Актуальність обраної теми: Особливості 21 століття: євроінтеграція, перехід до ринкової економіки, демократичного суспільства вимагають від сучасної школи значних змін. Щоб знайти своє місце в житті, бути успішним, активно засвоїти свої життєві і соціальні ролі, сучасний випускник повинен володіти такими якостями і вміннями, як бути гнучким і мобільним, швидко адаптуватися до змінних життєвих ситуацій, використовувати свої знання для вирішення життєвих проблем, бути комунікабельним, здобува потрібну інформацію, аналізувати її, приймати виважені рішення, уважно ставитися до власного здоров я, бути відповідальним за своє майбутнє та досягнення життєвого успіху
Актуальність обраної теми: Моя навчально-виховна діяльність як вчителя математики полягає в тому, щоб не тільки дати учням певну кількість знань, умінь, навичок, але й сформувати їх математичну компетентність, тобто уміння працювати з числовою інформацією. Математична компетентність – вміння бачити і застосовувати математику в реальному житті, розуміти зміст і метод математичного моделювання, вміння будувати математичну модель, досліджувати її методами математики, інтерпретувати отримані результати, обчислювати похибки обчислень. Математична компетентність будь-якого спеціаліста розглядається як обов’язковий елемент його загальної культури
Складові ефективності моїх уроків. Мета– формування математично вмотивованої компетентної особистості, здатної швидко орієнтуватись в сучасному інформаційному просторі, приймати обгрунтовані рішення й вирішувати проблеми на основі отриманих знань, умінь і навичок.поширення системних знань через міжпредметні зв'язки, що робить людину компетентною.забезпечення засвоєння учнями практичних навичок, необхідних для життя в сучасному суспільстві.формувати в учнів математичну компетентність, вміння бачити і застосовувати математику в реальному житті123
Актуальність досвіду полягає в.необхідності формування вмотивованої особистості здатної швидко орієнтуватися в інформаційному просторі, що постійно змінюється і вдосконалюється2.необхідності адаптації навчально-виховного процесу відповідно до сучасних умов праці3.формування в школярів здатності самостійно практично діяти застосовувати індивідуальний позитивний досвід та досягнення у нестандартних життєвих ситуаціях1
Розкрити шляхи, способи та методи формування математичних компетенцій • проаналізувати поняття математичної компетентності та її складових в процесі навчання; • описати механізм формування математичних компетентностей учнів; • поділитися власним досвідом формування математичних компетентностей на уроках математики; Мої професійні завдання:
Тиждень Математики на тему: «Математика на кожному кроці»Понеділок1. Відкриття тижня., оголошення плану.2. Лінійка «Математика в природі».3. Математичні десятихвилинки на уроках математики 5-11 класи про цікаві факти з життя видатних математиків. Четвер1. Вернісаж «Геометрія в нашому селі».2. Математичний квест «У пошуках скарбів» 5 -7 класи. Вівторок1. Експозиція «Галерея видатних математиків»2. Весела перерва. Площа Жартівливих задач.3. Математичний ранок «Математика – ти наша вірна помічниця» для учнів 1-4 класів. П'ятниця1. Лінійка «Математика навколо нас». Підсумки тижня. Нагородження переможців. Середа1. Виставка малюнків «Математика і малювання.2. Математичні десятихвилинки на уроках математики 5 -11 кл. про цікаві факти з життя видатних математиків3. Відкрите заняття математичного гуртка. «П'ятиклашки – розумашки» (математична гра) 3
«Люби і знай свій рідний край»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 12 серпня 2015 року в Бершаді відбулися урочистості з нагоди ювілею з дня народження громадського, політичного і культурного діяча Іполита Зборовського (уроженця с. Яланець). Розв’яжіть рівняння: 3х2 - 450х = 0, і дізнайтесь яку річницю від дня народження Іполита Зборовського відзначали. В якому році народився Іполит Зборовський? (Алгебра 8кл.){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}5 клас. Число 1,97264 округліть до тисячних і помножте на 1000. Число, що отримали – це рік відкриття приміщення Яланецької ЗОШ І-ІІІ ступенів в якому ви навчаєтесь.
Моя методична робота Керівник шкільного методоб'єднання вчителів природничо-математичного циклу. Член районного журі по перевірці робіт ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади юних математиків. Член районної творчої групи вчителів математики. Координатор проведення Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» у школі. Член районного журі по проведенню конкурсу «Вчитель року» в номінації «Математика». Створила і є адміністратором сайту Яланецької ЗОШ І-ІІІ ступенів