Метою іншомовної освіти є формування іншомовної комунікативної компетентності для безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, що забезпечує розвиток інших ключових компетентностей та задоволення різних життєвих потреб здобувача освіти.
Здобувач освіти:
Додаток 3 |
ВИМОГИ
до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти з мовно-літературної освітньої галузі (іншомовна освіта)
Обов’язкові результати навчання здобувачів освіти |
|
3-4 класи |
|
Сприйняття інформації, висловленої іноземною мовою в умовах безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, та критичне оцінювання інформації |
|
Сприймає усну інформацію |
визначає в усному повідомленні інформацію за різними завданнями на знайомі повсякденні теми [3 ІНО 1.1] |
Критично оцінює усну інформацію |
розуміє зміст усного висловлювання у знайомому повсякденному контексті [3 ІНО 1.2] |
Розуміння прочитаних іншомовних текстів різних видів для здобуття інформації або для задоволення, використання прочитаної інформації та її критичне оцінювання |
|
Сприймає текст |
розпізнає знайомі імена/назви, слова та елементарні фрази в коротких, простих текстах [3 ІНО 2.1] |
Аналізує прочитану інформацію |
визначає в тексті інформацію за різними завданнями на знайомі повсякденні теми [3 ІНО 2.2] |
Надання інформації, висловлювання думок, почуттів та ставлення, взаємодія з іншими особами усно, письмово та в режимі реального часу з використанням іноземної мови |
|
Здійснює усну взаємодію |
спілкується на добре знайомі теми, реагує на прості твердження щодо задоволення нагальних потреб та висловлює такі потреби [3 ІНО 3.1] |
Усно висловлює власні думки, почуття, ставлення та позиції |
розповідає про людей, навколишній світ та побут простими, окремими фразами та висловлює своє ставлення [3 ІНО 3.2] |
Здійснює письмову взаємодію |
запитує та надає особисту інформацію у письмовій формі, використовуючи прості слова, короткі речення та сталі вирази [3 ІНО 3.3] |
Висловлює свої думки, почуття, ставлення та позиції письмово |
надає у письмовій формі інформацію про себе, навколишній світ, побут, використовуючи прості слова та вирази [3 ІНО 3.4] |
Здійснює взаємодію в режимі реального часу |
створює в режимі реального часу прості повідомлення за допомогою кількох коротких речень [3 ІНО 3.5] |
Орієнтовні параметри навчально-пізнавальних досягнень учнів згідно Типової освітної програми, розробленої під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22
Уміння |
Клас |
3 |
|
Сприймання на слух (Аудіювання) |
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) |
1,5-2 хв |
|
Зорове сприймання (Читання) |
Обсяг одного тексту в словах (у межах) |
50-80 слів |
|
Усна взаємодія (Діалог) |
Висловлення кожного співрозмовника у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) |
репліки |
|
Усне продукування (Монолог) |
Обсяг висловлення у реченнях (у межах) |
4-5 речень |
|
Писемне продукування (Письмо) |
Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) |
25-40 слів |
Дата і номер показника
Прізвище, ім’я учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
очікуваний результат навчання, що формується, ніяк не позначається.
Тема 1 |
UNIT 1. We are at school again! Знову в школі |
Індекс |
Показник |
(ІНО 1) |
Сприйняття інформації, висловленої іноземною мовою в умовах безпосереднього й опосередкованого міжкультурного спілкування, та критичне оцінювання інформації |
[3 ІНО 1.1] |
визначає в усному повідомленні інформацію за різними завданнями на знайомі повсякденні теми |
[3 ІНО 1.2] |
розуміє зміст усного висловлювання у знайомому повсякденному контексті |
(ІНО 2) |
Розуміння прочитаних іншомовних текстів різних видів для здобуття інформації або для задоволення, використання прочитаної інформації та її критичне оцінювання |
[3 ІНО 2.1] |
розпізнає знайомі імена/назви, слова та елементарні фрази в коротких, простих текстах |
[3 ІНО 2.2] |
визначає в тексті інформацію за різними завданнями на знайомі повсякденні теми |
(ІНО 3) |
Надання інформації, висловлювання думок, почуттів та ставлення, взаємодія з іншими особами усно, письмово та в режимі реального часу з використанням іноземної мови |
[3 ІНО 3.1] |
спілкується на добре знайомі теми, реагує на прості твердження щодо задоволення нагальних потреб та висловлює такі потреби |
[3 ІНО 3.2] |
розповідає про людей, навколишній світ та побут простими, окремими фразами та висловлює своє ставлення |
[3 ІНО 3.3] |
запитує та надає особисту інформацію у письмовій формі, використовуючи прості слова, короткі речення та сталі вирази |
[3 ІНО 3.4] |
надає у письмовій формі інформацію про себе, навколишній світ, побут, використовуючи прості слова та вирази |
[3 ІНО 3.5] |
створює в режимі реального часу прості повідомлення за допомогою кількох коротких речень |
№ |
Дата і номер показника
Прізвище, ім’я учня/учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
За умов використання вербальної оцінки, очікуваний результат навчання, що вже сформовано, у відповідній графі позначається «√»;
очікуваний результат навчання, що формується, ніяк не позначається.
Тема 2 |
UNIT 2. I love my family and friend. Я люблю свою родину і друзів |
Індекс |
Показник |
(ІНО 1) |
Сприйняття інформації, висловленої іноземною мовою в умовах безпосереднього й опосередкованого міжкультурного спілкування, та критичне оцінювання інформації |
[3 ІНО 1.1] |
визначає в усному повідомленні інформацію за різними завданнями на знайомі повсякденні теми |
[3 ІНО 1.2] |
розуміє зміст усного висловлювання у знайомому повсякденному контексті |
(ІНО 2) |
Розуміння прочитаних іншомовних текстів різних видів для здобуття інформації або для задоволення, використання прочитаної інформації та її критичне оцінювання |
[3 ІНО 2.1] |
розпізнає знайомі імена/назви, слова та елементарні фрази в коротких, простих текстах |
[3 ІНО 2.2] |
визначає в тексті інформацію за різними завданнями на знайомі повсякденні теми |
(ІНО 3) |
Надання інформації, висловлювання думок, почуттів та ставлення, взаємодія з іншими особами усно, письмово та в режимі реального часу з використанням іноземної мови |
[3 ІНО 3.1] |
спілкується на добре знайомі теми, реагує на прості твердження щодо задоволення нагальних потреб та висловлює такі потреби |
[3 ІНО 3.2] |
розповідає про людей, навколишній світ та побут простими, окремими фразами та висловлює своє ставлення |
[3 ІНО 3.3] |
запитує та надає особисту інформацію у письмовій формі, використовуючи прості слова, короткі речення та сталі вирази |
[3 ІНО 3.4] |
надає у письмовій формі інформацію про себе, навколишній світ, побут, використовуючи прості слова та вирази |
[3 ІНО 3.5] |
створює в режимі реального часу прості повідомлення за допомогою кількох коротких речень |