Щоденник спостережень за прогресом здобувачів освіти 3 класу розроблено на основі Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи (наказ Міністерства освіти і науки України від 16.09.2020 року № 1146).
Щоденник
педагогічних спостережень
за прогресом здобувачів освіти 3 класу
протягом 2020/2021навчального року
Інформація про сформованість наскрізних умінь здобувача освіти 3 класу
______________________________________________________________________
Умовні позначення:
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
V досягає результату з допомогою вчителя
! потребує значної уваги та допомоги.
Характеристика наскрізних умінь
|
І семестр |
ІІ семестр |
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Виявляє інтерес до читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Знаходить у текстах відповіді на свої запитання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Осмислює прочитане |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Висловлює свою думку і пояснює її |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Висловлює власну думку письмово |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аналізує інформацію, отриману з різних джерел |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінює достовірність інформації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставить цікаві запитання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Добирає аргументи для обґрунтування власної думки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виявляє творчість у навчальній діяльності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пропонує нові ідеї |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виявляє ініціативність |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Несе відповідальність за свої дії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виявляє самостійність у роботі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Керує своїми емоціями |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Приймає самостійні рішення, оцінюючи можливі ризики |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Знаходить успішні шляхи вирішення проблемних завдань та ситуацій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Доброзичливо ставиться до інших |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Співпрацює з іншими дітьми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вирішує конфлікти мирним шляхом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бере участь у житті класу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інформація про рівні результатів навчання здобувача освіти 3 класу
______________________________________________________________________
Умовні позначення:
П – початковий рівень
С – середній рівень
Д – достатній рівень
В - високий рівень
Характеристика результатів навчання |
Рівні оцінювання за результатами діагностичних робіт |
|||||||
ТДР 1 |
ТДР 2 |
ТДР 3 |
ТДР 4 |
ТДР 5 |
ТДР 6
|
|||
Українська мова, мова відповідних корінних народів та національних меншин (мова навчання) |
||||||||
МОВ1 |
Взаємодіє з іншими усно |
|
|
|
|
|
|
|
МОВ2 |
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст |
|
|
|
|
|
|
|
МОВ3.1 |
Створює письмові висловлювання |
|
|
|
|
|
|
|
МОВ3.2 |
Взаємодіє письмово в онлайн просторі |
|
|
|
|
|
|
|
МОВ3.3 |
Знаходить і виправляє орфографічні помилки |
|
|
|
|
|
|
|
МОВ3.4 |
Аналізує та редагує власне письмове висловлювання |
|
|
|
|
|
|
|
МОВ4 |
Досліджує власне індивідуальне мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
Українська мова як державна, мова національної меншини або корінного народу (мова вивчення) |
||||||||
УМД1 |
Взаємодіє з іншими усно |
|
|
|
|
|
|
|
УМД2 |
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст |
|
|
|
|
|
|
|
УМД3 |
Взаємодіє з іншими письмово |
|
|
|
|
|
|
|
УМД4 |
Досліджує власне індивідуальне мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
Іноземна мова |
||||||||
ІНО1 |
Сприймає іноземну мову на слух |
|
|
|
|
|
|
|
ІНО2 |
Читає іноземною мовою |
|
|
|
|
|
|
|
ІНО3.1 |
Висловлюється іноземною мовою |
|
|
|
|
|
|
|
ІНО3.2 |
Взаємодіє письмово іноземною мовою |
|
|
|
|
|
|
|
Математика |
||||||||
МАО1 |
Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій |
|
|
|
|
|
|
|
МАО2 |
Розв’язує задачі з використанням різних стратегій |
|
|
|
|
|
|
|
МАО3 |
Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює |
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.1 |
Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти |
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.2 |
Встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа |
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.3 |
Здійснює обчислення усно та письмово |
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.4 |
Орієнтується на площині і в просторі |
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.5 |
Розпізнає геометричні фігури |
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.6 |
Будує геометричні фігури, конструює |
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.7 |
Вимірює величини |
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.8 |
Працює з таблицями, схемами, графіками, діаграмами |
|
|
|
|
|
|
|
Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
||||||||
ПРО1 |
Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює |
|
|
|
|
|
|
|
ПРО2 |
Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту |
|
|
|
|
|
|
|
ПРО3 |
Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи |
|
|
|
|
|
|
|
ПРО4 |
Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру |
|
|
|
|
|
|
|
СЗО1 |
Турбується про здоров’я, безпеку та добробут |
|
|
|
|
|
|
|
СЗО2 |
Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб |
|
|
|
|
|
|
|
СЗО3 |
Обирає здоровий спосіб життя |
|
|
|
|
|
|
|
СЗО4 |
Демонструє підприємливість та етичну поведінку |
|
|
|
|
|
|
|
ГІО1 |
Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі |
|
|
|
|
|
|
|
ГІО2 |
Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку |
|
|
|
|
|
|
|
ГІО3 |
Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації |
|
|
|
|
|
|
|
ГІО4 |
Розповідає про минуле і сучасне |
|
|
|
|
|
|
|
ГІО5 |
Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя |
|
|
|
|
|
|
|
ГІО6 |
Поважає права і свободи свої та інших людей |
|
|
|
|
|
|
|
ГІО7 |
Усвідомлює себе як громадянина України |
|
|
|
|
|
|
|
ГІО8 |
Дотримується принципів демократичного громадянства |
|
|
|
|
|
|
|
Технології (зокрема, в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
||||||||
ТЕО1 |
Втілює творчий задум у готовий виріб |
|
|
|
|
|
|
|
ТЕО2 |
Турбується про власний побут |
|
|
|
|
|
|
|
ТЕО3 |
Ефективно та екологічно використовує природні матеріали |
|
|
|
|
|
|
|
ТЕО4 |
Практично і творчо застосовує традиційні та сучасні ремесла |
|
|
|
|
|
|
|
Інформатика |
||||||||
ІФО1 |
Знаходить, аналізує, узагальнює та систематизує дані, критично оцінює інформацію |
|
|
|
|
|
|
|
ІФО2 |
Створює інформаційні продукти та програми |
|
|
|
|
|
|
|
ІФО3 |
Спілкується та співпрацює з використанням інформаційних і комунікаційних технологій та цифрових пристроїв |
|
|
|
|
|
|
|
ІФО4 |
Дотримується етичних, міжкультурних та правових норм інформаційної взаємодії |
|
|
|
|
|
|
|
Мистецтво |
||||||||
МИО1 |
Створює художні образи різними засобами і способами, імпровізує в різних видах мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
МИО2 |
Сприймає, розуміє, інтерпретує твори мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
МИО3 |
Самовиражається через художньо-творчу діяльність та різні види мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
Фізична культура |
||||||||
ФІО1 |
Займається руховою активністю, фізичною культурою та спортом |
|
|
|
|
|
|
|
ФІО2 |
Виконує фізичні вправи для підвищення рівня фізичної підготовленості |
|
|
|
|
|
|
|
ФІО3 |
Дотримується правил безпечної і чесної гри; вміє боротися, вигравати і програвати; усвідомлює значення фізичних вправ для здоров’я, задоволення, гартування характеру; самовиражається та соціально взаємодіє |
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання |
Рівні оцінювання за результатами діагностичних робіт |
|||||||
ТДР 1 |
ТДР 2 |
ТДР 3 |
ТДР 4 |
ТДР 5 |
ТДР 6
|
|||
Українська мова, мова відповідних корінних народів та національних меншин (мова навчання) |
||||||||
МОВ1 |
Взаємодіє з іншими усно |
|
|
|
|
|
|
|
МОВ2 |
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст |
|
|
|
|
|
|
|
МОВ3.1 |
Створює письмові висловлювання |
|
|
|
|
|
|
|
МОВ3.2 |
Взаємодіє письмово в онлайн просторі |
|
|
|
|
|
|
|
МОВ3.3 |
Знаходить і виправляє орфографічні помилки |
|
|
|
|
|
|
|
МОВ3.4 |
Аналізує та редагує власне письмове висловлювання |
|
|
|
|
|
|
|
МОВ4 |
Досліджує власне індивідуальне мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
Українська мова як державна, мова національної меншини або корінного народу (мова вивчення) |
||||||||
УМД1 |
Взаємодіє з іншими усно |
|
|
|
|
|
|
|
УМД2 |
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст |
|
|
|
|
|
|
|
УМД3 |
Взаємодіє з іншими письмово |
|
|
|
|
|
|
|
УМД4 |
Досліджує власне індивідуальне мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
Іноземна мова |
||||||||
ІНО1 |
Сприймає іноземну мову на слух |
|
|
|
|
|
|
|
ІНО2 |
Читає іноземною мовою |
|
|
|
|
|
|
|
ІНО3.1 |
Висловлюється іноземною мовою |
|
|
|
|
|
|
|
ІНО3.2 |
Взаємодіє письмово іноземною мовою |
|
|
|
|
|
|
|
Математика |
||||||||
МАО1 |
Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій |
|
|
|
|
|
|
|
МАО2 |
Розв’язує задачі з використанням різних стратегій |
|
|
|
|
|
|
|
МАО3 |
Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює |
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.1 |
Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти |
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.2 |
Встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа |
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.3 |
Здійснює обчислення усно та письмово |
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.4 |
Орієнтується на площині і в просторі |
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.5 |
Розпізнає геометричні фігури |
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.6 |
Будує геометричні фігури, конструює |
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.7 |
Вимірює величини |
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.8 |
Працює з таблицями, схемами, графіками, діаграмами |
|
|
|
|
|
|
|
Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
||||||||
ПРО1 |
Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює |
|
|
|
|
|
|
|
ПРО2 |
Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту |
|
|
|
|
|
|
|
ПРО3 |
Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи |
|
|
|
|
|
|
|
ПРО4 |
Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру |
|
|
|
|
|
|
|
СЗО1 |
Турбується про здоров’я, безпеку та добробут |
|
|
|
|
|
|
|
СЗО2 |
Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб |
|
|
|
|
|
|
|
СЗО3 |
Обирає здоровий спосіб життя |
|
|
|
|
|
|
|
СЗО4 |
Демонструє підприємливість та етичну поведінку |
|
|
|
|
|
|
|
ГІО1 |
Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі |
|
|
|
|
|
|
|
ГІО2 |
Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку |
|
|
|
|
|
|
|
ГІО3 |
Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації |
|
|
|
|
|
|
|
ГІО4 |
Розповідає про минуле і сучасне |
|
|
|
|
|
|
|
ГІО5 |
Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя |
|
|
|
|
|
|
|
ГІО6 |
Поважає права і свободи свої та інших людей |
|
|
|
|
|
|
|
ГІО7 |
Усвідомлює себе як громадянина України |
|
|
|
|
|
|
|
ГІО8 |
Дотримується принципів демократичного громадянства |
|
|
|
|
|
|
|
Технології (зокрема, в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» |
||||||||
ТЕО1 |
Втілює творчий задум у готовий виріб |
|
|
|
|
|
|
|
ТЕО2 |
Турбується про власний побут |
|
|
|
|
|
|
|
ТЕО3 |
Ефективно та екологічно використовує природні матеріали |
|
|
|
|
|
|
|
ТЕО4 |
Практично і творчо застосовує традиційні та сучасні ремесла |
|
|
|
|
|
|
|
Інформатика |
||||||||
ІФО1 |
Знаходить, аналізує, узагальнює та систематизує дані, критично оцінює інформацію |
|
|
|
|
|
|
|
ІФО2 |
Створює інформаційні продукти та програми |
|
|
|
|
|
|
|
ІФО3 |
Спілкується та співпрацює з використанням інформаційних і комунікаційних технологій та цифрових пристроїв |
|
|
|
|
|
|
|
ІФО4 |
Дотримується етичних, міжкультурних та правових норм інформаційної взаємодії |
|
|
|
|
|
|
|
Мистецтво |
||||||||
МИО1 |
Створює художні образи різними засобами і способами, імпровізує в різних видах мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
МИО2 |
Сприймає, розуміє, інтерпретує твори мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
МИО3 |
Самовиражається через художньо-творчу діяльність та різні види мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
Фізична культура |
||||||||
ФІО1 |
Займається руховою активністю, фізичною культурою та спортом |
|
|
|
|
|
|
|
ФІО2 |
Виконує фізичні вправи для підвищення рівня фізичної підготовленості |
|
|
|
|
|
|
|
ФІО3 |
Дотримується правил безпечної і чесної гри; вміє боротися, вигравати і програвати; усвідомлює значення фізичних вправ для здоров’я, задоволення, гартування характеру; самовиражається та соціально взаємодіє |
|
|
|
|
|
|
|