Що таке «дистанційне навчання» в позашкіллі? Ми маємо на увазі «самостійну форму навчання, що передбачає взаємодію керівника і вихованців на відстані, що відображає всі властиві навчальному процесу компоненти (цілі, зміст, методи, організаційні форми, засоби навчання) та реалізовується специфічними засобами інтернет-технологій або іншими засобами, які передбачають інтерактивність. Оновлення програмного матеріалу в додатковій освіті знаходиться в тісному зв'язку з потребами розвитку країни і особливостями соціальної та культурної обстановки. Поступальний розвиток інформаційних технологій , зміцнення матеріально-технічної бази освітніх установ робить дистанційні освітні ресурси незамінним супутником навчально-виховного процесу.
Особливо актуальним стало застосування дистанційних форм роботи в період дії обмежувальних заходів в 2020 р. Керівниками були апробовані такі форми роботи, як відеозаняття, чат-заняття (синхронна робота керівника і вихованців), дотримання гуртківцями електронних завдань для самостійної роботи.
Додаткові освітні програми реалізуєються з дітьми різного віку - від раннього дошкільного до юнацького. У зв'язку з цим цікавий пошук відповідних форматів, елементів дистанційного навчання. Для дитини-дошкільника надзвичайно важлива емоційна складова освітнього процесу, тісний контакт з педагогом і батьками, проте до старшого дошкільного віку (6-7 років) дитина виявляє високий інтерес до роботи з різними джерелами.
Дистанційна робота на тему «Грибок» у техніці рвана аплікація
Керівник гуртка «Умілі руки» Нетребко О.В.
Тема заняття: Аплікація у техніці рвана «Грибок» (за шаблоном).
Мета: ознайомити з поняттям «шаблон» , вчити з`єднувати відірвані частини паперу за допомогою склеювання, дотримуватися послідовності під час виготовлення аплікації; повторити правила безпечної роботи з клеєм; удосконалювати вміння з`єднувати окремі деталі в готовий виріб; працювати за зразком; корегувати увагу, уяву, дрібну моторику пальців рук; виховувати працелюбність, охайність у роботі, художні смаки та любов до природи.
Обладнання: Зразок виробу, шаблони, кольоровий папір (зелений, світло-зелений ,білий , коричневий, бежевий), клей, серветка та шаблони.
Сьогодні на занятті ми будемо виготовляти аплікацію грибочка із рваних частин паперу. Слово аплікація означає-приєднання, прикладання, приклеювання. Такі аплікації виходять, якщо папір не різати, а обривати. У цьому випадку краї виходять більш «живими», ворсистими. Обривання робиться невеликими відрізками. Якщо рвати папір по волокну. край буде більш гладкий, якщо впоперек, більш «стихійний», з білим ореолом.
Одними з найдивовижніших мешканців нашої планети є гриби. Гриби виживають у найекстримальніших місцях і можуть пристосуватись до будь-яких умов навколишнього середовища. Їх кількість та різноманітність вражають, а витривалість та унікальність дивують.
В ЛІСІ МИ ГРИБИ ЗБИРАЛИ
В лісі ми гриби збирали,
Дуже довго їх шукали.
Бо вони всі поховались.
Наче сильно нас боялись.
Накривалися листочком,
І принишкли за пеньочком,
Або, наче з переляку,
Поховались під гілляку.
Але ми їх розшукали,
Повний кошик назбирали!
Етапи виготовлення |
Фото звіт |
1. Підготувати шаблон майбутнього виробу в техніці «рвана аплікація». |
|
2. Підготувати кольоровий папір (зелений, світло-зелений ,білий , коричневий, бежевий),клей , ножиці.
|
|
3. Починаємо з шапочки гриба. Для цього змащуємо клеєм невелику ділянку гриба ,беремо папір потрібного кольору (коричневого) і акуратно починаємо відривати від аркуша паперу невеликі шматочки і клеїти на шапочку гриба.
|
|
4. Після того ,як шапочка гриба зроблена ,переходимо до більш дрібних деталей шапочки. |
|
5. Далі переходимо до ніжки гриба. Беремо папір потрібного кольору (білий) и робимо все теж саме |
|
6. На останньому етапі доробляємо траву. Для цього беремо папір потрібних кольорів ( зелений, світло-зелений) і робимо все теж саме в той же техніці. |
|
7. Робота в техніці «рвана аплікація» готова. |
|