сформувати поняття: освітній сайт, веб-елциклояедія, дистанційне навчання; розглянути: українські та зарубіжні освітні сайти, веб-енциклопедії; Інтернет-ресурси з можливістю дистан

Про матеріал
сформувати поняття: освітній сайт, веб-елциклояедія, дистанційне навчання; розглянути: українські та зарубіжні освітні сайти, веб-енциклопедії; Інтернет-ресурси з можливістю дистанційного навчання; розвивати вміння: використовувати освітні сайти, веб-енциклопедії для самоосвітньої діяльності; виховувати інтерес до навчання
Перегляд файлу

Урок №2

Тема. Огляд українських та зарубіжних освітніх сайтів. Веб-енциклопедії. Інтерактивне дистанційне навчання

Мета: сформувати поняття: освітній сайт, веб-елциклояедія, дистанційне навчання; розглянути: українські та зарубіжні освітні сайти, веб-енциклопедії; Інтернет-ресурси з можливістю дистанційного навчання; розвивати вміння: використовувати освітні сайти, веб-енциклопедії для самоосвітньої діяльності; виховувати інтерес до навчання

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

II. Перевірка домашнього завдання

ІІІ. Відтворення та корекція опорних знань

1. Бесіда з елементами опитування та демонстрацій

1. Що означає термін «сайт»?

2. Як називаються програми для перегляду сайтів? Наведіть приклади.

3. Як ви розумієте поняття «освітній сайт»?

4. Чи маєте ви досвід роботи з освітніми сайтами?

 

2. Перегляд сайту школи.

1. Чи можна сайт нашої школи назвати освітнім?

 

ІV. Повідомлення теми і мети уроку, мотивація навчальної діяльності

V. Сприйняття і усвідомлення нового матеріалу

1. Пояснення та демонстрація з використанням матеріалів інтернету

Сайт або веб-сайт — сукупність веб-сторінок, доступних в Інтернеті, які об’єднані за змістом. Фізично сайт може розміщуватися як на одному так і на кількох серверах.

Освітній сайт — це сайт, на якому висвітлюються питання пов’язані з освітою, навчанням, роботою освітніх закладів. Приклади освітніх сайтів:

http://www.olymp.vinnica.uii/

http://www.nenc.gov.ua/

http://www.methniath.chat.ru/

http://www.gomulina.orc.ru/

http://www.univ.kiev.ua/ua/

Поясніть термін «енциклопедія».

(Відповіді учнів узагальнюються.)

Енциклопе́дія— «коло наук», сукупність наукових знань з широкого кола питань. У широкому розумінні — збірка наукових відомостей і довідок на різні теми, призначена для широкого кола читачів.

Первісно слово означало сукупність знань, які слід було засвоїти у середньовічній педагогіці. Слово отримало сучасне значення після появи у XVI ст. енциклопедій — книжок, у яких були зібрані відомі на той час знання з різних галузей науки. Назви цих книжок при виданні церковнослов'янською, а потім російською мовами прийнято було перекладати як «Круг наук».

Як ви розумісте термін «веб-енциклопедія»?

Хто з вас працював із веб-енцнклопедією?

Відповіді учнів узагальнюються, формується визначення.

Веб-енциклопедія — енциклопедія, матеріали якої доступи а використанням веб-інтерфейсу.

Приклади веб-енциклопедій:

http:// uk.wikipedia.org

http://www.megakm.nl/ 

http:// iplanta.ru/encikl.php

http://ru.wiktionary.org/wiki/

http://www.krugoevet.ru/

Як ви розумістетермін «дистанційне навчання»? У яких випадках ця форма навчання є актуальною?

Дистанційне навчання (англ. distant learning) — новий засіб реалізації процесу навчання, в основі якого лежить використаним сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій, що до зволяють навчатися на відстані безпосередньо, без особистого контакту між викладачем і учнем.

Дистанційний курс — це комплекс навчально-методичних матеріалів та освітніх послуг, створених у віртуальному навчальному середовищі для організації дистанційного навчання на основі інформаційних і комунікаційних технологій.

Основними елементами дистанційного курсу системи навчально-методичних матеріалів та освітніх послуг, які поділяються за формою і змістом.

Система навчально-методичних матеріалів включає такі форми

структуровані електронні інтерактивні навчальні матеріали, що розміщені у віртуальному навчальному середовищі, для організації навчання через Інтернет:

друковані матеріали (навчальний посібник, опорний конспект або робочий зошит, методичні рекомендації для слухачів, методичні рекомендації для викладачів), необхідність розроблення яких визначається його специфікою;

додаткові навчальні засоби та носії навчальної інформації (компакт-диски, відеокасети, аудіо касети), що містять довідки й енциклопедичні посилання, призначенням яких є поглиблення пізнавальних можливостей дистанційного курсу і необхідність розроблення яких визначається специфікою дистанційного курсу.

Адреси сайтів дистанційною навчання:

http://www.intuit.ru/

http://ru.wikipedla.org/wiki/ - відкритий університет Великобританія

http://ru.wikipedia.org/wik - відкритий університет  Нідерланди - (http://www.ou.nl/)

Виконання комплексу an рив для зняття м'язового напружен­ня. (Варіант 2)

 

VІ. Формування практичних умінь і навичок

1. Виконання практичного завдання

Інструктаж із техніки безпеки. Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми (через 10 хв після початку роботи). (Ва­ріант 1).

Інструктивна картка

1. Здійсніть пошук:

  • освітніх веб-ресурсів із профільного предмета;
  • веб-енциклопедії з профільного предмета.

2. Зареєструйтеся на сайті www.intuit.ru.

3. Виберіть курс, опрацюйте першу лекцію.

4. Оформити звіт у Microsoft Word (скріншоти, що підтверджують виконання завдань ).

5. Зберегти звіт у власній папці

 

VIІ. Підбиття підсумків уроку

Коментування та оцінювання роботи учнів на уроці

 

VIIІ. Домашнє завдання

Опрацювати конспект уроку та відповідний розділ підручника.

 

doc
Додав(-ла)
Поліщук Василь
Додано
8 травня 2020
Переглядів
844
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку