Сценарій Загально-шкільного спортивного заходу в рамках Олімпійського тижня та з нагоди Дня фізичної культури та спорту «Веселі старти»

Про матеріал
Цілі і завдання: 1. Пропаганда фізичної культури, як чинника здорового способу життя. 2. Формування здорового способу життя учнів. 3. Розвиток рухових якостей у дітей: сили, спритності, витривалості, швидкості. 4. Профілактика і попередження захворювань викликаних дефіцитом руху у школярів. 5. Виховання почуття товариства і взаємодопомоги. 6. Виховання здорового духу суперництва.
Перегляд файлу

Сценарій

Загально-шкільного спортивного заходу в рамках Олімпійського тижня та з нагоди Дня фізичної культури та спорту

«Веселі старти»

для учнів 5-7 класів

Цілі і завдання:

1. Пропаганда фізичної культури, як чинника здорового способу життя.

2. Формування здорового способу життя учнів.

3. Розвиток рухових якостей у дітей: сили, спритності, витривалості, швидкості.

4. Профілактика і попередження захворювань викликаних дефіцитом руху у школярів.

5. Виховання почуття товариства і взаємодопомоги.

6. Виховання здорового духу суперництва.

УРОЧИСТЕ ВІДКРИТТЯ

Лунає композиція групи «Европа» «The Final Countdown».

Вчитель фізкультури: Доброго дня усім присутнім! Сьогодні ми зібралися на спортивне свято «Веселі старти», щоб позмагатися у силі, спритності, винахідливості.  Давні греки казали: «Хочеш бути гарним – бігай, хочеш бути здоровим – бігай, хочеш бути розумним – бігай!». Тож розпочинаємо наше свято!

 

1 Ведучий :   Добрий день вам, люди добрі,

                       Щиро просимо до нашої господи.

2 Ведучий :   Раді вас усіх вітати,

                       Щастя та добра  бажати.

1 Ведучий :   Сьогодні свято, конкурс нині,

                       Хай в цьому залі радість лине,

 2 Ведучий :  Отож і просимо вболівальників

                       Щиро нам допомагати. 

1 Ведучий:    А визначати переможців

              Буде в нас журі поважне.

              Воно, ми знаємо точно,

              Об’єктивне і уважне.

                                     (Представлення журі)

2 Ведучий:    Хай гумор хороший

                       У цім залі лунає,

                       І сміх щиросердний

                       Усіх нас єднає.

1 Ведучий: Удачі вам бажаємо:

                     «Ні пуху, ні пера».

                     Нехай вже починається

                     Спортивна наша гра.

2 Ведучий : В змаганнях беруть участь команди.

 

(Ведучі представляють команди).

Презентація команд (Назва команди, девіз).

Журі оцінює презентацію.

 

Вчитель фізкультури пояснює, що змагання будуть проходити в три етапи, а в перерві між ними будуть показові виступи спортсменів , номери художньої самодіяльності. 
 

Ведучий 1. І так, починаємо наші змагання і неважливо,  хто стане переможцем. Головне, щоб всі ми відчули атмосферу свята, доброзичливості.

Ведучий 2. Нехай ця зустріч буде по-справжньому товариською.

Ведучий 1. Закликаємо команди до чесної спортивної  боротьби, бажаємо успіху.

 

Вчитель фізкультури:  «Отже, розпочинаємо перший тур змагань. Команди, до змагання в іграх-естафетах приготуйсь!»  
 

Звучить весела спортивна мелодія. 

 

В першому турі ігри-естафети:

Конкурс 1. Естафета «Носії». Перший гравець з двома м’ячами добігає до поворотної стійки, вертається назад, передає м’ячі і стає в кінець колони. Естафету завершено, коли перший гравець займає своє місце.               Конкурс 2. Естафета «Спортивна ходьба».  В нашій естафеті процес ходьби буде таким: учасники, роблячи крок, п'яту однієї ноги приставляє впритул до носка іншої. Тобто з кожним кроком учасники будуть пересуватися вперед тільки на довжину підошви їх взуття. Дійшли до поворотної стійки, назад таким же кроком і стали в кінець колони. Так до останнього гравця. Хто порушує правила, починає дистанцію з самого початку.                       

 

Конкурс 3. Естафета «Гра с обручем». Капітани команд стоять біля поворотної стійки, навпроти своїх команд з обручем в руці. По команді гравець, що стоїть першим біжить до капітана, пролазить через обруч і міняється з капітаном місцями. Капітан повертається до команди і стає в кінці колони. Наступний  гравець, прийнявши естафету від капітана, біжить до обруча і міняється місцями з першим. Завершенням гри вважається той момент, коли капітан опиниться біля стійки, як на початку гри. 

Журі підводить підсумки.

Показовий виступ секції Кіокушинкай-карате.

 

В другому турі ігри-естафети:

Конкурс 4. Естафета «Кенгуру з двома м'ячами». Учасник стрибає до поворотної стійки і назад з затиснутим між ніг баскетбольним м'ячем, в руках тримає волейбольний м’яч. Виграє та команда, яка впоралася із завданням першою.

Конкурс 5. Естафета «Хвиля». Гравці в колоні стоять на відстані витягнутої руки. За сигналом перший номер бере руками м'яч, піднімає його над головою, і, відхилившись назад якомога далі, передає м'яч гравцю, що стоїть за ним. Другий номер, нахилившись вперед, приймає м'яч і передає його назад через свої широко розставлені ноги. Третій номер передає м'яч як перший, четвертий - як другий, м'яч подорожує по шерензі гравців по черзі: над головою - під ногами, над головою - під ногами, здійснюючи хвилеподібні рухи. Перемагає та команда, яка не зробивши жодної помилки, не впустивши м'яча, швидше зуміє передати м'яч від першого номера до останнього.

Конкурс 6. Естафета "Святкова". Добігти до протилежної сторони залу, взяти 1 лист з буквою і повернутися назад. Естафета вважається закінченою, коли команда вишикувалася, тримаючи перед собою складене слово.

(слово «Перемога»)

 

Пісня у виконанні учениці 7 класу.

Журі підводить підсумки.

 

В третьому турі ігри-естафети:

Конкурс 7. Естафета « Нічне орієнтування».  За сигналом учасник з зав’язаними очими повинен  дійти або добігти до поворотної стійки, обійти її і, повернувшись по команди, передати естафету наступним учасникам. І так вся команда. Під час руху команда може допомагати своїм учасникам вигуками. А оскільки кричать одночасно всі команди, гравець повинен розібрати, які заклики відносяться саме до нього. Коли на лінію старту повертається останній гравець, для всієї команди настає «день». Для кого «день» настане раніше, ті й перемогли.

Конкурс 8. Естафета з м'ячами. На майданчику на відстані 3-х метрів від лінії старту ставиться стійка. Перші номери, з м’ячем в руках, біжать до своїх стійок, стають за ними і з цього місця кидають м'ячі другим номерам. Піймавши м'яч, другі і подальші номери виконують те ж саме. Завершенням гри вважається той момент, коли останній гравець з м’ячем опиниться біля стійки.

Конкурс 9. «Заморочки із бочки».  По черзі гравці команд витягують завдання із бочечки і відповідають на нього, обговоривши відповідь 10 с.

 За правильну відповідь на поставлене питання команда отримає 1бал. 

Питання:

1) Девіз Олімпійських ігор. (Швидше, вище, сильніше) 

2) Що прагнуть встановити спортсмени на змаганнях? (Рекорд) 

3) Як називається майданчик для боксу? (Ринг)

4) Передача м'яча у спортивних іграх. (Пас)

5) Початок дистанції – це «старт», а її закінчення? (Фініш)

6) Ручні прискорювачі байдарок, каное та інших безмоторних човнів. (Весла)

7) Який вигляд має емблема Олімпійських ігор? (П’ять переплетених кілець)

8) Де проводилися перші олімпійські ігри? (Стародавня Греція).

9) Частина гри в футбол. (Тайм).

10) Чиста перемога в боксі. (Нокаут)

11) Континент, який на олімпійській символіці позначений кільцем зеленого кольору. (Австралія)

12) Чи приймають участь чоловіки у синхронному плаванні? (Ні)

Журі підводить підсумки. 

Танок у виконанні шкільного хореографічного колективу.

НАГОРОДЖЕННЯ

Ведучий 1. Ось і закінчилося наше спортивне свято, сьогодні ми стали ще більш сильними, витривалими і сміливими.

Ведучий 2.Але незважаючи на результати сьогоднішніх змагань, всі учасники та вболівальники отримали заряд бадьорості і гарного настрою!

 

doc
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
14 березня 2021
Переглядів
526
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку