Звучить пісня «Осінь прийшла» (на мелодію пісні «Плакала» гурту Казка)
Швидесенько надворі осінь прийшла,
І довгі коси свої знову розплела.
І журавлі курличуть вдаль та знай, це гра її,
Менше слів, в серці печаль.
І листячко дубове жовкне й спада,
Тихесенько з гілочок вітер позіха.
І дощик йде, що треба ще
Дай серцю під плащем - менше слів осінь прийшла.
Прийшла вже знов пора і листя обпада
І журавлі летять у далеку даль…
І скрізь нове вбрання, яскраве золоте
А всеодно на серці у нас печаль.
Осіння це пора і сонце вигляда
І «жовта» знов до літа балакала.
Краса в нас золота і грає дітвора,
А осінь знову дощиком плакала…
Виконавці пісні завмирають. Голос за кулісами
Вед. 1
Жовтень щедрий на барви осінні.
День учителя – свято ж яке!
Вед. 2
Освітянській великій родині
Дітвора шле вітання палке.
Діти, які співали, виходять. Під фанфари заходять ведучі.
Вед. 1
Із безлічі професій на Землі,
Які вже є, яких ще будуть вчити, -
Є головна, як віщий, сущий хліб,
І назва цій професії – Учитель.
Вед. 2
Один раз на рік, у найпрекраснішу пору, коли шелестить падолистом осінь, коли у лузі снує мереживо бабиного літа, а над землею пломеніють різнобарвні квіти, приходить Ваше свято – День учителя!
Вед. 1
Один раз на рік ми говоримо Вам: “З професійним святом! З Днем працівників освіти!”
Вед. 2
Існує притча. Коли народжується дитина, Господь благословляє її у білий світ своєю рукою. Покладе на голову – мудрою буде, на серце – милосердною, на руки – майстром слова діла. А цій людині Господь одночасно поклав свою долоню на голову, серце і руки. Ім’я цієї людини – Вчитель.
Вед. 1
Дорогі освітяни! Ваше слово – то мудрість України,
А життя – то доля трударя. Хай же стиглим гроном калиновим
Вам за все подякує земля.
Пісня «Спасибі вчителю»
Ведучий 1: Катю, а як же нам краще привітати наших вчителів, щоб свято по-справжньому вдалося?
Ведучий 2: Треба щось креативне придумати.
Ведучий 1: Може бігборд повісити «Праця вчителя – небезпечна і сувора!»?
Ведучий 2: Ні, насторожує і відлякує! Кажуть і так вчителів не вистачає.
Ведучий 1: А може так: «Педагогіці ви життя присвятили!»
Ведучий 2: Не те! Десь я вже це чула.
Ведучий 1: Ну тоді просто, радісно набираємо повні груди повітря і на всю широту душі: Вітаємо наших вчителів зі святом ВДВ – Всесвітнім днем вчителя! І, для того щоб переконатися, що всі в зборі, зробимо перекличку.
Коли ви, шановні, освітяни, будете чути своє імя, подайте знак, що ви присутні.
Музична перекличка
Ведучий 1. Що ж, дорогі наші, неповторні, найкращі! Дозвольте оголосити програму нашого вечора. Повідомляю: в кількості годин вона твердо не виражена, тарифній сітці не відповідає , і сприймати все близько до серця не рекомендується.
Ведучий 2. А що рекомендується? По – перше – сміх, по – друге – гумор, по – третє – жарт і веселощі і всім тим, хто не хоче дотримуватися цієї програми, доведеться звітуватися на нараді при директору.
Ведучий 1: Ми, дуже часто замислюємося , яку ж професію собі обрати. Дехто з нас мріє стати артистом, адже це гарна професія – сцена, квіти, шанувальники, хтось – медиком – це вдячні пацієнти, а ще юристом – престиж, гарний офіс, висока заробітна плата, а хтось вчителем. Розмірковуючи про професію вчителя, ми уявляємо собі , що це зовсім просто - багато вільного часу, повага учнів та батьків.
Ведучий 2: Проте насправді, добре подумавши, ми зрозуміли, що не все так просто. Насправді – це нескінченна перевірка зошитів, складання конспектів та підсумкових самостійних і контрольних робіт, виступи на педрадах і на методоб'єднаннях…
Ведучий 1: Але люди, які прийшли в школу за велінням серця, ніколи не залишуть цей будинок, де постійно вирують пристрасті, адже хтось колись дуже точно назвав школу «солодкою каторгою».
Ведучий 1: Цікаво, а якою буде школа в майбутньому?
Ведучий 2: Навіть важко уявити. Поживемо – побачимо.
Ведучий 1: А от учні ___ класу знають і зараз нам про це розкажуть.
ІНСЦЕНІЗАЦІЯ «Школа майбутнього»
Прийшло сповіщення на смартфон, що розпочинається урок.
1. Голос за кулісами як робот.
1.Розпочинається третій урок. У Вас одна хвилина, щоб зібратися. Дотримуйтеся інструкцій. Конспект в голові. Журнал електронний в телефоні. Отже, до уроку готові. Ви читаєте предмет у 12 класі .»Математико-гуманітарний цикл». Тема уроку «Геометрична прогресія Шевченкового «Кобзаря» в південно-західній частині Східноєвропейської рівнини в контексті історичних праць 19 століття». Пройдіть по коридору прямо, поверніть на ліво, пройдіть 5 метрів, поверніть на право. Ось клас, в якому Ви маєте проводити урок.
Вчитель бере за ручку дверей, довго смикає , не може відчинити.
ВЧИТЕЛЬКА. Знову заїло, діти, відчиніть, будь ласка, двері. У мене розпочався урок.
2. ГОЛОС ЗА КУЛІСАМИ.
Не заїло. Введіть пін-код. Він у Вас записаний в контактах телефону під назвою «Діти, які нарешті в цьому році завершать школу». І чому просто не написати: 12 клас? Знайшли? Вводьте. Почекайте. Операція виконується . підтвердіть пін-код. Почекайте, операція виконується. Тепер введіть пак-код. Пригадуйте його. Або знову шукайте у записах нагадування. Ввели? Почекайте . операція виконується. Тепер введіть пароль. Пам’ятаєте? Невже? Почекайте. Операція виконується.
Вчителька хоче зайти
Почекайте. Піднесіть праву руку вгору. Покажіть вказівний палець.
ВЧИТЕЛЬКА . У мене в класі інтерактивна дошка, я пальцем не показую.
3.ГОЛОС
Підставте палець у щілину замка. Потрібно здати кров для аналізу, чи Ви повністю здорова йдете на третій урок. Чи, можливо, Вас не можна пускати до дітей. Чекайте. Аналіз робиться. Так. Все добре. Тепер зробіть пальцем підпис . ні. Не там. Нижче. Почекайте. Вас підпис перевіряється. Чи дійсно він Ваш. Наступний крок. Виберіть правильну відповідь з-поміж усіх можливих. З якою метою Ви прийшли на урок: а) Подати новий матеріал. Б)Перевірити домашнє завдання. В) Перевірити наявність зошитів в учнів. Г) Відмітити відсутніх і вийти з ними на онлайн-зв'язок. Д) Ваш варіант.
ВЧИТЕЛЬКА
Буду робити все.
4.ГОЛОС
Почекайте. ваша відповідь обробляється. Ваша відповідь неправильна. Оберіть інший варіант.
ВЧИТЕЛЬКА.
Хай буде А.
5.ГОЛОС
Ви стовідсотково впевнені, що це правильний варіант?
ВЧИТЕЛЬКА . Я ВПЕВНЕНА.
6.ГОЛОС
Варіант а. почекайте. Ваш тест обробляється. Відповідь правильна.
Тепер виміряйте температуру тіла, чи допустима норми. Функція термометр у Вас в телефоні.
Вчителька сердиться і міряє температуру
7.ГОЛОС
36.8.Почекайте. Ваші дані обробляються. Варіант неправильний. Допустима норма 36.6. а у Вас 36.8.
ВЧИТЕЛЬКА. Десять років назад у мене була б цілих 40, якби мене так перевіряли перед дверима. Я ж не в реанімацію йду, а до дітей.
8.ГОЛОС
Ще потрібно перевірити рівень Вашої нервової збудженості. Поведіть очима вліво, тепер вправо, знову вліво, знову вправо, знову вліво, знову вправо, знову вправо. Почекайте. Операція перевіряється. Рівень Вашої збудженості недопустимий норми. Випийте заспокійливе.
ВЧИТЕЛЬКА. Я не брала на урок. Воно в сумочці у учительській.
9.ГОЛОС
До уроку залишилося рівно 5 хвилин. Ваші всі дані успішно оброблені і внесені у загальний реєстр емоційної готовності вчителя до третього уроку. Повертайтеся собі спокійно в учительську, випийте заспокійливе і готуйтесь до четвертого уроку і на проходження тесту «Готовність до четвертого уроку». Гарного Вам дня!
Ведуча 1.Шановні вчителі! Давайте повернемось в наш час і кілька хвилин пофантазуємо. Уявимо, що ви трошки помолодшали і відвідаєте зараз наші уроки. Адже урок – це ваша стихія. Тільки тут ви почуваєтеся впевнено, добре, як риба у воді. Отож, за розкладом у нас сьогодні 7 уроків- зупинок. Оцінювати ваші старання будемо ми – ваші учні, адже хто ще може оцінити ваш краще?
Квест для вчителів «Наша професія - вчитель»
Ведучий 1: А з чого починається школа?
Ведучий 2: Тут і думати довго не треба. Школа починається з хорошого вчителя!!!
Ведучий 1: Хороший учитель. Який він? Чи є в нього якісь особливі прикмети?
Ведучий 2: А давай запитаємо про це самих учителів!
Ведучий 1: Любі педагоги, скажіть, які якості повинен мати справжній учитель?
Інтерактив з учителями (відповіді педагогів)
Ведучий 2: Дякуємо, дорогі вчителі! Але у нас є деякі доповнення.
Ведучий 1: До вашої уваги 14 ознак того, що Ви – педагог
Ведучий 2: Ви несете з дому все, що може вам стати в нагоді на робочому місці.
Ведучий 1: Ви приносите в будинок масу непотрібного, з точки зору нормальних людей, ваших рідних і близьких, які з побоюванням спостерігають за тим, як невідворотно зростає гора макулатури у вашій квартирі.
Ведучий 2: Ваша сім'я принесена в жертву освіті, вона теж працює з вами, хоча і не числиться в штаті. Працюють, тихо шкодуючи вас, а інші - проклинаючи школу. Участь вашої дитини - чекати біля кабінету, учительської, будинку, чекати терпляче і мовчки.
Ведучий 1: Люди, далекі від освіти, не розуміють, коли ви говорите про своїх 30 дітей і 45 батьків.
Ведучий 2: Кожна неформальна зустріч з колегами неминуче переростає в міні-педраду, незважаючи на те, що ви весь час присягали про школу не говорити.
Ведучий 1: Чужих грошей у вашій сумочці завжди більше, ніж своїх.
Ведучий 2: Ви схоплюєтеся серед ночі, щоб записати чергову геніальну ідею до завтрашнього уроку.
Ведучий 1: Ваш будинок уже задихається від вазочок та інших непотрібних дрібничок, викинути які вам не дозволяє совість - подарунки же.
Ведучий 2: З вами вітається половина району і ця ж половина оцінює - як ви, де ви і з ким ви?
Ведучий 1: Ви вмієте фарбувати, клеїти, забивати цвяхи, лагодити меблі, працювати до ранку, умовляти, прощати, ходити на роботу хворим і входити в чиєсь становище.
Ведучий 2: Ви не вмієте: толком відпочивати, говорити «ні» адміністрації, проходити повз книжкові прилавки.
Ведучий 1: У вашому житті в п'ять разів більше приводів для святкування, ніж у інших, - початок навчального року, початок чверті, кінець чверті - і в п'ять разів більше приводів для головного болю - початок навчального року, початок чверті, кінець чверті.
Ведучий 2: Купуючи сумочку, ви перш за все дивитеся не на її дизайн, а на її місткість, щоб туди вміщалося якомога більше зошитів!
Ведучий 1: Ви ніяк не можете визначитися з 1 вересня - приймати вам вітання або співчуття.
Ведучий 2: А своє професійне свято ви відзначаєте в першу неділю жовтня, з чим ми вас щиросердно і вітаємо.
Вручення квітів вчителям
Ведучий 2: Дорогі, милі вчителі, сьогодні воістину ваш день, ваше свято! І ми, ваші діти, хочемо щиросердно привітати вас з цим прекрасним днем!
Ведучий 1: Так, ми не ідеальні. Та, ми іноді не розуміємо вас, виводимо із рівноваги, псуємо нерви, порушуємо дисципліну, не завжди виконуємо домашні завдання, запізнюємося на уроки…
Ведучий 2: Але, повірте, це лише тому, що ми діти. З кожним роком, чим дорослішими ми стаємо, тим більше розуміємо, що все це: затишна школа, уроки, цікаві справи – все це робиться заради нас!
Ведучий 1. Як завжди залишатися справжньою людиною, як знайти вихід з найскладнішої ситуації, як стати самим собою.
Ведучий 2. Як не залишити після себе чорний слід на землі, як навчитися прощати і бути прощеними – цього і багато іншого навчаєте нас Ви, любі вчителі.
Ведучий 1. Низький уклін вам за це, невтомні трудівники-освітяни!
Ведучий 2. Знайте, дорогі наші вчителі, що всі ваші учні, де б вони не були, люблять вас і несуть у своїх серцях золотий засів, який ви засівали своїми руками день у день, з року в рік.
Ведучий 1. Добра вам, щастя, слухняних учнів і сонячних днів.
Разом. Віри, Надії, Любові!
15. ПІСНЯ «Світанкова»