Додаток 1
Технологічна карта досвіду Стрижеус Л.В.: етапи роботи над втіленням комп’ютерної техніки в навчальний процес
Етап |
Мета |
Форми організації діяльності |
Умови досягнення позитивних результатів |
Тип уроку |
ІПідготовчий |
Створити умови для досягнення комп’ютерної грамотності учнів, сформувати спеціальні уміння і навики практичного користування комп’ютерною технікою ( комп’ютером, принтером, сканером, жорсткими дисками, дискетами) |
Комп’ютер використовується для друкування текстів, підготовки дидактичних матеріалів, завдань для тематичного оцінювання, контрольних робіт, розробків уроків |
Повна готовність класу і обладнання; включення учнів у діловий ритм. Вчитель виступає як рівноправний партнер, організатор,консультант.Контакт учнів з ПК здійснюється під керівництвом вчителя. |
- урок вивчення нового матеріалу; - урок застосування знань - урок комплексного застосування знань - урок узагальнення і систематизації знань - урок контролю, оцінки і корекції знань
|
ІІ Вступний |
Сприяти формуванню в учнів спеціальних умінь і навичок використовувати комп’ютерну інформацію при вивченні матеріалу. |
Комп’ютер – носій додаткової та довідкової інформації |
Готовність учнів до активної навчально-пізнавальної діяльності на основі опорних знань. |
|
ІІІ. Поєднання традиційних форм уроків з комп’ютерним навчанням |
Створити умови для сприймання учнями складних понять (атом, молекула, електронна конфігурація, типи зв’язку) |
Комп’ютер – засіб наочності, доповнення до реальних експериментів. |
Уміння чітко спільно з учнями сформулювати мету і завдання уроку.Використання в процесі різних форм організації навчальної діяльності |
Уроки узагальнення і систематизації знань (семінари, конференції) |
ІV Контроль і корекція знань, умінь і навичок |
Створити умови для глибокого і всебічного контролю, самоперевірки, корекції знань, умінь і навичок |
Контролююча функція комп’ютера |
Оптимальність контролю Одержання достовірної інформації про досягнення всіма учнями запланованих результатів навчання. |
Уроки контролю і, оцінки і корекції знань і умінь (контрольна робота, залік, огляд знань) |
V Комп’ютерне моделювання |
Сприяти формуванню критичного і творчого мислення як пріоритетних напрямків інтелектуального розвитку талановитої молоді. |
Створення електронних проектів, посібників. Використання нових ІКТ, Smart - технологій, хмарних сервісів |
Широке використання способів розумової діяльності учнів, включення їх в пошукову роботу. Максимальна участь учнів. |
Позакласна робота:
|