РОЗКЛАД УРОКІВ
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
ПЯТНИЦЯ |
|||||||||
№ |
Предмет |
№ |
Предмет |
№ |
Предмет |
№ |
Предмет |
№ |
Предмет |
||||
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
||||
2 |
|
2 |
|
2 |
|
2 |
|
2 |
|
||||
3 |
|
3 |
|
3 |
|
3 |
|
3 |
|
||||
4 |
|
4 |
|
4 |
|
4 |
|
4 |
|
||||
5 |
|
5 |
|
5 |
|
5 |
|
5 |
|
||||
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
||||
7 |
|
7 |
|
7 |
|
7 |
|
7 |
|
||||
РОЗКЛАД КОРЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ
№ |
День тижня |
Заняття |
Місце проведення |
Час |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
ОБЛІК ВІДВІДУВАННЯ (ПРОПУСКІВ) ЗАНЯТЬ
І семестр
Місяць: вересень
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пропущено днів /уроків за місяць ___________
Місяць: жовтень
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пропущено днів/уроків за місяць ___________
Місяць: листопад
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пропущено днів/уроків за місяць ___________
Місяць: грудень
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пропущено днів/уроків за місяць ___________
Пропущено днів/уроків за І семестр _____________
ІІ семестр
Місяць: січень
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пропущено днів /уроків за місяць ___________
Місяць: лютий
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пропущено днів/уроків за місяць ___________
Місяць: березень
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пропущено днів/уроків за місяць ___________
Місяць: квітень
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пропущено днів/уроків за місяць ___________
Місяць: травень
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пропущено днів /уроків за місяць ___________
Пропущено днів/уроків за ІІ семестр _____________
Дата __________________________
№ |
Предмет |
Тема |
Спостереження на уроці |
|||||
Поведінка |
Навчальна діяльність |
Взаємодія з вчителями |
Допомога асистента |
Взаємодія з дітьми |
Домашнє завдання |
|||
1 |
|
|
схвильований агресивний спокійний легко відволікається на зовнішні подразники швидко втомлюється |
активність бажання вчитись працює зосереджено байдужість небажання вчитися |
сприймає звернення до всього класу потребує особистого звернення йде на конфлікт конфліктує |
навідні питання організаційна допомога додаткова концентрація |
робота в групах або парах проявляє дружнє ставлення ігнорує йде на конфлікт конфліктує |
|
2 |
|
|
схвильований агресивний спокійний легко відволікається на зовнішні подразники швидко втомлюється |
активність бажання вчитись працює зосереджено байдужість небажання вчитися |
сприймає звернення до всього класу потребує особистого звернення йде на конфлікт конфліктує |
навідні питання організаційна допомога додаткова концентрація |
робота в групах або парах проявляє дружнє ставлення ігнорує йде на конфлікт конфліктує |
|
3 |
|
|
схвильований агресивний спокійний легко відволікається на зовнішні подразники швидко втомлюється |
активність бажання вчитись працює зосереджено байдужість небажання вчитися |
сприймає звернення до всього класу потребує особистого звернення йде на конфлікт конфліктує |
навідні питання організаційна допомога додаткова концентрація |
робота в групах або парах проявляє дружнє ставлення ігнорує йде на конфлікт конфліктує |
|
4 |
|
|
схвильований агресивний спокійний легко відволікається на зовнішні подразники швидко втомлюється |
активність бажання вчитись працює зосереджено байдужість небажання вчитися |
сприймає звернення до всього класу потребує особистого звернення йде на конфлікт конфліктує |
навідні питання організаційна допомога додаткова концентрація |
робота в групах або парах проявляє дружнє ставлення ігнорує йде на конфлікт конфліктує |
|
5 |
|
|
схвильований агресивний спокійний легко відволікається на зовнішні подразники швидко втомлюється |
активність бажання вчитись працює зосереджено байдужість небажання вчитися |
сприймає звернення до всього класу потребує особистого звернення йде на конфлікт конфліктує |
навідні питання організаційна допомога додаткова концентрація |
робота в групах або парах проявляє дружнє ставлення ігнорує йде на конфлікт конфліктує |
|
6 |
|
|
схвильований агресивний спокійний легко відволікається на зовнішні подразники швидко втомлюється |
активність бажання вчитись працює зосереджено байдужість небажання вчитися |
сприймає звернення до всього класу потребує особистого звернення йде на конфлікт конфліктує |
навідні питання організаційна допомога додаткова концентрація |
робота в групах або парах проявляє дружнє ставлення ігнорує йде на конфлікт конфліктує |
|
МІСЯЧНИЙ МОНІТОРИНГ
Дата _________________
Результативність |
|
Успіхи у навчанні |
|
Труднощі у навчанні |
|
Спостереження |
|
Спілкування з однолітками |
|
Спілкування з дорослими |
|
Навички самообслуговування |
|
Потреба в допомозі та підтримці асистента |
|