Про матеріал
Як показують дослідження багатьох вчених, а також спостереження логопедів-практиків, в останні роки відмічається стійкий процес збільшення кількості дітей, які страждають різними мовленнєвими порушеннями. Оскільки недосконалість усного мовлення має властивість закріплюватися у вигляді специфічних помилок читання та письма, наслідком частішання патології усного мовлення є ріст частоти виникнення дисграфії та дислексії, які на сьогодні являють собою найбільш розповсюджені форми мовленнєвих порушень у молодших школярів загальноосвітніх шкіл. Представлений семінар-практикум дає можливість познайомити вчителів початкових класів з основними причинами, симптоматикою порушень письма та читання в учнів молодшого шкільного віку та сформувати уявлення про основні шляхи усунення цих порушень, як саме попередити виникнення порушень письма та читання в учнів молодшого шкільного віку.