Сценарій засідання педагогічної ради "Сучасні соціально – педагогічні форми і методи сприяння соціалізації особистості"

Про матеріал

Мета : презентувати педагогічний досвід вчителів, які атестуються;

розвивати в них уміння об'єктивно оцінювати результати своєї праці;

стимулювати безперервну фахову та загальну освіту педагогів школи,

активізувати їхню творчу професійну діяльніст

Форма проведення: педагогічний ярмарок «Творчий портрет учителя»

Перегляд файлу

Сценарій засідання педагогічної ради

       Тема:  Сучасні соціально – педагогічні форми і методи сприяння соціалізації  

                         особистості у контексті навчально – виховної діяльності

 

        Мета :  презентувати педагогічний досвід вчителів, які атестуються;

                        розвивати в них уміння об'єктивно оцінювати результати своєї праці;

                        стимулювати безперервну фахову та загальну освіту педагогів школи,

                        активізувати їхню творчу професійну діяльніст

      Форма проведення: педагогічний ярмарок «Творчий портрет учителя»

 

  У справжнього вчителя-найважче і найрадісніше житття,

трепетно хвилююча і болісно складна творчість, незбагненно тонкі і

                  вічновдосконалювані інструменти,якиими він діє на людську  душу.  

                                                                                                             В.Сухомлинський    

 

 

Хід педради

 

Ведучий 1: Доброго весняного дня, шановні колеги! Запрошуємо до участі у черговому засідання педагогічної ради «Сучасні соціально – педагогічні форми і методи сприяння соціалізації   особистості у контексті навчально – виховної діяльності».

Сьогодні ми запрошуємо вас на ярмарок педагогічних ідей.

Ярмарокце публічний продаж товару який продається у присутності багатьох покупців.  Ціна товару установлюється у процесі того, як покупці торгуються між  собою за право купити товар. До вашої уваги :

 Ведучий ярмарку — директор школи

 Покупціпедагогічні працівники , тобто ви, шановні колеги.

 Покупці мають право ознайомитися та придбати той чи інший товар, який їх зацікавив. Отже, увага!

 Ведучий 2: Ярмарок відкритий (звучить музика). Оголошуємо педагогічні матеріали та педагогічні ідеї , які будуть продаватися сьогодні:

1. Інформація про виконання рішення педагогічної ради від 30 січня 2014 року.

2. Формування творчого компоненту обдарованої дитини.

3. Формування комунікативної компетентності засобами продуктивних технологій на уроках української мови та літератури.

4. Формування вокально – хорових навиків учнів засобами інтерактивних технологій.

5. Виховання морально – етичних цінностей особистості як необхідна умова соціалізації учнів.

6. Громадянське виховання як фактор соціалізації учнів.

7. Соціалізація творчої особистості у виховному процесі.

За? Проти? Утрималися?

Ведучий 2. Наша школа – це  школа творчості для вчителів, школа радості для учнів. Школа – це мала держава, золотий фонд якої – персонал.Наші професійні навички, уміння їх дієво й ефективно використовувати— це вияв майстерності педагога.

Що ж саме стимулює самовдосконалення та активність педагога в методичній роботі? Яким чином активізувати, контролювати, оцінювати та підсумовувати цю роботу? Відповіддю на перше запитання є те, що методична робота педагогічного працівника умовно поділяється на періоди від атестації до атестації. Отож сьогодні ми запрошуємо вас на ярмарок. Ярмарок у нас незвичний, а педагогічний, бо ярмаркують вчителі, які атестуються.

Кожен вчитель із кожним роком набуває досвіду, удосконалює мистецтво роботи з дітьми і складає ці коштовні перли у свою скарбничку, тобто накопичує педагогічний досвід. І ось сьогодні досвідчені вчителі розкриють свої скарбнички і відобразять нам власні ідеї, поради, рекомендації.

За родом своєї діяльності вчитель — представник відкритої професії, як і актор, режисер, письменник, а тому час від часу кожному з нас доводиться складати іспит, на право навчати інших.

Ведучий 1: Ярмарок, ярмарок, ласкаво просимо на ярмарок! У нашій школі педагогів багато! У педагогів наших є товар різний – підходьте, підходьте, тільки «Ні! » не кажіть! Нині прибули на свято майстри різні. До нас завітали дівицімайстрині, хлопці – умільці, які професіоналізмом славляться!

Ведучий 2. Шановні вчителі! Перед вами постає завдання презентувати колегам свою професійну ерудицію, скласти іспит та розкрити секрети  професійного успіху.

Ведучий 1: Настав час ярмаркувати. Бажаємо продавцям все продати, а покупцям бути задоволеними від гарних покупок.

   Ведучий 2. Пріоритетним напрямком державної політики в галузі освіти, як зазначено в Національній доктрині розвитку освіти, є створення умов для всебічного розвитку школярів як особистостей, розвитку їхніх талантів. Обдарована людина може дати державі, людству в цілому значно більше, ніж людина з посередніми здібностями. Тому суспільство зрозуміло й усвідомило те, наскільки важливо виявити обдарованих дітей на ранньому етапі їхнього розвитку, забезпечити їм можливості для повноцінного навчання, виховання, самовдосконалення.

Виявлення обдарованих і талановитих дітей - це тривалий процес. Обдарована дитина сама собі допоможе, якщо вчитель творчий, а навчальний процес цікавий, різнобічний, результативний.

Отож, ярмаркує практичний психолог «Формування творчого компоненту обдарованої дитини».

(виступ )

Ведучий. Головним інструментом вчителя є слово. Учитель покликаний володіти словом ювелірно, бути здатним надавати йому магічної сили. Він шукає такого слова, щоб збагачувало дитячий розум, спонукало до народження власних висновків, яскравих образів, розвивало комунікативні вміння.

Отже, ярмаркує учитель української мови та літератури «Формування комунікативної компетентності засобами продуктивних технологій на уроках української мови та літератури».

(виступ)

Ведучий. Музика є одним із наймогутніших засобів виховання, який надає естетичного забарвлення усьому духовному життю людини. "Пізнання світу почуттів не можливе без розуміння і переживання музики, без глибокої духовної потреби слухати музику й діставати насолоду від неї", – писав В. Сухомлинський. Без музики важко переконати людину, яка вступає у світ, у тому, що вона прекрасна, а це переконання, по суті, є основою емоційної, естетичної, моральної культури.

Головним завданням музичного, зокрема вокально-хорового виховання у загальноосвітній школі, є не стільки навчання музиці, скільки вплив через музику на весь духовний світ учнів. Учитель має розвинути чутливість дітей до цього виду мистецтва, ввести їх у світ добра і краси, відкрити в музиці животворне джерело людських почуттів і переживань.

Свою скарбничку з цього питання розкриє нам учитель музичного мистецтва «Формування вокально – хорових навиків учнів засобами інтерактивних технологій».

(виступ )

Ведучий. Арістотель писав: "Морально прекрасною називають людину досконалої гідності…Адже про моральну красу говорять з приводу доброти: морально прекрасним називають справедливу, мужню, благородну і взагалі володіючу всіма добротами людину".  Система цінностей і якостей особистості розвивається і виявляється через її власне ставлення. Свого активного соціального значення моральні цінності набувають тоді, коли вони стають здобутком більшості і включаються в практичні відносини людей, проймають їхні свідомості і почуття.

 Завдання вихователя – створювати всією системою засобів виховного впливу такі моральні відносини, при яких би дитина переживала задоволення від того, що вона своїми вчинками, своєю поведінкою приносить радість людям, творить добро для них. Це – азбука морального виховання.

Тож ярмаркує вихователь «Виховання морально – етичних цінностей особистості як необхідна умова соціалізації учнів».

(виступ )

Ведучий. Проблема батьків і дітей, виховання підростаючого покоління стояла перед людством у всі часи. Тому одним із важливих і невідкладних завдань країни на сучасному етапі розвитку є виховання громадянина.

Головна мета громадянського виховання - це підготовка молоді до життя у громадянському демократичному суспільстві, у взаємопов'язаному світі; визнання та прийняття цінностей, що виступають головними, визначальними для даного суспільства.

Над питанням «Громадянське виховання як фактор соціалізації учнів» працює вихователь

(виступ)

Ведучий. Творчість — органічна частина педагогічного життя, тому нічого не можна спланувати заздалегідь. Усе народжується з життя... Процес навчання - це цілеспрямована взаємодія вчителя та учня, у процесі яких вирішується завдання освіти учнів.

Ярмаркує  вихователь «Соціалізація творчої особистості у виховному процесі».

(виступ )

Ведучий. Ось і закінчився наш ярмарок педагогічних ідей на якому свої товари — власні напрацювання —  продемонстрували наші колеги.  Певно, вам щось сподобалось і ви б хотіли придбати дещо собі. Вам було запропоновано товар «обличчям» і тепер ви маєте можливість придбати його, заповнивши  «Журнал замовлень», у якому вказуєте ціну товару. Продавців вітаємо з успішним продажем свого товару , а покупців  - із вдалою покупкою!

Заключне слово ведучого: Ярмарок закритий! Завершити його хочеться словами:  «По суті, гарна ідея - це та, що спрацювала. Тому ніколи  не скажеш, що добре, а що погано, доки  не спробуєш» Нельсон Сампаю. 

Всім удачі та  творчих успіхів! Щиро дякуємо за участь у ярмарку.

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Сценарії
Додано
19 серпня 2018
Переглядів
3166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку