Клас: 6 – А
Тема: Добір конструкційних матеріалів та інструментів для роботи. Добір схеми. Підготовка писанки до оздоблення.
Мета: Формувати в учнів навички проектної діяльності, технологічну компетентність; розвивати творче мислення, естетичні нахили учнів, увагу, пізнавальний інтерес; виховувати бережливе ставлення до матеріалів, любов до праці.
Дата: 28.01.2020
Клас: 6 – А
Тема: Добір конструкційних матеріалів та інструментів для роботи. Добір схеми. Підготовка писанки до оздоблення.
Мета: Формувати в учнів навички проектної діяльності, технологічну компетентність; розвивати творче мислення, естетичні нахили учнів, увагу, пізнавальний інтерес; виховувати бережливе ставлення до матеріалів, любов до праці.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
І. Організаційна частина.
- Доброго дня, діти!
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Фронтальне опитування.
- Перечисліть, які види писанок ви вже знаєте?(мальованка, дряпанка, крашанка, бісерка, дерев’яна писанка, Біла писанка, трав’янка, крапанка)
- В якій техніці прикрашають писанки?(малювання, вишкрябування, флористична, фоскова, крапання)
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
Темою уроку є «Добір конструкційних матеріалів та інструментів для роботи. Добір схеми. Підготовка писанки до оздоблення». Запишіть тему в зошит.
Сьогодні на уроці ми будемо виготовляти 2 писанки