Презентація "Ігри на уроки математики в 1 кл."

Про матеріал
У молодшому шкільному віці швидкими темпами відбувається нагромадження знань. Гра – серйозне заняття для дитини. Все, що вони бачать і чують, відображається у їхніх іграх. Але, де гра, там і розум. Розумно організована гра є дійовим матеріалом для формування знань, розвитку логічного мислення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Городницька ЗОШ І-ІІІ ступенів Ігри на уроках читання і письма в 1 класі З досвіду роботи вчительки початкових класів Подран Марії Броніславівни

Номер слайду 2

Анотація Гра – серйозне заняття для дитини. Розумно організована гра є дійовим мате – ріалом для формування таких рис особис – тості, як дисциплінованість, кмітливість, сміливість, стриманість, винахідливість, рішучість, організованість. Крім того, гра вчить напружувати зусилля, керувати со – бою, дотримуватись правил поведінки.

Номер слайду 3

Чарівне місто Алфавіт Заселяємо будиночки жителями казкового міста А Б В (І так далі… в порядку вивчення букв. Кожен «житель поселяється» на своє місце. Над голосними звуками черво – ний дашок, над приголосними – синій. Таблиця висить на стіні до закінчення 1 класу. Вивчаємо не тільки голосні й приголосні звуки, а й алфавіт.)

Номер слайду 4

Гра «Дзвіночок» Для гри потрібно мати 2 дзвіночки: один металевий (дзвінкоголосий), інший – з фарфору, кераміки, дерева тощо (щоб звук був приглушений). Дзвонимо в дзві – ночок – діти називають звуки голосні або приголосні (дзвонити так, щоб учні не ба – чили дзвіночок.)

Номер слайду 5

«Чарівний кубик» Для гри потрібно виготовити кубик. На гранях написати числа 1,2,3,4,5,6. Кубик може бути довільного розміру, але не над- то великий, щоб його було зручно тримати в руках. Прокручуємо кубик в руках і швидко ло – жимо на парту. Випало число 3. Яку третю букву (або який третій звук) ми вивчили? (Букву У). Можна зробити ще один кубик, продовжити ряд чисел (7 – 12) і гру продовжити. Разом з тим учні краще запам’ятають і вивчені числа.

Номер слайду 6

Лото А Ю к п я Й м л Б У т ь ю с а Ф ж щ ю с ж Виготовляємо картки з буквами і фішки. Правила гри такі ж як і в цифровому лото. Учні швидше запам’ятовують назву і образ букви. (На картках можна писати не тільки друковані літери а й писані.)

Номер слайду 7

«Інсценізація» букв - Здогадайтеся яку букву показують Аліна з Оленкою? (Дівчатка стоять струнко на відстані близько 40 см.,взяв – шись за руки.)(М) Яку букву зобразив Тарас? (Хлопчик стоїть струнко, розставивши руки в сторони.)(Т) А яку букву має Денис? (Хлопчик стоїть струнко, взявши руки в боки.)(Ф) І так далі…

Номер слайду 8

Гра «Доміно» А К К с Правила гри такі ж, як у грі в звичайне доміно. У кого залишилися «доміношки» починає гру спочатку. с с

Номер слайду 9

Виправ помилку в букві Написати букву неправильно, або ж не – дописати елемент. Діти мають виправити помилку. Наприклад: ₳ - А ├ - Н і т. д. Цю гру можна використати і під час складання складів, написання слів з вивче- них букв.

Номер слайду 10

Збери слова, що розсипались Дерево каченя сова ромашка ручка кішка слон зошит песик стіл олівець хто? що?

Номер слайду 11

Квітка – семицвітка м л ю к а о н (Відгадай зашифроване слово)

Номер слайду 12

Допоможи метелику З якою квіткою дружить метелик? -о-о--о лілія нагідка троянда волошка ромашка

Номер слайду 13

Допоможи мишеняті Букви загубилися …ова …осі с…сни с…ола мо…око с…не…ко к…зка ц…к…рка з…р…а р…ч…а

Номер слайду 14

Які казки читає сонечко? «каРікап» «лобоКок» «вачиЗайко ткаха» «тиКок і впікни»

Номер слайду 15

Вилучити зайве слово 1. Яблуко, груша, слива, морква, вишня. 2. Буряк, морква, цибуля, черешня, картопля. 3. Горобець, синиця, котик, ластівка, ворона. 4. Заєць, вовк, лисиця, сова, білка. 5. Олівець, ручка, хмарка, зошит, пенал. 6. Ложка, виделка, чашка, миска, стілець. 7. Сосна, калина, клен, липа, береза, осика.

Номер слайду 16

Знайди загальне 1. Морква, цибуля, буряки, огірки – … 2. Яблуко, груша, вишні – … 3. Тарілка, чашка, склянка – … 4. Пенал, ручка, зошит, олівець – … 5. Диван, стілець, стіл, шафа – … 6. Плаття, спідниця, шарф – … 7. Молоко, сир, сметана – …

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Граючись, навчаємось. Ігри на уроках математики в 1 класі З власного досвіду вчительки початкових класів Подран Марії Броніславівни Городницька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

Номер слайду 2

Анотація У молодшому шкільному віці швидки - ми темпами відбувається нагромаджен - ня знань. Гра – серйозне заняття для дитини. Все, що вони бачать і чують, відобража – ється у їхніх іграх. Але, де гра, там і розум. Розумно організована гра є дійовим ма – теріалом для формування знань, розвит – ку логічного мислення.

Номер слайду 3

Прив’яжи кульку до числового відрізка (К-ть крапок на кульці відповідає числу на відрізку) 0 1 2 3 4 5 6 7 Гру продовжують до вивчення чисел 8 – 10.

Номер слайду 4

Гра «Склади підсніжник» Чому одна пелюстка не підійшла? (На склад числа) 7 2+5 3+4 1+6 3+3

Номер слайду 5

Ефект доміно Склад чисел 2 – 10. Складання виразів на додавання і віднімання. Наприклад: 3+4=7 (повернувши картку…) 4+3=7 (Скільки всіх кружечків? Якщо від них забрати ті, що зліва? Справа?) 7-3=4 або 7-4=3

Номер слайду 6

Цікаві круги Використовую для вивчення складу чисел 1 – 10 Складання математичних виразів (розрізати) (Круги вставити один в оден)

Номер слайду 7

Цікаві круги Скільки червоних кружечків? Зелених? 4+1=5 або 1+4=5 (Прокручуючи круги складаємо інші вирази)

Номер слайду 8

Казкові будиночки 1 4 2 7 (Засели будиночок)

Номер слайду 9

Казкові будиночки 2 3 1 6 4 7 5 4 8 (З’єднай пари чисел)

Номер слайду 10

Веселі цифри Ліпимо цифри з пластиліну. Вирізаємо з паперу по шаблону. Складаємо з конструктора, виго- товленого власноруч. Викладаємо цифри із різноко – льорових стрічок.

Номер слайду 11

Допоможи сонечку зібрати краплинки 15 8+7 17-1 9+6 14+1 17-2 8+6 10+5

Номер слайду 12

Збери гриби в кошики 18-9 14- 4 15-6 4+6 13-4 7+3 17-7 99999 9 10

Номер слайду 13

Допоможи бджілці зібрати медок 8-6 12-4 10+1 10-2 11-4 5+3 8

Номер слайду 14

Допоможи сніговику поставити знаки ›, ‹, = І-в ІІ-в 8 * 10 6 * 9 9 * 7 8 * 11 11 * 9 20 * 12 13 * 15 17 * 18 18 * 12 16 * 14 12 * 20 19 * 17 16 * 16 18 * 18

Номер слайду 15

Які яблука виросли на цій яблуні? 9-1 9+3 6+6 16-1 7+3 9-3 10+2 12

Номер слайду 16

Вилучи зайве число, поясни чому 2, 4, 6, 7, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20. 3, 6, 8, 9, 12, 15, 18. 4, 8, 12, 16, 17. 5, 10, 14, 15, 20. 6, 7, 12, 18.

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

Перегляд файлу

                                                                                                               Урок математики

 

План – конспект уроку з математики, проведеного в 1-Б класі.

 

Тема: Повторення . Складання прикладів на додавання.

 

Мета: Повторити склад чисел. Вчити учнів самостійно складати і розв’язувати приклади на додавання; вмінням користуватись числовим відрізком. Формувати математичні компетенції. Розвивати логічне мислення учні. Виховувати акуратність при письмі.

 

Обладнання: картки Шульте; роздатковий матеріал для групової роботи; малюнки казкових героїв; віяла з цифрами.

 

Хід уроку.

 

І Організаційна хвилина.

Ось до класу всіх скликає

Голосистий цей дзвінок.

І ми радо поспішаєм

Не в Садок, а на ... (урок).

 

ІІ Лічба від 1 до 10, від 10 до 1; робота за таблицями Шульте.

 

ІІІ Усна лічба: гра «Мовчання» (Учні відповідь показують на віялі.)

 

Робота в групах «Хто швидше складе підсніжник» (Склад чисел 10, 9, 8, 7, 6; один із пелюстків зайвий)

                      

 


 Гра «Засели будиночки»  

1

 

 

2

3

 

4

 

 

4

1

 

2

 

 

3

 

 

3

1

 

 

2


 

Гра хто швидше.

 


1 + 1 =

2 + 3 =

2 + 1 =

4 + 1 =

2 + 4 =

 

1 + 2 =

2 + 2 =

3 + 2 =

1 + 5 =

5 + 2 =


 

Обчислення віршованих задач

 

Наш їжак своїх знайомих

На обід привів додому.

Він гукнув двох ведмежат

І трьох сірих зайченят

Підрахуй, їжак, скоріш:

Скільки друзів пригостиш?

 

(Діти допомагають їжакові підрахувати гостей і записати: 2 +3 = 5)

 

ІV Фізкультхвилинка

 

Раз! - підняли руки вгору. 

Два! - нагнутися додому

Три! Чотири! – рівно стати

Будем знову починати.

 

V Складання і розв’язування прикладів.

 

- Зліва 2 зелені трикутники, справа три червоних . Скільки всіх трикутників:  2 + 3 = 5.

- Буратіно мав 1 монету, папа Карло дав йому ще 4 (1 + 4 = 5).

- Мальвіна посадила 2 жовтих тюльпани і 4 червоних. Скільки всіх тюльпанів?  2 + 4 = 6.

 

VІ Робота за підручником

 

 

VІІ Самостійна робота (У кожного учня на парті числовий відрізок)

 

   І в.             ІІ в.

 


7 + 1 =

4 + 1 =

6 + 3 =

 

2 + 3 =

2 + 7 =

9 + 1 =

 

8 + 1 =

6 + 1 =

7 + 2 =

 

1 + 4 =

2 + 2 =

6 + 4 =


 

(Учні читають відповіді, виправляють помилки.)

 

VІІІ Рефлексія.

 

Гра «Впорядкуй числа»

(Бігла мишка, хвостиком зачепила числа розсипалися…)

 

 

3

 

5

 

1

 

7

 

9

 

2

 

6

 

10

 

4

 

8

 

Перегляд файлу

План конспект уроку з української мови
«Подорож на острів скарбів».

 

Тема. Узагальнення знань і вмінь за темою «Слова, що означають назви предметів (іменників) ».

 

Мета. Узагальнення і закріпленя знання учнів; підвести їх до певної системи. Розвивати мовлення учнів, збагачувати словниковий запас; розвивати мовні компетенції. Виховувати почуття дружби, товаристськості, взаємодопомоги.

 

Обладнання: картки для роботи в парах, групах; умовна «мапа» подорожі.

 

 

                                  Хід уроку.

 

 

І. Організаційна хвилина.

 

Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше в клас.

Попрацюєм всі старанно,

Щоб пройшов урок не марно.

 

Бесіда:

 

- Скажіть, діти, ви любите подорожувати?

- От і сьогодні ми вирушаємо в подорож на Острів Скарбів. Дорога буде нелегка, бо люди, які шукають скарби, потрапляють в різні пастки. Ці пастки залишили пірати які й заховали скарб. А щоб не попасти нам у ці пастки, ми будемо виконувати різні завдання. А щоб не заблудитись ми будемо користуватись цією мапою.

 

Ну, що ж вирушаємо в путь – доріжку. Девізом нашої подорожі будуть слова:

 

Читаємо – виразно.

Пишемо – гарно.

Думаємо – швидко.

 

А ось і наша перша зупинка.

 

1. Місто, що любить вірші.

 

Звірі – в хащах лісових,

Риби – в водах річкових,

Птиці поміж віток

Учать своїх діток.

 

 

- прочитайте уважно вірш. Знайдіть слова – назви предметів, поставте до них питання. А тепер запишість ці слова в зошит в дві колонки:

- в першу - слова – назви живих предметів; (звірі, риби, птиці, діти)

- в другу - слова – назви неживих предметів (хащі, води, віти)

 

- Правильно! А тепер вирушаємо далі. Дорога у нас нелегка, тому треба поспішати. А ось і друга наша зупинка.

 

2. Урвище зарюмсаного диктанту.

 

Наші пірати в школу не ходили, правил не вчили. Написали диктант з помилками. Треба виправити помилки, щоб ми могли йти далі. (Діти виправляють помилки, пояснюють написання слів.)

 

1. Галя і петрик гралися в саду. (Чому так пишуть?)

2. Тарас Григорович шевченко – великий український поет.

3. Річка либідь впадає в Дніпро.

4. В домі жило кошеня мушка.

5. Місто київ – столиця нашої держави.

(Виписати в зошит власні назви)

 

- Молодці діти! Помилки виправили Тепер вирушаємо далі. Що ж це у нас далі? Хатинка якась?

 

3. Хатинка зажурених приказок.

 

Жили в цій хатинці приказки, та щось трапилось і вони розгубились. Треба допомогти їх. (Складання приказок з окремих слів (групова робота).

 

1. Без охоти нема роботи.

2. Лінивому завжди ніколи.

3. Сім разів відміряй – один відріж.

4. Хто багато читає – той багато знає.

5. Міцну дружбу сокирою не розрубаєш.

 

- Діти, уважно прочитайте і запам’ятайте!

- Запам’ятали? Заховали!

- А тепер перевіримо, що ви написали. (Діти читають записані приказки)

- Які з приказок ми можемо взяти з собою в путь – доріжку? Що вони означають? (3,4,5)

- Що ж поки читали та думали – дійшли до слідуючої нашої зупинки, але дуже стомилися...

 

4. Перина проспаної зарядки.

 

Фізькультхвилинка.

 

Хто це, хто це вже втомився

Та на ліво пихилився

Треба дружно всім нам встати

Фузкультпаузу почати

Руки вгору! Руки вниз!

На сусіда подивись!

Ще зроби чотири кроки...

Вище руки підніміть

І тихенько опустіть.

 

- Отже, привал! Треба відпочити. Зарядку вже зробили, а тепер пограємо в «м’яч». (Вчитель називає слова – діти питання)

 

Весна – що?

Сонце – що?

Машина – що?

Лікар – хто?

Космонавт - хто?

Школяр – хто?

Лимон – що?

Пальто – що?

Верба – що?

Жайворонок – хто?

Ліжко – що

Тракторист – хто?

Стіл – що?

Лисиця – хто?

Синиця – хто ?

Ножиці – що?

 

- Добре діти, молодці! Треба далі нам іти! І дійшли ми до наступної нашої зупинки.

 

5. Загадкова драбина.

 

Відгадування загадок. Треба відгадати загадки, щоб потрапити на вежу і подивитись куди йти далі.

 

(Відгадування загадок)

 

Я руда, низького зросту

Хитра я і довгохвоста.

(Лисиця)

 

У зеленім кожушку

В кістяній сорочечці

Я росту собі в ліску

Всім зірвати хочеться.

(Горіх)

 

З хазяїном дружить, будинок вартує

Живе під ганочком, хвіст бубличком.

(Собака)

 

Всяк школяр його шанує,

Бо він пише і малює.

Хто ж цей славний молодець?

Це звичайно... (олівець)

 

Запис слів відгадок під диктовку в зошит. Усно ставлять питання.

 

6. Вежа гордої оцінки (12)

 

- Отже дістались ми до вежі. Треба швиденько далі йти, бо вже смеркає. А щоб дійти, ми повинні вгорі засвітити зірочку, яка вказуватиме шлях далі.

(Робота по картках (в парах)

(Поняття «один – багато». Діти міняються зошитами. Перевіряють роботу сусіда по парті і «засвічують» зірочки)

 

- відмінно

- добре

- задовільно

 

- Ось ще трішки лишилось і ми дійдемо до нашого Острова Скарбів. Але що це? Печера якась.

 

7. Печера знахабнілої двійки.

 

- Це двійка підготувала нам пастку. Ну, що ж діти справимось ми з двійкою? Так!

 

Вилучити зайве слово і дописати речення:

 

1. Синиця, ластівка, сова, їжак - це...

2. Шафа, стіл, чоботи, диван - це...

3. Окунь, пальто, щука, карась -  це ...

4. Заєць, їжак, сосна, лисиця - це ...

5. Береза, дуб, липа, гриб – це...

 

Діти записують речення в зошиті. Перевіряють.

 

Ось і дійшли ми до нашого Острова Скарбів. Що ж це за острів і як він називається (Читають анаграму)

«Школа – Острів Скарбів»

Який же скарб ми знайшли?

(Читають другу анаграму)

«Найбільший скарб учня – знання!»

 

8. Рефлексія

 

- То який найбільший скарб учня?

- Що ж ми робили під час нашої подорожі?

- Сподобалась вам подорож?

- Чого навчились?

Зміст слайдів
Номер слайду 1

(число)Класна робота

Номер слайду 2

Девіз: Читаємо – виразно. Пишемо – гарно. Думаємо - швидко.

Номер слайду 3

Дерево очікувань

Номер слайду 4

Хвилинка каліграфіїКк Рр Хх. Зробити звуко – буквений аналіз слова Україна

Номер слайду 5

(Повторення) Іменник. Назва предмета Хто? Що? Синоніми. Хуртовина, метелиця, заметіль. Антоніми. День – ніч Вечір - ранок

Номер слайду 6

Багатозначні слова Ручка, ключ, ніжка, вушко,коса. Прізвища, імена,по батькові людей

Номер слайду 7

Клички тваринсобака Дружок,кішка Мурка, кінь Гнідий, корова Лиска. Назви міст, сіл, вулицьмісто Київ, село Вишневе, вулиця Польова.

Номер слайду 8

Назви річок, озер, гір, моріврічка Случ, озеро Синевир, Чорне море, гори Карпати. Назви свят. Новий рік,Різдво, Великдень

Номер слайду 9

Місто, що любить вірші

Номер слайду 10

Урвище зарюмсаного диктанту

Номер слайду 11

Хатинка зажурених приказок

Номер слайду 12

Перина проспаної зарядки

Номер слайду 13

Загадкова драбина

Номер слайду 14

Вежа гордої оцінки

Номер слайду 15

Печера знахабнілої двійки

Номер слайду 16

Острів скарбівла. Шко – рів. Ост бів. Скар

Номер слайду 17

Найбільший скарб учня – знання!

Номер слайду 18

- То який найбільший скарб учня? - Що ми робили під час нашої подорожі? - Сподобалась вам подорож? - Чого навчились? - Чи виправдались ваші сподівання? - З яким настроєм працювали? (Складаємо вежу із цеглинок «Лего») Рефлексія

Перегляд файлу

План- конспект уроку з природознавства (3кл.)

 

Тема. Тварини-живі організми.

 

Мета. Формувати поняття «вид»; розвивати вміння спостерігати за тваринами, увагу, кмітливість; виховувати дбайливе ставлення до тварин.

 

Обладнання: малюнки із зображенням тварин, схеми.

 

Хід уроку.

 

1. Хвилина спостережень.

- Який стан неба переважав цього тижня?

- Чи були опади і які?

- Який був вітер?

- Порівняти довжину тіні від гномона з результатами минулого тижня

 

2. Організаційна частина.

- подумайте і скажіть, як ви розумієте такі слова:

«Все на землі потрібно берегти.

І птаха, й звіра, і оту травинку,

Бо врешті, ти – лише його частинка.»

 

3. Перевірка знань учнів.

  1.           Гра «Відгадай»

Учитель називає рослини. А учні по порядку відповідають, яким способом вони розмножуються.

Яблуня, суниці, пирій, смородина, огірок, гладіолус, каштан, фіалка, часник, полуниці, пролісок, чорнобривці, конвалія, буряк цукровий.

 

  1.         Фронтальне опитування.
  •            Що таке рослини?
  •            На які 3 групи вини поділяються?
  •            Чому потрібно охороняти рослини?

 

4. Актуалізація опорних знань.

  1.           Відповіді на запитання.

- До якої природи ми відносимо рослини?

- А ще кого ми відносимо до живої природи?

- Отже, тварини – це теж жива природа.

 

  1.         Відгадування загадок.

Хто мала сама на зріст,

Та великий має хвіст.

Пухова руденька шуба

Із сосни стриба на дуба

    (Білка) 

 

Червоні лапки

Щипає за п’ятки

   (Гуска) 

 

З Хазяїном дружить, будинок вартує,

Живе під ганочком, а хвіст бубличком.

      (Собака) 

Я руда, низького зросту

Хитра я і довгохвоста.

    (Лисиця) 

 

По траві повзла змія

Налякався добре я.

Від гадюки біг чимдуж

Я то виявися….

    (Вуж)

 

Гострі зуби у кота

Відкусив він їй хвоста

А вона йому на те:

- Завтра хвіст мій відросте!

     (Ящірка)

 

По квітучих садах я літаю,

Солодкі дарунки збираю.

    (Бджола)

 

Невелика, скромна пташка

З нею стрітись дуже важко

Та чарує всіх людей

Гарним співом …

    (Соловей)

 

 

5. Оголошення теми і мети уроку.

  •            Як назвати одним словом словом слова – відгадки?
  •            До якої ж природи належать тварини?

Отже, тема сьогоднішнього уроку «Тварини – частина живої природи.» Сьогодні ми будемо знайомитись з тваринами, їх значенням в природі і для людей.

 

6. Вивчення нового матеріалу.

1. Розповідь вчителя з елементами бесіди.

Світ тварин багатий та різноманітний.

- Як ви гадаєте, де живуть тварини?

- Отже, тварини живуть усюди: в океанах, морях, у лісах, на луках, у пустелях, в горах.

 

1. Розгляд малюнків із зображенням тварин.

- Чим відрізняються олень, вовк, бджола, жаба?

- Як вони рухаються?

- Якщо тварини відрізняються за формою тіла, розміром, забарвленням, зовнішнім виглядом, то кажуть, що вони належать до різних видів.

- Пригадайте, що таке вид.

- Отже, тварини одного виду подібні, а тварини різних видів не сході між собою, або різняться (Діти наводять приклади).

 

- У нас на Україні живе більше 50 тисяч видів тварин.

- Ми стверджуємо, що тварини - частина живої природи. А значить – живі організми. Доведіть це!

- Особливими у тварин є ознаки, яких не мають інші живі організми. Тварини переміщуються.

- Як?

Плавають.

Літають     Тварини         Бігають

Повзають                    Стрибають.

 

Цих ознак нема у рослин. Ними рослини відрізняються від тварин.

  •            А що є спільним для тварин і рослин?
  •            Чим живляться тварини?

За способом живлення тварини поділяються на три групи: травоїдні, всеїдні, хижі. Наведіть приклади різних груп тварин.

 

3. Створення проблемної ситуації.

- Уявіть собі, що в природі зникли тварини. До чого це приведе?

 

4. Бесіда.

- Навіщо людям тварини? (Окраса природи, продукти харчування, хутро, шкіра., ліки, пір’я, шовкові нитки…)

 

5. Хвилинка – цікавинка.

З давніх – давен люди використовували надзвичайні здібності кабанів до плавання й орієнтації. Щоб у туманну погоду визначити, з якого боку знаходиться земля. Рибалки випускали кабана у воду, і він завжди плив у правильному напрямку – до берега.

 

7. Робота за підручником (ст.. 131- 133)

  1.           Читання статей.
  2.         розгляд ілюстрацій
  3.         Відповіді на запитання.

 

8. Фізкультхвилинка.

Вже стомилися ми трішки,

Вийдем, дітки, на доріжку.

Наші ручки: раз, два, три.

Ось голівонькі стомились

Вправо – вліво нахилились.

Раз, два, три.

 

9. Робота в зошиті. (с. 30).

  1.           Доведи, що тварини належать до живої природи (завд. 1)
  2.         Познач правильне твердження (завд. 2).
  3.         Творча робота (завд. 3).
  4.         Запиши відповіді на запитання (завд. 4).

 

10. Закріплення вивченого.

- Чим відрізняються тварини від рослин?

- Чому тварини – живі організми?

Для чого тварини переміщаються?

 

Прислів’я та приказки про тварин.

 

Хоч мороз припікає, зате комарів немає.

Як зазимує, то жаба оніміє.

Ластівка весну починає, а осінь покидає.

Листопадовий день – що заячий хвіст.

Де багато пташок – там нема комашок.

Листопад білим конем їде.

Лютий ведмедю в барлозі бік пригріває. 

 

Спитайте у тварин.

 

Коли галки здіймають несамовитий галас, то буде відлига.

Птахи сідають на верхівки дерев перед потеплінням

Пес на снігу згортається «калачиком» - на мороз, а витягується – на «відлигу».

Якщо кури ходять дотемна – наступного дня буде негода.

Комарі та мошки стовпом – на гарну погоду.

 

11. Рефлексія.

           Яку тему вивчили?

  •            Що найбільше запам’яталось?

 

  1.           Побудувати ланцюжки живлення (хто чим харчується)

1) сойка, яструб, жолудь (жолудь сойка яструб)

2) дикий кабан, вовк, жолудь

3) жук – короїд, дуб, дятел

 

2.Продовжити речення.

Найбільші звірі наших лісів – це …

Рудих мурашок називають…

 

12. Домашнє завдання.

 Ст.. 131 -133. Намалювати улюблену тварину.

zip
Пов’язані теми
Математика, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
16 березня 2020
Переглядів
1443
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку