Щоденник спостережень за дитиною з ооп

Про матеріал
Нова версія щоденника спостереження за дітьми з особливими освітніми потребами. Також Ви можете додавати свої сторінки. 4 сторінку копіюєте стільки, скільки потрібно. Зміст корекційно-розвивальної роботи визначається з урахуванням особливостей розвитку дітей з особливими освітніми потребами, мети, завдань та напрямів такої роботи.
Перегляд файлу

Изображения Акварель | Бесплатные векторы, стоковые фото и PSD 

 

______________________________

назва установи

 

ЩОДЕННИК СПОСТЕРЕЖЕНЬ

 розвитку дитини з ООП в умовах інклюзивного навчання

 

 

__________________

ПІ учня

 

 

 

 

 

Асистент вчителя: ________________________

Облік відвідування занять:

Місяць: вересень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць: жовтень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць: листопад

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць: грудень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів/уроків за І семестр:_______________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць: січень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць: лютий

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць: березень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць: квітень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць: травень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів/уроків за ІІ семестр:_______________________________________________

 

 

 

Пропущено днів/уроків за рік:_______________________________________________


Тижневий моніторинг. Дата__________

№п/п

Предмет

Тема уроку

Спостереження на уроці

 

Навчальна діяльність

Поведінка

Взаємодія з учителем

Допомога асистента вчителя

 

 

 

  •               Активність
  •               Байдужість
  •               Бажання вчитися
  •               Небажання вчитися
  •                Працює зосереджено
  •                Легко відволікається на подразники
  •                Швидко втомлюється
  •                    Контактує
  •                    Конфліктує
  •                    Потребує індивідуального звернення
  •                    Сприймає звернення до всього класу
  •               Підготовка наочності
  •               Підготовка карток з завданнями
  •               Навідні запитання
  •               Організаційна робота
  •               Допомога в концентрації

 

 

 

  •               Активність
  •               Байдужість
  •               Бажання вчитися
  •               Небажання вчитися
  •                Працює зосереджено
  •                Легко відволікається на подразники
  •                Швидко втомлюється
  •                    Контактує
  •                    Конфліктує
  •                    Потребує індивідуального звернення
  •                    Сприймає звернення до всього класу
  •               Підготовка наочності
  •               Підготовка карток з завданнями
  •               Навідні запитання
  •               Організаційна робота
  •               Допомога в концентрації

 

 

 

  •               Активність
  •               Байдужість
  •               Бажання вчитися
  •               Небажання вчитися
  •                Працює зосереджено
  •                Легко відволікається на подразники
  •                Швидко втомлюється
  •                    Контактує
  •                    Конфліктує
  •                    Потребує індивідуального звернення
  •                    Сприймає звернення до всього класу
  •               Підготовка наочності
  •               Підготовка карток з завданнями
  •               Навідні запитання
  •               Організаційна робота
  •               Допомога в концентрації

 

 

 

  •               Активність
  •               Байдужість
  •               Бажання вчитися
  •               Небажання вчитися
  •                Працює зосереджено
  •                Легко відволікається на подразники
  •                Швидко втомлюється
  •                    Контактує
  •                    Конфліктує
  •                    Потребує індивідуального звернення
  •                    Сприймає звернення до всього класу
  •               Підготовка наочності
  •               Підготовка карток з завданнями
  •               Навідні запитання
  •               Організаційна робота
  •               Допомога в концентрації

 

 

 

  •               Активність
  •               Байдужість
  •               Бажання вчитися
  •               Небажання вчитися
  •                Працює зосереджено
  •                Легко відволікається на подразники
  •                Швидко втомлюється
  •                    Контактує
  •                    Конфліктує
  •                    Потребує індивідуального звернення
  •                    Сприймає звернення до всього класу
  •               Підготовка наочності
  •               Підготовка карток з завданнями
  •               Навідні запитання
  •               Організаційна робота
  •               Допомога в концентрації

Підсумок за тиждень: успіхи/складнощі

 

 

 

 

 

Графік роботи асистента вчителя інклюзивного навчання  класу

__________________________________________

День тижня

Уроки

Форма роботи

Місце проведення

Прізвище, ініціали вчителя

Час

Обсяг год

Понеділок

1

Укр..літ

Робота в класі

Каб.43

 

8.30-9.15

 

 

6

2

Укр..мова

Робота в класі

Каб.43

 

9.25-10.10

3

Математика

Робота в класі

Каб.43

 

10.30-11.15

4

Історія України

Робота в класі

Каб.43

 

11.35-12.20

5

Трудове навчання

Робота в класі

Каб.43

 

12.40-13.25

6

Трудове навчання

Робота в класі

Каб.43

 

13.25-14:20

Вівторок

1

Укр..мова

Робота в класі

Каб.43

 

8.30-9.15

 

 

5

2

Образотворче мистецтво

Робота над матеріалами

Каб.43

 

9.25-10.10

3

Математика

Робота в класі

Каб.43

 

10.30-11.15

4

Соціально – побутове орієнтування

Робота над матеріалами

Рес.км

 

11.35-12.20

5

Соціальний педагог

Робота над матеріалами

Рес.км

 

12.40-13.25

Середа

1

Історія України

Робота в класі

Каб.43

 

8.30-9.15

 

5

2

Укр..літ

Робота в класі

Каб.43

 

9.25-10.10

3

Укр..мова

Робота в класі

Каб.43

 

10.30-11.15

4

Фізичне виховання

Робота над матеріалами

Спорт зал

 

11.35-12.20

5

Основи здоров’я

Робота над матеріалами

Каб.43

 

12.40-13.25

Четвер

 

 

1

Укр..мова

Робота над матеріалами

Каб.43

 

8.30-9.15

 

 

5

2

Природознавство

Робота в класі

Каб.43

 

9.25-10.10

3

Математика

Робота в класі

Каб.43

 

10.30-11.15

4

Музичне виховання

Робота над матеріалами

Каб.

 

11.35-12.20

5

Корекція розвитку мовлення

Робота над матеріалами

Рес.км

 

12.40-13.25

П’ятниця

1

Інформатика

Робота в класі

Каб.

 

8.30-9.15

 

 

4

 

 

 

2

Математика

Робота в класі

Каб.43

 

9.25-10.10

3

Індивідуальний супровід

Робота в ресурсній кімнаті

Рес.км

 

10.30-11.15

4

Іноземна мова

Робота в класі

Каб.

 

11.35-12.20

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Робочий навчальний план

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розклад уроків

та корекційних занять

День

№ уроку

Уроки

Час проведення

Місце проведення

Прізвище, ініціали вчителя

Понеділок

1

Укр..літ

8.30-9.15

Каб.43

 

2

Укр..мова

9.25-10.10

Каб.43

 

3

Математика

10.30-11.15

Каб.43

 

4

Історія України

11.35-12.20

Каб.43

 

5

Трудове навчання

12.40-13.25

Каб.43

 

6

Трудове навчання

13.25-14:20

Каб.43

 

Вівторок

1

Укр..мова

8.30-9.15

Каб.43

 

2

Образотворче мистецтво

9.25-10.10

Каб.43

 

3

Математика

10.30-11.15

Каб.43

 

4

Соціально – побутове орієнтування

11.35-12.20

Рес.км

 

5

Соціальний педагог

12.40-13.25

Рес.км

 

Середа

1

Історія України

8.30-9.15

Каб.43

 

2

Укр..літ

9.25-10.10

Каб.43

 

3

Укр..мова

10.30-11.15

Каб.43

 

4

Фізичне виховання

11.35-12.20

Спорт зал

 

5

Основи здоров’я

12.40-13.25

Каб.43

 

Четвер

1

Укр..мова

8.30-9.15

Каб.43

 

2

Природознавство

9.25-10.10

Каб.43

 

3

Математика

10.30-11.15

Каб.43

 

4

Музичне виховання

11.35-12.20

Каб.

 

5

Корекція розвитку мовлення

12.40-13.25

Рес.км

 

П’ятниця

1

Інформатика

8.30-9.15

Каб.

 

2

Математика

9.25-10.10

Каб.43

 

3

Індивідуальний супровід

10.30-11.15

Рес.км

 

4

Іноземна мова

11.35-12.20

Каб.

 

 

Заступник директора з навчальної роботи ______________________

З батьками погоджено_______________________

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 9
Оцінки та відгуки
  1. Намлієва Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чернецька Катерина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Сукмановська Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Цвігун Діана Михайлівна
    Все враховано) дякую)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Ульянченко Людмила
    Дякую. Все продумано чудово.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Марченкова Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Клименко Светлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Долга Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Поцілуйко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 6 відгуків
docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Інкл
Додано
1 вересня 2021
Переглядів
60183
Оцінка розробки
5.0 (9 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку