Семестрова діагностична робота для учнів 5 класу (НУШ)
( Лексикологія. Будова слова. Орфографія. Фонетика. Графіка. Орфоепія). Завдання з короткими або розгорнутими відповідями.
1. Продовжіть речення: (2 б.)
Лексикологія - це розділ мовознавства, що вивчає...
Фонетика - це розділ мовознавства, що вивчає ...
Корінь - це ...
2. Напишіть, до якої групи слів за значенням (синоніми, антоніми, омоніми, пароніми) відносимо слова: (2 б)
Далеко - близько
Веселий - сумний
Мати (мама) - мати (володіти чимось).
Йти, крокувати, чимчикувати.
3. Доберіть спільногореневі слова до запропонованих слів: (2 б)
Летіти, вода, ліс.
4. Розберіть за будовою слова, з одним, на вибір, складіть речення. (2 б)
Квітникарка, перерозподіл, прехороший, придніпровський, гарбузиння, каченя.
5. Запишіть слова фонетичною транскрипцією. (2 б)
Яма, знання, суддя, бджола, цілющий, ґанок, ящірка, Тарас.