Звіт за І семестр 2021 навчального року
соціальних педагогів
Соціально — психологічна служба ………. , представлена роботою соціальних педагогів та практичного психолога, які протягом І семестру 2021 н. р. працювали над забезпеченням конструктивного проходження процесу соціалізації та адаптації учнями школи, профілактиці негативних явищ серед учнів, а також розвитку повноцінної особистості учня та відповідального громадянина.
Проблема, над якою працюють соціальні педагоги
Соціально-психологічний супровід особистості дитини в умовах розвитку її компетентності та мобільності.
Робота соціальних педагогів здійснювалася за наступними напрямками:
Діагностичний напрямок
1.Проведення соціальної паспортизації груп школи.
2.Підготовка банку даних.
3. Виявлення серед прийнятих до школи здобувачів освіти, які перебувають під опікою, дітей з соціально незахищених сімей та сімей, які перебувають у соціально- небезпечному стані
4. Вивчення рівню розвитку та адаптації до шкільного навчання учнів перших класів.
5. Вивчення адаптації до навчання у середній ланці учнів 5-х класів
Дослідження професійних нахилів, інтересів учнів 9 класів
6. Спостереження та проведення методики оцінки соціальної адаптованості та вегетативної стійкості підлітків
7. Моніторинг та з’ясування зайнятості учнів у вільний час та допомога учням у визначенні гурткової зайнятості.
8. Проведення соціометричного дослідження міжособистісних взаємин дітей у колективах ровесників для з’ясування і усунення причин їх порушень
9. Діагностична робота у класних колективах школи на запит класних керівників, адміністрації закладу.
Профілактичний напрямок
1. Підготовка та проведення профілактичних бесід стосовно попередження випадків булінгу, насилля, секстингу, профілактики шкідливих звичок та стійкої соціальної дезадаптації учнів.
2. Профілактичні заходи здійснювались з батьками та вчителями школи відносно правил відвідування учнями школи.
3. Проведено місячник боротьби з булінгом, акцію «16 днів проти насильства», «Тиждень толерантності», участь у заходах до тижня доброчесності, Всесвітнього дня дітей та тижня правових знань.
4. Сумісні рейди з психологом та учнівським самоврядуванням «Урок», «Перерва», «Запізнення» з метою покращення успішності та дисципліни учнів.
5. Профілактичні бесіди, заняття, тренінги з питань здорового способу життя.
Корекційний напрямок
Консультативний напрямок
Важливою складовою роботи соціального педагога є консультування. Основне завдання консультування — допомога учням школи подивитись на свої проблеми збоку, побачити альтернативні шляхи виходу з проблемної ситуації.
1. Проведення індивідуальних консультацій за запитом: із здобувачами освіти, батьками, викладачами, а саме:
Просвітницький напрямок
Організаційно – методична робота
Аналіз діяльності соціальних педагогів
На виконання Закону України «Про охорону дитинства» з метою вдосконалення роботи з забезпечення соціально-правових гарантій дітей пільгового контингенту, їх захисту, створення необхідних умов для повноцінного та різностороннього їх розвитку в закладі організовувалась та проводилась робота щодо створення сприятливих умов для розвитку учнів, налагодження зв`язків і партнерських відносин між сім`єю та навчальним закладом.
В своїй професійній діяльності ми керуємось Законом України «Про освіту», «Про охорону дитинства», «Конвенцією ООН про права дитини».
Соціальна робота в школі протягом семестру організовувалась та проводилась з метою забезпечення процесу соціалізації та адаптації учнів в навчально-виховній діяльності, захисту їхнього психічного розвитку особистості , надання соціально-педагогічної допомоги учням та їх батькам.
Виконуючи основні завдання в нашій школі проводилась робота по сприянню повноцінному особистісному розвитку учнів з урахуванням їх вікових індивідуальних особливостей, здібностей, нахилів та інтересів