Для оптимізації навчального процесу вчителем розроблено „Щоденник проектної діяльності", який є алгоритмом виконання творчого проекту, що значно полегшує роботу учнів. Кожна сторінка це лист-завдання, який підказує що робити далі
Проблема
|
|
|||
Сформулюйте проблему, яку ви хочете вирішити:
|
||||
Опишіть завдання, які потрібно вирішити для усунення проблеми.
Для того щоб __________________________________________________________,
|
||||
№ |
необхідно зробити:
|
Відмітка про виконання |
||
1. |
Обрати тему проекту
|
|
||
2. |
Обговорити тему з батьками (родиною) на предмет необхідності такого виробу, його практичного застосування, виділення коштів на придбання матеріалів. |
|
||
3. |
Вивчити найбільш можливу кількість літератури з обраної теми та знайти цікавий історичний матеріал
|
|
||
4. |
Розглянути різні варіанти виконання практичної частини проекту.
|
|
||
5. |
Розробити власну конструкцію виробу.
|
|
||
6. |
Розробити необхідну документацію:
|
|
||
7. |
Виготовити виріб.
|
|
||
8. |
Оформити пояснювальну записку (9 клас)
|
|
||
9. |
Захистити проект.
|
|
||
Назва проекту:
|
||||
Прізвище, ім’я учня: |
Керівник проекту:
|
|||
Школа
|
Клас |
Дата заповнення |
||
Варіанти рішення проблеми
|
|
|||||||||
Опишіть варіанти рішення проблеми, яка поставлена (не менше трьох). Вкажіть їх переваги і недоліки |
||||||||||
Варіант №1 |
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
Варіант №2 |
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
Варіант №3 |
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
Назва проекту:
|
||||||||||
Прізвище, ім’я учня:
|
Керівник проекту: |
|||||||||
Школа
|
Клас
|
Дата заповнення |
||||||||
Дослідницька робота
|
|
|||||||||
Вивчіть, опишіть і замалюйте вибрані вами вироби - аналоги
|
||||||||||
Моделі - аналоги |
||||||||||
№ |
Графічне зображення |
Опис |
||||||||
1 |
|
|
||||||||
2 |
|
|
||||||||
3 |
|
|
||||||||
Назва проекту:
|
||||||||||
Прізвище, ім’я учня:
|
Керівник проекту:
|
|||||||||
Школа
|
Клас |
Дата заповнення |
||||||||
Дизайн – аналіз моделей – аналогів
|
|
|||||||||
Оцініть обрані моделі – аналоги за показниками якості
|
||||||||||
№ |
Вимоги до виробу |
Модель 1
|
Модель 2
|
Модель 3
|
||
1 |
Естетичність (краса та сучасність)
|
|
|
|
||
2 |
Оригінальність
|
|
|
|
||
3 |
Економічність (не великі витрати матеріалів) |
|
|
|
||
4 |
Доступність матеріалів
|
|
|
|
||
3 |
Ергономічність (зручність користування)
|
|
|
|
||
4 |
Технологічність (якість, простота виготовлення) |
|
|
|
||
5 |
Функціональність (відповідність призначенню) |
|
|
|
||
6 |
Екологічна безпечність виробу
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
Разом: |
|
|
|
||
Виберіть оптимальний варіант та зробіть висновки:
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
Назва проекту:
|
||||||
Прізвище, ім’я учня:
|
Керівник проекту:
|
|||||
Школа
|
Клас |
Дата заповнення
|
||||
Остаточний варіант рішення проблеми
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Детально обґрунтуйте своє рішення проблеми, для вдосконалення конструкції виробу скористайтеся відомими методами проектування |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Назва проекту:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Прізвище, ім’я учня:
|
Керівник проекту: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Школа |
Клас |
Дата заповнення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вибір матеріалів, розрахунок собівартості
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перерахуйте матеріали, які необхідні для виготовлення виробу та відмітьте їх переваги знаком «+», а недоліки «-». Порахуйте витрати.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Назва проекту:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Прізвище, ім’я учня:
|
Керівник проекту:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Школа |
Клас
|
Дата заповнення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кольорова гама виробу
|
|
Виконайте кольоровий ескіз майбутнього виробу та його опис.
|
Ескіз виробу
|
|||||||||||
|
|||||||||||
Опис виробу:
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
|||||||||||
Назва проекту:
|
|||||||||||
Прізвище, ім’я учня: |
Керівник проекту: |
||||||||||
Школа |
Клас
|
Дата заповнення |
|||||||||
Креслення виробу
|
|
||||||||||
Виконайте креслення (схему) виробу |
|||||||||||
|
|||||||||||
Назва проекту:
|
|||||||||||
Прізвище, ім’я учня:
|
Керівник проекту: |
||||||||||
Школа
|
Клас |
Дата заповнення |
|||||||||
Технологічна карта виготовлення виробу
|
|
||||||||||
Складіть послідовність виготовлення виробу
|
|||||||||||
№ |
Зміст та послідовність операцій |
Графічне зображення |
Інструменти, обладнання, матеріали |
||||||||
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
||||||||
Назва проекту:
|
|||||||||||
Прізвище, ім’я учня:
|
Керівник проекту: |
||||||||||
Школа
|
Клас |
Дата заповнення |
|||||||||
Економічне обґрунтування
|
|
||||||||||
Економічно обґрунтуйте цілеспрямованість запропонованого вами варіанту рішення проблеми:
|
|||||||||||
1. Довідайтесь ціну аналогічного виробу в магазині
|
|||||||||||
2. Розрахуйте вартість свого виробу (матеріальні та інші витрати)
|
|||||||||||
3. Порівняйте вартість свого виробу з вартістю аналогічного виробу в магазині і зробіть висновок
|
|||||||||||
Екологічна експертиза
|
|
|||||||
Виконайте екологічне оцінювання безпечності виготовленого виробу: |
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
Назва проекту:
|
||||||||
Прізвище, ім’я учня: |
Керівник проекту: |
|||||||
Школа
|
Клас |
Дата заповнення |
||||||
План захисту проекту
|
|
|||||||
Складіть план виступу під час презентації проекту
|
||||||||
№ |
Питання
|
Відповіді |
||||||
1 |
Назва виробу
|
|
||||||
2 |
Призначення виробу
|
|
||||||
3
|
Краса та оригінальність
|
|
||||||
4 |
Собівартість виготовленого виробу
|
|
||||||
5 |
Особливості конструкції
|
|
||||||
6 |
Використані матеріали та технології
|
|
||||||
7 |
Відповідність призначенню
|
|
||||||
8 |
Екологічне оцінювання
|
|
||||||
9 |
Безпека та зручність у користуванні
|
|
||||||
10 |
Реклама виробу
|
|
||||||
11 |
Труднощі роботи над проектом
|
|
||||||
12 |
Аналіз недоліків та їх усунення
|
|
||||||
13 |
Перспективи виготовлення
|
|
||||||
14 |
Самооцінювання результатів проектної діяльності
|
|
||||||
Назва проекту:
|
||||||||
Прізвище, ім’я учня: |
Керівник проекту:
|
|||||||
Школа
|
Клас |
Дата заповнення |
||||||
1