Матеріал можна використати як доповідь на педагогічній раді :"Шість цеглинок лего в освітньому просторі. Діяльнісний підхід у навчанні молодших школярів."
Шість цеглинок в освітньому просторі НУШДіяльнісний підхід у навчанні молодших школярів
Номер слайду 2
Принципи технології діяльнісного підходу до навчання: принцип діяльності (відкриття нового знання самою дитиною); принцип безперервності (узгодженість усіх компонентів системи навчання: мети, завдань, змісту, методів, форм); принцип цілісного уявлення про світ (якщо знання не потрібні, то для чого вони?); принцип мінімаксу (забезпечує різнорівневе навчання); принцип психологічної комфортності (віра у сили та можливості дитини); принцип варіативності (формування вміння добирати різні варіанти розв’язання завдань); принцип творчості (максимальна орієнтація на творчу основу у діяльності).
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Мета навчання дитини полягає в тому, щоб зробити її здатною розвиватися далі без допомоги вчителя (Елберт Хаббард).
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Шість цеглинок – ігри – завдання із набором з шести цеглинок LEGO певних кольорів (червоного, помаранчевого, жовтого, зеленого, блакитного та синього).
Номер слайду 7
LEGO – технологія – чарівні цеглинки успіху
Номер слайду 8
LEGO розвиває в дітей наскрізні вміння:
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Діти вчаться розвивати м'які навички SOFT SKILLS
Номер слайду 11
Коли ж використовую шість цеглинок?
Номер слайду 12
«Художники»(домальовування до розкладених цеглинок деталей; театр тіней) «Домовляємося, міняємося, збираємо»«Створи-домалюй»(За днями народження:зима (синя цеглинка), весна (зелена), літо (жовта), осінь (помаранчева))«Міні-вежа»Завдання для груп
Номер слайду 13
«Збудуй не скріплюючи»«Неіснуюча тварина»«Кольорові мешканці»(не скріплювати деталі штирями)«Скопіюй»(за зразком)
Номер слайду 14
«Сумний чи веселий»(2 кольори)«Складаємо вирази»“Так!” – “Ні!”+12-=3квітка
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
LEGO технологія – сучасний засіб навчання дітей. Головне - LEGO має бути цікавим самому вчителю, тоді і з дітьми буде легко і цікаво працювати. LEGO – конструктори задумані таким чином, що вчителі можуть постійно черпати з них нові ідеї, які дозволяють привернути і утримувати увагу учнів.
Номер слайду 19
Відчуйте силу гри! Вірте в успіх! Зростаймо професійно разом!