19 травня
Контрольна робота №4 “Сила творчої уяви”
Перший рівень (тести) - 0,5 б.
-
У повісті-казці “Аліса в Країні Див” Кролик раптом дістав із нагрудної кишеньки…
а) Печиво б) Квиток на поїзд в) Годинник г) Карту
-
Аліса вгледіла маленьку пляшечку, з прив’язаним до шийки папірцем, де було написано...
а) Отрута б) НЕ ПИЙ МЕНЕ в) Зілля г) ВИПИЙ МЕНЕ
-
Твір Елеонор Портер “Полліанна” за жанром - це…
а) Роман б) Повість г) Казка в) Повість-казка
-
Коли Ненсі сказала, що через поведінку Полліанни дівчинці доведеться вечеряти хлібом та молоком, Полліанна…
а) Почала плакати б) Зраділа в) Сказала, що не буде їсти г) Вибачилась за свій вчинок
-
Марк Твен (псевдонім Семюеля Клеменса) означає…
а) “Мірка два” б) “Два корабля” в) “Два капітана” г) “Друга річка”
-
У повісті “Пригоди Тома Соєра”, коли тітка Поллі у винагороду за пофарбований паркан дала Тому яблуко, він вкрав…
а) Пряник б) Цукерку в) Ще одне яблуко г) Печиво
Другий рівень - 1 б.
Впізнай героя за цитатою
-
“...тяжко занудьгувала, сидячі на березі без діла. Разів зо два зазирнула вона до книжки, яку читала її сестра, але не знайшла там ні малюнків, ні розмов.
-Чого варта книжка без малюнків та розмов? - зітхнула…” - хто це?
-
“Розумієте, я дуже хотіла ляльку, і тато їм так написав. Але, колит надійшли чергові місіонерські пожертви, ляльки не виявилось. Тільки дитячі милиці. І ці милиці переслали до нас.. З цього все і почалося” - чиї ці слова?
-
“...стояв на сходах ґанку, дивився, як Долина загортається у білу ковдру, й думав собі: “Сьогодні увечері ми всі вкладемся спати”. (Усі ***** десь у листопаді поринають у довгий зимовий сон. І це, власне кажучи, дуже мудре рішення для тих, хто не любить холоду і темряви)”. - з якого це твору?
4. Який фрагмент якого твору зображено на малюнку?
Третій рівень - 1,5 б.
-
Назвіть мешканців блакитного будиночка в Долині Мумі-тролів. Хто вам сподобався найбільше і чому? Доведіть, що мешканці дуже дружні. (Можна використати цитату з тексту або переказати своїми словами фрагмент, ситуацію з твору)
-
Розділіть зошит на невеликі два стовпчики. В лівому зазначте негативні риси характеру Тома Соєра, у правому - позитивні його риси.
-
Розкажіть, хто з літературних героїв грав “у радість”. Опишіть цього героя та наведіть приклад “гри в радість” з цього твору.