Сценарій виступу агітбригади за здоровий спосіб життя "Гармонія"

Про матеріал
Сценарій містить матеріали, що заохочують до здорового способу життя, вказують на його переваги. Щоб бути здоровим варто лише дотримуватися кількох правил, що не потребують значних витрат і не займають багато часу. Потрібно просто збагнути, що життя прекрасне, а здоров'я варте того, щоб його берегти.
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Районний методичний кабінет

Першолиманський навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок»

Решетилівської районної ради Полтавської області

 

 

 

 

 

 

 

 

Сценарій виступу агітбригади

«Гармонія»

 

 

 

 

 

 

Керівник Шуть Т.В., вчитель біології

ІІ кваліфікаційної категорії

 

 

 

 

 

Лиман Перший

2018

Музична заставка

Учениця 1. Здоровими бути

Учениця 2. Щасливими жити

Учениця 3. Життю своєму кожен день радіти

Учень 1. Ми звикли діяти

Учень2. Вчитись

Учениця 4. І вчити

Учениця 5. Як нації здоров’я відродити!

Разом. МИ

Учениця 1. Агітбригада

Разом. «Гармонія!» 

Разом. МИ 

Учениця 2. Ті, хто за здоровий спосіб життя. 

Учениця 3. Ті, хто сміливо крокує без обтяжень. 

Учень 1. Ті, що цінують працю. 

Разом. МИ

Учень 2. Ті, що обирають волю 

Учениця 4. Силу 

Учениця 5. Наснагу

Учениця 1. Здоровий глузд. 

Разом. МИ

Учениця 2. Сьогодні вам розкажемо, 

Учениця 3. Покажемо, 

Учень 1. Доведемо, 

Учень 2. Що основна цінність людини – це здоров’я, а не якийсь там час. 

Разом. МИ

Учениця 4. Закликаємо до здорового способу життя 

Учениця 5. Бо це важливо і стосується кожного

Разом. МИ

Учениця 1. Гарні

Учениця 2. Активні

Учениця 3. Розумні

Учень1. Молоді

Учень 2. Обережні

Учениця 4. Наполегливі

Учениця 5. Імпровізатори

Разом. Яскраві 

Танець «Маніфест»

Музична заставка

Учениця 4. Сьогодні  вчені  стверджують: 

Учениця 5. Здоров’я  людини  на  20%  залежить від спадковості.

Учениця 1. На 19%  – від стану навколишнього середовища.

Учениця 2. На 10 % - від якості медичного обслуговування.

Учениця 3. Решта 51%   у руках самої людини.

Разом. Тому ми живемо за правилами: 

Учень 1. ПРАВИЛО ПЕРШЕЗагартовування водою, сонцем, повітрям. Це один з найефективніших способів підвищення опірності організму.

Учень 2. ПРАВИЛО ДРУГЕ -  Оптимальна рухова активність впродовж дня.

Рух – це життя, він зміцнює здоров’я,

Клітинку кожну зігріває кров’ю.

Без руху швидко стане кволим тіло,

Тож, склавши руки, не сиди без діла!

Учениця 4. ПРАВИЛО ТРЕТЄДотримання правил особистої гігієни та гігієни приміщень.

Про гігієну та охайність дбаємо,

Адже себе та інших поважаємо.

Учениця 5.ПРАВИЛО ЧЕТВЕРТЕ – Здорове харчування.

Мається на увазі не ЗДО+РО+ВЕ (показує розмір), а корисне.

Щоб мати здоров’я, слід правильно їсти,

Вживати поживне і тільки корисне.

Не їсти надміру, не шкодити тілу,

Ще слід пам’ятати про вітаміни.

А замість газованої водиці,

Краще  воду взять з криниці!

Учениця 1.ПРАВИЛО П’ЯТЕ -  Здоровий сон, котрий повинен тривати не менше восьми годин на добу.

Учениця 2. ПРАВИЛО ШОСТЕ – Дотримання режиму дня

Щоб було усе в порядку –

Дотримуйся розпорядку!

Учениця 3. ПРАВИЛО СЬОМЕ – Відмова від шкідливих звичок

Шкідливі звички, мовби тінь, все ходять за тобою,

І так чекають на ту мить, щоб потягти з собою.

Наркотики і цигарки, спиртне – це просто жах,

Як ви подружитесь із ними – здоров’ю буде крах.

Учень 1. ПРАВИЛО ВОСЬМЕ - Кожен день починати з посмішки

Учень 2. Ключовими фразами в позитивному насторої є:  Я зможу!

Учениця 4. Я гідна

Учениця 5. В мене вийде

Учениця 1. Я зроблю

Учениця 2. Не шукай допомогу у популярних енергетиках

Учениця 3. Бери енергію у життя

Учень 1. Бери енергію у почуття

Учень 2. Рухайся вперед

Учениця 4.Посміхайся всупереч усьому

Учениця 5.Роби те, що любиш, люби те, що робиш

Разом. Не зупиняйся - йди до мети

Пісня на мотив «Вінні пух»

Простенькі поради, сказати вам раді,

Здоров’я покращать, все змінять на краще.

Ви не полініться, до нас долучіться.

Спокуси не важні, вони не справжні.

Приспів

А ми лише хотіли вам нагадати

Про те, що здоров’я безцінне й важливе.

Про те, що про нього всім треба дбати

І тільки тоді ми будем щасливі.

Музична заставка

Учениця 1. Але самих лише знань недостатньо.

Учениця 2. Адже знати про здоровий спосіб життя — це одне, а вести його — зовсім інше.

Учениця 3. Згідно із законами психології, люди схильні повторювати дії, які приносять задоволення, й уникати того, що неприємне.

Учень 1. На жаль, наслідки здорової і нездорової поведінки бувають оманливими.

Учень 2. Оскільки нагорода за здоровий спосіб життя зазвичай відтерміновується в часі.

Учениця 4. А задоволення від неправильної поведінки може наставати миттєво.

Учениця 5. Те, що шкодить здоров’ю, буває смачним (як тістечка або чіпси) чи цікавим (як комп’ютерні ігри).

Учениця 1. Однак надмірне захоплення жирною та солодкою їжею може призвести до ожиріння, а часті ігри у «стрілялки» і «бродилки» — до комп’ютерної залежності.

Учениця 2. І навпаки, регулярні заняття спортом потребують самодисципліни, а здорове харчування передбачає певні обмеження.

Учениця 3. Тому вибір на користь здоров’я потребує високого рівня розуміння і зацікавленості.

Учень 1. Ось чинники, що сприяють такому вибору:

Учень 2. Особиста відповідальність за своє життя — віра в те, що на кораблі свого життя ви є капітаном, а не пасажиром

Учениця 4. Високий рівень самоповаги — упевненість, що ви гідні всього найкращого, що може дати вам життя

Учениця 5. Віра в те, що здорова поведінка забезпечує позитивні результати

Учениця 1. Наявність спеціальних та життєвих навичок, сприятливих для здоров’я.

Разом. Ми обираємо здоровий спосіб життя! 

Учениця 2. Пам’ятайте!

Разом. Життя прекрасне!

Учениця 3. А здоров’я варте того, щоб його берегти, зміцнювати і примножувати.

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, Сценарії
Додано
25 липня 2019
Переглядів
767
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку