Семестрова контрольна робота з української мови за ІІ семестр

Про матеріал
Пропоную різнорівневу контрольну роботу з української мови для перевірки знань, умінь та навичок учнів 6 класу за ІІ семестр. Мета: перевірити рівень засвоєння знань, сформованості вмінь та навичок; розвивати комунікативні вміння. Обладнання: тестові завдання. Тип уроку: контроль та корекція знань, умінь і навичок.
Перегляд файлу

                                                     Семестрова контрольна робота з української мови

 

  1.                 Помилки у вживанні іменника з числівником допущено в рядку (0,5 б)

     А    п’яте люте     

     Б  чотирнадцятьма зошитами

     В  два студенти

     Г  сорок чотири мішки              

 

  1.                 Правильно утворено форму кличного відмінка в усіх іменниках у рядку  (0,5 б)

А   мамо, сину, природо

Б   земле, подруже, пану

В   хлопцю, Юріє, Наталію

Г   брате, Степане, крає             

 

  1.                 Частку не з усіма прикметниками пишемо окремо в рядку  (0,5 б)

А   не/красивий; не/теплий, а холодний; не/гатив ний

Б   не/нависний; гриб не/отруйний; не/великий

В   не/дбалий; не/щирий; не/правдивий          

Г   не/високий, а низький; обкладинка не/красива; не/холодна, а тепла зима   

 

  1.                 Усі числівники написано правильно в рядку  (0,5 б)

А   шістьмастами, п’ятдесяти, ста

Б   п’ятистами, сороками, шістнадцятьома             

В   восьмидесяти, чотиристами , п’яттю

Г   сімдесятьма , п’ятьох, трьохста                 

 

  1.                 Усі прикметники слід писати  разом у рядку  (0,5 б)

А   яскраво/фіолетовий, україно/мовний, загально/людський

Б   червоно/синій, науково/дослідний, молочно/кислий

В   кисло/молочний, чорно/земний, жовто/гарячий

Г   північно/західний, вічно/зелений, світло/жовтий   

 

  1.                 Лише самостійні частини мови вказано в рядку (0,5 б)

А   іменник, прийменник, займенник

Б   іменник, прикметник, числівник

В    дієслово, сполучник, прикметник

Г    числівник, займенник, прийменник      


  1.                 Утворіть і запишіть прикметники, додаючи суфікс –ськ— .  (1б)

Прага- _________________________________________________________________________________

Чехія- _________________________________________________________________________________

Буг- __________________________________________________________________________________

Париж- ________________________________________________________________________________

Волноваха-      _________________________________________________________________________                                                                      

 

8.Зробіть синтаксичний розбір речення, назвіть частини мови . (2 бали)

 

Ожили під дубовою корою мурашки, вилазять на сонце, на волю.

                                                                                          __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________

 

9. Провідміняйте числівник  678  (2б)

Н.____________________________________________________________________________________

Р.____________________________________________________________________________________

Д.____________________________________________________________________________________

З.____________________________________________________________________________________

О.___________________________________________________________________________________

М. ___________________________________________________________________________________             

     10. Установіть відповідність  (2б)

           Фразеологізм                                                                       Значення

            1 грати в одну дудку                                                  А бути лідером у якійсь справі

            2 грати першу скрипку                                               Б добре виконувати музичний твір

            3 два чоботи – пара                                                   В діяти однаково, згуртовано

            4 двох слів не зв’яже                                                 Г не вміти вільно висловити думку                                                                                

                                                                                                     Д схожі між собою колом занять

 

  

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

11.   Відредагуйте речення.

1 Найбільш цікавішою була розповідь учителя. 2 Він самий найкращий у світі.     (2 бали)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Гафронов Владислав
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Gorban Taniy
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 березня 2020
Переглядів
14207
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку