14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Семестрова контрольна робота з української мови за І семестр у 6 класі

Про матеріал
Пропоную різнорівневу контрольну роботу з української мови для перевірки знань, умінь та навичок учнів 6 класу за І семестр. Мета: перевірити рівень засвоєння знань, сформованості вмінь та навичок; розвивати комунікативні вміння. Обладнання: тестові завдання. Тип уроку: контроль та корекція знань, умінь і навичок.
Перегляд файлу

  Семестрова контрольна робота

з української мови

учня(учениці)     6-___   класу  __________________________________________

 

1. Діалектними є всі слова в рядку                                                                

        А  гора, велетень, озеро

        Б  узбіччя, істина, велосипед

        В  бульба, файний, боцян

        Г  мольфар, гурок, луг                                                                                                  (0,5б.)

2. Усі складні слова потрібно писати разом у рядку

        А  слюсар(складальник), термо(регулятор), східно(слов`янський)

        Б  мілі(метр), диван(ліжко), глухо(німий)

        В  лісо(смуга), рослинно(тваринний), північно(західний)

         Г  лісо(степ), кисло(молочний), західно(європейський)                                            (0,5б.)        

3. Яким способом утворені слова: переклад, розмір, вибір?

        А  префіксальним

        Б  складанням основ

        В  переходу з однієї частини мови в іншу

        Г  безафіксним                                                                                                                  (0,5б.)

4. Правильно утворено обидва прикметники в рядку

         А  Париж-паризький, француз-французський

         Б  казах-казахський, Петербург-петербурзький

         В  Одеса-одеський, викладач-викладачцький

          Г  Острог-острожський, Сиваш-сиваськиий                                                                (0,5б.)

5. Лексичну помилку допущено в словосполученні:

         А  проводити міроприємства

         Б  брати участь

         В  вважати за потрібне

          Г  позитивне ставлення                                                                                               (0,5б.)

6. У лапках треба писати власну назву рядка

         А  читати Біблію

         Б  відвідати Охтирку

         В  площа Спортивна

          Г  повість Тореадори з Васюківки                                                                                     (0,5б.)

7. Зробіть синтаксичний розбір речення

  Звідкись вітерець приніс духмяний аромат суниць.                                                                (2 б.)

 

8. Установіть відповідність

    1  ловити гав                                                             А бути неуважним

    2  ловити кожне слово                                              Б     намагатися ошукати

    3  ловити момент                                                       В  бути зосередженим

    4  ловити на льоту                                                     Г  легко й швидко сприймати

                                                                                    Д  використовувати слушну нагоду               (2 б.)

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

  

9. Розберіть  за будовою слова

     Пролісок  , спекти  , білуватий   , листопад.                              (2 б.)

10. Напишіть твір-мініатюру за поданим прислів`ям ``Хто багато знає, той силу має``.   (3 б.)

 

docx
Додано
20 березня
Переглядів
1373
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку