Шаблон уроку перевірки знань у вигляді КВЕСТУ.

Про матеріал
Шаблон уроку. Вчитель може перетворити квест ( урок, самостійна, практична чи контрольна робота) у морську подорож, подорож по печерам, лабіринту чи на літаку, машині часу –можна роздрукувати тематичні бланки-завдань і картки учасника, прикрасити клас чи одягтись по дрескоду чи принести реквізит по темі ( за це можна додати бал до роботи). Залежить від предмету, теми чи креативності вчителя, класу. Гра – це завжди цікаво і актуально для будь-якого віку. Завдання можуть бути однаковими для всіх, а можуть бути варіанти ( до 15) - вирішувати вчителю ( залежить від теми і мети роботи, креативності вчителя)-завчасно вчитель готує картки із завданнями.
Перегляд файлу

Шаблон уроку перевірки знань у вигляді КВЕСТУ.

Пояснювальна записка:

Вчитель може перетворити квест ( урок, самостійна, практична чи контрольна робота) у морську подорож, подорож по печерам, лабіринту чи на літаку, машині часу –можна роздрукувати тематичні бланки-завдань і картки учасника, прикрасити клас чи одягтись по дрескоду чи принести реквізит по темі ( за це можна додати бал до роботи). Залежить від предмету, теми чи креативності вчителя, класу.

Гра – це завжди цікаво і актуально для будь-якого віку. Урок- квест - це не складно, весело, пізнавально . Командна гра-квест –дасть змогу перевірити, набути нові знання і виховує вміння співпрацювати (від кількості учнів і парт-30 учнів -15 пар і 15 парт задіяно)).

Завдання можуть бути однаковими для всіх, а можуть бути варіанти ( до 15) - вирішувати вчителю ( залежить від теми і мети роботи, креативності вчителя)-завчасно вчитель готує картки із завданнями.

Кожна парта із завданням –це квест кімната -на виконання якого учні витрачають від 1 до 2 хв. (перевірити завчасно, щоб всі учні змогли впоратись)

Найкращим учням - переможцям квесту можна вручити тематичні наклейки у зошит, медальку РОЗУМНИК чи якісь тематичні сертифікати.

Вчитель слідкує за чесною грою, за часом із секундоміром : по команді –гонга, свистка, фанфар чи оплеска діти міняються партами за часовою стрілкою.

В учнів - картка учасника для відповідей. За цими картками вчитель оцінює роботу.

Критерії оцінювання: (можна розробити свої)

12 балів-правильно виконані 14-15 завдань

11 балів - правильно виконані 12-13завдань

10 балів - правильно виконані 10-11 завдань

9 балів - правильно виконані 9 завдань

8 балів - правильно виконані 8 завдань

7 балів - правильно виконані 7 завдань

6 балів - правильно виконані 6 завдань

5 балів - правильно виконані 5 завдань

4 бали - правильно виконані 4завдання

3 бали - правильно виконані 3 завдання

2 бали - правильно виконані 2 завдання

1 бал - правильно виконане 1 завдання

 

Якщо дитина відмовляється грати або не хоче працювати сама –можна запропонувати стандартну к.р. або додатковий бал на старті. Але таких у моєму досвіді не було.

Якщо дитина набере більше балів –можна поставити дві оцінки або використати зайві бали на наступному квесті чи уроці. ( дітям завжди подобається така пропозиція ще і з правом вибору)

За зауваження мінус 1 бал

 

Можна приготувати додаткові питання на картках для дітей, які швидко виконують завдання або хочуть мати додаткові бали –вони високо піднімають руку –це прохання дати додаткове завдання ( за них теж зараховують бал у відповідному місті у картці учасника) -додатковий час не надається.

План квесту:

5 хв –вводне. Вчитель оголошує тему уроку, правила, роздає картки учасника, діти їх підписують, відповідає на запитання.

Квест - 30хв

10 хв вчитель збирає картки, відповідає на запитання, питає, що було важко. Дає домашнє завдання.

Шаблон завдань квесту:

1 завдання

дати визначення поняттю (поняттям)

2 завдання

розгадати кросворд по темі

3 завдання

тематичні картинки – підписати назву, тему, подію….

4 завдання

знайти тотожності

5 завдання

підібрати пари

6 завдання

цитати –кому належить або про що

7 завдання

що зайве у логічному ланцюжку

8 завдання

встановити послідовності

9 завдання

знайти відповідь на запитання ( на цій парті дозволено користуватись мобільним телефоном)

10 завдання

за описом вгадати про що мова 9або про кого)

11 завдання

знайти у підручнику назву, визначення, опис, дату….( можна на цій парті користуватись підручником)

12 завдання

дати висновок або есе на тему

13 завдання

схему доповнити

14 завдання

таблицю доповнити

15 завдання

робота з картою - знайти, позначити, дописати

16 завдання

можна користуватись своїм робочим зошитом:

завдання з д.з. або аналогічне д.з.

17 завдання

намалюй

18 завдання

підпиши картинку, плакат чи комікс

19 завдання

знайди помилку

20 завдання

тестові запитання 3-5

Можна придумати свої завдання або переробити ці.

 

 

Бажаю успіхів і креативності! Задоволення від уроку отримають і учні, і вчитель і батьки. Діти обов’язково їм розкажуть про такий урок.

 

 

docx
Додав(-ла)
Рубайло Алла
Додано
29 липня 2021
Переглядів
552
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку