Презентація до уроку "Що пам'ятає древній сфінкс" за підручником Вступ до історії: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти / І.Я.Щупак, І.О. Піскарьова, О.В.Бурлака (дистанційне навчання)
2. Визначте підтеми — головнічастини теми дослідження —зобразьте у вигляді основнихгілок, що відходять від головної теми. Герб. Гімн. Барвінок. Тур3. Визначені в ході роботиелементи підтем приєднуйтеу вигляді дрібніших гілочокдо основних гілок вашої мапи думок. СИМВОЛІКАУКРАЇНЦІВЯК СТВОРИТИ МАПУ ДУМОК1. Визначте головну тему —розташуйте її в центрівашої мапи. Державні символи. Прапор. Одяг. Вінок. Вишиванка. Рушник. Рослиннісимволи. Калина. Тваринні символи. Кінь. Верба4. За бажанням проілюструйте мапу думок тематичними малюнками
ГОМЕР ПРО КІММЕРІЙЦІВЗевс, до ахейців наблизивши Гектора з військом троянців,При кораблях їх лишив, щоб трудились вони ненастанно. В ратному ділі; а сам одвернув яснозорії очіВ даль, озираючи землю фракіян, тих вершників бистрих,Мідян, бійців рукопашних, славлених кобилодойців [кіммерійців]Молокоїдів [кіммерійців] убогих, над всіх на землі справедливих. Іліада, XIII, 1–6 Визначте, як Гомер називав кіммерійців? Чому він дав саме такі назви цьому народові?