі школи на перервах..., ну, покурити…

1. Але це, мабуть, не головне. Головним є те, що ви, __________________, завжди нас розуміли і вміли радіти життю разом із нами. Спасибі вам за все!

2. У номінації «Ми все здолаємо, коли біля штурвалу такий капітан» перемогу здобуває директор школи ________________ й отримує капітанський кашкет.

Вручення капітанського кашкета

Під мелодію _____________________ виходить циганка

Циганка. Це ж треба так вчасно потрапити у 16-ту школу! Людей скільки! Агов, (звертається до директора) давай поворожу, всю правду розкажу! Поворожу безкоштовно, акція у мене сьогодні – кожному сотому клієнту – безплатно. По очах бачу – грошей все рівно не даси. Давай ліву руку. Так, так, бачу. Бачу…А…Так ти багатодітний батько? Ні? А де ж п’ятдесят дітей узялися? А чого ти переживаєш? Що вони від тебе підуть? Та не переживай, хай ідуть! Зато заживеш тепер…Щоденники ніхто не буде забувать, бумажки між шафами не буде кому запихати. Уяви, приходиш і не буде кому казати: «Чого не чергуємо?». О-о-о, я бачу інші дітки будуть. Але таких вже не буде. Та не переживай, все у твоїх складеться, далеко вони підуть. Так, забалакалась я, пора вже мені. А малі підростуть – ще приїду до тебе! Прощавай!..

Циганка виходить

1. Випускників вітає __________________________________________________

___________________________________

1. Для цих людей навчально-виховний процес завжди був святою справою.

2. За нашими скромними підрахунками на стільниковий зв'язок вони витратили, напевно, мільйон гривень.

1. Вони завжди вміли підбадьорити, розрядити обстановку.

2. А, помітивши якісь негаразди, просто питали: «Що це таке?»

1. Отже, в номінації «Все в порядку, все нормально» перемогу здобувають заступники директора Ірина Дмитрівна, Людмила Іванівна, Ніна Петрівна і Лариса Василівна. Ці квіти для Вас, наші дорогі наставники!

 

Під мелодію ______________________ виходять діти

з корзиною з іграшками, яку ставлять на край сцени

2. Агов, малеча, ви що, сюди гратися прийшли? Знайшли час.

Малюк 1. Ми принесли ваші іграшки.

Малюк 2. Хотіли усім нагадати, якими ви колись були!

Малюк 3. Нам їх дала ваша перша вчителька. З ними ви прийшли у перший клас.

1. Невже ми теж були колись такими маленькими?

Малюк 2. Були! А пам’ятаєш, як ти не хотіла їсти гречану кашу?

1. Я її не любила…

Малюк 1. Але поглянь якою гарною ти, завдяки їй, виросла!

Малюк 2. Пригадайте,  як ви не хотіли спати в дитячому садочку, і просили мам, щоб забрали вас раніше.

2. Це точно про мене. 

Малюк 3. А побиті коліна, подряпані руки і синці від каруселі? 

1. А ще ми дуже любили солодощі. У цей святковий вечір хочемо пригостити і вас.

Вручають три шоколадки малюкам

2. Дякуємо нашим маленьким друзям! А ще ми пам’ятаємо, якими добрими й уважними до нас були наші перші вчителі. Як прощали дитячі пустощі, а їх чимало було.

1. А ці іграшки вони дозволяли нам приносити з собою у школу для того, щоб ми не сумували за рідною домівкою.

2. У номінації «Любов і терплячість» перемогу здобули ___________________! Дякуємо за вашу доброту, щиру посмішку. Ви стали справжніми мамами нам, маленьким першокласникам. Прийміть від нас ці прекрасні квіти.

Вручення квітів першим учителям

1. Запрошуємо до слова ___________________________________________.

Виступ першої вчительки

  1. На сцені ________________________________________________________

Виступ ________________________________

1. ___________________, ти пам’ятаєш, хто постійно називав нас «вічно голодними дітьми»? А потім неодмінно додавала: «Досить мене вже сніданками годувати»?

2. Постійні загрози: «Викличу батьків...» змінювалися ласкавим: «Значить так, мої дорогенькі...»

1. Цього ми, чомусь, боялися найбільше!

2. Хто у метушні шкільних днів завжди знаходив для нас хвилинку, щоб розібратися з нашими проблемами, хто виховував і навчав нас протягом багатьох років?

1. Звичайно, це переможці у номінації «Класні мами» - наші неповторні класні керівники Людмила Михайлівна і Тетяна Миколаївна. Ми просимо Вас вийти до сцени.

Виходять класні керівники

2. Покладіть, будь ласка, ваші праві руки на класний журнал. (Класні керівники кладуть праву руку на журнал, який тримає ведуча-випускниця) Увага, увага! Клянетесь ви, що будете пам'ятати про нас завжди?

Класні керівники. Клянемося!

2. Клянетесь побувати на весіллі у кожного з нас?

Класні керівники. Клянемося!

2. Клянетесь бути присутнім на всіх зустрічах випускників?

Класні керівники. Клянемося!

2. Клянетесь, що будете вчити наших дітей?

Класні керівники. Клянемося!

2. А ми в свою чергу клянемося, що любимо Вас всім серцем і не забудемо Вас НІ-КО-ЛИ! (Звертається до зали) Випускники, говоримо всі разом: Клянемося! Клянемося! Клянемося!

1. Запрошуємо Вас до слова класного керівника 11-___ класу ____________________________________.

Виступ класного керівника. Вручення квітів

2. Для наших класних мам _____________________________________________

__________________________________________

1. Ти знаєш, _______________, так сумно стає, коли подумаєш, що ми більше ніколи не будемо називатися школярами, не будемо щодня зустрічатися з нашими улюбленими і рідними вчителями.

2. Та не треба сліз. Ми залишимося в школі навічно.

1. Як навічно? А вступати до інституту коли?

2. Ось документ начальника управління освіти і науки, отримали сьогодні по факсу, читаю для всіх уперше: «З метою увічнення пам'яті «Випуску 2017 року», досягнень видатних педагогів, які виховали таких унікальних випускників, створити в школі №16 музей випускників. Підпис – начальник управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Київської області. Ось так!

1. Пропоную відкрити музей прямо зараз, так би мовити по свіжих слідах.

Виходять 4 випускників

1 випускник. Я створю дизайн музею – тут колони з мармуру, там дзеркало в золотій рамі.

2 випускник. Ні, тут розмістимо портрети, мій перший, там – батьки, там – класні керівники, моя, звичайно, перша ...

3 випускник. Почекай, тут – казино, там – сауна, там – басейн із золотими рибками.

4 випускник.  Навіщо?

3 випускник. Щоб відвідувачів залучити.

2 випускник. Стоп, не кричіть як на базарі, треба все робити організовано. Адже повно привабливих ідей. Ось мій план.

1 випускник. Це план? Не сміши. Ось мій, кращий.

2 випускник. Усім мовчати, дивіться сюди – це варто побачити.

3 випускник. Ти губу загорни. Може в око захотів?

4 випускник. Так, старшим буду тут я. Всім слухати сюди. У першому залі ми поставимо копію столика вахтерів.

3 випускник. Навіщо?

2 випускник. Щоб увічнити славу про їх важку роботу. А поруч двері з червоним хрестом.

1 випускник. А це навіщо? 

2 випускник. Щоб увічнити славу про шкільну медсестру Лесю Василівну.

3 випускник. А поруч книжкова полиця та мармурова каструля. Бібліотекарі та повара – це ж найважливіші люди у школі.

4 випускник.  І постійно працюють, не відпочивають ніколи. Спробуй тільки розслабитися, таке може статися! 

3 випускник. Уявіть, похмурий ранок, на небі ще світить запізнілий місяць, а до школи пробивається диверсант.

2 випускник. Дивіться, дивіться, диверсант прорвався до їдальні.

1 випускник. Блокпост №3 повідомляє: знайдено ще один об'єкт, який ховається в бібліотеці і… нічого там не читає.

2 випускник. Шановні вахтери, високоповажні бібліотекарі Ольго Панасівно та Ольго Василівно,..

3 випускник. …ми вдячні вам, що всі ці роки ви стояли на сторожі нашої безпеки і глибоких знань.

4 випускник.  Наступний номер нашої програми присвячується заснуванню музею.

 

2. На сцені ________________________________________________________

_________________________________________________________________

_______________________________

Ведучі говорять на фоні мелодії

1. Продовжує церемонію нагородження. У номінації «Доброта врятує світ» на прохання випускників нагороджуються наші вчителі.

 

На екрані – портрети укр. та заруб. письменників

1. Прекрасна і мелодійна українська мова, багата літературна спадщина зарубіжних письменників!

2. Ну, ці предмет всі повинні знати на відмінно! Читати-то всі вміють!

1. Помиляєшся! Не вміють читати між рядків! А без цього ні за що не дізнатися, що ж хотів автор сказати своїм безсмертним твором!

2. Чому ж, всі автори своїми безсмертними творами хочуть сказати одне і те ж: «Добро завжди перемагає зло».

1. Цікаво, а навіщо ж ми вчимо ці самі літератури до самого одинадцятого класу?

2. А це щоб не забути, як книжкою користуватися. У мене ось сусід подарував синові книгу, так бідна дитина три дні шукала на обкладинці кнопку «Відкрити». Так і не знайшла. І залишилася книга непрочитаною!

1. Ну, нам це не загрожує. Ми у _______________ та _____________ книжки читаємо ... Тоненькі ... Іноді ... Коли вже дуже припече ...

2. Звичайно, можна і фільм подивитися, і короткий зміст почитати. Можна і бабусю попросити, вона згадає, про що там в цій товстезній книжці написано.

1. Просто деякі випускники ще не дозріли! Але коли-небудь обов’язково дозріють і все прочитають! Ми урочисто обіцяємо!

На екрані – комп’ютери

2. Та як би ми не любили літературу, все ж таки найпопулярнішим предметом у нас була інформатика.

1. Так, тут нікого не треба було агітувати, мотивувати, всі розуміли, що без інформаційних технологій зараз неможливо грамотно ...

2. (радіє) Гратися!

1. Та не гратися! А вирішувати складні технологічні завдання!

2. Ось нехай ці завдання комп’ютер і вирішує, у нього для цього процесор є. А людина – це істота вищого порядку. Вона повинна мислити стратегічно!

1. Бо саме так нас навчили мислити ___________________________________

_________________________________________________________________

На екрані – біологічні об’єкти

  1. (говорить наспівно) Цитологія, генетика, селекція, біотехнології ...

2. Ой, говори, говори ще! Ці слова звучать, як музика. Красива і незрозуміла!

1. Ну що тут незрозумілого? Треба дивитися в корінь, ой, в клітину! І там, на клітинному рівні, розглядати всі біологічні процеси!

2. Цікаво, чи можна на клітинному рівні розглянути процес отримання знань?

1. Так, елементарно! Перш за все, як завжди, каталіз, гліколіз, метаболізм ... Потім ідуть коливальні процеси, тіпа – а вони мені потрібні, ці нові знання? Ну і, нарешті, фотосинтез, коли зі старих синтезуються нові знання.

2. (звертається до глядачів) Ви зрозуміли, що головна тема, яку ми вивчали на уроках біології у _______________ – це діти і клітини!

На екрані – математичне приладдя і двері кабінету математики

1. А тепер проходимо, проходимо далі. У нашому музеї новий експонат. Це двері кабінету № 112 – кабінету вчителя математики.

2. Скільки днів ми тут провели – страшно згадати. Ми підкорювали теореми й аксіоми, і, хоча не стали вище, ніж _______________, завдяки її роботі хоча б трішки наблизилися до математичних вершин. Щирі слова вдячності від вас!

На екрані – хімічне приладдя

1. Наша екскурсія в музеї випускників 2017-го триває. І зараз ми знаходимось в кабінеті № ____. Там у нас кабінет хімії, і саме зараз тут контрольна.

2. Тут на контрольних і самостійних шпаргалки, підручники не допомагали. Бо хімію ми вивчили, як таблицю множення.

1. Та й хіба можна було її не вивчити, якщо ми працювали під керівництвом __________________. Дякуємо за науку!

На екрані – портрети Наполеона, Батия, Ярослава Мудрого

2. А що це знову за картина на стіні. Хто ж це такі? Бонапарт? Хан Батий? Ярослав Мудрий?

1. Шановна __________________, завдяки вам ми зрозуміли суть історичного буття. Дякуємо за знання!

2. Уявляєш, як не пощастить нашим нащадкам років через двісті! Їм доведеться вивчати стільки нових дат і подій, які ми їм натворимо!

1. Так, історію краще творити, ніж вчити!

2. Ну, цим ми займаємося щодня! На всіх уроках!

На екрані – картина «Три богатирі»

1. А на центральній стіні нашого музею буде розташована картина «Три богатирі», як уособлення здоров'я випускників 2017 року.

2. Ні, це не богатирі. Це – наші вчителі фізкультури.  Шановні ____________________, наше здоров'я – це ваша заслуга, за що щиро дякуємо!

На екрані – фізичні прилади

1. Так, сучасному школяреві потрібно запастися здоров'ям!

2. Ще б! Навчальні навантаження зараз можна порівняти з перевантаженнями космонавтів!

1. Тільки в космосі невагомість, а в школі – підвищений тиск... на уроках фізики.

2. Але сучасні школярі знають, як вирішувати проблему перевантажень!

1. Можна не робити домашні завдання…

2. Можна взагалі нічого не робити! Тільки не з фізики.

1. Дякуємо _________________________________ за надмірне напруження наших мізків на Ваших уроках. Результат очевидний!

На екрані – земна куля

2. Є ще ось така наука ...

1. Всі її вивчають, та не всі знають... Підказка. Кажуть, що вона вивчає природні об’єкти та явища, а її краса відкривається лише розумним формам життя. 

2. Ні, деякі форми навіть отримують атестати.

1. Тому, що вони знають головне: ця наука буває фізична, економічна та соціальна. Здогадалися?

2. Дякуємо ____________________________ за цікаві мандрівки країнами світу!

На екрані – словники іноземних мов

2. Ти домашку з англійської зробила? Дай списати!

1. Насмішив! Хто ж це в одинадцятому класі робить ці домашки, та ще з англійської? Нас усьому вчили на уроці.

2. І це правда, ___________________________________________ вміють цінувати кожну хвилину!

1. За одну хвилину на уроці можна вивчити одне англійське слово! А за 10 хвилин вже обговорити з подружками тенденції англійською моди. Щиро вдячні нашим наставникам за міцні знання!

На екрані – предмети мистецтва

2. Займатися культурою, мистецтвом і технологіями можуть тільки ті, хто має гарну пам'ять.

1. А навіщо тут пам'ять, я не зрозуміла?

2.  Ну, тіпа, щоб пояснити, чому на попередньому уроці ти не був, чому забув вдома зошит. Тут доводиться цілі казки складати!

1. Дякуємо ______________ й _____________ за щиру віру в наші фантастичні історії!

2. Ну, а якщо серйозно... Дорогі вчителі! Спасибі Вам за тепло вашої душі та креатив. Ці квіти для вас!

Вручення квітів учителям під музику.

2. Запрошуємо на сцену _______________________________________________

________________________________________

 

1. Я думаю настав час надати слово випускникам.

 

На сцену виходять 5 випускників. Ведучі йдуть зі сцени.     

Випускник 1. Добрий вечір усім присутнім! Знову, як і щороку, на сцені ми – випускники 16-ої школи.               

Випускник 2 Правильніше сказати востаннє на сцені.

Випускник 3. А чого ми власне на цій сцені? Хтось знає? 

Випускник 4. Хтось знає! Зараз він прийде – і все розка­же!

УСІ разом: Миколо!

Виходить ____________ – Президент школи

ПРЕЗИДЕНТ школи. Чого так кричати? Я ж не можу розірватися!

Випускник 5. Ти ж передавав, щоб ми швиденько зібрались! Невже хтось на перекур побіг?

Випускник 4. Хтось когось побив? Якусь дурню закинули в контакті?

Випускник 3. Треба «закривати» собою якісь міські змагання чи конкурси?

Випускник 2. Давайте бігенько, бо у мене сьогодні випускний!

УСІ РАЗОМ: І в мене!

Випускник 1. Нагадую, ми востаннє на цій сцені, завтра підемо в доросле життя!

Випускник 2. Веселіше, ми йдемо в життя, а не в забуття!

Випускник 3. Ми залишаємо школу і мене тривожить, на кого ми її залишаємо.

Випускник 4. Невже не знайдеться когось, кому ми могли б довірити школу?

Лунає музика. На сцену виходять 4 десятикласників.

Десятикласник 1. Добрий вечір, випускники і випускниці!

Десятикласник 2. А також їхні матусі й татусі, бабусі й дідусі...

Десятикласник 3. Досить, зупинись. Ми не для цього сюди прийшли.

Десятикласник 4. А для чого? Що, себе показувати не потрібно?

Десятикласник 3. Потрібно, тільки не зараз. Зараз будемо слухати звернення президента.

Десятикласник 2. А що, зараз Новий рік?

Десятикласник 1. Ні, краще, ми в школі залишаємось найстаршими! 

Випускник 5. Ей, молодь, ми ще є!

Десятикласник 2. Ми готові прийняти естафету від вас, наші старші друзі!

Десятикласник 3. Ми обіцяємо, що будемо багато їсти в шкільній їдальні, займатися спортом, вивчимо правила етикету, навчи­мося гуляти з дівчатами – одним сло­вом, будемо такими, як ви!

Випускник 4. Як ми? І це все?

ПРЕЗИДЕНТ школи. Звичайно, це все жарти. Насамперед ми будемо нести відповідальність за все, що відбувається у школі.

Десятикласник 4. Обіцяємо захищати честь школи на всіх конкурсах.

Десятикласник 3. Навчимося жити в шаленому темпі, доводити свою думку та переконувати інших.

Десятикласник 2. Станемо справжнім шкільним брат­ством.

Випускник 3. Тоді міцно тримайте у руках цю булаву як запоруку славетного майбутнього!

Передає булаву представнику десятикласників

 ПРЕЗИДЕНТ школи. Обіцяємо не підвести вас! Повертайтеся наступного лютого до школи! Ми будемо чекати на вас! У добру путь!

Лунає музика. Усі обнімаються і йдуть зі сцени.

1. Нашу програму продовжує ___________________________________________

____________________________________________________

2. А зараз пропонуємо вашій увазі заключну серію нашої кінострічки: «Любов до батьків».

Під музику піднімаються на сцену 5 випускників

  1. Усі шкільні роки з нами були наші найближчі люди, наші батьки, які готували нас до дорослого життя, а тепер разом із вчителями вивели на цей шлях.
  2. Ми покидаємо рідне гніздо, але залишаємо ту дорогу, яку ви проклали до наших сердець.
  3. У в цей радісний і сумний день ми говоримо вам спасибі. І нехай нам здається, що часом ви не розумієте нас, даремно хвилюєтесь, зайво переживаєте.
  4. Але знаємо, ще не раз ви підставите нам своє плече підтримки.
  5. Рідні наші! Мамо! Тату! Бабусі й дідусі! Дякуємо за те, що завжди любили нас і вірили в наші сили.

4. Промінь сімейного вогника завжди світитиме нам у далекій і незвіданій дорозі.

3. Рідні наші, вибачте за всі прикрощі, і повірте, ми будемо гідними називатися вашими дітьми.

  1. Ми вже дорослі… Скоро почуємо ваше батьківське слово по телефону і буде воно приблизно таким «Сонечко моє, як же я за тобою скучила».
  1. А поки ви поряд, хочемо вислухати ваше напутнє слово.

1. Запрошуємо на сцену ________________________________________ та ________________________________________________________________

Виступ батьків

1. Відзвучали останні гучні оплески, стихли розмови і зітхання в актовій залі. Через кілька хвилин спорожніє школа, в коридорах вщухнуть гучні голоси, згасне яскраве світло.

2. Ми багато разів це бачили, адже так буває в театрі, але в нашому довгому і щасливому житті все буде інакше. Після урочистого вечора, вже завтра ми почнемо писати нову п'єсу свого життя.

1. У нас є кардинальний вибір, який ми повинні зробити самі – кого будемо грати у цій п’єсі, і як грати.

2. І будь-то комедія чи драма, треба зіграти максимально чесно і талановито, і при цьому не потрібно фальшивити.

1. Адже тільки справжні люди можуть зробити: життя комфортним, місто реально красивим, будинки затишними, людей щасливими.

2. Отже, у своєму шкільному спектаклі ми поставили останню крапку, але це зовсім не означає, що ми говоримо всім прощай. Ще буде фінальна пісня! По-о-о-о-ї-ї-ха-ли-и-и-…

Випускники співають фінальну пісню

Ведуча. Урочиста частина вечора, присвячена випуску учнів 2017 року оголошується закритою!

Гімн України

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Moskalenko Ilona
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бондарчук Леся Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Сценарії
Додано
27 січня 2018
Переглядів
10428
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку