Шкільний хімічний експеримент – як засіб розвитку логічного мислення Вчитель хімії ЗОШ № 6 Черкасова Л. В. М. Мелітополь
Номер слайду 2
РОЛЬ ШКІЛЬНОГО ХІМІЧНОГО ЕКСПИРИМЕНТУ Початкове джерело знань. Пов’язує теорію і практику. Доводить правильність теоретичних положень. Формує практичні уміння і навички
Номер слайду 3
Номер слайду 4
МЕТА ШКІЛЬНОГО ХІМІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ: Повторення пройденого матеріалу. Формування нових понять. Перевірка знань і умінь. Вдосконалення закріплення знань. Розвиток логічного і діалектичного мислення. Виховання ініціативи та творчої самостійностіФормування навичок роботи в колективі
Номер слайду 5
Функції хімічного експерименту
Номер слайду 6
Завдання
Номер слайду 7
Компоненти шкільного експерименту
Номер слайду 8
Вимоги до проведення хімічного експерименту Наочність. Безпечність Простота Надійність Короткочасність Необхідність пояснення
Номер слайду 9
Дотримання техніки безпеки. Змістовність. Переконливість. Емоційність. Естетичність. Ефективність
Номер слайду 10
Компетентності, що формуються під час виконання хімічних експериментів
Номер слайду 11
Технологічні Користування лабораторним посудом, обладнанням, реактивами. Складання приладів з готових деталей Проведення хімічних операцій