18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Призентація«ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ЩОДО ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ШКОЛЯРІВ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ЇХ ЗДОРОВ’Я»

Про матеріал

«ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ЩОДО ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ШКОЛЯРІВ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ЇХ ЗДОРОВ'Я»

Перегляд файлу

Привітання: Доброго ранку , доброго дня

                     Один на одного подивіться

                     І лагідно посміхніться

                     Бажаю здоров’я вам і добра.

 

Тож тема засідання динамічної групи:

 

 «ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ЩОДО ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ШКОЛЯРІВ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ЇХ ЗДОРОВ’Я»

 

Видатний філософ Аристотель казав: Ніщо так не виснажує і не руйнує

                                                           людину, як тривала фізична бездіяльність.

 

(на екрані слайд 1)

 

 

2. (На екрані слайд 2)

Хочу вам нагадати, що існує багато шляхів формування мотивації, які ми  можемо використовувати

http://player.myshared.ru/17/1172453/slides/slide_18.jpg

 

Шановні колеги,  як Ви гадаєте, а для чого нам необхідна ранкова зарядка?

Молодці, я з вами згодна3.СЛАЙД 3

Наше завдання як вчителя полягає у тому, щоб ми учням пояснили для чого вони повинні виконувати ранкову зарядку тому, що вона:

-Позитивно впливає на організм людини, загартовує його;

-зміцнює м’язову систему

-активізує процеси обміну

-сприяє фізичному розвитку та формує правильну поставу

-підвищує працездатність

-створює гарний настрій.

 

 

Тож, щоб покращіти наш настрій пропоную вам виконати  вправи ранкової зарядки разом з Дмитром Олександровичем

 

Як настрій? Поліпшився? Ідемо з Вами далі.

 

А зараз я пропоную пограти в гру

 «Асоціативний ряд на слово «здоров’я»

На екрані ви бачите слово «здоров’я» і пропоную  назвати на кожну букву характеристики, з якими асоціюється це слово

 

З – загартування, зарядка, зібраність

Д – дія, дихання

О –обтирання

Р – рух, руханка, регбі

О – обливання.

Я -   яхта .

 

Ця  вправа сприяє формуванню пізнавального інтересу до фізичного розвитку та збереження свого здоров’я.

А зараз пропоную познайомитись з вправами, які можна використовувати під час уроку

 

На уроках вчителі повинні проводити фізкультхвилинки в ігровій формі. Вони допомагають повернути втомленому учневі працездатність, сконцентрувати його увагу, зняти м’язове та розумове навантаження.  Вправи для м’язів рук, спини, ніг здатні зняти статичне напруження, активізувати дихання ,посилити кровообіг, усунути застійні явища.

Вправи можна виконувати сидячи, стоячи, під музичний супровід.

 

Всім відомо , що фізична культура і спорт поєднанні, тож давайте спробуємо відгадати загадки, які демонструє нам наступна гра

 

Значне місце у формуванні мотивації займають рухливі ігри. У грі одночасно здійснюється фізичне, розумове, моральне, естетичне виховання. Несподівані ситуації що виникають під час гри привчають дітей правильно використовувати набуті рухові навички та уміння. Граючись діти задовольняють свою потребу в рухах. В іграх  діти повністю розкривають свої позитивні і негативні емоції, виявляють свої індивідуальні можливості. Це має велике значення для мотивації учнів до навчання.

 

Ми рекомендуємо Вам  на перервах, класних годинах, в роботі групи подовженого дня проводити змагання з армреслінгу, шахів, різноманітні  квести, веселі старти, ігри на свіжому повітрі  це все мотивує учнів до активних занять сортом та збереження свого здоров’я.

Відео рухливої  гри

Всім відомо у мотивації до занять фізичною культурою важливим  є власний приклад вчителя. Який стимулює учнів до активних дій.  Ось як ми вчителі сприяєм мотивації до занять спортом

. Нейропсихологічна гра

 

На екрані відео ми повторюємо вправи

 

Наша робота добігає до логічного завершення. Ми пропонуємо Вам долучитися до шкільного тижня активності. За наслідками роботи нашої динамічної групи пропонуємо з 15 квітня розпочати  підготовкудо проведення шкільного тижня «активності» під гаслом «Спортивна дитина-здорова країна».

Завдання №1 створити гасло тижня активності кожен клас створує своє гасло

Завдання №2 в кожному класі вибрати по 2 волентери які пройдуть навчання та зможуть  організовувати  і провести заходи.

Завдання 3. Відповідно до епідеміологічної ситуації за результатами шкільного тижня випустити Інформаційний бюлетень та розмістити на падлет дошці, посилання на яку буде повідомлено вашим волонтерам.

 Ці завдання ми озвучимо, якщо вийдемо у школу, або розмістимо на шкільній блог-платформі 12-13 квітня, якщо будемо працювати дистанційно.

  Рефлексія

1.Плещуть в долоні усі присутні

2.Тільки ті, хто любить смачно поїсти

3.Тільки ті, які запізнюються на уроки

4.Тільки ті , хто добре працює

5.Тільки ті,  хто не любить канікули

6.Тільки ті, хто любить плавати

7. Тільки ті, у кого чудовий настрій

 

 

 

14.Завершення

Я думаю що ми з вами сьгодні дружно попрацювали давайте піднімимо руки вгору і всі зробимо сердечко, виконуйте вправи, займайтеся спортом і будьте здорові!!!Допобачення!!!

 

 

docx
Додав(-ла)
Бурим Лідія
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Інкл
Додано
31 березня
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку