Свято для майбутніх першокласників "Козенята йдуть до школи"

Про матеріал

Сценарій свята допоможе зробити цікаву зустріч з майбутніми першокласниками. Феї Вінкс ведучі цього дійства. У виставі перепуталися герої з різних казок, яких діти повинні впізнати. Для урізноманітнення використовуються різні музичні рухавки, цікаві задачки з математики та загадки.

Перегляд файлу

Свято-зустріч майбутніх першокласників

“Козенята ідуть до школи”

 

Дійові особи:

Ведучі : феї Вінкс: Блум, Флора і Стела

Коза і семеро козенят

Карабас

Баба Яга

фея математики Текла

фея літератури Муза

Гноми

 

Звучить музика . На сцену виходять ведучі фея Блум і фея Флора

Флора: Тихіше, листочки! Не шуміть ! Тихіше, веселі пташечки! Тихіше, діти та дорослі! Прислухайтесь, чарівний годинник відліковує останні секунди до початку чарівництва.

(Музика змінюється на тиху і спокійну)

 

Блум:Ура! Зараз чарівник буде виймати із капелюха кролика!

Флора: Ні! Зараз не буде ніякого чарівника, ніякого кролика! Сьогодні ми вирушимо до казки!

(Музика надходження СМС на телефон)

 

Блум: Ой, Флоро! Подивись, нам прийшла СМС. Давай її прочитаємо.

(Читає на телефоні)

На Нову пошту вам прийшла посилка. Заберіть її у п'ятиденний срок.

Цікаво, що нам надійшло?

Флора: Полетіли швидше, отримаємо її!

 

(З'являється Стела з чарівною паличкою)

    Стела: Привіт усім! Нікуди летіти не потрібно! Ви забули про мою чарівну паличку? Я вам зараз допоможу. 1-2-3 — посилочка з'явись!

 

( Феї знаходять посилочку і виймають чарівний планшет)

Стела:

В цьому планшеті є секрет, і чого у ньому тільки немає?

В ньому малюнки і загадки, казки, конкурси й шаради.

Ви, малята, не позіхайте, у ці ігри всі пограйте

Всі шаради і загадки — розшифруйте, відгадайте.

 

Блум: Я хочу першою пограти, дай мені його!

Флора: А чому тобі? Я теж хочу!

(Феї сперечаються, тягнуть планшет кожна собі. Планшет падає на підлогу)

 

Стела: Що ж ви наробили?

Блум: А що сталося? Всього лише планшет упав. Але ж він цілий і не розбився

Стела: Це не простий планшет — у ньому були живі казки. А коли він упав, усі казки перемішалися. Як тепер малятам показати казку, якщо ми самі не знаємо, що там трапилося?

Флора: А так навіть цікавіше. Ми і дітям покажемо казку і самі подивимося.

Блум: Справді! Феї Вінкс також люблять казки.

Стела: А ви, малята, спробуйте відгадати, у яких казках ми будемо подорожувати. Згодні?

Всі разом: Згодні!

Стела: Ну якщо так, тоді вперед, назустріч пригодам. Увага! Даю зворотній відлік! 3-2-1! Поїхали!

(Пісня “Колесики, колесики”)

 

(Під музику виходить Коза і семеро козенят)

Коза: Козенятка, ви мої малятка! Досить вам вже пустувати, час до школи мандрувати.

1 козеня: Не хвилюйся, матусю, буде все в порядку!

(Коза прощається і виходить)

2 козеня: Нам не хочеться читати, писати і рахувати!

3 козеня: Ми хочемо танцювати і вселитися!

(Танець козенят “Танці танцювати”)

 

З 'являються феї

Стела: Що тут відбувається?

4 козеня: Ми танцюємо і веселимся.

Флора: Але мама ж сказала вам йти до школи.

5 козеня: А і так все знаємо і все вміємо!

Стела: А я зараз перевірю ваші знання. Згодні?

Козенята (разом): Згодні!

Стела: А ну, козенятка, нам скажіть, скільки буде 5 + 3 ?

6 козеня: Це буде, це буде щось біля шести.

( Козенята плескають у долоні)

 

Флора: Малята, а хіба це правильна відповідь? Давайте перевіримо.

(Вчитель виставляє 5 квіточок потім ще три, рахують, що разом 8)

 

Стела: А тепер наступна загадка.

Мої милі всезнайки,

Припиняйте ваші танці

Та скажіть, щоб бути здоровим,

Що треба робити вранці?

 

7 козеня: Це кожен повинен знати!

Треба всім подовше спати!

 

Стела: Малята, а ця відповідь правильна? А що потрібно робити? Тож запрошуємо вас трохи порухатися і відпочити.

(Танець “Черепаха”)

 

Стела: Ось бачите, ви нічого не знаєте! Прийдеться вас відправити в Тридев'яте царство, Тридесяте государство до наших подружок фей, які добре знаються на математиці , літературі та музиці..

1 козеня: Вибачте, будь ласка, а як ми туди потрапимо?

Стела: А я вам дам квітку-семикольорівку, коли скажете чарівні слова, то опинитися там, де побажаєте.

2 козеня: Швидше говори слова, а то мама прийде — і все пропало!

Стела: Гаразд. Запам'ятовуйте.

Лети, лети, пелюстко,

Через захід на схід,

Через північ, через південь

Повертайся, зробивши круг.

Лише торкнешся ти землі -

Бути по-моєму звели!

 

Стела: Ну що,  запам'ятали? Тоді відривайте пелюстку і говоріть заклинання.

Козенята (разом)

Лети, лети, пелюстко,

Через захід на схід,

Через північ, через південь

Повертайся, зробивши круг.

Лише торкнешся ти землі -

Бути по-моєму звели!

2 козеня: Вели, щоб ми потрапили в Тридев'яте царство в Тридесяте государство.

(Грає музика, козенята приземляються, падають на підлогу)

3 козеня: Ну й приземлення.

4 козеня: І де ж ті феї, що будуть нас навчати?

(Грає музика. На сцену виходять гномики хлопчики-дударики)

5 козеня: Хто ви такі? Куди поспішаєте?

Гном: Ми — веселі гномики. Вчимося у музичній школі. Ми дуже поспішаємо, адже нас чекає Білосніжка на урок.

6 козеня: Візьміть і нас  собою. Ми дуже хочемо навчатися.

Гном: А ви вмієте грати на музичних інструментах? Давайте ми покажемо вам, як це робиться.

(Виступ дудариків. Козенята танцюють з дітьми)

7 козеня: Ой-ой-ой! Як це складно отак пальчиками спритно перебирати по сопілочці. У нас козенят немає пальчиків, а лише копитця. Так грати у нас не вийде. Взагалі, ми хочемо навчитися читати , писати і рахувати.

 

Гном: Тоді вам до феї Текни.

(Гноми виходять. З'являється фея Текна, щось бурмоче і записує в блокнот)

Стела: А ось і наша подружка фея Текна.

Текна: Я Текна, у математиці премудра. А ви (рахує козенят)?

Стела: Текно, наші козенята хочуть навчитися гарно рахувати. Ти не могла б їм допомогти?

Текна: З великим бажанням. Тренуйте пам'ять, увагу і допитливість — це запорука вашого успіха в любій науці. Почнемо з простенького. А батьки можуть нам допомагати.

1 задача. Що важче 1 кг залізних цвяхів чи 1 кг пуху?

 

2 задача. У полудень чоловік потрапив під дощ і йому не було чим прикритися. Він пройшов до будинку 500м і весь промочився, але жодна волосина на його голові не була мокрою. Чому?

 

3 задача. В корзині було 3 яблука. Як розділити 3 яблука між трьома дівчатками, щоб одне яблуко залишилося в корзині?

 

Текна: Молодці, малята і батьки! Ви здогадливі і кмітливі.

Козенята: А ми?

Текна: Ви також молодці. Ви намагалися відповідати на мої питання. А за це я вам подарую незвичайний подарунок.

( На Сцену заносять великий ящик-подарунок. З нього вистрибує дівчинка-гімнастка.Виступ Забутної Орини)

 

1 козеня: Значить, ми уже багато чому навчилися?

Текна: Швидко казка розповідається, але не швидко справа робиться. Сходіть ви іще за розумом до принцеси Музи, яка в літературі та музиці премудра.

Козенята

Лети, лети, пелюстко,

Через захід на схід,

Через північ, через південь

Повертайся, зробивши круг.

Лише торкнешся ти землі -

Бути по-моєму звели!

2 козеня: Звели, щоб ми опинилися у принцеси Музи.

(Звучить музика. Козенята виходять за куліси. На сцені з'являється Карабас Барабас)

Карабас Барабас

Ось так задачка. Ліг спати в ляльковому театрі, а прокинувся невідомо де, та ще й козенята вважаються. Мабуть, я об'ївся перед сном.

( В рацію) Бабо Яга! Я — третій, я — третій, потребую допомоги. Повторюю! Терміново потребую допомоги! Вилітай!\

 

 

( під музику на мітлі вилітає баба Яга, зіштовхується з Карабасом, обоє падають на підлогу)

 

Баба Яга

Ти що, красуню на руки піймати не можеш? Теж мені , Бетман!

Карабас: Та і ти ж не Рапунцель! Навчися приземлятися, чудовище!

Баба Яга: Та я... Та я...

Карабас: Ну ладно, не гарячкуй! У нас мало часу, а потрібно встигнути. Завдання зрозуміло?

Баба Яга: Зрозуміло! Проте не зрозуміло яке?

Карабас: Пояснюю телепням!

Баба Яга: Ей, коток, телепням пояснюєш, а мені?

Карабас: Тобі — в першу чергу! Потрібно завадити козенятам набратися розуму. Ця молодь з кожним роком все розумніша і розумніша, а ми все старіші і старіші. Нехай усе буде по-старому... Добре, втрачаємо час... я буду головний диверсант № 3 — Карабас Барабасов.

(З'являються принцеси і козенята. Вони підслуховують розмову)

 

Баба Яга: А чому № 3?

Карабас: Я в школі на трійки вчився.

Баба Яга: А чому Карабас Барабасов?

Карабас: А щоб ніхто не здогадався!

Баба Яга: Добре, тоді я буду головний диверсант № 2.

Карабас: А чому № 2?

Баба Яга: Я також в школі вчилася на ... (Помічає козенят). Ой, а це хто? Ловіть їх!

 

Карабас: Шпіонить надумали? Ось я вас.

(Ловлять козенят, зв'язують їх. Одне ховається за Стелою. Баба Яга підходить до Стели і пробує виманити козеня. Стела проганяє її)

Баба Яга: А таких красивих і розумних дітей ми не їмо. У нас на них алергія!

Стела: Ну ось, час від часу не легше. Що ж я вашій мамі скажу? (Плаче)

Козеня: Не плач, Стело! Думай, як козенят із біди виручати?

Баба Яга: Драсьте, у нас пропозиція про перемир'я.

(Козеня ріжками штовхає Бабу Ягу)

Ей, ей, парнокопитний, роги ще не виросли, а туди ж! Краще подумай про зміст справи.

Стела: Кажи вже, якщо прийшла.

Баба Яга: Ми згодні повернути ваших козенят, якщо малюки відгадають усі загадки принцеси Музи.

Стела: Ну що, дітлахи, допоможемо нашим козенятам, відгадаємо загадки?

Стела: Ми згодні.

(З'являється Муза)

Муза: Привіт усім! Я зможу вам допомогти визволити козенят, якщо дасте правильні відповіді на мої загадки про тварин.

 

 Гостроносий і малий,                                                         
Сірий, тихий і незлий.
Вдень ховається. Вночі
Йде шукать собі харчі.
Весь із тонких голочок.
Як він зветься?...
(Їжачок)

Я руда, низького росту,
Хитра я і довгохвоста.
На курей я вельми ласа –
В них таке смачненьке м'ясо…
Вовку-брату я сестриця,
А зовуть мене…

(Лисиця)

Звірята рогаті,
Та ще й бородаті,
Ходять пастись в лози.
Хто? Вгадайте!

(Кози)

Він такий смугастий,
Він такий ікластий,
Найстрашніший у тайзі,
Перед ним тремтять усі,
Як роззявить пащу: игрр!
Називають звіра … .
(Тигр)
За вікном летить сніжок,
Піднялася віхола.
Але бачу я пташок
Що сидять під стріхою!
Чи-чив-чив, чив-чив-чив-чив!
Хто співати їх навчив?
Сірі пташенята ці
Звуться, діти, …
(Горобці)

Муза: Молодці, малята! Молодці їхні батьки, відповіли на всі мої питання. Тепер Карабас Барабас і баба Яга відпустять козеня

(Звучить музика. З'являються Карабас і Яга, стрибають козенята)

 

Муза: Я рада, що ви вільні і знову усі разом. Запам'ятайте, малята, що дружба допомагає нам робити справжні чудеса.

Стела: Ну що настрибалися? А тепер пора додому!

Козенята разом:

Лети, лети, пелюстко,

Через захід на схід,

Через північ, через південь

Повертайся, зробивши круг.

Лише торкнешся ти землі -

Бути по-моєму звели!

2 козеня: Звели, щоб ми повернулися додому до мами!

(Звучить музика. На сцену виходить Коза)

3 козеня: Ой, матусю, де ми були...

4 козеня:  Ой, матусю, що з нами було...

5 козеня:  Ой, матусю, а що у нас є...

6 козеня: У нас є квітка-семикольорівка, яка виконує бажання.

7 козеня: Трибажання вона вже виконала.

1 козеня: Залишилося ще 4 бажання.

Коза: А що ж ви хочете загадати?

(Козенята думають)

2 козеня: Я хочу, щоб усі діти не хворіли.

3 козеня: Я хочу, щоб мами не старіли.

4 козеня: Я хоча планеті.

5 козеня: А дорослі дяді за це б відповідали.

Коза: Молодці, дітки!

Козенята разом:

Лети, лети, пелюстко,

Через захід на схід,

Через північ, через південь

Повертайся, зробивши круг.

Лише торкнешся ти землі -

Бути по-моєму звели!

1 козеня: Звели, щоб збулися бажання наші.

2 козеня: Звели, щоб здоровим були Наташі й Саші.

3 козеня: Звели, щоб щастя було побільше у всіх людей.

4 козеня: Звели, щоб мами своїх не залишали дітей.

5 козеня: Бажання дитячі збутися зможуть.

Всі разом: Якщо дорослі нам допоможуть!

Стела: Щасливий кінець у нашої казки.

Блум: Тепер і козеняті, і малята знають, що навчатися краще всього в школі.

Флора: А ми знаємо, що з речами треба акуратно поводитися.

Стела: Малята, а ви не забули про моє завдання?Які казочки ви впізнали? (“Вовк і семеро козенят”, “Пригоди Буратіно або Золотий ключик”, “Квітка-семикольорівка”, “Білосніжка і сім Гномів”, “Вовка вТридев'ятому царстві”.

(Виставляються малюнки-ілюстрації до цих казок)

 

Стела: За те, що ви були уважними, я подарую вам карту до “Країни Знань”. По ній ви продовжите свою подорож і побуваєте сьогодні ще на цікавих станціях. То ж в перед!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стрижакова Ирина
    Дуже цікавий сценарій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Мистецтво, Сценарії
Інкл
Додано
30 січня 2018
Переглядів
1357
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку