Сценарний план конкурсу «Між нами дівчатами»
Мета: навчити учнів працювати в команді, згуртувати учнівський та педагогічний колективи; розвивати командний дух; виховувати в учнів дух здорової конкуренції.
Обладнання: свистки, ручки, оформлення залу (розтяжка до 8-го березня, повітряні кульки, паперові квіти), малюнки, аудіо записи, колонка, секундомір.
Хід конкурсу
Учень: Дорогі жінки, дівчата!
Наші рідні і красиві!
Кращого немає свята,
Аніж те, що прийшло нині!
Це для вас сніги розтали,
Це для вас прийшла весна.
Ви собою полонили
Наші душі і серця.
То ж лишайтесь завжди милі,
Ніжні, щирі, чарівні,
І розумні, і вродливі,
І веселі, і прості!
Ведучий 1: Доброго всім весняного дня!
Ведучий 2: Нарешті прийшла така довгоочікувана весна! І прийшла вона не сама, а привела з собою свято ніжності, краси…
Ведучий 1: Цей день несе у світ ніжність і красу. Адже усе найдорожче, що є у нашому житті – щастя, радість, надія, кохання, пов’язане з жінкою.
Ведучий 2: Без вас, дорогі дівчата, жінки, не було б стільки світла, любові і тепла. Ви наповнюєте будні яскравими фарбами, спонукаєте до шляхетних вчинків і добрих справ.
Ведучий 1: Нехай вас ніколи не оминає турбота сильної статі, а прекрасні почуття дарують натхнення для нових творчих успіхів і життєвих перемог.
Ведучий 2: Дозвольте сьогодні вас привітати трішки незвичайним способом. Ми пропонуємо дівчатами прийняти участь у конкурсі який ми назвали «Між нами дівчатами». Все буде дуже просто і ми надіємся цікаво.
Ведучий 1: Запрошуємо до участі охочих дівчат з 5 по 9 клас (по дві або одній учениці). Відмови не приймаються. Отож просимо до нас на імпровізовану сцену.
Ведучий 2: Тепер ми маємо __ учасниць. Отже ми можемо розпочати наш конкурс.
Ведучий 1: Постривай трішки. Я бачу прекрасну половину нашого учнівського складу, а як щодо наших вчителів? Я думаю всі погодяться якщо зараз на цю сцену ми запросимо наших вчительок в такій ж кількості.
Ведучий 2: Так звісно сьогодні ж свято всіх прекрасних дам.
Ведучий 1: Вчителі сміливіше, просимо вас на цю імпровізовану сцену!
Ведучий 2: От тепер ми маємо дві команди. Ви не подумайте ми не закликаємо вас до суперництва, аж ніяк. Ми просто хочемо щоб всі ви весело провели час і трішки відпочили!
Ведучий 1: Так ми маємо дві команди, але не маємо членів журі. В нас сьогодні все таки конкурс, і потрібно щоб хтось переміг.
Ведучий 2: До складу журі запрошуємо директора школи __________________________________. Також пропонуємо стати членом журі педагогу-організатору ______________________________. І просимо одного, але дуже відповідального учня ____________________.
Ведучий 1: Шановне журі, дозвольте вас попередити. Сьогодні на нашому конкурсі ви аж ніяк не судите команди, а оцінюєте їхню роботу. Найвищим балом за конкурс буде 5 балів (крім окремих конкурсів).
Ведучий 2: Отже, команди готові, журі в повному складі, думаю пора і розпочати.
Ведучий 1: Ми розпочнемо з традиційного конкурсу, що має назву «Представлення». Командам потрібно придумати назву для своєї команди, обрати капітана команди, та представити свою команду для журі та глядачів. Представлення команди може бути у віршованій або прозовій формі. Яка команда краще справиться з поставленим завданням та і отримає від журі найбільший бал.
Ведучий 2: На виконання умов конкурсу команди мають по 3 хв. За часом просимо слідкувати членів журі
Ведучий 1: Запропонований час для команд вже вийшов. Запрошуємо щойнообраних капітанів команд для вирішення котра команда буде першою приймати участь в конкурсі.
Ведучий 2: А вирішувати ми будемо простим способом: «Камінь, ножниці, папір». Капітан якої команди виграє 2 з 3 раз та команда і буде першою приймати участь в конкурсі.
Ведучий 1: Увага! Почали!
Ведучий 2: Отже першою виступати буде команда ______________________ ____________________________.
Конкурс «Представлення».
Ведучий 1: Шановне журі просимо вас оцінити команди в конкурсі «Представлення». А ми не гаючи часу перейдемо до наступного конкурсу.
Ведучий 2: Неодмінним атрибутом у нашій конкурсній програмі сьогодні будуть ось ці свитки. І для нашого 2 конкурсу вони теж згодяться.
Ведучий 1: Наш наступний конкурс має назву «Відгадайка». В цьому конкурсі вам потрібно буде відгадати казкового персонажа.
Ведучий 2: Ми будемо зачитувати декілька фактів про казкового персонажа, або персонажа з мультфільму, а вам потрібно буде назвати що це за персонаж і з якого він твору.
Ведучий 1: Але це конкурс на швидкість і право дати відповідь буде мати та команда яка першою засвистить у свисток. Якщо команда, що першою засвистіла у свисток дала неправильну відповідь право дати відповідь переходить команді супернику. Бали зараховуються лише за правильну відповідь. За одну правильну відповідь команда отримує 2 бали.
Ведучий 2: Просимо глядачів та членів журі бути дуже уважними.
Ведучий 1: Якщо всі готові розпочинаймо.
Конкурс «Відгадайка»
Ведучий 2: Кохання. Океан. Ноги. Відьма. Принц. (Русалочка. Русалочка).
Ведучий 1: Лук. Руде волосся. Ведмідь. Мати. Троє братів. (Хоробра серцем або Відважна. Меріда або ж Відважна.)
Ведучий 2: Шукає зачарованого друга. Льодовий палац. Розбійники. Королева. (Снігова королева. Герда)
Ведучий 1: Хитра. Руда. Сів на ніс. З’їла. (Колобок. Лисиця)
Ведучий 2: Принцеса. Сніговик. Шашличок. Має суперздібності. (Крижане серце або Заморожена. Елайза)
Ведучий 1: Не їла не пила. Бігла через мосточок вхопила кленовий листочок. (Коза-дереза. Коза-дереза)
Ведучий 2: Жучка. Баба. Дід. Город. (Ріпка. Внучка).
Ведучий 1: Шановне журі. Просимо вас підвести підсумка за 2 конкурси.
Слово членів журі.
Ведучий 2: Отже за рахунком двох конкурсів лідирує___________. Але все ще може змінитись. У нас ще вистачає конкурсів.
Ведучий 1: переходимо до третього конкурсу що має назву «Жіночі штучки». Зараз для команд буде роздано завдання яке складається з 8 картинок. Учасникам команд буде потрібно підписати, що зображено на картинках. Всі ці речі повязані з жіночим побутом.
Ведучий 2: На виконання конкурсу в команд є 1 хв. За кожну правильно підписану картинку команда отримує 1 бал.
Ведучий 1: Журі слідкує за часом. Отже почали.
Конкурс «Жіночі штучки»
Відповіді до картинок.
Ведучий 2: Перейдемо відразу до нашого наступного конкурсу поки журі перевіряє попередній конкурс.
Ведучий 1: Ми пропонуємо учасницям повернутись у дитинство і згадати чи не найулюбленішу гру «Доньки-матері». В цьому конкурсі нам потрібні будуть наші маленькі помічниці. Давайте запросимо їх.
Ведучий 2: Умови конкурсу прості за 1 хв представнику команди потрібно буде зробити зачіску або говорячи по простому заплести «Колосок». Журі оцінить найкращу та найохайнішу зачіску у найбільший бал 5.
Ведучий 1: Просимо представників команд зайняти позиції. Журі слідкує за часом. Почали
Конкурс «Доньки-матері»
Ведучий 2: Журі будь ласка підведіть результати за проведені конкурси.
Слово членів журі.
Ведучий 1: Пропонує перейти до нашого п’ятого конкурсу який має назву «Інструменталка». Це музичний конкурс у якому командам будуть запропоновані пісні українських музичних виконавців.
Ведучий 2: Ці композиції будуть лунати не більше 30-ти секунд за чим буде слідкувати журі. Команда що перша відгадала композицію свистить у свисток і дає відповідь. Назвати потрібно буде назву твору і виконавця. Обов’язково назву твору та виконавця! Якщо командою, що відповідає була допущена помилка то право дати відповідь отримує команда суперник.
Ведучий 1: За кожну правильну відповідь команда буде отримувати 2 бали.
Ведучий 2: Всім зрозумілі умови конкурсу? Тоді розпочнемо.
Конкурс «Інструменталка»
Композиції:
1 Скрябін – Старі фотографії
2 Казка – Плакала
3 Дзідзьо – Я і Сара
4 Олег Виник – Вовчиця
5 Наталя Могилевська – Місяць
6 Ані Лорак – Мрій
7 Тіна Кароль – Ніжно
8 Наталя Май – А я бажаю Вам добра
9 Океан Ельзи – Стріляй
10 Джамала – 1944
Ведучий 1: Поки журі підраховують бали. Ми відразу перейдемо до наступного конкурсу. Ви знаєте чоловіки завжди кажуть, що жінки ще ті пліткарки і ми пропонуємо зараз зіграти конкурс який покаже нам як народжуються плітки.
Ведучий 2: А конкурс має назву «Зіпсований телефон». Ми пропонуємо командам по 5 слів які будуть мати однакову кількість букв і починатимуться теж схоже. Команда вишиковується в шеренгу капітану команди називатимуть слово яке почергово шепочучи на вухо учасники будуть передавати один одному. Останній в шерензі буде повинен сказати слово вголос. Якщо воно співпало з тим що назвали катітану команда отримає 2 бали.
Ведучий 1: Просимо першу команду вишикуватись в шеренгу. Конкурс почали.
Конкурс «Зіпсований телефон»
Слова для конкурсу
Команда 1 |
Команда 2 |
Абажур |
Абсент |
Маракуя |
Марафет |
Компостер |
Комбікорм |
Феєрія |
Феодал |
Відродження |
Вірусологія |
Ведучий 2: Журі будь ласка оголосіть результати проведених конкурсів.
Слово членів журі.
Ведучий 1: Як вам наш конкурс? Подобається?
Ведучий 2: Але як і все в цьому світі він підходить до завершення. Ми підійшли до останнього конкурсу. Який має назву «Інтелектуальний».
Ведучий 1: Але це не простий інтелектуальний конкурс на якому ви маєте просто давати відповіді на запитання. Це тематичний інтелектуальний конкурс. А тематика в ньому ось яка: весна, жіноче свято, відродження.
Ведучий 2: На цю тематику потрібно буде скласти віршик з 4-ох рядків. Найкращий твір матиме найбільший бал – 5.
Ведучий 1: На виконання цього конкурсу команди матимуть 3 хв. Умови всім зрозумілі? Тоді почали!
Конкурс «Інтелектуалів»
Ведучий 2: Ось і підійшов наш конкурс до завершення. Слово надається нашому журі. Ми вислухаємо всіх і тоді голова журі підведе підсумки.
Слово членів журі
Ведучий 1: Ми вітаємо з перемогою команду _____________________. Але сьогодні в нас немає переможців чи переможених.
Ведучий 2: Ми надіємось, що ви всі провели весело час. А зараз всіх наших учасниць ми хочемо привітати з чудовим святом весни.
Привітання учасниць і вчителів зі святом.
Ведучий 1. Квітує березень прекрасний
Для тебе в цей жіночий день.
Добра! Любові! Мрій і щастя!
Барвистих квітів і пісень!
Ведучий 2: Зі святом весни вітаємо,
щастя й успіхів бажаємо
Щоб тільки добро у житті велося
Хай збудеться все
Що ще не збулося!
Разом: зі святом вас дорогі наші жінки!.
1.
_________________________________________________________________
2.
____________________________________________________________
3.
________________________________________________________________________
4.
________________________________________________________________________
5.
________________________________________________________________________
6.
________________________________________________________________________
7.
________________________________________________________________________
8.
1