7 клас
___ травня
Контрольна робота №6
Перший рівень (тести) - 0,5 б.
а) Пісня б) Юнацький роман в) Повість г) Казка
а) З рожевим квітом б) З буйним вітром в) З холодною водою г) З палким вогнем
а) Прагне самотності б) Втратив всі свої статки і уникає насмішок
в) Хоче зустріти піратів г) Набридло світське життя
а) Син б) Продавець в) Автор г) Батько
а) “Світязь” б) “Дари волхвів” в) “Чарівна крамниця” г) “Павутинка”
а) Джордж Уеллс б) Едгар По в) Доктор Уотсон г) Артур Конан Дойл
Другий рівень - 1 б.
Впізнай персонажа за цитатою:
7. “Якби цариця Савська жила в будинку навпроти, *ім’я* часом, помивши голову, сушила б своє волосся біля вікна, щоб затьмарити блиск оздоб і коштовностей її величності…” - Про кого ця цитата? (Ім’я та назва твору).
8. “Якось, мандруючи густим лісом, він побачив як через стежку повзе павучок. Він підняв був уже ногу, готуючись його роздушити, та враз передумав: “Ні, не треба. Хоч воно й мале, але теж, напевне, хоче жити…” - про кого ця цитата?
Вгадай назву твору за картинкою.
Уважно поглянь на картинки. Зверни увагу на предмети та персонажів. Вкажи назву твору та який уривок з сюжету зображено.
9.
10.
11. Дайте визначення наступним термінам:
а) Детектив
б) Дедукція
в) Фантастика
г) Фентезі
Третій рівень - 1,5 б.
12. Чим відрізняються наступні жанри: повість, оповідання та новела?
13. Поміркуйте про освіту майбутнього. Чи подобається вам система освіти, яка зображена в оповіданні А.Азімова “Фах”? Які плюси і мінуси такої системи? Поясніть свою думку.