РОЗКЛАД УРОКІВ НА І СЕМЕСТР
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ |
|||||||||||
№ |
Предмет |
Каб. |
№ |
Предмет |
Каб. |
№ |
Предмет |
Каб. |
№ |
Предмет |
Каб. |
№ |
Предмет |
Каб. |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
2 |
|
|
2 |
|
|
2 |
|
|
2 |
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
3 |
|
|
3 |
|
|
3 |
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
4 |
|
|
4 |
|
|
4 |
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
5 |
|
|
5 |
|
|
5 |
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
6 |
|
|
6 |
|
|
6 |
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
7 |
|
|
7 |
|
|
7 |
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
8 |
|
|
8 |
|
|
8 |
|
|
8 |
|
|
|
РОЗКЛАД УРОКІВ НА ІІ СЕМЕСТР
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
ЧЕТВЕР |
П’ЯТНИЦЯ |
|||||||||||
№ |
Предмет |
Каб. |
№ |
Предмет |
Каб. |
№ |
Предмет |
Каб. |
№ |
Предмет |
Каб. |
№ |
Предмет |
Каб. |
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
|
2 |
|
|
2 |
|
|
2 |
|
|
2 |
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
3 |
|
|
3 |
|
|
3 |
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
4 |
|
|
4 |
|
|
4 |
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
5 |
|
|
5 |
|
|
5 |
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
6 |
|
|
6 |
|
|
6 |
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
7 |
|
|
7 |
|
|
7 |
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
8 |
|
|
8 |
|
|
8 |
|
|
8 |
|
|
|
РОЗКЛАД КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ЗАНЯТЬ
№ |
День тижня |
Заняття |
Місце проведення |
Час |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
ОБЛІК ВІДВІДУВАННЯ ЗА ________ - ________ НАВЧАЛЬНИЙ РІК
І семестр: __________ - ____________
Вересень: пропущено днів _____
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жовтень: пропущено днів _____
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Листопад: пропущено днів _____
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Грудень: пропущено днів _____
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
За І семестр пропущено днів ________
ІІ семестр: __________ - ____________
Січень: пропущено днів _____
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Лютий: пропущено днів _____
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Березень: пропущено днів _____
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Квітень: пропущено днів _____
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Травень: пропущено днів _____
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Червень: пропущено днів _____
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
За ІІ семестр пропущено днів ________
Дата ______________________________
№ |
ПРЕДМЕТ |
ТЕМА |
СПОСТЕРЕЖЕННЯ НА УРОЦІ |
||||
ПОВЕДІНКА |
НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ |
ВЗАЄМОДІЯ З УЧИТЕЛЕМ |
ДОПОМОГА АСИСТЕНТА |
ВЗАЄМОДІЯ З ДІТЬМИ |
|||
1 |
|
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
□ схвильована □ агресивна □ спокійна □ розгублена □ легко відволікається □ швидко втомлюється □ працює зосереджено |
□ активність на уроці □ бажання вчитися □ байдужість □ небажання вчитися |
□ сприймає звернення до всього класу □ потребує особистого звернення □ іде на контакт □ конфліктує |
□ організаційна допомога □ додаткова концентрація □ уточнення □ пояснення □ навідні питання |
□ працює в групі/парі □ проявляє дружнє ставлення □ іде на контакт □ ігнорує □ конфліктує |
2 |
|
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
□ схвильована □ агресивна □ спокійна □ розгублена □ легко відволікається □ швидко втомлюється □ працює зосереджено |
□ активність на уроці □ бажання вчитися □ байдужість □ небажання вчитися |
□ сприймає звернення до всього класу □ потребує особистого звернення □ іде на контакт □ конфліктує |
□ організаційна допомога □ додаткова концентрація □ уточнення □ пояснення □ навідні питання |
□ працює в групі/парі □ проявляє дружнє ставлення □ іде на контакт □ ігнорує □ конфліктує |
3 |
|
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
□ схвильована □ агресивна □ спокійна □ розгублена □ легко відволікається □ швидко втомлюється □ працює зосереджено |
□ активність на уроці □ бажання вчитися □ байдужість □ небажання вчитися |
□ сприймає звернення до всього класу □ потребує особистого звернення □ іде на контакт □ конфліктує |
□ організаційна допомога □ додаткова концентрація □ уточнення □ пояснення □ навідні питання |
□ працює в групі/парі □ проявляє дружнє ставлення □ іде на контакт □ ігнорує □ конфліктує |
4 |
|
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
□ схвильована □ агресивна □ спокійна □ розгублена □ легко відволікається □ швидко втомлюється □ працює зосереджено |
□ активність на уроці □ бажання вчитися □ байдужість □ небажання вчитися |
□ сприймає звернення до всього класу □ потребує особистого звернення □ іде на контакт □ конфліктує |
□ організаційна допомога □ додаткова концентрація □ уточнення □ пояснення □ навідні питання |
□ працює в групі/парі □ проявляє дружнє ставлення □ іде на контакт □ ігнорує □ конфліктує |
5 |
|
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
□ схвильована □ агресивна □ спокійна □ розгублена □ легко відволікається □ швидко втомлюється □ працює зосереджено |
□ активність на уроці □ бажання вчитися □ байдужість □ небажання вчитися |
□ сприймає звернення до всього класу □ потребує особистого звернення □ іде на контакт □ конфліктує |
□ організаційна допомога □ додаткова концентрація □ уточнення □ пояснення □ навідні питання |
□ працює в групі/парі □ проявляє дружнє ставлення □ іде на контакт □ ігнорує □ конфліктує |
Примітки: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
МІСЯЧНИЙ МОНІТОРИНГ
Дата: ______________ - ______________
РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ |
|
Успіхи в навчанні |
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Труднощі в навчанні |
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
СПОСТЕРЕЖЕННЯ |
|
Спілкування з однолітками |
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Спілкування з дорослими |
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Навички самообслуговування |
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Потреба в допомозі та підтримці асистента |
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|