11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Схема "Технологічна карта досвіду"

Про матеріал
Дана схема є додатком до опису досвіду роботи вчителя "Впровадження інноваційних технологій в освітній процес з хімії" розкриває технологію досвіду роботи.
Перегляд файлу

Додаток 1                                                             

 Технологічна карта досвіду Стрижеус Л.В.: етапи роботи над втіленням комп’ютерної техніки в навчальний процес

Етап

Мета

Форми організації діяльності

Умови досягнення позитивних результатів

Тип уроку

І 

Підготовчий

Створити умови для досягнення компютерної грамотності учнів, сформувати спеціальні уміння і навики практичного користування комп’ютерною технікою ( компютером, принтером, сканером, жорсткими дисками, дискетами)

Компютер використовується для друкування текстів, підготовки дидактичних матеріалів, завдань для тематичного оцінювання, контрольних робіт, розробків уроків

Повна готовність класу і обладнання; включення учнів у діловий ритм. Вчитель виступає як рівноправний партнер, організатор,консультант.Контакт учнів з ПК здійснюється під керівництвом вчителя.

-  урок вивчення нового матеріалу;

-  урок застосування знань

- урок комплексного застосування знань

- урок узагальнення і систематизації знань

-  урок контролю, оцінки і корекції знань

 

ІІ

Вступний

Сприяти формуванню  в учнів спеціальних умінь і навичок використовувати компютерну інформацію при вивченні  матеріалу.

Комп’ютер – носій додаткової та довідкової інформації

Готовність учнів до активної навчально-пізнавальної діяльності на основі опорних знань.

  • урок вивчення нового матеріалу;
  • урок використання набутих знань

ІІІ. Поєднання традиційних форм  уроків з компютерним навчанням

Створити умови для сприймання учнями складних понять (атом, молекула, електронна конфігурація, типи звязку)

Компютер – засіб наочності, доповнення до реальних експериментів.

Уміння чітко спільно з учнями сформулювати мету і завдання уроку.Використання в процесі різних форм організації навчальної діяльності

Уроки узагальнення і систематизації знань

(семінари, конференції)

ІV

Контроль і корекція знань, умінь і навичок

Створити умови для глибокого і всебічного контролю, самоперевірки, корекції знань, умінь і навичок

Контролююча функція компютера

Оптимальність контролю

Одержання достовірної інформації про досягнення всіма учнями запланованих результатів навчання.

Уроки контролю і, оцінки і корекції знань і умінь (контрольна робота, залік, огляд знань)

V

Компютерне моделювання

Сприяти  формуванню критичного і творчого мислення як пріоритетних напрямків інтелектуального розвитку  талановитої молоді.

Створення електронних проектів, посібників.

Використання нових ІКТ,  Smart - технологій, хмарних сервісів

Широке використання способів розумової діяльності учнів, включення їх в пошукову роботу. Максимальна участь учнів.

Позакласна робота:

  • творча група з проектної діяльності;
  • секція хімії в рамках МАН;

 

doc
Додав(-ла)
Strizheus Lidiya
До підручника
Хімія 9 клас (Григорович О.В.)
Додано
10 червня
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку