Сенарій "Посвята в п'ятикласники"

Про матеріал
Формувати почуття гордості за свою належність до шкільної родини, створити комфортні умови для розвитку творчих здібностей дітей, виховувати почуття колективізму, відповідальності, впевненості в своїх силах.
Перегляд файлу

Кам’янський ліцей

Червоногригорівської селищної ради

Нікопольського району

Дніпропетровської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урочисті посвята в п’ятикласники

 

 

 

 

 

 

                                                           Підготувала вчитель-методист

                                                            Озюменко Наталія Миколаївна

 

 

 

 

  • 2022  -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Посвята в п’ятикласники

 

 

Мета: формувати почуття гордості за свою належність до шкільної родини, створити комфортні умови для розвитку творчих здібностей дітей, виховувати почуття колективізму, відповідальності, впевненості в своїх силах.

      Захід, метою якого є краща адаптація 5-класника, створення комфортних умов для розвитку творчих здібностей дітей, виховання почуття колективізму, відповідальності, впевненості в своїх силах, гордості за свою належність до шкільної родини. Учні мають нагоду показати свої таланти. Батьки , вчителі та учні дають обіцянки. Приймається кодекс законів класу. В кінці заходу учні отримують посвідчення 5-класника. В результаті підготовки до свята відбувається соціалізація особистості та формування учнівського колективу за нових умов; формування в учнів активної громадянської позиції, почуття відповідальності перед колективом.

    Для проведення необхідно:  мультимедійний проектор.

 

Хід свята

     Вітаю вас, дорогі учні, шановні батьки, вчителі, гості та просто друзі нашого класу! Сьогодні ми зібралися, щоб відзначити урочисту подію посвяти наших дітей в 5тикласники. В житті кожної людини бувають важливі переломні моменти, які символізують перехід до нової, більш високої якості, відповідальності, зрілості. От саме такий момент наступив у наших дітей.

   Сьогодні ми зібралися, щоб відзначити урочисту подію посвяти наших дітей в п’ятикласники. В житті кожної людини бувають важливі переломні моменти, які символізують перехід до нової, більш високої якості, відповідальності, зрілості.

Ось і сьогодні у велику шкільну родину середньої та старшої школи вливається ще один колектив – тепер уже учнів 5 класу. Саме колектив, бо ці діти дружні, завзяті та працьовиті. Я вірю, що в цих дітей попереду ще багато славних звершень, перемог і здобутків. А ми, вчителі, разом з батьками, рідними та друзями-школярами маємо в цьому допомогти, бо і самі колись бути п’ятикласниками. Тож починаємо! 

         Рухливий, навіть нестримний, непередбачуваний, сильний, кмітливий та винахідливий. Душа і совість класу, гарна, старанна, щира,  доброзичлива, відкрита до спілкування, справедлив. Дружелюбний, стриманий, вдумливий, працьовитий, спокійний. Скромна, загадкова, добра, совісна, симпатична і талановита. Супервідповідальний, культурний, швидкий, енергійний та доброзичливий. Спокійний, врівноважений, трудолюбивий, щирий. Щира, слухняна, старанна, самостійна, гарна і добра.  Швидкий, кмітливий, здібний, гарний та щирий. Щира українка, запальна та відповідальна. Все це про наших дітей!

 

А зараз діти хочуть представити свій клас!

Виступ учнів

 

Пісня «Дружній клас»

-Молодці діти, попрошу вас зайняти свої місця.

 

     Подивіться на учнів, які зібралися сьогодні в класі. Це вже не ті першачки, яких батьки за руку приводили до школи…Правда ж, ніби вчора це було?

 Пропонуємо  вашій увазі переглянути відеопрезентацію  з життя 1-4 класів  «Які ми були і які стали…»

Пісня Н. Май «Школа, ми не помітно виростаєм»

             Звучить пісня ( відео з життя 1-4 класів)

 

 

Вчитель .  У нас пройдуть конкурси і змагання, під час яких ви продемонструєте  свої здібності, розум та артистичність, позмагаєтесь за право носити звання учня 5 класу Кам’янської школи. 

     П’ятикласники, ви готові до випробувань? (ТАК)

Вправа «Незвичайна квітка»

Ведучий 2. Напевно, кожен із вас помітив квіти, які символічно характеризують вас, ми завчасно готувалися до свята і вивчали кожного.  Пелюстка  характеризує  учня.  Але одна пелюстка незаповнена – ваше завдання, кожен повинен  вибрати найпритаманішу  свою рису характеру і помістити її на пусту пелюстку.

У вас є підказки – риси характеру на дошці.

Ця вправа нам дасть змогу ще краще познайомитись  і дізнатися те,  чого ви ще не знали один про одного.

Кожен виходить і презентує себе за допомогою квітки:

Мене звати Вікторія.

Мій  улюблений колір – червоний.

Моє хобі – вишивати.

Моя улюблена страва – салати.

Мій улюблений урок – математика.

Моя риса характеру – доброта.

 Напевно, з цього завдання ми зрозуміли, Ваша особистість є дорогоцінною. Насамперед  тому,  що не існує на світі нікого, хто повторив би вас до дрібниць. Отже, кожен має властиві тільки йому індивідуальні риси. Відрізняються і наші характери. Як і у природі кожна квітка має свою красу, так і кожна людина  -неповторна.

 

Вправа «Дерево корисних порад»

Ведучий 1. Погляньте на дошку, тут росте «Дерево корисних порад».

Я ставитиму вам питання чи озвучувати ситуацію, яка може відбутися з вами, а ви, добре розміркувавши, відповідайте на них. Відповіді кожного із вас допоможуть нам краще зрозуміти, які правила поведінки прийняті в нашій школі, та усвідомити свою поведінку в різних шкільних ситуаціях.

 На дошці  є листочки, де написана правильна відповідь на запитання. Ваше завдання -  вибрати її і помістити на дерево.

  • Що я роблю, коли спізнюся на урок, чи в школу?
  • Що мені робити, коли я погано себе почуваю?
  • На перерві я…?
  • Які речі не можна приносити у школу?
  • Приходити до школи за …?
  • У їдальні не можна …?
  • На уроці я …?
  • Що таке погана поведінка у школі?
  • Навіщо потрібно бути уважним на уроці?
  • Якщо на уроці ти щось не зрозумів, що потрібно зробити?
  • З якого предмета ви починаєте виконувати домашнє завдання?
  • Що  робити, якщо мені погрожує інший учень?

Діти, це актуальні правила і норми поведінки для кожного, які ви повинні виконувати і дотримуватись. Напевно, кожен із вас зрозумів, що ці мудрі і корисні поради допоможуть вам іти складним шкільним шляхом.

      Конкурс «Новий розклад»

 У 5 класі ви помітили, що у вас не тільки  новий розклад, але з'явилися нові предмети. Для того, щоб ви краще запам'ятали та пригадали їх, ми пропонуємо кожному букви, із яких ви повинні скласти назви навчальних предметів чи інструменти,   які їх характеризують. Наприклад: лінійка – математика.

(Виконання завдання учнями, звучить музика)

Молодці! Справилися достойно!

    Рухлива гра « Давайте познайомимось».

Ця  рухлива гра допоможе нам дізнатися один про одного те, чого ви ще, може, і не знаєте, і побачити, наскільки ви уважні.

Діти, зараз я попрошу стати усіх в коло і уважно слухати мої  запитання:

  • Зробіть крок уперед, хто любить солодощі.
  • Підніміть праву руку, у кого є домашня тварина.
  • Присідають  ті, хто любить грати у футбол.
  • Плескаємо у долоні ті, у кого влітку день народження.
  • Піднімаємо руки вперед, у кого багато друзів у класі.
  • Руки за спину ті, у кого є сестричка.
  • Підніміть ліву руку вперед ті, у кого улюблений урок малювання.
  • Підстрибніть ті учні, хто любить вишивати.
  • Плесніть у долоні ті, хто п’ятикласники!

Молодці . Дякую за те, що ви були дуже уважні, кожен з вас, напевно, дізнався щось нове про свох однокласників.

А ми продовжуємо наше свято.

Вправа «Кошик емоцій».

 Діти,  емоції – це настрій, який переважає у школі. Він буває  хороший, тоді переважать позитивні емоції,  або поганий –  тоді преважають негативні емоції.

Наше завдання полягає у визначенні ваших  емоцій, які присутні у школі під час уроків.  У кожного на парті є смайлики синього і жовтого кольорів,  вам потрібно написати на смайлику свою емоцію, після цього озвучити її і помістити у кошик – емоцій. 

Прослухавши ваші відповіді ми дійшли до висновку, що  у вас переважають  позитивні емоції, тобто  гарний, піднесений, хороший, веселий настрій.

 

Вправа «Назви – урок, назви - вчителя».

Ведучий 1. П'ятий клас – незвичайний для вас усіх, тому що у вас з'явилися:

Нові предмети,  де для вас усе нове, і замість однієї вчительки  з'явилося багато нових педагогів, які потрібно було зап'ятати і знати.

Для того, щоб ви пригадали імена та по–батькові вчителів та їхні предмети, пропоную  виконати завдання.  Ми читаємо предмет – ви повинні назвати ім'я та по – батькові вчителя; або навпаки,  ім'я та по–батькові вчителя – предмет.

    Молодці! Справилися достойно! Пройшли усі випробування, виконали усі завдання, показали свої вміння та таланти.

  Отже, ви добре здолали всі перепони, довели, що ви гідні носити звання п'ятикласника. Ви стаєте на сходинку II ступеня освіти. Тому прошу вас підвестися і дати урочисту клятву, після якої вас дійсно можна буде вважати п'ятикласниками.

 Клятва п’ятикласника

Вступаючи в ряди учнів середньої  школи, перед обличчям своїх товаришів, перед обличчям батьків перед обличчям вчителів-трудівників урочисто клянуся:

1)  Біля дошки стояти, як кращий воротар, не пропускаючи повз вуха жодного питання, навіть найважчого і підступного. (КЛЯНЕМОСЯ)

2)  Не доводити вчителів до температури кипіння  100 градусів. (КЛЯНЕМОСЯ)

3)  Бути швидкими і стрімкими, але не перевищувати швидкість 60 км\год при пересуванні шкільними коридорами! (КЛЯНЕМОСЯ)

4)  Витягати із учителів не жили, вичавлювати не піт, а міцні й точні знання й навички. (КЛЯНЕМОСЯ)

5)  Плавати на "добре" і "відмінно" у морі знань, поринаючи до самої глибини. (КЛЯНЕМОСЯ)

6)  Бути гідними своїх учителів! Клянемося! Клянемося! Клянемося!

7) Рости достойними громадянами країни, ім`я якій Україна!
Клянемось!

8) Клянемося навчатися на високому рівні, щоб нами пишалися Клянемось!

9)Клянемось бути гідними звання п’ятикласника.
Клянемось! Клянемось! Клянемось!

Звучить мелодія

 

Кожен колектив має Кодекс законів. Тож сьогодні ми приймемо для нашого класу закони.

Кодекс наших законів

hello_html_54425efb.jpg

  1. Кожен у класі має почуватися безпечно, тому ніхто не повинен битися та ображати будь-кого.
    2. Усі у класі рівні, незалежно від матеріального статку, національності, статі, раси та релігійних переконань.
    3. Кожен має право на ім'я і звертатись один до одного слід тільки на ім'я.
    4. Ніхто не повинен відчувати себе приниженим та ображеним. Нікому не можна придумувати "клички" та прізвиська.
    5. Усі повинні поважати право на власність і без дозволу не брати чужих речей. Заслуговує поваги і шкільне майно, бережіть його.
    6. Ніхто не повинен боятися висловлювати свою думку щодо власного життя. Мислення інакше - не злочин.
    7. Будь особистістю, відповідальною за свої слова та вчинки. Не обманюй, завжди говори правду.
    8. Ніколи не хвалися тим, що не є твоєю заслугою.

 

 

Я теж даю обіцянку вам.

 

hello_html_2e443437.png                               Обіцянка вчителя!

  В  ім’я дитини,в ім’я майбутнього людства як  Вчитель та Вихователь:

Обіцяю , не шкодуючи часу і сил, вести вас, діти, по нелегкому, але цікавому шляху знань.

hello_html_4f9fe7e6.png

Обіцяю зробити все, що у моїх силах для того, щоб цей шлях був сповнений дивовижних відкриттів і радісних перемог.

hello_html_m27a9c78.png

Обіцяю відразу приходити на допомогу кожному, хто її буде потребувати.

hello_html_17d7d86c.png

Обіцяю, що кожен день, який ви проведете у школі, не пройде марно!

 

Обіцянка батьків

П’ятикласникам вручаються дипломи.

 

 

 

Диплом п’ятикласника

 

 

Урочиста частина посвята в п’ятикласники закінчилась, та наше свято продовжується. Батьки приготували для вас подарунок – солодощі. Тож запрошуємо всіх до нашого класу..

docx
Додано
1 лютого 2022
Переглядів
495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку