Виховний захід «Хай дитина знає кожна - жартувать з вогнем не можна». (засідання «Музичної вітальні» в рамках проведення
Місячника знань дітьми правил безпеки життєдіяльності) Мета: повторити з учнями правила пожежної і протипожежної безпеки і засвоїти причини виникнення пожеж та правила, які треба виконувати, щоб запобігти пожежам. Розвивати логічне мислення, уміння робити висновки.
«Хай дитина знає кожна - жартувать з вогнем не можна»
(засідання «Музичної вітальні» в рамках проведення
Місячника знань дітьми правил безпеки життєдіяльності)
Мета: повторити з учнями правила пожежної і протипожежної безпеки і засвоїти причини виникнення пожеж та правила, які треба виконувати, щоб запобігти пожежам. Розвивати логічне мислення, уміння робити висновки.
Доброго дня! Сьогодні ми проведемо відкрите засідання «Музичної вітальні», присвячене Місячнику знань дітьми правил безпеки життєдіяльності. Повторимо усі правила, яких ми повинні суворо дотримуватися, аби не сталося лиха.
Для початку давайте відгадаємо загадки.
1. Бажаний гість замість цукерок дрова їсть.
2. Живуть у тісній темниці, без страху темноти,
Хлоп’ята яснолиці —вогню малі брати.
І мають душу щедру, хоч дерева сини,
Згораючи до щенту, вогонь дають вони.
3. Що це за машина? Спішить, сурмить:
— Дорогу дай! — моргає синім оком.
Приїде вчасно — і біда людей обійде боком.
4. Лісом він котився з ревом, їв кущі, траву, дерева.
А коли напивсь води — стих і згаснув назавжди.
Так. Сьогодні ми поговоримо про вогонь. Вогонь – повсякденний супутник людини. Ще з давніх часів люди використовували його в своєму житті і весь час підтримували своє родинне вогнище, щоб не згасло.
Вогонь – це друг. Він потрібний всюди: і в житлових будинках, і в навчальних закладах, і на заводах, і на фабриках. Ним користуються, коли потрібно приготувати обід, підігріти воду. За допомогою вогню плавлять і ріжуть метал тощо.
Вогонь – є символом олімпійських ігор (показую малюнок). Перед вічним вогнем біля могили Невідомого воїна люди схиляють голови, віддаючи шану загиблим.
Отже, без вогню життя було б неможливе.
Вогонь дарує людям світло, вогонь дарує їм тепло,
Коли б тепло і світло зникли, життя б на світі не було.
А зараз ми запрошуємо до слова шкільну агітбригаду «Дзвін».
Привіт усім! Вас привітати рада
Гуманітарної гімназії №2 «Дзвін» агітбригада
До вогню усі ми звикли, зараз це не диво,
З ним в хатах завжди затишно, тепло і красиво.
Що вогонь не тільки друг - завжди пам’ятайте,
Бережіть усі навколо й друзів всіх привчайте!
Щоб пожежі не зазнати, треба правила вивчати,
І у будень, і у свято їх виконувать завжди.
Треба добре пам’ятати і дорослим, і малятам:
Приведе маленька іскра до великої біди.
(Мелодія пісні «Ей, моряк»)
Як з вогнем у хаті будеш ти пустувать
То біди-пожежі ти не зможеш не знать.
Коли правила не будеш добре знати
То будеш горе мати.
ПР. Гей, усі, ви обережні будьте
Й правила вивчати не забудьте!
Бо коли ти правила всі знаєш,
То спокій й щастя маєш.
Пам’ятайте ви дорослі і дітлахи,
Що сірники привести можуть вас до біди.
Всім, то не послуха, хто голову почуха,
Не уникнути біди.
Пр. Щоб вогонь був другом вашим вірним,
а не ворогом злим та лихим.
Обережним будь завжди і пильним
Не впускай пожежу в дім.
Щоб не чути сигнали тривоги.
Зауважте такі перестороги.
Тож, слід правила вивчати,
щоб життя безпечне мати.
(Мелодія пісні «Попелюшка», вальс «Анастасия»)
Легко, друзі, вам казати, що я можу ще сказать.
Оці правила вивчати, мушу добре я їх знать.
Хто я, друзі? – Попелюшка, мию вушка я щодня,
Але брудні через пічку руки й нігті маю я.
2. Я звичайная дівчина, біля дзеркала верчусь
Та спочинку я не маю за роботою кручусь.
Мені мачуха злая наказала піч топить
Та спочатку я пожежні мушу правила я вчить (2)
Слід мені буть обережною, щоб не трапилось біди,
Праску й світло вимикати – не перегрівать дроти.
Разом з нами правила вчіть, з нами дружно говоріть!!
(робота із залом: кінець речення говорять разом зі глядачами)
Як маленькі діти в хаті – електроприлади слід вимикати.
Вчасно прилади вимикайте, без уваги не залишайте.
Несправний прилад не чіпай, у струм його ти не вмикай!
Витікає газ – не жарти! З газом гратися не варто.
Треба крани перекрити, навстіж вікна відчинити.
Із квартири вибігайте, службу газу викликайте!
Лишать без нагляду не смій: непотрібен газ – закрий.
З сірниками ви не грайтесь, феєрверки не пускайте,
Бо вогні бенгальські теж є причиною пожеж.
Тож без мами і без тата цих речей не можна брати!
Історію свою усім.
(Мелодія пісні «Сищика» з м/ф «Бременські музиканти»)
Я був веселим дідом і хатку добру мав,(ого)
Купив електропраску й мікрохвильову піч,(ух ти)
А ще? - Пральну машину, а ще? - Магнітофон.
А баба разом це ввімкнула й все – мій дім згорів.
Та вогонь нам хоч і друг, пам’ятайте, друзі,
Як проявите недбалість, то пожежа буде!
Тож, повинні ми правила знати,
Небезпеку щоб попереджати.
І повинні знать донька і син,
Як пожежа, то дзвонити «101».
А зараз послухайте історію про одного доброго жука, який недбало відносився до правил протипожежної безпеки.
(Мелодія пісні «Добрий жук»)
Жив на світі добрий жук (3)
Мав в хазяйстві 20 штук електроприладів.
Якщо разом їх вмикав (3)
Він дроти перегрівав, він ризикував.
Одночасно він вмикав кавоварку й камін
І штанці в машинці прав, прасував він теж.
Жук на правила плював, він плював (2)
Тож життям ризикував, він ризикував.
Загорілися дроти, зіпсувалися дроти,
Жук вже навіть не варив і не прасував.
Скоро лихо в дім прийшло (3)
Й хати наче не було, згоріло майно.
В побуті обережними стати
І щасливе, і спокійне життя мати,
Ми повинні всі - завжди це пам’ятати
Й правила протипожежної безпеки знати!
Отже, щоб вогонь був другом вірним, а не ворогом лихим,
Обережним будь і пильним, не впускай пожежу в дім.
(Мелодія пісні «Ой чорна»)
1. Виховувать дитину потрібно послідовно,
Щоб із вогнем не грався
За сірники не брався,
А розвивавсь духовно.
2. Життя – найвища цінність, Дитя повинне знати.
Себе і все довкола на ризик, небезпеку
Не треба наражати.
3. Без нагляду не можна, Батькам дітей лишати.
У хаті, на подвір”ї – усюди у господі
Їх треба доглядати.
Хай дитина знає кожна - жартувать з вогнем не можна!