Затверджую
_____________
ЩОМІСЯЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ
соціальних педагогів
Вид діяльності |
|
Функції діяльності |
Термін п-ня |
Де і з ким проводиться, відповідальні |
Вересень
|
||||
Діагностична |
1 |
Соціальна паспортиризація класів (виявлення пільгових та проблемних категорій учнів) |
До 05 вересня |
Соціальний педагог |
2 |
Формування банку даних дітей пільгових категорій (сироти; напівсироти; малозабезпечені, багатодітні сім’ї; діти, які опинилися в СЖО; діти чорнобильці; діти учасників АТО; діти, батьки яких перебувають за кордоном) |
До 05 вересня |
Соціальний педагог |
|
3 |
Здача звіту за формою СОЦ 1-3 |
05 вересня |
Соціальний педагог |
|
4 |
«Група ризику». Як мені покинути її?» Робота з учнями-правопорушниками |
Вересень, квітень |
Соціальний педагог |
|
Профілактична |
1 |
Відвідування сімей учнів, які не приступили до навчальних занять |
До 15.09 |
Соціальний педагог |
2 |
Анкетування учнів по виявленню учнів схильних до девіантної поведінки |
4 тиждень |
Учні 5-11 класів |
|
3 |
Рада профілактики |
1 раз на місяць |
З учнями які на ВК |
|
4 |
Щотижневий контроль за відвідуванням НВК учнями, які викликають занепокоєння |
щоп’ятниці |
Соц.педагог, кл.керівники |
|
Захисно-охоронна робота |
1 |
Складання акту обстеження житлово-побутових умов дітей пільгових категорій. Відвідування учнів вдома, бесіди з батьками. |
|
Соц.педагог, класні керівники |
Організаційна робота |
|
Забезпечення дотримання норм законодавства щодо забезпечення безоплатним харчуванням учнів пільгових категорій в шкільній їдальні |
Вересень |
Соціальний педагог |
|
Оформлення та поновлення документації по соціально-педагогічному супроводу навчально-виховного процесу |
Вересень |
|
|
|
||||
Діагностична |
1 |
Збір інформації про зайнятість учнів в позаурочний час |
Жовтень |
Соціальний педагог |
2 |
Патронаж роботи протитютюнового поста |
Жовтень |
Соціальний педагог |
|
3 |
Визначення рівня адаптації учнів 1, 5 класів |
Жовтень |
Соціальний педагог |
|
Профілактична робота |
1 |
Відвідування родин учнів «групи ризику» |
Протягом місяця |
Соц.педагог, кл.керівники |
|
Попередження та профілактика негативних явищ в учнівському та сімейному середовищі, в т.ч. жорстокого поводження, правопорушень, вживання психотропних речовин, торгівлі людьми (дітьми), порушення прав людини (дитини) |
|
Батьки учнів схильних до девіантної поведінки |
|
3 |
Інформаційна зустріч з сімейним лікарем Марко С.Д, с.Чорнівка з проблеми попередження поширеності ВІЛ/СНІДу, наркоманії. |
Вівторок протягом року |
Соціальний педагог |
|
4 |
Підготовка документації для виступу на нараді при директорі з питань профілактики правопорушень |
|
Соціальний педагог |
|
|
1 |
Оформлення та поновлення документації по соціально-педагогічному супроводу навчально-виховного процесу |
Жовтень - листопад |
Соціальний педагог |
2 |
Підготовка наочності та дидактики до проведення виховних годин, бесід, диспутів, дебатів, тренінгів, ігор з учнями, батьками та учителями |
2 тиждень |
Класні керівники |
|
3 |
Організація дозвілля дітей різних соціальних груп через відвідування гуртків |
Протягом місяця |
Соціальний педагог |
|
|
1 |
Підготовка документації для представлення інтересів учнів різних категорій в державних установах |
За необхідністю |
Соціальний педагог |
2 |
Тренінг «Не смійся з мене» |
2 тиждень |
|
|
3 |
Вирішення питань з С/Р та РДА та іншими органами громадського самоврядування |
Протягом року |
Владні структури |
|
Листопад
|
||||
Діагностична функція
|
1 |
Взаємостосунки в інклюзивних класах. Адаптація дітей з особливими потребами |
Листопад |
Учні 2, 3, 4, 6-б, 7 класів |
2 |
Діагностика вад особистісного розвитку |
Листопад |
Соціальний педагог |
|
3 |
Виявлення комунікативних та організаторських схильностей учнів |
Листопад |
Соціальний педагог |
|
4 |
Виявлення знань учнів з проблем:ВІЛ/СНІД, наркоманія, тютюнопаління. |
Листопад Квітень |
Соціальний педагог |
|
5 |
Виявлення дітей з девіантною поведінкою і поставлення їх на шкільний облік |
Протягом року |
Соціальний педагог |
|
Профілактична робота |
1 |
Попередження та профілактика негативних явищ в учнівському та сімейному середовищі, в тому числі правопорушень, вживання психотропних речовин, торгівлі людьми (дітьми), порушення прав людини (дитини), а саме: - Виставка малюнків на профілактичну тематику - Перегляд профілактичного відеофільму - Зустріч з лікарем-наркологом «Світ без наркотиків та СНІДу» - Опитування «Що буде, якщо…» |
Протягом року |
Учні 1-11 класів
учні 5-10 класів
учні 8-9 класів
учні 10 -11клас учні 1-5 класів |
2 |
Підготовка звіту щодо відвідування школи учнями «групи ризика» |
4 тиждень |
Соціальний педагог |
|
3 |
Здійснення соціального супроводу сімей, що потрапили в складну життєву ситуацію |
Протягом року |
Школярі та батьки |
|
Організаційна робота |
1 |
Контроль за організацією дозвілля учнів |
2 тиждень |
Соціальний педагог |
2 |
Лекція «Керуй своїм життям. ВІЛ-інфекція, СНІД» |
Листопад |
Учні 10-11 класів
|
|
3 |
Пізнавальне заняття «Шкільна служба взаємопорозуміння» |
Листопад - грудень |
Учні 10-11 класів |
|
|
1 |
Аналіз проведення профілактичної та консультативної роботи з учнями з девіантною поведінкою. |
Протягом року |
Соціальний педагог |
2 |
Участь у науково-методичних семінарах, нарадах соціальних педагогів в м.Новоселиця |
Протягом навчального року
|
Соціальний педагог |
|
|
||||
Діагностична функція |
1 |
Проведення анкетувань щодо виявлення поширеності шкідливих звичок серед старшокласників |
Грудень Березень |
Соціальний педагог |
2 |
Анкетування лідерів учнівського самоврядування «Я - лідер, я - приклад» |
Листопад |
Учнівський актив |
|
Профілактична робота |
1 |
Корекційно-розвивальні заняття по відпрацюванню навичок конструктивної взаємодії учнів в класі |
1 тиждень |
Соціальний педагог |
2 |
Здійснювати контроль за відвідуванням занять учнями школи з метою профілактики пропусків уроків без поважних причин, бродяжництва. Застосовувати заходи державного примусу щодо осіб, які допускають протиправні дії |
Протягом року |
Соціальний педагог |
|
3 |
Засідання Ради профілактики за підсумками роботи в І семестрі |
4 тиждень |
Соціальний педагог, класні керівники
|
|
Організаційна робота |
1 |
Участь у науково-методичних семінарах, нарадах соціальних педагогів в м.Новоселиця |
|
Соціальний педагог |
2 |
Участь у засіданні Ради профілактики правопорушень |
|
Учні 7-9 класів |
|
3 |
Проведення вправ «5 пальчиків» (для заспокоєння агресії) |
Протягом місяця |
Учні 10-11класів |
|
4 |
Бесіда: «Чи виникає насмішка з дитини з особливими освітніми потребами» |
Грудень |
Соціальний педагог |
|
|
1 |
Підготовка документації для представлення інтересів учнів різних категорій в державних установах
|
За необхідністю |
Соціальний педагог |
Січень
|
||||
Профілактична робота |
1 |
Відвідування сімей учнів різних категорій на предмет повторного обстеження житлових умов |
Протягом місяця |
Соціальний педагог, класні керівники |
2 |
Проведення анкетування щодо виявлення нахилів суїцидальної поведінки |
Січень |
Соціальний педагог |
|
|
1 |
Відтворювальна гра «Коло цькування» |
3 тиждень |
Соціальний педагог |
2 |
Гра «Танграм» |
Протягом місяця |
Учні 7-9 класів Соціальний педагог |
|
Захистно – організаційна робота |
1 |
Соціально-педагогічний супровід дітей, які навчаються в інклюзивних класах |
Протягом року |
Соціальний педагог |
2 |
Забезпечення безкоштовного харчування дітей пільгових категорій |
Протягом року |
|
|
Лютий
|
||||
Дігностична функція
|
1 |
Проведення спостереження: «Чи присутній булінг в НВК» |
Лютий |
Учні 5-9 класів |
2 |
Профорієнтаційна робота «Ким я бачу себе за 10 років» |
Лютий |
8-11 класи Соціальний педагог |
|
3 |
Методика вивчення психічних станів |
Лютий |
Соціальний педагог |
|
4 |
Дослідження акцентуації характеру правопорушників, що стоять на шкільному обліку |
Лютий |
Соціальний педагог |
|
5 |
Виявлення професійних здібностей та інтересів учнів |
Лютий |
Соціальний педагог |
|
Профілактична робота |
1 |
Курс лекцій з правового виховання |
Протягом місяця |
Вчитель правознавства Соціальний педагог |
2 |
Корекційно-розвивальна робота по соціалізації класних колективів |
Протягом місяця |
1-4 класи |
|
Організаційна робота |
1 |
Бесіда «Як навчитися контролювати свою агресивну поведінку?» |
Лютий |
8 клас |
2 |
Виховна години «Як розпізнати булера в колективі?» |
Лютий |
Соціальний педагог |
|
3 |
Диспут: «Професія для душі чи для матеріального достатку. За чи проти?» |
Лютий - квітень |
Учні 7-9 кл Соціальний педагог |
|
Захисно – охоронна робота |
1 |
Підтримка зв’язків з волонтерськими організаціями, медичними установами, благодійними організаціями з питань соціального захисту учнів |
Протягом року |
Соціальний педагог |
|
Проведення акцій милосердя з метою надання допомоги дітям з малозабезпечених, багатодітних та неблагополучних сімей. |
Лютий - квітень |
Учні 7-9 класів Соціальний педагог |
|
|
||||
|
1 |
Відвідування уроків в інклюзивних класах, де вчаться діти, які потребують соціально-педагогічного супроводу. |
Березень |
Класні батьківські збори |
2 |
Проведення анкетувань щодо виявлення поширеності шкідливих звичок серед старшокласників |
Березень |
Соціальний педагог |
|
3 |
Вивчення проблем підліткового віку |
Березень |
Соціальний педагог |
|
4 |
Дослідження виховання у сім’ях учнів схильних до девіантної поведінки (схильність до алкоголізму) |
Березень |
10-11 класи Соціальний педагог |
|
5
|
Практика Майндфулнес (медитація та заспокоєння перед проходженням ЗНО) |
Березень - Травень |
«Група ризику» Соц.педагог |
|
Профілактична робота |
1 |
Підвищення соціально-психологічної культури і компетентності всіх учасників навчально-виховного процесу по питаннях: бездоглядності, насильства, торгівлі людьми, експлуатації, дотримання прав дитини за Конвенцією ООН |
2 тиждень |
Соціальний педагог |
2 |
Контроль за відвідуванням учнями гуртків, секцій в школі та поза школою |
|
Соціальний педагог |
|
|
1 |
Індивідуальна робота з учнями схильними до асоціальної поведінки, через проведення виховних заходів |
Протягом місяця |
Учні 7-9 класів Соціальний педагог |
2 |
Заняття з елементами тренінгу «Комп’ютерна та інтернет залежності – хвороби ХХІ ст.» |
|
Учні 5-9 класів |
|
Захисно – охоронна робота |
1 |
Соціально-педагогічний супровід дітей, які навчаються в інклюзивних класах |
За необхідністю |
Соціальний педагог |
2 |
Організація зустрічи старшокласників з представниками правохоронних служб |
3 тиждень |
Соціальний педагог |
|
|
||||
Діагностична функція
|
1 |
Проведення спостереження щодо агресивності в класних колективах |
Квітень |
Соціальний педагог |
2 |
Визначення рівня уявлень про сімейне життя |
Квітень - травень |
9-11 класи Соціальний педагог |
|
3 |
Виявлення знань учнів з проблем: ВІЛ/СНІД, наркоманія, тютюнопаління. |
Листопад Квітень |
9-11 класи Соціальний педагог |
|
4 |
Практика Майндфулнес (медитація та заспокоєння перед проходженням ЗНО) |
Квітень |
10-11 класи Соціальний педагог
|
|
Профілактична робота |
1 |
Підготовка до виступу на нараді при директорі з питань відвідування учнями «групи ризику» НВК та гуртків |
3 тиждень |
Соціальний педагог
|
2 |
Проведення рейдів контролю зайнятості учнів у позаурочний час: у гуртках, секціях |
Протягом місяця |
Учні 9 класу |
|
3 |
Профілактичні бесіди за запитом |
Протягом місяця
|
Соціальний педагог |
|
Організаційна робота |
1 |
Диспут: «Професія для душі чи для матеріального достатку. За чи проти?» |
3 тиждень |
Учні 7-9 класів Соціальний педагог |
2 |
Дибати «Комп’ютерна та Інтернет залежності – хвороби ХХІ століття» |
Протягом місяця |
Соціальний педагог |
|
3 |
Бесіда «Хто успішніший, чоловік чи жінка?» |
Протягом місяця |
Соціальний педагог |
|
|
1 |
Співпраця з учителями, шкільним психологом при побудові моделі спілкування з учнями
|
За необхідністю |
Соціальний педагог |
Травень
|
||||
Профілактична робота |
1 |
Підготовка до звітування щодо результатів роботи соціальної служби НВК за рік |
Протягом місяця |
Соціальний педагог |
2 |
Рада профілактики за підсумками роботи за рік |
3 тиждень |
Соціальний педагог, класні керівники |
|
3 |
Практика Майндфулнес (медитація та заспокоєння перед проходженням ЗНО) |
Протягом року |
Соціальний педагог, класні керівники |
|
|
1 |
Проведення акцій милосердя з метою надання допомоги дітям з малозабезпечених, багатодітних та неблагополучних сімей. |
2 тиждень |
Соціальний педагог |
2 |
Співбесіди з класними керівниками щодо роботи з учнями «групи ризику» на канікулах |
3 тиждень |
Соціальний педагог |
|
3 |
Аналіз проведення профілактичної та консультативної роботи з учнями з девіантною поведінкою. |
Останній тиждень |
Соціальний педагог |
|
4 |
Аналіз проведеної роботи за навчальний рік. Перспективне планування на наступний навчальний рік. |
Останній тиждень |
Соціальний педагог, класні керівники |
|
Захисно – охоронна робота |
1 |
Підготовка документації для представлення інтересів учнів різних категорій в державних установах
|
За необхідністю |
Соціальний педагог, класні керівники |
2 |
Консультації в Новоселицькому методичному кабінеті |
Протягом місяця |
Соціальний педагог |