План уроку — це початок творчого пошуку, засіб ефективності уроку, реалізація задуму вчителя, ґрунт натхнення і талановитої імпровізації. В ньому відображається тема уроку, клас, в якому він проводиться, мета уроку з конкретизацією його дидактичних завдань, короткий зміст матеріалу, який вивчається на уроці, визначаються форми організації навчально-пізнавальної діяльності учнів, методи, засоби навчання, система завдань, в процесі виконання яких здійснюватиметься актуалізація раніше засвоєних знань і способів діяльності, формування нових наукових понять і способів діяльності та їх використання в різних ситуаціях навчання, контроль і корекція навчальної діяльності учнів в їх поступальному русі від незнання до знання, від невміння до вміння здійснювати необхідні практичні пізнавальні дії в процесі реалізації завдань уроку.
Урок № Дата :
Тема: _______________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________
Задачі уроку: ___________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
Обладнання: мультимедійна дошка, комп’ютери, ___________________________________________________
Хід уроку
І. Організаційний момент:_____________________________________________________________________
Повторення матеріалу:
Гра « » _______________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________
II. Актуалізація опорних знань. __________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, завдань уроку.
1. Бесіда. _____________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
2. Робота з підручником. ______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
3. Фізкультхвилинка.
ІV. Робота за комп'ютером. _____________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
Релаксація. Вправи для очей.
Уявити перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та помітивши на ньому певну точку, слідкувати за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, а потім в інший. Повторити тричі.
V. Рефлексія.
VI. Підсумок уроку. __________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінювання навчальної діяльності учнів .