Сценарій “Яка казкова Міні Міс”

Про матеріал
Мета: Формувати естетичний смак і культуру; розвивати різносторонні духовні і творчі здібності. Реквізит: стіл для міністрів(журі); заготовки запитань, конверти, номерки учасникам для жеребкування; фартушки і хустинки для учасниць; теки для ведучих, ручки, грамоти у різних номінаціях, подарунки для глядачів і учасниць; музичні заставки.
Перегляд файлу

Гусятинський центр дитячої та юнацької

творчості

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сценарій

свята краси

 

“Яка казкова Міні–Міс”

 

 

 

 

 

Підготовила

педагог-організатор

Трач О.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: Формувати естетичний смак і культуру; розвивати різносторонні духовні і творчі здібності.

Реквізит: стіл для міністрів(журі); заготовки запитань, конверти, номерки учасникам для жеребкування; фартушки і хустинки для учасниць; теки для ведучих, ручки, грамоти у різних номінаціях, подарунки для глядачів і учасниць; музичні заставки.

сцена прибрана у вигляді придворного залу королівської палати

Посередині сцени стоїть трон.

Завіса закрита. 3вучить музика.

З-за куліс чути голос Феї)
ГОЛОС ФЕЇ . Горить вогнями королівський зал.

Зараз почнеться,

Всі в чеканні чуда,

Тут веселий бал.

Що ж буде? А тим часом. . .

Ми чекаємо початку!

І так, увага

Починаємо бал.

(Фонограма урочистих фанфар. На авансцені канцлер )

КАНЦЛЕР. Всім! Всім! По королівському велінні сьогодні оголошується бал! Запрошені всі найпрекрасніші, чарівні, добрі – юні міс нашого королівства – претендентки на звання Принцеси королівства.

(Завіса відкривається на троні сидить король поряд нього принц)

КОРОЛЬ. Принц, ти знаєш, що сьогодні в нашому дворці бал

ПРИНЦ.   Так ваша величносте.

КОРОЛЬ. Так ось, велично велю

Серед  гостей балу ти повинен вибрати собі наречену, найкрасивішу, найрозумнішу, милу, добру, одним словом справжню принцесу.

В цьому тобі допоможуть мої міністри суддівської колегії.

(Король виходить. Входить Фея)

ФЕЯ.  Ви розгубились, маленький принц. Не хвилюйтесь я допоможу вам. Я Добра Фея ранкової зорі. Мене сюди запросив їх світлість головний міністр суддівської колегії. І його помічники міністри. (представляє членів журі)

Вони також будуть тобі допомагати у виборі Принцеси. А щоб на балу було цікаво і весело  я запросила співаків і музикантів.

ПРИНЦ.  Ах, як я тобі вдячний!

ФЕЯ.  А зараз зазвучить музика і наші юні Міс, як весняні квіти заповнять зал.

(Представлення учасниць. Кожна учасниця робить крок вперед, робить реверанс, кожну Принцесу Принц веде на сцену і садить на крісла, які стоять по обидві сторони треку)

ПРИНЦ. Добра Фея, які вони чарівні, я просто в захваті!

ФЕЯ. Наші юні Міс не тільки чарівні, але й виховані, ввічливі дівчата. Вони всі вивчили азбуку ввічливих наук, а сьогодні здадуть екзамен

КОНКУР “ВВІЧЛИВИХ СЛІВ”

(Хто напише більше ввічливих слів)

ФЕЯ.  Екзамен  закінчений. Наші Принцеси готуються до наступного конкурсу. (На сцену виходить канцлер, У нього в руках телеграма)

КАНЦЛЕР. (читає) Знаменита група співаків і музикантів із-за хвороб приїхати не можуть, у всіх співаків пропав голос.

ПРИНЦ. Добра Фея, ви ж чарівниця! Зробіть що-небудь!

ФЕЯ.  Добре! Наші юні Принцеси будуть – зірки майбутньої естради.

КОРОЛЬ. Моя   Добра Фея, юні принцеси готуються до конкурсу, а гості

 нашого балу скучають. Я  своєю королівською величністю приказую зроби щось, щоб тільки чарівні усмішки були на обличчях моїх гостей.

ФЕЯ.  Тепер на сцену прошу принцесу … і т. д .

конкурс /під фонограму кожна Із учасниць повинна зобразити естрадного співака/

ФЕЯ.  А тепер пропоную незвичайне завдання. На малюнках є тільки головні убори і домалювати певного персонажа. Наші юні принцеси виконують це завдання. Їм дається 5 хв.

А для вас шановні гості приємна новина. Таки прибули на наш бал співаки нашого королівства. І зараз вони співають для вас.

(Учасницям даються фломастери, олівці, резинки і недокінчені малюнки)

ПІСНЯ. --------------------------------------------------------------------------------

конкурс “домалюй казковго персонажа”

ПРИНЦ. (вбігає)Добра Фея, на нашому святі твориться щось дивне!? Принцеси говорять про спорт ,про якусь аеробіку.

ФЕЯ.  Ну і що ти думаєш з цього приводу?

ПРИНЦ. Мені соромно признатися, але я навіть зарядки зранку не роблю.

ФЕЯ.  Ну що ж, вчися. Зараз наші дівчата покажуть елементи аеробіки.

КОНКУРС “ТАНЦЮВАЛЬНИЙ”

ПРИНЦ. Ваша величносте, всі Принцеси такі гарні, милі, чарівні. Вони                               мені всі до однієї подобаються. Я безпорадний, я не можу вибрати

  серед них найкращу.

КОРОЛЬ. Так, Принц, дійсно таланти, видумка наших Міні-Міс безмежна, Але в мене є ще один варіант. Нам на бал подарували подарунок “срібне блюдечко і наливне яблучко”  і ми зараз його випробуємо

ПРИНЦ. Ваша величносте, як ви добре придумали. Де ж цей подарунок?

ФЕЯ.  (виносить “блюдечко з яблучком”)
           Це дуже гарна пропозиція.

  (Грає музика Фея говорить)

"Котись, котись яблучко наливне.
 Котись по блюдечку срібному.
            Покажи нашим Принцесам завдання

Конкурсу, який називається "Важкий шлях"

Найчарівніші Принцеси нашого королівства, беріть собі зернятко і скажіть на чому, або на кому здійснили незвичайну подорож казкові герої.

Конкурс "Важкий шлях"

 

(Учасниці підходять по черзі і беруть зернятко, на звороті якого написане завдання. Фея зачитує завдання, дівчата відповідають)

КОРОЛЬ. Сестрице, якщо наш годинник показує правильно, то зовсім

мало залишилося часу, як мої міністри повинні назвати одну єдину із найчарівніших Міс.

ФЕЯ. Так, ваша величносте, юні Міс готові до заключного конкурсу “Оціни себе”

Збираючись кудись кожна дівчина, жінка, наводить красу біля дзеркала, і милуючись собою подумки говорить в свій адрес ніжні, добрі слова. Я пропоную це зробити привселюдно.

Юні принцеси у мене є чарівне дзеркальце, яке допоможе нам провести останній, заключний конкурс. Я візьму з цього дзеркальця відбитки і ви на них напишіть слова, які б оцінювали вас: вашу зовнішність, ваш характер, поведінку, а потім в моє чарівне дзеркало зачитаєте їх для всіх. Для цього, вам дається 2 хвилини.(…) А для всіх гостей звучить пісня.

ХУДОЖНІЙ НОМЕР

КОРОЛЬ. Вельмишановні мої міністри вам даємо час для підведення під­сумків. А ми на сцену запрошуємо наших артистів.

ХУДОЖНІЙ НОМЕР

КОРОЛЬ. Запрошуємо до слова моїх міністрів

(Підведення підсумків конкурсу. Визначення титулу Міні Міс, ввічливості, посмішка, миле личко, грація, талановитість. Вручення призів)

ФЕЯ. Милі, чарівні наші міс. Ми дуже хочемо, щоб цей день запам’ятався вам на все життя і щоб ви надалі залишалися такими милими, скромними, чарівними.

    На все добре. До зустрічі на балу в нашому королівстві.

 

ІМЕНА ПРИНЦЕС:

– “Перлинка”,

– “Біла лілея”,

– “Фіалка”,

– “Білосніжка”,

– “Голуба троянда”,

– “Веселка”.

Міністри судійських колег(ЧЛЕНИ ЖУРІ):

– Головний міністр,

– Міністр культури,

– Міністр науки,

– Заступники міністрів

ТИТУЛИ ПРИНЦЕС:

–“Ніжність”,

–“Лагідні очки”,

–“Артистичність”,

–“Чарівність”,

–“Скромність”,

–“Міні-міс Казка”.

 

 

Завдання конкурсу

“ВАЖКИЙ ШЛЯХ”

На чому, або на кому здійснили незвичайну подорож:

  1. В Зелене місто Незнайко і його друзі.

(На надувному шарі. Н. Носова "Пригоди Незнайки і його друзів)

  1. Навколо світу капітан Врунгель Лом і Фукс.

(На яхті “Біда”. О.Некрасов “Пригоди капітана Врунгеля”)

  1. В Індію за Женею Богорадом старик Хоттабич і Волька (На літаючому килимі А.Лагін “Старик Хоттабич”
  2. За медом Вінні - Пух.

(На надувній кульці. А. Мілін “Вінні – Пух і всі - всі –всі)

  1. Із нори крота в теплі краї Дюймовочка.

(На ластівці. А.Андерсен “Дюймовочка”)

  1. В Африку лікар Айболить і його друзі.

(На кораблі. К.Чуковський “Лікар Айболить”)

  1. З залізнодорожної станції в село Простоквашино дядя Федір і його друзі,

(На тракторі. Е.Успенський “Дядя Федір, пес і кіт”)

  1. На дах Малиш.

(На Карлсоні. Астрід Ліндгрен “Карлсон, який живе на даху”)

  1. Телесик втік від зміїв, коли сидів на яворі

(На гусеняті .Укр. нар. казка “Телесик”

  1. Дурень Із своїми побратимами: Слухайлом, Скороходом, Стрільцем, Об’їдайлом, Обпивайлом, Морозьком на обід до царя - царську дочку заміж брати.

(На летючому кораблі. Укр. нар. казка “Летючий корабель”).

1

 

doc
Додано
18 лютого 2020
Переглядів
509
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку