Тема. Школа. Мій улюблений предмет.
Мета: ознайомити з новими лексичними одиницями, повторити й активізувати лексичний матеріал теми; формувати навички писемного мовлення; розвивати вміння монологічного й діалогічного мовлення; удосконалювати вміння читати. Розвивати вміння співпрацювати під час парної і групової роботи; мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні, розвивати різні типи пам’яті (слухову, зорову), логічно висловлювати думку. Виховувати вміння сконцентруватися, формувати доброзичливу атмосферу.
Обладнання: картки за темою «Дні тижня», «Шкільні предмети», матеріали для ігор, опорні таблиці, відеозаписи пісень, фізхвилинки.
Хід уроку
Every day, every day,
Happy children like to play:
Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday,
Thursday, Friday, Saturday.
2.2.Гра «Pencils-days of the week». Робота в групах (5 груп-5 робочих днів)
Учні отримують набори карток з буквами. Завдання: скласти назву дня тижня, отримати відповідний «олівець» і вклеїти букви у відповідні клітинки.
Перевірка виконання завдання. Вивішування карток на дошку.
Один учень встановлює правильний порядок днів тижня, клас спостерігає, перевіряє. 2 учні отримують самостійну роботу: відновити порядок букв в назвах вихідних.
Перевірка самостійної роботи. Доповнення порядку днів тижня на дошці.
Отже, weekdays- робочі дні- це -…(доповнення відповіді)weekends-вихідні-це…
Відповідь на питання вчителя:
Вчитель прикріплює картку із зображення і слово-назву.
Учні повторюють за вчителем.
Учні самостійно називають шкільний предмет який показує вчитель.
Запис сьогоднішнього розкладу на дошці.
English/ I/ like. _____________________________________
Art/ like/ I. _________________________________________
Reading/ lesson/ my/ favourite/ is. ________________________
books/read/ We. ___________________________
We have got __________________, ____________________, __________________ and ________________ on Wednesday. _________________ is my favourite lesson. ______________ is my friend’s favourite lesson.
- What did you learn to speak about?
- What is your favourite day?
- What lessons do you have on that day?
Тема. Школа. Мій улюблений предмет.
Мета: ознайомити з новими лексичними одиницями, повторити й активізувати лексичний матеріал теми; формувати навички писемного мовлення; розвивати вміння монологічного й діалогічного мовлення; удосконалювати вміння читати. Розвивати вміння співпрацювати під час парної і групової роботи; мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні, розвивати різні типи пам’яті (слухову, зорову), логічно висловлювати думку. Виховувати вміння сконцентруватися, формувати доброзичливу атмосферу.
Обладнання: картки за темою «Дні тижня», «Шкільні предмети», матеріали для ігор, опорні таблиці, відеозаписи пісень, фізхвилинки.
Хід уроку
Every day, every day,
Happy children like to play:
Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday,
Thursday, Friday, Saturday.
2.2.Гра «Pencils-days of the week». Робота в групах (5 груп-5 робочих днів)
Учні отримують набори карток з буквами. Завдання: скласти назву дня тижня, отримати відповідний «олівець» і вклеїти букви у відповідні клітинки.
Перевірка виконання завдання. Вивішування карток на дошку.
Один учень встановлює правильний порядок днів тижня, клас спостерігає, перевіряє. 2 учні отримують самостійну роботу: відновити порядок букв в назвах вихідних.
Перевірка самостійної роботи. Доповнення порядку днів тижня на дошці.
Отже, weekdays- робочі дні- це -…(доповнення відповіді)weekends-вихідні-це…
Відповідь на питання вчителя:
Вчитель прикріплює картку із зображення і слово-назву.
Учні повторюють за вчителем.
Учні самостійно називають шкільний предмет який показує вчитель.
Запис сьогоднішнього розкладу на дошці.
English/ I/ like. _____________________________________
Art/ like/ I. _________________________________________
Reading/ lesson/ my/ favourite/ is. ________________________
books/read/ We. ___________________________
We have got __________________, ____________________, __________________ and ________________ on Wednesday. _________________ is my favourite lesson. ______________ is my friend’s favourite lesson.
- What did you learn to speak about?
- What is your favourite day?
- What lessons do you have on that day?