Шкільне методичне об'єднання вчителів природничо - математичного циклу

Про матеріал
Шкільне методичне об'єднання вчителів природничо - математичного циклу. План роботи, положення про шкільне методичне об'єднання вчителів природничо - математичного циклу, протокол.
Перегляд файлу

Проблемне питання школи:

«Акмеологічний підхід до навчання й виховання конкурентно спроможної особистості з високим рівнем життєвої компетентності »

 

 

Проблемне питання методобєднання:

«Формування ключових компетентностей школярів як основи для успішної самореалізації особистості у майбутньому»

 

 

 

 

 

 

 

Організація самоосвіти вчителів

№ п/п

Проблемне питання над яким працює вчитель

Учитель

 

1

Використання практичної спрямованості та міжпредметних зв’язків на уроках математики та формування ключових компетентностей учнів

Арманова Ю.В.

2

Активізуючі методи навчання на уроках фізики

Однокоз Л.А.

3

Використання інтерактивних технологій на уроках хімії з метою формування самостійної пізнавальної діяльності учнів

Горька В.Б.

4

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках інформатики

Велетнюк М.А.

5

 

 

Крещенко З.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У новому 2019-2020 н.р. вчителі природничо—математичного циклу будуть працювати над вирішенням таких проблем:

1) Активне впровадження компетентністно орієнтованої методики навчання учнів;

2) Застосування комп'ютерних технологій в навчальному процесі;

3) Підвищення ефективності уроку, мотивації учнів до навчання;

4) Застосування інтерактивних технологій;

5) Виховання творчої особистості учнів;

6) Приділити значну увагу роботі з обдарованими дітьми, активно залучати їх в творчий індивідуальний процес, участі в олімпіадах.

  Сучасному суспільству потрібна творча й активна особистість, здатна проектувати власне майбутнє життя, самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, приймати сміливі, нестандартні рішення.

  Нажаль, психологи констатують, що випускники шкіл, які приходять на виробництво, часом нездатні самостійно розв'язувати проблеми, мислять стандартно, їм бракує творчої уяви, ініціативи, винахідливості. Розв'язання зазначеної проблеми вимагає якісно нового підходу до виховання та навчання молоді — орієнтацію навчально-виховного процесу на розвиток творчих здібностей особистості.

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота методичного об’єднання  вчителів природничо-      

математичного циклу  в 2019-2020 н.р. буде спрямована  на   

            розв’язання обраних тем і проблем

 

  1.         Формування компетентної особистості учня, його світогляду, розвиток його здібностей та обдарувань.
  2.         Розвиток творчих здібностей учнів на уроках природничо-математичного циклу.
  3.         Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках з використанням елементів інтерактивного навчання.
  4.         Інноваційні технології розвитку інтелектуальних здібностей учнів у процесі навчання і виховання.
  5.         Активне впровадження в практику роботи сучасних ІКТ, можливостей інтернету.
  6.         Посилення практично-діяльнісної компетентності та творчої складової навчальної праці на уроках.
  7.         Забезпечити подальше становлення особистості учня, умови для його самореалізації та розкриття індивідуальних здібностей.
  8.         Підвищення ефективності самостійної навчальної діяльності учнів у процесі вивчення наук природничо-математичного циклу.
  9.         Впровадження ефективних форм роботи з обдарованими дітьми.
  10.   Роль практичних робіт у процесі навчання шкільного курсу наук природничо-математичного циклу.
  11.   Ознайомлення з новинками фахової періодичної преси та новинками методичної літератури.
  12.   Пропаганда й шляхи впровадження кращого педагогічного досвіду, досягнень психолого-педагогічної науки, інноваційних педагогічних технологій.
  13.   Розробка окремих тем, уроків, розділів програм, випереджальне ознайомлення з цими матеріалами, моделювання уроку, розв’язування завдань, державних підсумкових атестацій.
  14.   Організація роботи щодо охорони та поліпшення стану довкілля. Формування відповідального та дієвого ставлення до навколишнього середовища, розуміння взаємозв’язку природи і людини.
  15.   Розвивати потреби у здоровому способі життя, фізичному та психологічному загартуванні, вироблення культурного і відповідального ставлення до свого здоров’я.
  16.   Роботу методичного об’єднання спрямовувати на розвиток ініціативи і творчості вчителів, їх педагогічної майстерності і загальної культури.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Положення про керівника методичного об’єднання

вчителів природничо-математичного циклу

 

  1.      Керівник шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу обирається з числа найбільш досвідчених, авторитетних, творчо працюючих учителів членами методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу і затверджується наказом директора школи.
  2. Керівник методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу:
    • Чітко і конкретно визначає зміст роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу відповідно до цілей і завдань методичної роботи закладу, визначених програмою його розвитку, науково – методичною проблемою, нормативною базою викладання предметів, методичними рекомендаціями всіх рівнів.
    • Визначає пріоритетні напрями роботи, завдання методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу, функціональні обов’язки та ступінь відповідальності його членів за їх виконання.
    • Планує роботу методичного обєднання вчителів природничо-математичного циклу на поточний навчальний рік.
    • Відповідає за ведення належної документації методичного обєднання вчителів природничо-математичного циклу.
    • Активізує і систематизує роботу методичного обєднання вчителів природничо-математичного циклу, організовує науково – дослідницьку, експериментальну, інноваційну роботу вчителів.
    • Готує і проводить засідання методичного обєднання вчителів природничо-математичного циклу (4 – 5 разів на рік).
    • Організовує взаємовідвідування уроків учителями природничо-математичного циклу, відвідує уроки.
    • Забезпечує готовність шкільних команд до участі в олімпіадах, конкурсах, учнівських конференціях; проведення першого етапу Всеукраїнської олімпіади з математики, фізики, інформатики, біології, хімії, географії,  підводить підсумки.
    • Збирає, аналізує і надає заступнику директора інформацію про результати проведених моніторингових контрольних робіт, готує навчальні матеріали для проведення зрізів знань за річним робочим планом навчального закладу.
    • Організовує роботу вчителів природничо-математичного циклу у підготовці учнів до участі у конкурсах – захистах науково – дослідницьких робіт МАН.
    • Керує організацією проведення предметних тижнів з предметів природничо-математичного циклу.
    • Бере участь у вивченні стану викладання предметів природничо-математичного циклу, перевірках виконання навчальних програм, ведення учнівських зошитів.
    • Контролює проведення позакласної роботи з прдметів природничо-математичного циклу (факультативи, спецкурси, індивідуальні заняття, гуртки).
    • За результатами роботи за рік подає аналітичний звіт заступнику директора закладу з НВР та визначає мету, завдання і зміст діяльності методичного обєднання вчителів природничо-математичного циклу на наступний рік.
    • Розподіляє методичні теми між членами методичного обєднання вчителів природничо-математичного циклу на поточний рік.
    • Складає списки необхідної науково – методичної літератури, технічних засобів навчання.
    • Спрямовує свою роботу на виявлення, апробацію та впровадження в практику навчального закладу перспективного педагогічного досвіду, новинок літератури, новітніх освітніх технологій та досягнень сучасної науки.
    • Відповідає за поповнення та створення методичної бази з природничо-математичного циклу.
    • Разом із директором і заступником директора з НВР стежить за підвищенням науково – методичного рівня вчителів природничо-математичного циклу, вдосконаленням їх психолого – педагогічної підготовки.
    • Бере участь у підготовці та проведенні атестації вчителів природничо-математичного циклу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Положення про методичне об’єднання

вчителів природничо-математичного циклу

 

  1. Загальні положення:

 

     1.1 Методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу – це структурний підрозділ внутрішкільної системи управління навчально – виховним процесом з природничо-математичних дисциплін, який координує науково - методичну, організаційну роботу вчителів природничо-математичного циклу.

  • 1.2  Методичне  об’єднання вчителів природничо-математичного циклу створюється за наявності не менше трьох учителів, які викладають цикл природничо-математичних дисциплін.
  • 1.3  Методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу здійснює навчально – методичне забезпечення середньої освіти та позакласну діяльність з математики, фізики, інформатики, біології, географії, хімії, організовує вдосконалення відповідної фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників навчального закладу згідно з рівнями, визначеними законодавством.
  • 1.4  Керівництво роботою методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу здійснює керівник, який обирається членами методичного об’єднання терміном на 2 роки і затверджується наказом по школі.
  • 1.5  Керівником методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу має бути особа, якій за результатами атестації встановлена перша або вища кваліфікаційна категорія за наявності стажу роботи за фахом не менше 5 років.
  • 1.6 Плани роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу затверджує методична рада школи, погоджує директор школи.
  • 1.7 Методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу веде необхідну ділову документацію, на початку нового навчального року голова методичного  об’єднання здійснює аналіз проведеної роботи за рік, що минув.
  • 1.8  Засідання методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу проводиться 4 - 5 разів упродовж навчального року.
  • 1.9   Загальний контроль за роботою методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу здійснює заступник директора з НМР, який курує відповідний предметний цикл.
  • 1.10  Уся діяльність методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу здійснюється на основі педагогічного аналізу, планування роботи як на поточний період, так і на  перспективу згідно з програмою розвитку школи та цим Положенням і передбачає багатопланову та різноманітну за змістом і формами роботу з метою забезпечення безперервного зростання професійного рівня вчителів і реалізації науково – методичної проблеми школи.
  • 1.11  Зміст роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу має переважно інформаційно – консультативне, психологічно – педагогічне, методичне, фахове спрямування.
  • 1.12 У своїй роботі методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу підзвітне методичній і педагогічній раді школи.

 

 

  1. Основні завдання методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу:

 

 

  1.    Підвищення та удосконалення науково – теоретичної, психолого – педагогічної, загально дидактичної, методичної і фахової підготовки членів методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу з метою надання якісної базової і повної загальної середньої освіти.
  2.    Здійснення інформаційно – нормативного, методичного, психологічного забезпечення вчителів.
  3.    Вивчення, впровадження перспективного передового педагогічного досвіду. Узагальнення та обмін досвідом успішної педагогічної діяльності.
  4.    Створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької та творчої діяльності вчителів, методичної роботи.
  5.    Забезпечення засвоєння і впровадження найбільш ефективних технологій, методик, технік навчання та виховання школярів. Знання сучасних форм та методів роботи.
  6.    Конкретне відбиття загально дидактичних, загально педагогічних, психологічних положень стосовно конкретного курсу, розділу, теми, уроку або виховного заходу.
  7.    Координування планування, організації та педагогічного аналізу навчально – виховної роботи вчителів природничо-математичного циклу.

 

 

  1. Зміст та напрями діяльності методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу:

 

 

  1.   Проведення проблемного аналізу результатів освітнього процесу.
  2.   Подання пропозицій щодо зміни змісту та структури обов’язкових навчальних курсів, їхнього навчально – методичного забезпечення, коригування вимог до мінімального обсягу та змісту навчальних курсів.
  3.   Обговорення питань з методики викладання природничо-математичних дисциплін, принципових питань програми Міністерства освіти, розглядання календарно – тематичних планів.
  4.   Організація безперервного удосконалення фахової освіти та кваліфікації педагогічних кадрів.
  5.   Навчально – методичне консультування педагогічних кадрів навчального закладу.
  6.   Подання пропозицій щодо організації та змісту атестації педагогів.
  7.   Прийняття рішень про підготовку методичних рекомендацій на допомогу вчителям природничо-математичного циклу, організація їхньої розробки та засвоєння.
  8.   Забезпечення своєчасного вивчення нормативних документів, виконання нормативних вимог,методичних рекомендацій до навчання та виховання учнів.
  9.   Надання допомоги вчителям природничо-математичного циклу у розвитку та підвищенні професійної майстерності.
  10. Розробка методичних рекомендацій для учнів та їх батьків щодо найкращого засвоєння відповідних предметів природничо-математичного циклу, підвищення культури навчальної праці, дотримання режиму праці та відпочинку.
  11. Обговорення, рецензування, опанування різних матеріалів, підготовлених на методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу.
  12. Керівництво дослідницькою, творчою роботою учнів.
  13. Підготовка та проведення олімпіад з природничо-математичних дисциплін, різних творчих конкурсів, інтелектуальних ігор, виховних позакласних заходів. Планування та проведення предметних тижнів.
  14. Аналіз контрольних робіт, робіт на державну підсумкову атестацію з математики, біології, геграфії, фізики, хімії, інформатики. Виділення типових помилок і надання рекомендацій щодо поліпшення результативності.
  15. Залучення вчителів природничо-математичного циклу до участі у конкурсах професійної  майстерності, навчально – методичної та науково – дослідницької роботи.
  16. Звернення за консультаціями з проблем навчання та навчальної діяльності учнів до заступника з НМР(НВР). Встановлення зв’язків і контактів з аналогічними підрозділами інших шкіл, робота з методичним кабінетом, спеціалістом з природничо-математичних дисциплін.
  17. Оцінювання роботи членів методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу, підрахунок якості знань учнів з предметів природничо-математичного циклу за період навчального року, звітування перед адміністрацією про виконану методичну роботу.
  18. Поповнення матеріально – технічної бази кабінету математики, фізики, інформатики, географії, розробки уроків, заходів, дидактичних матеріалів з предметів природничо-математичного циклу, наочності.

 

  •  

 

 

Тематика  засідань шкільного  методичного  

         об’єднання  природничо-математичного   циклу

                                                 

                                    І засідання

 

                                                                   Дата проведення: 27 серпня 2019 року

 

Тема: Організація навчально-виховного процесу у 2019/2020    

          навчальному році.

Мета: проаналізувати діяльність методичного об’єднання вчителів предметів  природничо-математичного циклу за 2018/2019 навчальний рік та визначити пріоритетні напрямки роботи у поточному навчальному році.
Форма проведення: звіт, інформація, обговорення.

 

№ з/п

Зміст роботи

Виконавці

Відмітка про виконання

1

Виконання плану роботи шкільного методичного об’єднання за 2018/2019 навчальний  рік та обговорення плану роботи на 2019/2020 навчальний рік.

Арманова Ю.В.

 

2

Затвердження плану роботи шкільного методичного об’єднання  вчителів природничо-математичного циклу. Розподіл доручень між членами методичного об’єднання.

Арманова Ю.В.

 

3

Вивчення нормативно-інформаційної документації і методичних листів з питань викладання предметів природничо-математичних дисциплін у 2019/2020 навчальному році.  Ключові зміни у программах. Опційне навчання.

Арманова Ю.В.

Члени МО

 

4

Аналіз навчальних програм і підручників для 6 та 11  класу.

Члени МО

 

5

Обговорення та схвалення календарно – тематичного  планування вчителів предметів природничо-математичного циклу на 2019/2020 навчальний рік з урахуванням змін.

Члени МО

 

6

Про  підготовку  до  шкільних  та районних  олімпіад  з  математики,  інформатики, фізики,  хімії, біології, географії.

 

Члени МО

 

7

Створення оптимальних умов щодо адаптації учнів 5 класу в основній школі.

Горька В.Б.

 

8

Охорона праці на уроках природничого циклу.

Велетнюк М.А.

 

9

Про зовнішнє незалежне оцінювання. Аналіз результатів, організація підготовки учнів, поради учителям, учням, батькам. Завдання членам методичного об’єднання на 2019-2020 навчальний рік. Вироблення рекомендацій.

Однокоз Л.А.

 

Рекомендації

 

 

1

Ознайомитися з нормативно-інформаційною документацією і методичними листами з питань викладання предметів природничих дисциплін у 2019 /2020 навчальному році.

Члени МО

 

2

Розпочати підготовку учнів  до  участі  в  шкільних  та  районних  олімпіадах

Члени МО

 

 

3

Підготувати  завдання  для  проведення  шкільних  предметних  олімпіад.

Члени МО

 

4

Підготувати  майстер-клас (практичне заняття з педагогами) на тему: «Я роблю так це».

Арманова Ю.В.

 

 

 

Робота між засіданнями

1.

 

Перший урок

Вчителі МО, класні керівники

2 вересня

2.

Корекція календарних планів згідно програмних вимог

Вчителі  МО

Вересень

3.

Взаємовідвідування уроків

Вчителі  МО

Протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ засідання

 

                                                         Дата проведення – 12 листопада 2019 року

 

Тема:  Модернізація навчально-виховного процесу шляхом 

           впровадження сучасних інноваційних технологій.

Мета:

  • розглянути головні засади та особливості інновацій НУШ відповідно нового закону про освіту.;  
  • охарактеризувати шляхи впровадження інноваційних технологій навчання;
  • розширити знання  вчителів про інноваційні методи та форми навчання.

Форма проведення: круглий стіл, презентація, майстер-клас, інформація.

 

№ з/п

Зміст роботи

Відповідальні

Відмітка про виконання

 

1

 

 

 

 

Обдаровані діти. Обдарованість та її значимість для розвитку особистості. Організація роботи з обдарованими дітьми у школі у напрямі природничо-математичних дисциплін.

Арманова Ю.В.

Члени МО

 

 

2

Організація підготовки до участі в конкурсах з природничо-математичних дисциплін.

 

 

Члени МО

 

3

Організація позакласної роботи та проведення предметних тижнів природничо-математичного циклу.

 

Горька В.Б.

 

4

Реалізація діяльнісного підходу до навчання  хімії через використання дистанційних технологій.

Горька В.Б.

 

5

Майстер-клас. «Я роблю так це»

Арманова Ю.В.

Члени МО

 

6

Аналіз робіт учасників та підсумки І та ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з предметів природничо-математичного циклу. Порівняльна характеристика досягнень з олімпіад. Аналіз завдань з предметних олімпіад природничо-математичного циклу.

 

Однокоз Л.А.

 

Рекомендації

 

 

1

Опрацювати теоретичний матеріал щодо впровадження інноваційних технологій навчання.

Члени МО

 

2

Використовувати інноваційні методи та форми навчання на уроках.

Члени МО

 

3

Підготувати  тренінг (практичне заняття  з педагогами) на тему: «Банк інновацій».

Крещенко З.М.

 

 

Робота між засіданнями

1.

Взаємовідвідування уроків 

Вчителі МО

Протягом року

2.

Робота над проблемними питаннями

Вчителі  МО

Протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ засідання

 

                                                                 Дата проведення:15 січня 2020 року

 

Тема: Розвиток предметно-методичних та професійних компетентностей  

          педагогів  як засіб підвищення предметних та ключових     

          компетентностей учнів.

Мета:

  • визначити особливості уроків із застосуванням інноваційних технологій;
  •  розширити знання вчителів про способи, прийоми і форми навчання, що підвищують пізнавальний інтерес учнів;
  • проаналізувати методи оновлення навчального процесу.

Форма проведення: обмін думками, досвідом, відкриті уроки, інформація.

 

 

№ з/п

Зміст роботи

Відповідальні

Відмітка про виконання

 

 

1

 

 

І. Теоретична частина.

 

Особливості методики уроків із застосуванням компетентністного підходу.

Однокоз Л.А.

 

2

 

 

 

Співвідношення між ключовими і предметними компетентностями, що  реалізуються в шкільному курсі інформатики.

Велетнюк М.А.

 

 

3

Порівняння ознак «ЗУНівського» і компетентнісного підходів у навчанні.

Крещенко З.М.

 

 

 

 

 

1

 

ІІ. Практична частина.

 

Відкритий урок з математики: реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність».

 

 

 

Арманова Ю.В.

 

2

Тренінг (практичне заняття  з педагогами) на тему: «Банк інновацій».

Крещенко З.М.

 

3

Підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнських шкільних олімпіад, учнівських конкурсів.

 

Однокоз Л.А.

Члени МО

 

4

Моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів  природничо-математичного циклу за І семестр (звіт вчителів МО).

 

Члени МО

 

 

 

 

Рекомендації

 

 

1

Опрацьовувати  теоретичний матеріал  щодо застосування  методики  уроків із застосуванням компетентністного підходу.

Члени МО

 

 

2

Працювати над методикою удосконалення сучасного уроку шляхом впровадження інноваційних технологій.

 

Члени МО

 

 

 

                                                   

Робота між засіданнями

1.

Робота над проблемними питаннями

Вчителі  МО

Січень – лютий

2.

Взаємовідвідування уроків членами МО 

Вчителі МО

Січень – лютий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV засідання

 

                                                                  Дата проведення – 14 квітня 2020 року

Тема: Підсумкове засідання.

Мета:

  • проаналізувати роботу шкільного  методичного об’єднання природничо-математичного циклу за 2019/2020 навчальний рік та окреслити завдання на 2020/2021 навчальний рік;
  • заслухати творчі звіти вчителів з питань самоосвіти.

Форма проведення: інформація, повідомлення, звіт.

 

№ з/п

Зміст роботи

Відповідальні

Відмітка про виконання

1

Освітній орієнтир – навчальна програма (аналіз стану виконання навчальних програм).

Члени МО

 

2

Аналіз навчальних досягнень  учнів з предметів  природничо-математичного циклу за 2019/2020 навчальний рік .                                                                           

Однокоз Л.А.

 

3

Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів природничо – математичного циклу за         2019/2020 навчальний рік.            

Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо удосконалення роботи методичного об’єднання на наступний навчальний рік.

Арманова Ю.В.

Члени МО

 

4

 Організація та проведення державної підсумкової атестації з предметів та підготовка до ЗНО.

Горька В.Б.

 

5

Звіти вчителів про самоосвітню  діяльність.

 

Члени МО

 

 

6

Звіти вчителів про проведену позакласну роботу та предметні тижні, виготовлення дидактичних матеріалів.

Члени МО

 

Рекомендації

 

 

1

Продовжувати роботу над удосконаленням методики сучасного уроку.

Члени МО

 

2

Продовжити роботу над темами з самоосвітньої діяльності.

Члени МО

 

 

 

 

 

 

ПРОТОКОЛ № 1

засідання методичного обєднання

вчителів природничо-математичного циклу

27.08.2019

 

Керівник        -    Арманова Юлія Василівна

Секретар       -     Горька Валентина Борисівна

Присутні:     5 чоловік

 

Порядок денний:

 

1.Ознайомлення з наказом про створення методичного обєднання вчителів природничо-математичного циклу та призначення керівника методичного об’єднання вчителів природничо – математичного циклу на 2019-2020 навчальний рік.

(ознайомлює директор школи Однокоз Л.А.)

2.Затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу на 2019/2020 навчальний рік.

(ознайомлює керівник МО Арманова Ю.В.)

3.Опрацювання оновлених програм згідно з наказом МОН України № 826 від 14.07.2016 «Про затвердження навчальних програм для учнів 10-11 класів

загальноосвітніх навчальних закладів».

(інформують члени МО)

4. Вивчення методичних рекомендацій та наказів МОН України щодо викладання предметів природничо-математичного циклу у 2019/2020 навчальному році. (доповідає секретар МО Горька В.Б.)

5.Дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів природничо-математичного циклу.

(інформує керівник МО Арманова Ю.В.)

6.Розгляд та схвалення календарно-тематичних планів вчителів природничо-математичного циклу.

(інформує керівник МО Арманова Ю.В.)

  1. СЛУХАЛИ:
  • Однокоз Л.А., директора школи. – Ознайомлення членів методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу з наказом про створення методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу та призначення Арманової Ю.В.., вчителя математики, вчителя другої кваліфікаційної категорії, керівником методичного об’єднання вчителів природничо – математичного циклу на 2019-2020 навчальний рік.

          ВИСТУПИЛИ:

  • Арманова Ю.В.., керівник МО, вчитель математики. – Положення про методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу. Положення про керівника  методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу.
  • Горька В.Б., секретар МО, вчитель хімії. - Обов’язки членів методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу.

УХВАЛИЛИ:

  1. Розпочати роботу методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу у складі 5 осіб: Арманова Ю.В., Горька В.Б., Однокоз Л.А., Велетнюк М.А., Крещенко З.М.
  2. Працювати згідно положень про МО вчителів природничо-математичного циклу та керівника МО, виконувати обов’язки членів МО.
  1. СЛУХАЛИ:
  • Арманову Ю.В.., керівника МО. – Ознайомлення членів МО з планом роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу на 2019/2020 навчальний рік. Погодження плану роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу на 2019/2020 навчальний рік педагогічною радою (протокол № 1 від 30.08.2019)

         ВИСТУПИЛИ:

  • Однокоз Л.А., директор школи. – Затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу на 2019/2020 навчальний рік.

УХВАЛИЛИ:

  1. Працювати згідно плану роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу на 2019/2020 навчальний рік.
  2. Проводити планові засідання методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу відповідно до терміна виконання.
  3. Проводити позапланові засідання методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу на випадок виникнення питань для обговорення.
  1. СЛУХАЛИ:
  • Арманову Ю.В. керівника МО. – Наказ МОН України № 826 від 14.07.2016 «Про затвердження навчальних програм для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів». Перелік оновлених програм з навчальних дисциплін у 10-11 класах загальноосвітніх навчальних закладах.

УХВАЛИЛИ:

3.1 Опрацювати оновлені навчальні програми з навчальних дисциплін природничо-математичного циклу.

3.2  Схвалити календарно-тематичне плануваня відповідно до змін, що затверджені оновленою програмою МОН України.

  1. СЛУХАЛИ:
  • Горьку В.Б., секретаря МО – Методичні рекомендації та накази МОН України щодо викладання предметів природничо-математичного циклу у 2019/2020 навчальному році.

УХВАЛИЛИ:

  1. Працювати згідно річного та робочого планів школи на 2019/2020 навчальний рік.
  2. Дотримуватися методичних рекомендацій щодо викладання предметів природничо-математичного циклу у 2019/2020 навчальному році.
  3. Працювати згідно навчальних програм предметів природничо-математичного циклу в 5-11 класах.
  4. Вести ділову документацію та заповнювати сторінки журналу відповідно до рекомендацій.
  1.  СЛУХАЛИ:
  • Арманову Ю.В., керівника МО. - Дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів природничо-математичного циклу.

          УХВАЛИЛИ:

  1. Вивчити критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів природничо-математичного циклу.
  2. Оцінювати навчальні досягнення учнів згідно з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів даного циклу.
  3. Спецкурси з предметів природничо-математичного циклу оцінювати за поданими критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів.
  4. Усунути  недоліки та подати на погодження календарно-тематичні 

плани з предметів природничо-математичного циклу заступнику директора з навчально-виховної роботи.

 

 

 

Керівник МО

вчителів природничо-математичного циклу                               Ю.В. Арманова

 

Секретар МО

вчителів природничо-математичного циклу                                 В.Б. Горька   

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Клепікова Ольга Анатоліївна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
18 травня 2020
Переглядів
5903
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку