Домашнє завдання Щоб краще зрозуміти, що таке бартер , ти повинен обмінятися речами з ким-небудь. Наведи лад у своїй кімнаті й вибери серед речей або в коробках з іграшками те, що тобі більше не потрібно. Це можуть бути старі журнали, колекція статуеток, машинки чи ляльки. Потім спро буй знайти серед своїх друзів кого- небудь..хто хотів би дати тобі щось натомість. Здійснюючи такий обмін, запитай себе :« чи має те, що мені пропонують, рівну ціну з тим, що я від- даю?»
Номер слайду 32
Домашнє завдання Обговори з мамою ціни різних продовольчих товарів, які вона купує запитай: скільки коштує 1 л молока? Яку ціну має 1 кг борошна?» . Дізнайся ціни якомого більшої кількості продуктів. Поім візьми аркуш паперу, розділи його на кілька стовпців і напиши, номінал банкнот у верхній частині кожного стовпця: 5 грн, 10 грн, 50 грн, 100грн, 50 грн.. Під кожною сумою напиши, які продукти можна купити за цю банкноту. Ця вправа допоможе тобі краще зрозуміти ціну речей і наявний ліміт грошей.
Номер слайду 33
Домашнє завдання Протягом місяця збирай монети. Потрібно, щоб вони були різні; 10, 50 коп., а також залізні гривні. Виконай завдання! Наприклад, візьми дві монети по 50 коп. і порахуй, скільки монет потрібно відкласти, щоб мати рівну суму з першою. Або 20 монет по 10 коп. і 10 по 50 коп., а потім визнач скільки заліз- них гривень потрібно відкласти, щоб мати рівну суму з першою.
Номер слайду 34
Висновок. Гроші з'явилися, аби спростити обмін продуктами, предметами, речами і не тільки. Протягом тривалого часу вони набували різної форми й цінності. І що більше ми про них знаємо, то краще будемо їх використовувати.