Щоденник спостережень за розвитком дитини

Про матеріал
Власна адаптація щоденника спостережень за дитиною з ООП в інклюзивному класі. Можливо саме такий варіант Вам видасться зручним
Перегляд файлу

РОЗКЛАД УРОКІВ НА І СЕМЕСТР

ПОНЕДІЛОК

ВІВТОРОК

СЕРЕДА

ЧЕТВЕР

П’ЯТНИЦЯ

Предмет

Каб.

Предмет

Каб.

Предмет

Каб.

Предмет

Каб.

Предмет

Каб.

1

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

 

2

 

 

2

 

 

2

 

 

2

 

 

2

 

 

3

 

 

3

 

 

3

 

 

3

 

 

3

 

 

4

 

 

4

 

 

4

 

 

4

 

 

4

 

 

5

 

 

5

 

 

5

 

 

5

 

 

5

 

 

6

 

 

6

 

 

6

 

 

6

 

 

6

 

 

7

 

 

7

 

 

7

 

 

7

 

 

7

 

 

8

 

 

8

 

 

8

 

 

8

 

 

8

 

 

РОЗКЛАД УРОКІВ НА ІІ СЕМЕСТР

ПОНЕДІЛОК

ВІВТОРОК

СЕРЕДА

ЧЕТВЕР

П’ЯТНИЦЯ

Предмет

Каб.

Предмет

Каб.

Предмет

Каб.

Предмет

Каб.

Предмет

Каб.

1

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

 

2

 

 

2

 

 

2

 

 

2

 

 

2

 

 

3

 

 

3

 

 

3

 

 

3

 

 

3

 

 

4

 

 

4

 

 

4

 

 

4

 

 

4

 

 

5

 

 

5

 

 

5

 

 

5

 

 

5

 

 

6

 

 

6

 

 

6

 

 

6

 

 

6

 

 

7

 

 

7

 

 

7

 

 

7

 

 

7

 

 

8

 

 

8

 

 

8

 

 

8

 

 

8

 

 

 

РОЗКЛАД КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ЗАНЯТЬ

День тижня

Заняття

Місце проведення

Час

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

ОБЛІК ВІДВІДУВАННЯ ЗА ________ - ________ НАВЧАЛЬНИЙ РІК

І семестр: __________ - ____________

Вересень: пропущено днів _____

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жовтень: пропущено днів _____

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Листопад: пропущено днів _____

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Грудень: пропущено днів _____

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За І семестр пропущено днів ________

ІІ семестр: __________ - ____________

Січень: пропущено днів _____

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лютий: пропущено днів _____

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Березень: пропущено днів _____

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Квітень: пропущено днів _____

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Травень: пропущено днів _____

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Червень: пропущено днів _____

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За ІІ семестр пропущено днів ________

Дата ______________________________

ПРЕДМЕТ

ТЕМА

СПОСТЕРЕЖЕННЯ НА УРОЦІ

ПОВЕДІНКА

НАВЧАЛЬНА

ДІЯЛЬНІСТЬ

ВЗАЄМОДІЯ З УЧИТЕЛЕМ

ДОПОМОГА АСИСТЕНТА

ВЗАЄМОДІЯ З ДІТЬМИ

1

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

□ схвильована

□ агресивна

□ спокійна

□ розгублена

□ легко відволікається

□ швидко втомлюється

□ працює зосереджено

□ активність на уроці

□ бажання вчитися

□ байдужість

□ небажання вчитися

□ сприймає звернення до всього класу

□ потребує особистого звернення

□ іде на контакт

□ конфліктує

□ організаційна допомога

□ додаткова концентрація

□ уточнення

□ пояснення

□ навідні питання

□ працює в групі/парі

□ проявляє дружнє ставлення

□ іде на контакт

□ ігнорує

□ конфліктує

2

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

□ схвильована

□ агресивна

□ спокійна

□ розгублена

□ легко відволікається

□ швидко втомлюється

□ працює зосереджено

□ активність на уроці

□ бажання вчитися

□ байдужість

□ небажання вчитися

□ сприймає звернення до всього класу

□ потребує особистого звернення

□ іде на контакт

□ конфліктує

□ організаційна допомога

□ додаткова концентрація

□ уточнення

□ пояснення

□ навідні питання

□ працює в групі/парі

□ проявляє дружнє ставлення

□ іде на контакт

□ ігнорує

□ конфліктує

3

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

□ схвильована

□ агресивна

□ спокійна

□ розгублена

□ легко відволікається

□ швидко втомлюється

□ працює зосереджено

□ активність на уроці

□ бажання вчитися

□ байдужість

□ небажання вчитися

□ сприймає звернення до всього класу

□ потребує особистого звернення

□ іде на контакт

□ конфліктує

□ організаційна допомога

□ додаткова концентрація

□ уточнення

□ пояснення

□ навідні питання

□ працює в групі/парі

□ проявляє дружнє ставлення

□ іде на контакт

□ ігнорує

□ конфліктує

4

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

□ схвильована

□ агресивна

□ спокійна

□ розгублена

□ легко відволікається

□ швидко втомлюється

□ працює зосереджено

□ активність на уроці

□ бажання вчитися

□ байдужість

□ небажання вчитися

□ сприймає звернення до всього класу

□ потребує особистого звернення

□ іде на контакт

□ конфліктує

□ організаційна допомога

□ додаткова концентрація

□ уточнення

□ пояснення

□ навідні питання

□ працює в групі/парі

□ проявляє дружнє ставлення

□ іде на контакт

□ ігнорує

□ конфліктує

5

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

□ схвильована

□ агресивна

□ спокійна

□ розгублена

□ легко відволікається

□ швидко втомлюється

□ працює зосереджено

□ активність на уроці

□ бажання вчитися

□ байдужість

□ небажання вчитися

□ сприймає звернення до всього класу

□ потребує особистого звернення

□ іде на контакт

□ конфліктує

□ організаційна допомога

□ додаткова концентрація

□ уточнення

□ пояснення

□ навідні питання

□ працює в групі/парі

□ проявляє дружнє ставлення

□ іде на контакт

□ ігнорує

□ конфліктує

Примітки: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

МІСЯЧНИЙ МОНІТОРИНГ

Дата: ______________ - ______________

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ

Успіхи в навчанні

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Труднощі в навчанні

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

СПОСТЕРЕЖЕННЯ

Спілкування з однолітками

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Спілкування з дорослими

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Навички самообслуговування

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Потреба в допомозі та підтримці асистента

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
19 березня
Переглядів
41
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку