Семінар на тему:"Продуктивне навчання як засіб оволодіння учнями технологій життєтворчості"

Про матеріал

Тема семінару: Продуктивне навчання як засіб оволодіння учнями технологій життєтворчості

Мета: ознайомити з цілями, методами продуктивного навчання; вивчити структуру продуктивного уроку

Перегляд файлу

Тема: Продуктивне навчання як засіб оволодіння учнями технологій життєтворчості

Мета: ознайомити з цілями,  методами продуктивного навчання; вивчити структуру продуктивного уроку

Місце проведення: Нижньосірогозька ЗОШ І-ІІІ ст

Термін проведення:

Учасники семінару: вчителі Нижньосірогозької ЗОШ І-ІІІ ст

 

 

 

 План

І Вступна частина

1. Вправа «Мій портрет у промінні сонця»

Мета: Підвищення самооцінки, налаштування на успіх.

 

ІІ Основна частина

1.Вправа «Очікування»

Мета: Визначити сподівання й очікування учасників щодо проблематики семінару.

 

2.Вступне слово ведучого семінару

 

3.Виступ на тему «Цілі продуктивного навчання»

 

4.  Виступ на «Методи продуктивного навчання»

 

5. Виступ на тему «Структура продуктивного уроку» (презентація)

 

6. Інформаційне гроно «Продуктивний урок»

 

ІІІ Підсумкова частина

1.Визначення очікувань і сподівань учасників семінару.

2.Заключне слово.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід семінару

 

 

І Вступна частина.

- Добрий день, учасники семінару. Щоб позитивно налаштуватися на роботу ми проведемо вправу «Мій портрет у промінні сонця». Завдання: кожен отримує аркуш паперу на якому зображено сонечко з промінням. Біля кожного промінчика запишіть свої позитивні якості.

 

Сучасна школа як соціально-педагогічна система покликана забезпечити досягнення таких освітніх результатів, які б відповідали цілям розвитку особистості й сучасним вимогам суспільства. Щоб гідно жити в суспільстві, особистість повинна бути компетентною в різних сферах діяльності.

 Школа має допомагати учням в оволодінні технологіями життєтворчості, створити умови для розкриття потенціалу самопізнання, самооцінки, самопрограмування, самоактуалізації, саморегуляції, самореалізації, самоконтролю, інтеграції в соціокультурний простір.

 Метою освіти є формування рівня соціальної зрілості учнів, достатньої для забезпечення їхньої автономності, самостійності в різних сферах життєдіяльності.

 Компетентнісний підхід покликаний подолати прірву між освітою й життям.

 До методів, які сприяють компетентному особистісно  орієнтованому творчому навчанню відносять  метод продуктивного навчання.

-Сьогодні ми зібралися на семінарі «Продуктивне навчання як засіб оволодіння учнями технологій життєтворчості» щоб детальніше розібрати методи, цілі  продуктивного навчання,  структуру продуктивного уроку,…

Пропоную вам наступну вправу «Очікування». Кожен учасник семінару отримав фігуру гриб. На звороті запишіть, що саме ви очікуєте від нашого семінару.

Отже, що ж таке продуктивне навчання.

 Продуктивне навчання – це процес створення учнем і вчителем певного продукту, процес набуття життєвих компетентностей, які забезпечують самовизначення та особистісний розвиток.

 Воно передбачає навчання дітей у ситуаціях, максимально наближених до реального життя, коли матеріал не повідомляється вчителем, а знання здобуваються в процесі певних практичних прийомів. Адже експериментально встановлено, що в пам’яті людини залишається до 90 % інформації, яку вона здобуває сама, до 50% того, що вона бачить, і лише 10% того, що чує. Продуктивна орієнтація освіти дозволяє учням пізнати навколишній світ (когнітивні методи), створити освітню продукцію.

-Детальніше про продуктивне навчання повідомить вчитель математики Вишнивецька Л.М.

Виступ: «Цілі продуктивного навчання

- Про методи продуктивного навчання нам повідомить вчитель фізики Артеменко О.С.

Виступ: «Методи продуктивного навчання»

 

- Отже, розглянувши різні методи продуктивної діяльності, які можна використовувати на уроках, тепер перейдемо до  структури продуктивного уроку.

 

 

Виступ: «Структура продуктивного уроку» (презентація)

 

Отже, підведемо підсумки нашого семінару. Охарактеризуйте продуктивний  урок  одним словом.

 

 

 

 

 Продуктивний урок

 

 

 

 

Результативність продуктивного навчання


                       набуває досвіду практичної роботи;


  • розвиває впевненість та відповідальність, 

  • формує здібності міжособистісного спілкування, 

  • набуває творчої самостійності; 

  • набуває цінних для себе професійних та ділових контактів.

 

 

Під час продуктивного навчання, яке систематично здійснюється на уроках, в учнів починає діяти установка поліпшити, досягти, взаємодіяти. Для учнів поняття діяльності є центральним у продуктивному навчанні

 

Закінчити наш семінар хочеться словами В.О.Сухомлинського «Якщо ти даси людині рибу, ти нагодуєш її один раз, але якщо ти навчиш її ловити рибу, вона ніколи більше  не буде голодною»

Підсумок. Вправа «Очікування». Шановні учасники, якщо ваші сподівання щодо нашого семінару справдилися, то покладіть свої грибочки до нашого кошику.

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
1937
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку