Сценарій військово – спортивної гри «Сокіл» («Джура»)

Про матеріал
виховання у юнаків та дівчат глибоких і твердих національно-патріотичних переконань, підготовка молоді до творчої праці, до військової служби та захисту своєї Батьківщини шляхом залучення молоді до оборонно-масової та військово-спортивної патріотичної роботи; - формування і виховання у молоді високих морально-психологічних та морально-бойових якостей; мужності, сміливості, рішучості, відваги, стійкості, наполегливості, дисциплінованості і ініціативності на теренах відновлених національних козацьких педагогічних традицій;
Перегляд файлу

 

Сценарій 

дитячо – юнацької

військово – спортивної гри

«Сокіл» («Джура»)

 

 

Картинки по запросу джура

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Метою гри «ДЖУРА» є:

- виховання у юнаків та дівчат глибоких і твердих національно-патріотичних переконань, підготовка молоді до творчої праці, до військової служби та захисту своєї Батьківщини  шляхом залучення молоді до оборонно-масової та військово-спортивної патріотичної роботи;

- формування і виховання у молоді високих морально-психологічних та морально-бойових якостей; мужності, сміливості, рішучості, відваги, стійкості, наполегливості, дисциплінованості і ініціативності на теренах відновлених національних козацьких педагогічних традицій;

- виховання духовно та фізично розвиненого юного покоління суверенної України на історично сформованих засадах козацького світогляду та здорового способу життя, у дусі відданості Батьківщині та її народу на основі відродження національних і загальнолюдських духовних і моральних

Обладнання:: прапор України , спортивний інвентар: козацькі костюми,козацькі мелодії,технічні засоби для музичного озвучення,столики для інтелектуальних перегонів, канат,секундомір, чисті аркуші паперу.

Склад козацького рою: 8 джур - учнів 10-х класів(2 дівчини та 6 хлопців)

Хід гри

Команди вишикувані на стартовій прямій. Звучать позитивні

Ведучий 1: Доброго дня поважне панство і шановні добродії! Доброго дня  усім і кожному,хто не полінувався, а відгукнувся на поклик свого серця і активно включився у підготовку і проведення дитячо – юнацької спортивно-розважальної гри «Джура»

В.2.Ну що ж вітаємо наших патріотів!

Слава Україні!

Нехай перемагає : сила, спритність та краса!

Право підняти (внести) прапор України надається………………………………

Лунає Державний  Гімн України

Директор школи:  Дорогі друзі, шановні гості! У наш нелегкий, тривожний час, коли український народ безстрашно відстоює незалежність і цілісність рідної держави на Сході України, важливим завданням, всіх дорослих і юних громадян є плекання у своїх душах патріотичних почуттів, національної гідності, високої самосвідомості та активної громадської позиції

Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Джура» («Сокіл») – це системна форма позакласної роботи з національно-патріотичного виховання учнівської молоді, один з найважливіших заходів реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та молоді.

Ми маємо за честь провести та організувати змагання на території нашого навчального закладу, оскільки наша  школа – це школа патріотичного виховання!

Я щиро вітаю учасників гри – юних патріотів і бажаю кожному з них успіхів, наполегливої і справедливої боротьби у грі. Запам’ятайте, «Джура» - це дружба, наполегливість ,воля до перемоги; це чудова і чесна гра. Хай живе « Джура»!

Усі разом. Ура! Ура! Ура!

Успішних стартів і переможного вам фінішу!

Звучать фанфари

Ведучий 1 : Сьогодні наші команди оцінює компетентна суддівська бригада. Саме суддівська бригада буде уважно спостерігати за грою команд, а потім визначить найрозумніших,  найсильніших  та найспритніших.

Познайомтесь із членами суддівської бригади ………………….(представлення)

Ведучий 2. Отже, розпочинаємо нашу гру «Джура».

Вам, шановні учасники, доведеться пройти через дев’ять випробувань.

Це стільки, скільки було колись порогів на Дніпрі. В давні часи ці пороги були страшною перешкодою на шляху до того, хто плив Дніпром на Січ. Вважалося, що справжнім козаком може зватися лише той, хто пройшов хоч раз у житті через пороги.

В.1. А розпочнемо ми наші змагання з козацької візитки.

Загони! Рівняйсь! Струнко!

До представлення загонів  приготуватися!

Козаки представляють свої загони

В.2 Оце справжні козаки! З честю зуміли показати себе.

З незапам’ятних часів в Україні козаки славились силою, спритністю, мали гостре несхибне око, розумні голови. Ось ми зараз і побачимо, а чи могли б сучасні юнаки та дівчата  претендувати на високе звання «козак», чи прийняли б їх колись в Запорізьку Січ.

В.1. Оголошуємо другий  конкурс строю та маршової пісні « Впоряд»

Змагання проходять у вигляді демонстрації знань та вмінь з стройової підготовки.
    За основу варто брати розділ «Стройова підготовка» із шкільного підручника «Захист Вітчизни» та відповідні розділи зі Стройового статуту ЗСУ.
Час на виконання обов'язкового завдання – 2 хв. творчого завдання – 3 хв.
     Обов'язкове завдання повідомляється рою на початку змагань. Творче – готується командою вдома. Бере участь весь рій, 8 чол. Всі накази подає ройовий.
Обов'язкове завдання це виконання стройових прийомів у складі рою. Виконання маршової патріотичної пісні Творче завдання може бути представлене у вигляді монолітного та чіткого показу різноманітних елементів стройової підготовки у складі рою під супровід барабанного бою. Оцінка виставляється від 1 до 4 (незадовільно, задовільно, добре, дуже добре) по таких критеріях в обов'язковому та творчому завданнях: Оцінка зовнішнього вигляду, одностроїв; зорганізованості та якості виконання впорядових наказів; Виконання маршової патріотичної пісні. В творчому завданні оцінюється оригінальність ідеї, яка втілюється, від 1 до 12 балів.
В кінці – марш стройовим кроком із виконанням маршової патріотичної пісні на тематику козацтва.

В.2. Інтелектуальна гра – вікторина «Відун»

Інтелектуальні змагання з історії України, доби козаччини, українських військових формувань різних епох, сучасних зборених сил України. У конкурсі бере участь один учасник за кожну правильну відповідь учасник отримує один бал. Перемагає той, хто отримує найбільшу кількість балів. При рівності результатів, враховується час, за який було виконано завдання.

В.1. Конкурс «Пластун»

Пластун – комплексна командна інтелектуально-екстремальна гра з військово-спортивними та туристичними елементами та використанням методик гри «Квест».
Сценарій і правила проведення гри подаються команді-учаснику на початку змагань.

Етапи гри:

  1. Рої отримують карту-схему терену гри. На ній вказано точку на місцевості, де захований таємний грипе із кодовим гаслом його сотні. Команда має знайти його, використовуючи підказки, вказані в грипсі, прибути до точки збору його сотні, зголоситись до сотника, щоб записатись добровольцем в його загін. Кодове гасло – ключ до знаходження своєї сотні. Його не можна нікому казати окрім командира загону. Час на виконання – 1 год. Після закінчення терміну заборонено приймати запізнілі рої в склад свого загону, оскільки це можуть бути «ворожі» рої.

    2. Після збору своїх роїв, сотник об'єднує їх у більші відділи – чоти, розподіляє завдання – відділ розвідки, відділ штурму ворожого табору, відділ оборони власного прапору, відділ засідок. Завдання "розвідки" – виявити ворожий табір, визначити найкращі шляхи підходження та нападу. Завдання «штурму», спланувати захоплення прапору супротивника та доставити в свій табір. Завдання «оборони» – виставити охорону підступів свого табору, щоб виявити вчасно ворожу розвідку та напад. Завдання «засідки» діяти на терені для відвернення уваги відділів супротивника, перехоплення прапору в разі його захоплення ворожим відділом. Час на «бойові» дії – 2 год.

Дві сотні діють одночасно і пробують якнайкраще виконати завдання.

В.2. Змагання «Смуга перешкод»

Вище місце займають команди з меншим часовим результатом (час проходження дистанції + часовий еквівалент технічних штрафів). При рівності часових результатів вище місце займає команда з меншим технічним штрафом.

В.1.Змагання «Стрільба» ( з пневматичної зброї)

Стрільби проводяться на дистанції 10 м з позиції лежачи. Кількість пострілів 5. Мішень N8. Загальний час на стрільбу відводиться до 5 хвилин на команду. Беруть участь 8 учасників команди. Визначається командний та індивідуальний результат – визначення кількості точних попадань та відповідно набраних балів.
Перемагає команда, яка набрала найбільшу кількість балів

В.2.Конкурс «Рятівник»

Надання першої долікарської  допомоги, транспортування потерпілого

В.1. Вивчення матеріальної частини автоматичної зброї ( розбирання та складання АК -74)

Розбирання та складання автомата після неповного розбирання, як один із видів програми військово-спортивної гри «Сокіл». Тренувальні вправи

В.2. «Линва» силове змагання.

Перетягування канату.

 Поки журі підводить підсумки.       

 Розминка для розуму

  1. У бабусі Даші онук Паша, кіт Пушок, собака Дружок. Скільки у бабусі онуків? (Один)
  2. Сашко витрачає на дорогу до школи 10 хвилин. Скільки часу він витратить, якщо піде разом з другом? (10 хвилин)
  3.     Дитина мого батька, а мені не брат. Хто це?(Сестра)
  4.     У парку 8 лавок. Три пофарбували. Скільки лавок стало в парку?(Вісім)
  5.     Що з підлоги за хвіст не піднімеш? (Клубок ниток)
  6.     Тобі дано, а люди користуються. Що це? (Ім'я)

Ведучий 1. Ну що ж наші команди справились на славу, та довели усім присутнім, а головне самі собі,  що вони справжні нащадки славних запорожців.

Ведучий 2.  От і добігли кінця наші сьогоднішні змагання і наше свято. 

Всі ми знаємо, козаки були вільні і безстрашні люди. Понад усе вони цінували свободу. А ще вони були  кмітливі, любили різні розваги, змагання. От і ми сьогодні разом з усіма вами спробували трішки козацького життя і виявилося, що ми зростаємо справжніми патріотами - дітьми, які люблять свою Батьківщину і готові її захищати у будь-яку мить! У всіх учасників було дуже багато роботи, але не менше роботи зробили наші вельмишановні судді. Вони уважно оцінювали всі змагання і вже зараз  готові оголосити результати.

Слов журі.

Нагородження учасників


Список використаної літератури

  1.     Галактіонова О. З Україною в серці. Досвід виховання на козацько – лицарських традиціях у СШ № 21 м. Кіровограда, Освіта, № 44, 15 – 22 серпня 2001.
  2.     Кононенко П. Українське козацтво: шляхи розвитку, традиції виховання молоді. Освіта, № 41, 21-28 серпня,2003.
  3.     Тимофєєв В., Ушакова С.Довідник козака, 2012,186 с.
  4.     Науково – методичний журнал « Класному керівнику» № 10( 70) жовтень 2014,с. 39 – 42.
  5.     Науково – методичний журнал « Класному керівнику»№ 9 (33) вересень 2011, с. 12 – 15.
  6.     Науково – методичний журнал « Класному керівнику»№1 (25)травень 2011, с. 42 – 46.
  7.     Науково – методичний журнал « Класному керівнику»№ 6 (66)червень 2014,с. 18 – 20.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Зарудняк Марина
    Добрий день. Підкажіть, будь ласка, на скільки часу розрахований захід?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 грудня 2021
Переглядів
7926
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку