Семінар-практикум "Обмін досвідом з питань впровадження в навчально-виховний процес інтерактивних методів навчання"

Про матеріал

До вашої уваги пропонується розробка методичного заходу - семінару-практикуму "Обмін досвідом з питань впровадження в навчально-виховний процес інтерактивних методів навчання" з використанням тренінгових технологій.

Перегляд файлу

Тема семінару: Обмін досвідом з питань впровадження в навчально-виховний процес інтерактивних методів навчання.

Мета: розширити знання педагогічного колективу про інтерактивні методи навчання і на основі цієї інформації формувати в педагогів навички ефективної організації навчально-виховного процесу;  підтримати  педагогічні пошуки, творчу ініціативу вчителів; довести переваги інтерактивного навчання; шляхом використання інтерактивних технологій самими учасниками семінару скласти певне уявлення про сильні й слабкі сторони інтерактивного навчання.

Форма проведення: семінар.

Обладнання: малюнок корабля, аркуші паперу для вітрил, малюнок літака, таблички «командир екіпажу», «Другий пілот», «Бортпровідниця», маркери, аркуші паперу

Ведучий: заступник директора з навчально-виховної роботи.

Учасники: вчителі.

План семінару:

  1. Вступне слово ведучого

Доброго дня, шановні колеги! Рада вітати Вас на семінарі. Переконана, що кожен із Вас – подарунок світові в цілому та школі. Але так влаштована людина, що чути про себе приємні слово їй  незручно, а тим більше ще й робити собі компліменти.

Вправа на знайомство. Продовжити речення «Я подарунок світові або школі, тому що…»

  1. Визначення очікуваних результатів.

Малюнок «Кораблик». На окремих аркушах кожен учасник записує свої очікування, з них формуються вітрила. Очікування оголошуються.

  1. Мозковий штурм І-Н-Т-Е-Р-А-К-Т-И-В (написати асоціації до кожної букви про особливості інтерактивного навчання)
  2. Міні-лекція «Особливості інтерактивного навчання»
  3. Вправа «Килим-літак»

У Вербівці – пожежа. Терміново потрібно евакуюватися. МОН прислало за нами 3 літаки. Але всі екіпажі літаків десь поділися. Тому потрібно швидко зайняти літаки та обрати між собою командира екіпажу, другого пілота, бортпровідницю.

А тепер кожна команда вибере правило, яке має діяти при роботі екіпажу. (Правила прикріплюються на дошку).

6.   Робота в групах «Спільний проект»(15 хв.)

Завдання для груп. Сформулювати особливості інтерактивного навчання, визначити його переваги і недоліки.

  1. Притча.

В одному селі жив лікар. Якось його викликали до чоботаря, який дуже захворів. Прийшовши, лікар побачав, що чоботар помирає. Але його родичі сказали, що вони чули, як у сусідньому селі одній людині допоміг дуже простий засіб: молоко, яке треба пити з часником декілька разів на день. Вони запитали лікаря, чи не буде це шкідливо. Лікар, упевнений, що чоботар усе одно помре, дозволив це спробувати. Повернувся додому й описав цей випадок у своєму щоденнику. І був дуже здивований, коли через декілька місяців йому повідомили, що чоботар одужав.

Через певний час лікаря викликали в сусіднє село, де скотар захворів на ту саму хворобу. Лікар порадив йому рецепт, який урятував чоботаря. Але через тиждень скотар помер.

Будучи дуже педантичною людиною, лікар зробив з цього приводу у своєму щоденнику ще один запис. Як ви гадаєте, що він записав?

(Кожному своє. Що допомогло одному, те не допоможе іншому.)

  1. Підсумки семінару.

Ведучий просить висловитися учасників щодо реалізації їхніх очікувань

  1. Завершальна вправа «Тепло наших рук».

Учасники стають в коло. Тиснуть один одному руку й коротко висловлюють особисті побажання, які починаються з вислову «Я вірю…»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Фещенко Галина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
20 квітня 2018
Переглядів
1445
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку