Сценарій свята допоможе зробити цікаву зустріч з майбутніми першокласниками. Феї Вінкс ведучі цього дійства. У виставі перепуталися герої з різних казок, яких діти повинні впізнати. Для урізноманітнення використовуються різні музичні рухавки, цікаві задачки з математики та загадки.
Свято-зустріч майбутніх першокласників
“Козенята ідуть до школи”
Дійові особи:
Ведучі : феї Вінкс: Блум, Флора і Стела
Коза і семеро козенят
Карабас
Баба Яга
фея математики Текла
фея літератури Муза
Гноми
Звучить музика . На сцену виходять ведучі фея Блум і фея Флора
Флора: Тихіше, листочки! Не шуміть ! Тихіше, веселі пташечки! Тихіше, діти та дорослі! Прислухайтесь, чарівний годинник відліковує останні секунди до початку чарівництва.
(Музика змінюється на тиху і спокійну)
Блум:Ура! Зараз чарівник буде виймати із капелюха кролика!
Флора: Ні! Зараз не буде ніякого чарівника, ніякого кролика! Сьогодні ми вирушимо до казки!
(Музика надходження СМС на телефон)
Блум: Ой, Флоро! Подивись, нам прийшла СМС. Давай її прочитаємо.
(Читає на телефоні)
На Нову пошту вам прийшла посилка. Заберіть її у п'ятиденний срок.
Цікаво, що нам надійшло?
Флора: Полетіли швидше, отримаємо її!
(З'являється Стела з чарівною паличкою)
Стела: Привіт усім! Нікуди летіти не потрібно! Ви забули про мою чарівну паличку? Я вам зараз допоможу. 1-2-3 — посилочка з'явись!
( Феї знаходять посилочку і виймають чарівний планшет)
Стела:
В цьому планшеті є секрет, і чого у ньому тільки немає?
В ньому малюнки і загадки, казки, конкурси й шаради.
Ви, малята, не позіхайте, у ці ігри всі пограйте
Всі шаради і загадки — розшифруйте, відгадайте.
Блум: Я хочу першою пограти, дай мені його!
Флора: А чому тобі? Я теж хочу!
(Феї сперечаються, тягнуть планшет кожна собі. Планшет падає на підлогу)
Стела: Що ж ви наробили?
Блум: А що сталося? Всього лише планшет упав. Але ж він цілий і не розбився
Стела: Це не простий планшет — у ньому були живі казки. А коли він упав, усі казки перемішалися. Як тепер малятам показати казку, якщо ми самі не знаємо, що там трапилося?
Флора: А так навіть цікавіше. Ми і дітям покажемо казку і самі подивимося.
Блум: Справді! Феї Вінкс також люблять казки.
Стела: А ви, малята, спробуйте відгадати, у яких казках ми будемо подорожувати. Згодні?
Всі разом: Згодні!
Стела: Ну якщо так, тоді вперед, назустріч пригодам. Увага! Даю зворотній відлік! 3-2-1! Поїхали!
(Пісня “Колесики, колесики”)
(Під музику виходить Коза і семеро козенят)
Коза: Козенятка, ви мої малятка! Досить вам вже пустувати, час до школи мандрувати.
1 козеня: Не хвилюйся, матусю, буде все в порядку!
(Коза прощається і виходить)
2 козеня: Нам не хочеться читати, писати і рахувати!
3 козеня: Ми хочемо танцювати і вселитися!
(Танець козенят “Танці танцювати”)
З 'являються феї
Стела: Що тут відбувається?
4 козеня: Ми танцюємо і веселимся.
Флора: Але мама ж сказала вам йти до школи.
5 козеня: А і так все знаємо і все вміємо!
Стела: А я зараз перевірю ваші знання. Згодні?
Козенята (разом): Згодні!
Стела: А ну, козенятка, нам скажіть, скільки буде 5 + 3 ?
6 козеня: Це буде, це буде щось біля шести.
( Козенята плескають у долоні)
Флора: Малята, а хіба це правильна відповідь? Давайте перевіримо.
(Вчитель виставляє 5 квіточок потім ще три, рахують, що разом 8)
Стела: А тепер наступна загадка.
Мої милі всезнайки,
Припиняйте ваші танці
Та скажіть, щоб бути здоровим,
Що треба робити вранці?
7 козеня: Це кожен повинен знати!
Треба всім подовше спати!
Стела: Малята, а ця відповідь правильна? А що потрібно робити? Тож запрошуємо вас трохи порухатися і відпочити.
(Танець “Черепаха”)
Стела: Ось бачите, ви нічого не знаєте! Прийдеться вас відправити в Тридев'яте царство, Тридесяте государство до наших подружок фей, які добре знаються на математиці , літературі та музиці..
1 козеня: Вибачте, будь ласка, а як ми туди потрапимо?
Стела: А я вам дам квітку-семикольорівку, коли скажете чарівні слова, то опинитися там, де побажаєте.
2 козеня: Швидше говори слова, а то мама прийде — і все пропало!
Стела: Гаразд. Запам'ятовуйте.
Лети, лети, пелюстко,
Через захід на схід,
Через північ, через південь
Повертайся, зробивши круг.
Лише торкнешся ти землі -
Бути по-моєму звели!
Стела: Ну що, запам'ятали? Тоді відривайте пелюстку і говоріть заклинання.
Козенята (разом)
Лети, лети, пелюстко,
Через захід на схід,
Через північ, через південь
Повертайся, зробивши круг.
Лише торкнешся ти землі -
2 козеня: Вели, щоб ми потрапили в Тридев'яте царство в Тридесяте государство.
(Грає музика, козенята приземляються, падають на підлогу)
3 козеня: Ну й приземлення.
4 козеня: І де ж ті феї, що будуть нас навчати?
(Грає музика. На сцену виходять гномики хлопчики-дударики)
5 козеня: Хто ви такі? Куди поспішаєте?
Гном: Ми — веселі гномики. Вчимося у музичній школі. Ми дуже поспішаємо, адже нас чекає Білосніжка на урок.
6 козеня: Візьміть і нас собою. Ми дуже хочемо навчатися.
Гном: А ви вмієте грати на музичних інструментах? Давайте ми покажемо вам, як це робиться.
(Виступ дудариків. Козенята танцюють з дітьми)
7 козеня: Ой-ой-ой! Як це складно отак пальчиками спритно перебирати по сопілочці. У нас козенят немає пальчиків, а лише копитця. Так грати у нас не вийде. Взагалі, ми хочемо навчитися читати , писати і рахувати.
Гном: Тоді вам до феї Текни.
(Гноми виходять. З'являється фея Текна, щось бурмоче і записує в блокнот)
Стела: А ось і наша подружка фея Текна.
Текна: Я Текна, у математиці премудра. А ви (рахує козенят)?
Стела: Текно, наші козенята хочуть навчитися гарно рахувати. Ти не могла б їм допомогти?
Текна: З великим бажанням. Тренуйте пам'ять, увагу і допитливість — це запорука вашого успіха в любій науці. Почнемо з простенького. А батьки можуть нам допомагати.
1 задача. Що важче 1 кг залізних цвяхів чи 1 кг пуху?
2 задача. У полудень чоловік потрапив під дощ і йому не було чим прикритися. Він пройшов до будинку 500м і весь промочився, але жодна волосина на його голові не була мокрою. Чому?
3 задача. В корзині було 3 яблука. Як розділити 3 яблука між трьома дівчатками, щоб одне яблуко залишилося в корзині?
Текна: Молодці, малята і батьки! Ви здогадливі і кмітливі.
Козенята: А ми?
Текна: Ви також молодці. Ви намагалися відповідати на мої питання. А за це я вам подарую незвичайний подарунок.
( На Сцену заносять великий ящик-подарунок. З нього вистрибує дівчинка-гімнастка.Виступ Забутної Орини)
1 козеня: Значить, ми уже багато чому навчилися?
Текна: Швидко казка розповідається, але не швидко справа робиться. Сходіть ви іще за розумом до принцеси Музи, яка в літературі та музиці премудра.
Козенята
Лети, лети, пелюстко,
Через захід на схід,
Через північ, через південь
Повертайся, зробивши круг.
Лише торкнешся ти землі -
Бути по-моєму звели!
2 козеня: Звели, щоб ми опинилися у принцеси Музи.
(Звучить музика. Козенята виходять за куліси. На сцені з'являється Карабас Барабас)
Карабас Барабас
Ось так задачка. Ліг спати в ляльковому театрі, а прокинувся невідомо де, та ще й козенята вважаються. Мабуть, я об'ївся перед сном.
( В рацію) Бабо Яга! Я — третій, я — третій, потребую допомоги. Повторюю! Терміново потребую допомоги! Вилітай!\
( під музику на мітлі вилітає баба Яга, зіштовхується з Карабасом, обоє падають на підлогу)
Баба Яга
Ти що, красуню на руки піймати не можеш? Теж мені , Бетман!
Карабас: Та і ти ж не Рапунцель! Навчися приземлятися, чудовище!
Баба Яга: Та я... Та я...
Карабас: Ну ладно, не гарячкуй! У нас мало часу, а потрібно встигнути. Завдання зрозуміло?
Баба Яга: Зрозуміло! Проте не зрозуміло яке?
Карабас: Пояснюю телепням!
Баба Яга: Ей, коток, телепням пояснюєш, а мені?
Карабас: Тобі — в першу чергу! Потрібно завадити козенятам набратися розуму. Ця молодь з кожним роком все розумніша і розумніша, а ми все старіші і старіші. Нехай усе буде по-старому... Добре, втрачаємо час... я буду головний диверсант № 3 — Карабас Барабасов.
(З'являються принцеси і козенята. Вони підслуховують розмову)
Баба Яга: А чому № 3?
Карабас: Я в школі на трійки вчився.
Баба Яга: А чому Карабас Барабасов?
Карабас: А щоб ніхто не здогадався!
Баба Яга: Добре, тоді я буду головний диверсант № 2.
Карабас: А чому № 2?
Баба Яга: Я також в школі вчилася на ... (Помічає козенят). Ой, а це хто? Ловіть їх!
Карабас: Шпіонить надумали? Ось я вас.
(Ловлять козенят, зв'язують їх. Одне ховається за Стелою. Баба Яга підходить до Стели і пробує виманити козеня. Стела проганяє її)
Баба Яга: А таких красивих і розумних дітей ми не їмо. У нас на них алергія!
Стела: Ну ось, час від часу не легше. Що ж я вашій мамі скажу? (Плаче)
Козеня: Не плач, Стело! Думай, як козенят із біди виручати?
Баба Яга: Драсьте, у нас пропозиція про перемир'я.
(Козеня ріжками штовхає Бабу Ягу)
Ей, ей, парнокопитний, роги ще не виросли, а туди ж! Краще подумай про зміст справи.
Стела: Кажи вже, якщо прийшла.
Баба Яга: Ми згодні повернути ваших козенят, якщо малюки відгадають усі загадки принцеси Музи.
Стела: Ну що, дітлахи, допоможемо нашим козенятам, відгадаємо загадки?
Стела: Ми згодні.
(З'являється Муза)
Муза: Привіт усім! Я зможу вам допомогти визволити козенят, якщо дасте правильні відповіді на мої загадки про тварин.
Гостроносий і малий,
Сірий, тихий і незлий.
Вдень ховається. Вночі
Йде шукать собі харчі.
Весь із тонких голочок.
Як він зветься?...
(Їжачок)
Я руда, низького росту,
Хитра я і довгохвоста.
На курей я вельми ласа –
В них таке смачненьке м'ясо…
Вовку-брату я сестриця,
А зовуть мене…
(Лисиця)
Звірята рогаті,
Та ще й бородаті,
Ходять пастись в лози.
Хто? Вгадайте!
(Кози)
Він такий смугастий,
Він такий ікластий,
Найстрашніший у тайзі,
Перед ним тремтять усі,
Як роззявить пащу: игрр!
Називають звіра … .
(Тигр)
За вікном летить сніжок,
Піднялася віхола.
Але бачу я пташок
Що сидять під стріхою!
Чи-чив-чив, чив-чив-чив-чив!
Хто співати їх навчив?
Сірі пташенята ці
Звуться, діти, …
(Горобці)
Муза: Молодці, малята! Молодці їхні батьки, відповіли на всі мої питання. Тепер Карабас Барабас і баба Яга відпустять козеня
(Звучить музика. З'являються Карабас і Яга, стрибають козенята)
Муза: Я рада, що ви вільні і знову усі разом. Запам'ятайте, малята, що дружба допомагає нам робити справжні чудеса.
Стела: Ну що настрибалися? А тепер пора додому!
Козенята разом:
Лети, лети, пелюстко,
Через захід на схід,
Через північ, через південь
Повертайся, зробивши круг.
Лише торкнешся ти землі -
Бути по-моєму звели!
2 козеня: Звели, щоб ми повернулися додому до мами!
(Звучить музика. На сцену виходить Коза)
3 козеня: Ой, матусю, де ми були...
4 козеня: Ой, матусю, що з нами було...
5 козеня: Ой, матусю, а що у нас є...
6 козеня: У нас є квітка-семикольорівка, яка виконує бажання.
7 козеня: Трибажання вона вже виконала.
1 козеня: Залишилося ще 4 бажання.
Коза: А що ж ви хочете загадати?
(Козенята думають)
2 козеня: Я хочу, щоб усі діти не хворіли.
3 козеня: Я хочу, щоб мами не старіли.
4 козеня: Я хоча планеті.
5 козеня: А дорослі дяді за це б відповідали.
Коза: Молодці, дітки!
Козенята разом:
Лети, лети, пелюстко,
Через захід на схід,
Через північ, через південь
Повертайся, зробивши круг.
Лише торкнешся ти землі -
Бути по-моєму звели!
1 козеня: Звели, щоб збулися бажання наші.
2 козеня: Звели, щоб здоровим були Наташі й Саші.
3 козеня: Звели, щоб щастя було побільше у всіх людей.
4 козеня: Звели, щоб мами своїх не залишали дітей.
5 козеня: Бажання дитячі збутися зможуть.
Всі разом: Якщо дорослі нам допоможуть!
Стела: Щасливий кінець у нашої казки.
Блум: Тепер і козеняті, і малята знають, що навчатися краще всього в школі.
Флора: А ми знаємо, що з речами треба акуратно поводитися.
Стела: Малята, а ви не забули про моє завдання?Які казочки ви впізнали? (“Вовк і семеро козенят”, “Пригоди Буратіно або Золотий ключик”, “Квітка-семикольорівка”, “Білосніжка і сім Гномів”, “Вовка вТридев'ятому царстві”.
(Виставляються малюнки-ілюстрації до цих казок)
Стела: За те, що ви були уважними, я подарую вам карту до “Країни Знань”. По ній ви продовжите свою подорож і побуваєте сьогодні ще на цікавих станціях. То ж в перед!