Сценарій виступу екологічної агітбригади "Хто, як не ми?" з теми "Моя маленька батьківщина"

Про матеріал
Сценарій виступу містить матеріали, що стосуються екологічних проблем малої батьківщини та шляхи їх вирішення, які під силу втілити кожному мешканцю планети Земля, перероблені тексти пісень відомих виконавців, що відповідають природоохоронній тематиці. Даний захід спрямовано на виховання екологічної культури школярів, відповадального ставлення до ймовірних наслідків своїх дій.
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Решетилівський міський будинок дитячої та юнацької творчості

Першолиманський навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок»

Решетилівської районної ради Полтавської області

 

 

 

 

 

 

Сценарій виступу екологічної агітбригади «Хто, як не ми?»

«Моя маленька батьківщина»

 

 

 

 

 

                                                                     Керівник Шуть Т.В., вчитель біології

                                                                     ІІ кваліфікаційної категорії

 

 

 

 

 

Лиман Перший

2019

Учень 1. Вас вітає екологічна  агітбригада Першолиманського НВК

Разом. «Хто, як не ми?»

Учениця 1. Наш девіз:

Разом. «Не чванься тим, що цар природи ти, бо ти – лише її частинка»

Учениця 2.  Безмежно з дитинства кохаю

Красу свого рідного краю –

Ставка голубінь неозору,

Садок в надвечір’ї прозорім.

Учениця 3. І місяць у хмарах сріблистих,

І свіжість весняного листя,

І синій промінчик волошок

В пшеничному морі колосся

Учень 2. Соком повниться кожна зернина,

Кожна стежка біжить до ставка,

Це наш сонячний край  Лиман Перший,

Це дитинства щаслива пора.

Учениця 4. Село ти моє барвінкове,

Переконана твердо у тім,

Що мені посміхнулася доля

Народитись під небом твоїм.

Учениця 5. Моє село — краплиночка на карті,
З хатами білими, ставком удалині.
Але чого без тебе були б варті
Усі міста й палаци на Землі?

Учень 1. Мабуть, кожна людина вважає, що місце, де вона народилася і

живе – найкращий куточок Землі.

Учениця 1. Дійсно так, це місце єдине і неповторне.

Учениця 2. І  надзвичайно прикро, коли твій рідний край страждає від екологічних проблем, створених самими людьми, жителями села.  

Учениця 3. Сьогодні ми зібрались тут, тому що всіх нас хвилюють взаємини          людства з природою, наше екологічне буття, наше майбутнє, майбутнє нашої планети. Яким йому бути, залежить від нас, людей, що живуть сьогодні.

Учень 2. Ми розглянемо екологічні проблеми нашої місцевості та знайдемо шляхи їх вирішення, які під силу втілити кожному мешканцю, навіть без залучення грандіозних коштів.

Учениця 4. Недаремно говорять: «Якщо хочеш змінити світ – почни з себе»

Учениця 5. Значить виходить, що, коли  хочеш покращити екологічну ситуацію на планеті – почни зі своєї маленької батьківщини.

Співають на мотив пісні «Despasito»

Ми у селі Лиман Перший усі живем,

Бо воно найкраще із усіх.

Хоч і багато має наш край проблем

Спільно зможем вирішити їх.

Ми пропагуємо природу берегти,

Садим усі спільно клумби і сади,

Рибі взимку задихнутись не дамо.

Ми завжди підгодуємо усіх пташок,

Берегти природу треба з пелюшок,

Там, де треба, завжди ми приберемо.

Приспів:

Лиман Перший -

Це і є моя маленька батьківщина.

Тут мені довкола все знайоме

І завжди куточок цей в моєму серці.

Лиман Перший -

Ми пишаємося тим, що тут зростаєм,

Максимум зусиль завжди ми докладаєм,

Аби зберегти природу для нащадків.

Учень 1. Що може бути прекрасніше за вальс перших весняних квітів, шепіт свіжих, блискучих квітневих листоч­ків,  Що може бути прекрасніше за ще­бет птахів, який оживив все навкруг своєю неповторною мелодією?

Учениця 1. Ми милуємося її красою, неповторністю, чарівністю.  І  не помічаємо, яка небезпека нависла над природою — небезпе­ка, створена

нами – людьми.

Учениця 2. Чи відчуваєте ви німе благання вже вирубаних дерев, яких не повернеш, забруднених водоймищ та засмічених галявин? Прислухайтесь ! Допоможіть! Де ж ви - захисники природи? Ще можна зарадити небезпеці. І, може,— це останній наш шанс.      

Учениця 3. Досить осторонь стоять,

Кличе час охоронять

Нашу землю, що стражда і тужить.

Хай зростає все в цвіту,

А повітрю — чистоту,

Буть не можем ми байдужі.

Учень 2. Кожна квіточка мала

І билинка лугова

З нами розмовля,

Душу звеселя.

Про усе подбаєм ми,                         

Про веселки, і громи,

Чистий неба стяг —

Все у нас в руках.

Учениця 4. Шепіт блакитної  води, зелених садів, спів дзвінкоголосих пташок, пахощі і розмаїття квітів — усе це дорога серцю, незрівнянна природа рідного краю. Але, на жаль, чим більше проходить часу, тим важче їй вижити.

Учениця 5. Лине час, ростуть міста, заводи,

Болю рідній завдають природі:

Нищать та забруднюють її.

Ось і в нас - вирубують гаї,

Бо в домах опалення відсутнє.

Зрозуміло - зараз дуже скрутно.

Ти зрубав березу - і нагрівсь.

Ось пеньки... А був колись тут ліс...

Березень весною лиш задише -

Сік, мов сльози, із беріз колишніх.

 Учень 1. Ще природі в нас псують життя

Всюдисущі звалища сміття:

В лісосмугах, поблизу водойми...

Що робить з проблемою такою?

Учениця 1. А вся справа в тім, що, бачте, нині

 Є в селі в нас люди, а є — свині,

 Що про власну дбають благодать,

 Їм на світ навколишній плювать,

 Бо не тямлять, що у цьому світі 

 Їм самим і дітям їхнім жити.

 А яким же буде це життя,

 Коли навкруги ще є сміття?

Учениця 2. В нас колись були озера прекрасні,

Та почистить треба їх - це ясно.

Де сіяла дзеркалом вода,

Тільки мул та жаба вигляда.

Часом квакне голосно й сердито:

Чи не час джерела вже звільнити?

Учениця 3. Ми поки що не можемо самі ви­рішити екологічних проблем нашого невеличкого села, що потребують значних матеріальних коштів. Але ми намагаємося вже зараз внести свій маленький вклад у покращення екологічної ситуації рідного краю.

Учень 2. Ми село прибираємо,

І дерева саджаємо —

Варто лиш відступити зимі.

В парку і біля школи,

В центрі і біля двору,—

Хто наводить тут лад?

Разом. Ми!

Учениця 4. Дбаючи про природу рідного краю, ми відроджуємо у себе почуття малої батьківщини, усвідомлення того, що ми – жителі села Лиман Перший.

Учениця 5. Взимку птахів годуємо,

Влітку час не марнуємо.

Дуже любимо рідне село.

Ми йому допоможемо,

Зробимо все, що зможемо,

 Щоб воно чисте й гарне було.

Учень 1. Ми — екологи завзяті

І приїхали сюди,

Щоб усім вам розказати,

Як уникнути біди,

Бо природа — наша мати

Потребує доброти,

 І про неї треба дбати,

 Піклуватися завжди.

 Учениця 1. Ми усі — свідомі люди,

Не такі вже ми малі,

То ж господарями будем

На квітучій цій землі.

А зробити слід чимало

І докласти сил сповна,

 Щоб планета розквітала,

 Найпрекрасніша вона.

Співають на мотив пісні «Промінь»

Де б я тільки не була,
Повертаюся сюди.
В світі кращого села
Нам ніколи не знайти.
Я люблю свій рідний край
Й буду завжди берегти.
І руйнуванню природи

Кажу я stop!
В біді не можу залишити
Я свою місцину,
Бо у проблемах я вбачаю
І свою значну провину.
Тому не можу залишатись
Осторонь від цього,
Тобі я, крає, пропоную
Свою руку допомоги.
Приспів:
Промайнуть сірі дні
У пошуках мети.
Весело стало мені,
Що можу помогти.
Зберегти те, що є
Та ще й примножити.
Адже все рідне тут, усе своє
Урятувати маємо я і ти.

Учениця 2. Однією з найбільших проблем за­бруднення природи є наявність стихійних сміттєзвалищ. Ми, члени екологічної бригади  нашої школи, не можемо залишати­ся осторонь цього. Ми закликаємо усіх! Друзі! Подбайте про чистоту!

Учениця 3. Цю проблему можна мінімалізувати, якщо користуватися наступними порадами.

Учень 2. В магазин зі своїм пакетом. Розумно не купувати нові пакети кожен раз, роблячи покупки в магазині, а взяти з собою свої - навіть один не викинутий пакет вже допоможе навколишньому середовищу.

Учениця 4. Купуйте менше води в пластикових пляшках. Використовуйте сірники замість запальничок, вони зроблені з дерева, тому менш шкідливі.

Учениця 5.Замість одноразових паперових серветок, можна придбати із тканини . Вигода в тому, що їх можна прати. Те ж саме стосується і паперових  носових хусток.

Учень1. Віддавайте газети та скло на переробку, це допоможе заощадити безліч дерев,зменшити рівень забруднення повітря на 20%, а води - на 50.

Учениця 1. Використовуйте екологічні пелюшки. За статистикою, до того часу, коли дитина навчиться самостійно ходити в туалет, батьки використовують від п’яти до восьми тисяч підгузників, а це створює кілька тонн сміття щороку. У разі ж, якщо ви будете використовувати пелюшки або інший більш екологічний матеріал, шкоди для планети буде набагато менше.

Учениця 2. Актуальною проблемою було і залишається знищення промислових видів рослин і тварин. У зв’язку з підйомом цін на природний газ, все більше і більше людей переходять на тверде паливо, вирубуючи лісопосадки, лісосмуги. В гонитві за омріяними гектарами розорюються величезні простори лугів і степів.

Учениця 3. Вихід можна знайти і у даній ситуації. А саме: зрубали дерево – посадіть два, замість розпалювання печі на максимальний рівень, просто одягайтеся взимку тепліше, вирощуйте кімнатні квіти, насаджуйте клумби і пам’ятайте, що  природу слід берегти і примножувати, бо гроші не можна їсти.

Учень 2. Ні для кого не секрет, що найбільшими забруднювачами атмосферного повітря є транспорт, теплові електростанції та промислові підприємства. Хоч останні два так звані «шкідники» у нашій місцевості відсутні, але ми є споживачами їх продукції і тому безпосередньо маємо відношення до їх діяльності.

Учениця 4. Загальновідомий факт «попит породжує пропозицію». Завжди вимикайте світло при виході з кімнати та комп'ютер на ніч, замініть звичайну лампочку в домі на люмінесцентну енергозберігаючу, не залишайте зарядний пристрій у розетці, коли нічого не заряджається.

Учениця 5. Ще намагайтеся частіше ходити пішки, їздити на велосипеді, готувати лише стільки, скільки зможете з’їсти, ремонтувати прилади і речі, а не купувати нові.

Учень 1. А проблеми нестачі води - безцінного багатства, без якої неможливе життя на планеті можна подолати економнішим її використанням. Замість ванни приймайте душ, чистіть зуби із закритим краном.                  Співають на мотив пісні «Береги любовь»

Байдужим можеш бути й далі ти,

Уваги на проблеми не звертать.
Природі спробуй помогти,
Просто научись не лише про себе дбать.
Бо й іншим поколінням треба жить,
Людей багато в світі, ти не сам. 

Для них щось треба залишить,
Тож не знищуй те в спадок, що дісталось нам.
Приспів:
Бережи себе, довкілля бережи,
В гармонії живи, діяльністю своєю шкоди не завдай.
Бережи живе, життям цим дорожи,
Цю істину просту, мій друже, пам’ятай!

Звучить уривок з музичного циклу П. Чайковського «Пори року».

Учениця 1. (на фоні музики)

Є давня приказка в мого народу,

Що має мораль нашій темі близьку:

Хто може понівечить рідну природу,

Той здатен спаплюжити й душу людську.

Учениця 2. Ви чуєте? Природа звертається до нас!

Учениця 3. Людино, розумна істото,

Ти можеш усе на землі:

 Відсунути можеш потопи,

 До космосу шлеш кораблі,

 Оазис з пустелі зробити

 І штучні розлити моря,

 Науці дороги відкрити.

 Та нині страждає земля!

 Ти чуєш, велична людино,

Цей поклик природи в душі?

«Я гину, я гину, я гину!

Будь ласка, мене збережи!»

Учень 2. Природа нам - як рідний дім,

Вона усім, як мати.

Щоб завше лад був в домі тім,

Про це нам треба дбати.

В природу із добром іди,

її від лиха захисти.

Учениця 4. Пташки, на різні голоси

Співатимуть для тебе,

І в краплях срібної роси

Побачиш чисте небо.

Учениця 5. Віддячить за добро тобі

Земля теплом родинним.

Люби і бережи її,

Будь гідним її сином.

Учень 1. Хто, як не ми, поможе цій землі?

Вона стократ віддячить нам розмаєм.

Задумайтесь, великі і малі,

Яке багатство і красу ми маєм!

Співають на мотив пісні «Там де ми є» 
Тихо тихо, стоп марафон. 
Ти прокидаєшся, це був лиш сон. 
Немає проблем, забруднень нема. 
Замiсть пустель - дерева й трава. 
Хто винен в тому, що це лиш міраж . 
Хто забруднив край рідний наш. 
Хто лише лялька, а хто Карабас. 
Зрозумiти саме час.

Ху-у-у-у... часом ми сумуєм. 
Благаєм схаменись тебе. 
Ху-у-у-у... виправим, врятуєм. 
В кінці сценарію happy end.

Приспів: 
Там, де ми є... Там, де ми є... 
Там, де ми є... Там, де ми є...

Маємо ми право...  на довкілля чисте... ...

Маємо ми право...  на довкілля чисте... ...

 

 

docx
Пов’язані теми
Екологія, 10 клас, Сценарії
Додано
25 липня 2019
Переглядів
1619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку