Створення нумерованих і маркірованих списків. Настро¬ювання параметрів сторінок. Створення колонтитулів

Про матеріал
сформувати поняття: нумерованих і маркірованих списків; навчити: настроювати параметри сторінок; формувати вміння: створювати нумеровані й маркіровані списки; створювати колонтитули: розвивати вміння використовувати набуті знання на практиці, творчі здібності, аналітичне мислення; виховувати інтерес до творчої і плідної праці
Перегляд файлу

Урок № 4

Тема. Створення нумерованих і маркірованих списків. Настро­ювання параметрів сторінок. Створення колонтитулів

Мета: сформувати поняття: нумерованих і маркірованих списків; навчити: настроювати параметри сторінок; формувати вміння: створювати нумеровані й маркіровані списки;  створювати колонтитули: розвивати вміння використовувати набуті знання на практиці,  творчі здібності,   аналітичне мислення; виховувати інтерес до творчої і плідної праці

Тип уроку: формування вмінь і навичок.

 

Хід уроку

 

I. Організаційний етап

II. Перевірка домашнього завдання

III. Актуалізація опорних знань

 

1. Бліцопитування

1. Яке призначення текстового редактора?

2. Які ви знаєте текстові редактори?

3. Як запустити редактор Word?

4. Які ви знаєте елементи вікна Word?

5. Як створити новий документ?

6. Як відкрити текстовий документ?

7. Як зберегти документ під попереднім ім'ям (під новим ім'ям)?

8. Як надрукувати документ?

9. Назвіть елементарні операції редагування тексту.

10. Яких правил слід дотримуватися під час введення тексту?

11. Поясніть відмінність у використанні в тексті символів «тире» і «дефіс», «пропуск» і «нерозривний пропуск».

12. Ваш однокласник скаржиться вам на те, що коли він вводить новий текст, то старий текст зникає. Що  йому порадите?

13. Ви оформляєте реферат з математики, у тексті якого зустрічаються грецькі літери. Як ви їх вставите в текст?

IV . Оголошення теми і мети уроку, мотивація навчальної діяльності

Тему, яку ми починаємо вивчати, має назву «Тек­стовий процесор», що є логічним продовженням матеріалу про тек­стовий процесор Microsoft Word, основи роботи з яким вивчались у 9 класі.

 

V.  Вивчення нового матеріалу

 

1.Створення списків

У текстовому редакторі Word є можливість встановити ну­меровані, маркіровані та багаторівневі списки, піктограми яких знаходяться на панелі інструментів; нумерований список у  вигляді  трьох  пронумерованих  лінійок,  маркірований список у вигляді трьох лінійок, напроти яких розміщені квадрати.

Під час натискання піктограми нумерованих списків на початок рядка автоматично встановлюється цифра 1. Після введення тексту, під час натискання кнопки Enter, другий рядок автоматично нумерується цифрою 2, третій — цифрою 3 тощо.

У разі натискання піктограми маркірованих списків на початку рядка автоматично встановлюється маркер, вид якого можна за­дати , ввійшовши у пункт Формат Список. Після цього з'явиться вікно із чотирма закладками: маркірований, нумерований, багато­рівневий, список стилів перегляду. На екрані з'явиться панель інструментів для роботи з колонтитулами. Після завершення роботи з колонтитулами слід натиснути Закрити на панелі інструментів Колонтитули.

 

2. Нумерація сторінок

Усі настроювання, пов'язані з нумерацією, зазвичай вказують­ся у пункті меню Вставка Номери сторінок, хоча поставляння номерів можна організувати а під час встановлення колонтитулів.

Слід пам'ятати: нумерувати сторінки «вручну» — ознака крайньої неграмотності!

Виконання комплексу вправ для зняття м'язового напруження. (Варіант 2)

 

VІ. Формування практичних умінь і навичок

 

1.Виконання практичного завдання

Інструктаж із техніки безпеки. Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми (після завершення роботи). (Варіант 1)

Інструктивна картка

1. Створіть папку у власній папці під назвою Текстовий процесор

2. Завантажте текстовий редактор Microsoft Word.

3. У новому документі створіть нумерований список учнів групи.

4. Створіть маркірований список предметів згідно з розкладом (на. наступну сторінку).

5.  У верхньому колонтитулі вкажіть своє прізвище та ім'я, зни­зу — задайте номери сторінок.

6. Задайте всі поля по 2 см, формат паперу — А5, за необхідності відформатуйте текст.

7. Збережіть документ у вказану папку.

8. Продемонструйте результати роботи вчителеві.

 

VІI. Узагальнення вивченого матеріалу. Закріплення набутих знань із теми

1. Фронтальне опитування

1. Яке призначення списків?

2. Який список називають маркірованим?

3. Який список називають нумерованим?

4. Як промаркірувати або пронумерувати список? Як змінити маркер списку на інший?

6. Як змінювати вигляд та організацію списків?

7. Як працювати з багаторівневими списками?

8. Які з параметрів сторінки можна визнати найуживанішими?

9. Як можна охарактеризувати колонтитул? 

10. Як задати чи змінити колонтитул?

11. Як задати нумерацію сторінок?

12. Де можна використати багаторівневий список?

 

VIІІ. Підбиття підсумків уроку

Оцінювання роботи учнів на уроці.

 

ІХ. Домашнє завдання.

1. Опрацювати конспект уроку та відповідний розділ підручника.

2. Повторити тему «Комп'ютерна графіка», 9 клас.

3.Повторити правила вставки та прийоми роботи з графічними зображеннями (Microsoft PowerPoint).

doc
Додав(-ла)
Поліщук Василь
Додано
8 травня 2020
Переглядів
381
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку