Школа. Мій улюблений предмет

Про матеріал
Розробка уроку англійської мови для учнів 3 класу за підручником О. Карп'юк з допоміжними матеріалами
Перегляд файлу

Тема. Школа. Мій улюблений предмет.

Мета: ознайомити з новими лексичними одиницями, повторити й активізувати лексичний матеріал теми; формувати навички писемного мовлення; розвивати вміння монологічного й діалогічного мовлення; удосконалювати вміння читати. Розвивати вміння співпрацювати під час парної і групової роботи; мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні, розвивати різні типи пам’яті (слухову, зорову), логічно висловлювати думку. Виховувати вміння сконцентруватися, формувати доброзичливу атмосферу.

Обладнання: картки за темою «Дні тижня», «Шкільні предмети», матеріали для ігор, опорні таблиці, відеозаписи пісень, фізхвилинки. 

Хід уроку

  1. Організація класу
    1. Вітання з учнями «Hello song»
    2. Бесіда
  • How are you today? (відповіді учнів)
  • Аre you happy children?
    1. Повторення вірша

Every day, every day,

Happy children like to play:

Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday,

Thursday, Friday, Saturday.  

  • Про що говориться в цьому вірші?
  • Назвіть дні тижня.
  1. Актуалізація опорних знань
    1. Бесіда
  • Where’re we now? (at school)
  • Do you like to go to school?
  • What do you like to do there?
  • How often do we go to school? (5 days a week)

2.2.Гра «Pencils-days of the week». Робота в групах (5 груп-5 робочих днів)

Учні отримують набори карток з буквами. Завдання: скласти назву дня тижня, отримати відповідний «олівець» і вклеїти букви у відповідні клітинки.

Перевірка виконання завдання. Вивішування карток на дошку.

  • We have got 5 weekdays. Put them in the correct order.

Один учень встановлює правильний порядок днів тижня, клас спостерігає, перевіряє. 2 учні отримують самостійну роботу: відновити порядок букв в назвах вихідних.

Перевірка самостійної роботи. Доповнення порядку днів тижня на дошці.

Отже, weekdays- робочі дні- це -…(доповнення відповіді)weekends-вихідні-це…

  1. Основна частина уроку
    1. Перегляд відео «School subject» (song for children)

Відповідь на питання вчителя:

  • What do you study at school?
  • When I go to school? I study …(English, Maths)
  • Do you know other names of school subject in english? Lets study new words!
    1. Ознайомлення з новим лексичним матеріалом «Шкільні предмети» (робота з картками)

Вчитель прикріплює картку із зображення і слово-назву.

Учні повторюють за вчителем.

Учні самостійно називають шкільний предмет який показує вчитель.

Запис сьогоднішнього розкладу на дошці.

  1. Складання речень за опорною таблицею
  • What lesson do you like?
  • I like … (Maths, Music, Sport,… ). (It) … is my favourite subject.

 

  • When is …?
  • It is on …
    1. Інтерв’ю. (Побудова діалогів)
  • What lesson do you like?
  • I like … (Maths, Music, Sport,… ).
  • What is your favourite day?
  • … is my favourite day. …,…are my favourite days.
    1. Фізхвилинка
    2. Письмо
  1. Make up sentences. Склади речення зі слів.

English/ I/ like. _____________________________________

Art/ like/ I. _________________________________________

Reading/ lesson/ my/ favourite/ is. ________________________

books/read/ We. ___________________________

  1. Complete. Доповни розповідь.

We have got __________________, ____________________, __________________ and ________________ on Wednesday. _________________ is my favourite lesson. ______________ is my friend’s favourite lesson. 

  1. Заключна частина уроку
    1. Гра «Доміно» (в групах) (дні тижня)
    2. Бесіда

- What did you learn to speak about?

- What is your favourite day?

- What lessons do you have on that day?

Перегляд файлу
  •           What lesson do you like?
  •           I like … . (It) … is my favourite subject.

 

 

  •           When is …?
  •           It is on …


  •           What lesson do you like?
  •           I like … (Maths, Music, Sport,… ).
  •           What is your favourite day?
  •           … is my favourite day. …,…are my favourite days.

 

Перегляд файлу

Тема. Школа. Мій улюблений предмет.

Мета: ознайомити з новими лексичними одиницями, повторити й активізувати лексичний матеріал теми; формувати навички писемного мовлення; розвивати вміння монологічного й діалогічного мовлення; удосконалювати вміння читати. Розвивати вміння співпрацювати під час парної і групової роботи; мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні, розвивати різні типи пам’яті (слухову, зорову), логічно висловлювати думку. Виховувати вміння сконцентруватися, формувати доброзичливу атмосферу.

Обладнання: картки за темою «Дні тижня», «Шкільні предмети», матеріали для ігор, опорні таблиці, відеозаписи пісень, фізхвилинки. 

Хід уроку

  1. Організація класу
    1. Вітання з учнями «Hello song»
    2. Бесіда
  • How are you today? (відповіді учнів)
  • Аre you happy children?
    1. Повторення вірша

Every day, every day,

Happy children like to play:

Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday,

Thursday, Friday, Saturday.  

  • Про що говориться в цьому вірші?
  • Назвіть дні тижня.
  1. Актуалізація опорних знань
    1. Бесіда
  • Where’re we now? (at school)
  • Do you like to go to school?
  • What do you like to do there?
  • How often do we go to school? (5 days a week)

2.2.Гра «Pencils-days of the week». Робота в групах (5 груп-5 робочих днів)

Учні отримують набори карток з буквами. Завдання: скласти назву дня тижня, отримати відповідний «олівець» і вклеїти букви у відповідні клітинки.

Перевірка виконання завдання. Вивішування карток на дошку.

  • We have got 5 weekdays. Put them in the correct order.

Один учень встановлює правильний порядок днів тижня, клас спостерігає, перевіряє. 2 учні отримують самостійну роботу: відновити порядок букв в назвах вихідних.

Перевірка самостійної роботи. Доповнення порядку днів тижня на дошці.

Отже, weekdays- робочі дні- це -…(доповнення відповіді)weekends-вихідні-це…

  1. Основна частина уроку
    1. Перегляд відео «School subject» (song for children)

Відповідь на питання вчителя:

  • What do you study at school?
  • When I go to school? I study …(English, Maths)
  • Do you know other names of school subject in english? Lets study new words!
    1. Ознайомлення з новим лексичним матеріалом «Шкільні предмети» (робота з картками)

Вчитель прикріплює картку із зображення і слово-назву.

Учні повторюють за вчителем.

Учні самостійно називають шкільний предмет який показує вчитель.

Запис сьогоднішнього розкладу на дошці.

  1. Складання речень за опорною таблицею
  • What lesson do you like?
  • I like … (Maths, Music, Sport,… ). (It) … is my favourite subject.

 

  • When is …?
  • It is on …
    1. Інтерв’ю. (Побудова діалогів)
  • What lesson do you like?
  • I like … (Maths, Music, Sport,… ).
  • What is your favourite day?
  • … is my favourite day. …,…are my favourite days.
    1. Фізхвилинка
    2. Письмо
  1. Make up sentences. Склади речення зі слів.

English/ I/ like. _____________________________________

Art/ like/ I. _________________________________________

Reading/ lesson/ my/ favourite/ is. ________________________

books/read/ We. ___________________________

  1. Complete. Доповни розповідь.

We have got __________________, ____________________, __________________ and ________________ on Wednesday. _________________ is my favourite lesson. ______________ is my friend’s favourite lesson. 

  1. Заключна частина уроку
    1. Гра «Доміно» (в групах) (дні тижня)
    2. Бесіда

- What did you learn to speak about?

- What is your favourite day?

- What lessons do you have on that day?

zip
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
24 березня 2020
Переглядів
757
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку