Щоденник спостережень з англійської мови до підручника 3 клас “Start up” за підручником С.С.Губарєва, О. Павліченко

Про матеріал
Щоденник спостережень з англійської мови до підручника 3 клас “Start up” за підручником С.С.Губарєва, О. Павліченко Метою іншомовної освіти є формування іншомовної комунікативної компетентності для безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, що забезпечує розвиток інших ключових компетентностей та задоволення різних життєвих потреб здобувача освіти. Здобувач освіти: • сприймає інформацію, висловлену іноземною мовою в умовах безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, та критично оцінює таку інформацію; • розуміє прочитані іншомовні тексти різних видів для отримання інформації або емоційного задоволення, використовує прочитану інформацію та критично оцінює її; • надає інформацію, висловлює думки, почуття та ставлення, взаємодіє з іншими особами усно, письмово та в режимі реального часу, використовуючи іноземну мову.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Метою іншомовної освіти є формування іншомовної комунікативної компетентності для безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, що забезпечує розвиток інших ключових компетентностей та задоволення різних життєвих потреб здобувача освіти.

Здобувач освіти:

  •                               сприймає інформацію, висловлену іноземною мовою в умовах безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, та критично оцінює таку інформацію;
  •                               розуміє прочитані іншомовні тексти різних видів для отримання інформації або емоційного задоволення, використовує прочитану інформацію та критично оцінює її;
  •                               надає інформацію, висловлює думки, почуття та ставлення, взаємодіє з іншими особами усно, письмово та в режимі реального часу, використовуючи іноземну мову.

Додаток 3
до Державного стандарту

ВИМОГИ
     до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти з мовно-літературної освітньої галузі (іншомовна освіта)

Загальні результати навчання здобувачів освіти

Обов’язкові результати навчання здобувачів освіти

3-4 класи

Сприйняття інформації, висловленої іноземною мовою в умовах безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, та критичне оцінювання інформації

Сприймає усну інформацію

визначає в усному повідомленні інформацію за різними завданнями на знайомі повсякденні теми [3 ІНО 1.1]

Критично оцінює усну інформацію

розуміє зміст усного висловлювання у знайомому повсякденному контексті [3 ІНО 1.2]

Розуміння прочитаних іншомовних текстів різних видів для здобуття інформації або для задоволення, використання прочитаної інформації та її критичне оцінювання

Сприймає текст

розпізнає знайомі імена/назви, слова та елементарні фрази в коротких, простих текстах [3 ІНО 2.1]

Аналізує прочитану інформацію

визначає в тексті інформацію за різними завданнями на знайомі повсякденні теми [3 ІНО 2.2]

Надання інформації, висловлювання думок, почуттів та ставлення, взаємодія з іншими особами усно, письмово та в режимі реального часу з використанням іноземної мови

Здійснює усну взаємодію

спілкується на добре знайомі теми, реагує на прості твердження щодо задоволення нагальних потреб та висловлює такі потреби [3 ІНО 3.1]

Усно висловлює власні думки, почуття, ставлення та позиції

розповідає про людей, навколишній світ та побут простими, окремими фразами та висловлює своє ставлення [3 ІНО 3.2]

Здійснює письмову взаємодію

запитує та надає особисту інформацію у письмовій формі, використовуючи прості слова, короткі речення та сталі вирази [3 ІНО 3.3]

Висловлює свої думки, почуття, ставлення та позиції письмово

надає у письмовій формі інформацію про себе, навколишній світ, побут, використовуючи прості слова та вирази [3 ІНО 3.4]

Здійснює взаємодію в режимі реального часу

створює в режимі реального часу прості повідомлення за допомогою кількох коротких речень [3 ІНО 3.5]

 

 

Орієнтовні параметри навчально-пізнавальних досягнень учнів згідно Типової освітної програми, розробленої під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22

Уміння

Клас

3

Сприймання на слух

(Аудіювання)

Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах)

1,5-2 хв

Зорове сприймання

(Читання)

Обсяг одного тексту в словах (у межах)

50-80 слів

Усна взаємодія

(Діалог)

Висловлення кожного співрозмовника у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах)

 репліки

Усне продукування

(Монолог)

Обсяг висловлення у реченнях (у межах)

4-5 речень

Писемне продукування

(Письмо)

Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах)

25-40 слів

 

 


              

                Дата і

                        номер показника

 

 

Прізвище, ім’я

учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За умов використання вербальної оцінки, очікуваний результат навчання, що вже сформовано, у відповідній графі позначається «»;

очікуваний результат навчання, що формується, ніяк не позначається.

 

Тема 1

UNIT 1. We are at school again! Знову в школі

Індекс

Показник

(ІНО 1)

Сприйняття інформації, висловленої іноземною мовою в умовах безпосереднього й опосередкованого міжкультурного спілкування, та критичне оцінювання інформації

[3 ІНО 1.1]

визначає в усному повідомленні інформацію за різними завданнями на знайомі повсякденні теми

[3 ІНО 1.2]

розуміє зміст усного висловлювання у знайомому повсякденному контексті

(ІНО 2)

Розуміння прочитаних іншомовних текстів різних видів для здобуття інформації або для задоволення, використання прочитаної інформації та її критичне оцінювання

[3 ІНО 2.1]

розпізнає знайомі імена/назви, слова та елементарні фрази в коротких, простих текстах

[3 ІНО 2.2]

визначає в тексті інформацію за різними завданнями на знайомі повсякденні теми

(ІНО 3)

Надання інформації, висловлювання думок, почуттів та ставлення, взаємодія з іншими особами усно, письмово та в режимі реального часу з використанням іноземної мови

[3 ІНО 3.1]

спілкується на добре знайомі теми, реагує на прості твердження щодо задоволення нагальних потреб та висловлює такі потреби

[3 ІНО 3.2]

розповідає про людей, навколишній світ та побут простими, окремими фразами та висловлює своє ставлення

[3 ІНО 3.3]

запитує та надає особисту інформацію у письмовій формі, використовуючи прості слова, короткі речення та сталі вирази

[3 ІНО 3.4]

надає у письмовій формі інформацію про себе, навколишній світ, побут, використовуючи прості слова та вирази

[3 ІНО 3.5]

створює в режимі реального часу прості повідомлення за допомогою кількох коротких речень

 

                Дата і

                        номер показника

 

 

Прізвище, ім’я

учня/учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За умов використання вербальної оцінки, очікуваний результат навчання, що вже сформовано, у відповідній графі позначається «»;

очікуваний результат навчання, що формується, ніяк не позначається.

 

Тема 2

UNIT 2. I love my family and friend. Я люблю свою родину і друзів

Індекс

Показник

(ІНО 1)

Сприйняття інформації, висловленої іноземною мовою в умовах безпосереднього й опосередкованого міжкультурного спілкування, та критичне оцінювання інформації

[3 ІНО 1.1]

визначає в усному повідомленні інформацію за різними завданнями на знайомі повсякденні теми

[3 ІНО 1.2]

розуміє зміст усного висловлювання у знайомому повсякденному контексті

(ІНО 2)

Розуміння прочитаних іншомовних текстів різних видів для здобуття інформації або для задоволення, використання прочитаної інформації та її критичне оцінювання

[3 ІНО 2.1]

розпізнає знайомі імена/назви, слова та елементарні фрази в коротких, простих текстах

[3 ІНО 2.2]

визначає в тексті інформацію за різними завданнями на знайомі повсякденні теми

(ІНО 3)

Надання інформації, висловлювання думок, почуттів та ставлення, взаємодія з іншими особами усно, письмово та в режимі реального часу з використанням іноземної мови

[3 ІНО 3.1]

спілкується на добре знайомі теми, реагує на прості твердження щодо задоволення нагальних потреб та висловлює такі потреби

[3 ІНО 3.2]

розповідає про людей, навколишній світ та побут простими, окремими фразами та висловлює своє ставлення

[3 ІНО 3.3]

запитує та надає особисту інформацію у письмовій формі, використовуючи прості слова, короткі речення та сталі вирази

[3 ІНО 3.4]

надає у письмовій формі інформацію про себе, навколишній світ, побут, використовуючи прості слова та вирази

[3 ІНО 3.5]

створює в режимі реального часу прості повідомлення за допомогою кількох коротких речень

 

 

 

 

doc
Додано
6 січня
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку