Шляхи підвищення якості вивчення предмета в умовах нових Державних стандартів

Про матеріал

Шляхи підвищення якості вивчення предмета в умовах нових Державних стандартів.

  • 1.Нормативно-правове забезпечення
  • oДержавний стандарт початкової загальної освіти (освітня галузь «Здоров'я і фізична культура»), затверджений постановою Кабінету Міністрів України “Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти” від 20.04. 2011 р. №462.
Перегляд файлу
  1. Нормативно-правове забезпечення
  • Державний стандарт початкової загальної освіти (освітня галузь «Здоров’я і фізична культура»), затверджений постановою Кабінету Міністрів України “Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти” від 20.04. 2011 р. №462.

 

  • Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти (освітня галузь «Здоров’я і фізична культура»), затверджений постановою Кабінету Міністрів України “Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти” від 23.11. 2011 р. №1392.

 

  • Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.06.2012 №1/9-426 «Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін».

 

  • Лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 07.08.2012 № 14.1/10-2242 «Про використання навчально-методичної літератури у загальноосвітніх навчальних закладах».

 

  • Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 09.12.2009 №1114 «Про затвердження Положення про навчальний кабінет з основ здоров’я загальноосвітніх навчальних закладів».

 

  • Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Основи здоров’я. 5 – 9 класи. – К.: Ірпінь: Перун, 2005.

 

    Навчальний предмет «Основи здоров’я» поєднує елементи знань про збереження і захист життя та зміцнення здоров’я.

 

  1. План заходів МОН України, затверджений наказом МОН України від 01.06.2009 р. № 457
  • запровадження норми щодо викладання предмета вчителем, який пройшов навчання за методикою ООЖН і має відповідний документ;
  • запровадження обов'язкового грифування профілактичних програм, які впроваджуються у НЗ;
  • забезпечення створення кабінету основ здоровя у кожному ЗНЗ;
  • запровадження у ЗНЗ факультативних курсів для молоді з профілактики ВІЛ/СНІДу
  1. Мета предмета «Основи здоров’я»
  • формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я;
  • оволодіння основами здорового способу життя, життєвими навичками безпечної для життя і здоров’я поведінки

 

  1. Шляхи підвищення якості вивчення  предмету
  • постійного мотивування учнів до здорового способу життя;
  • застосування інтерактивних методів навчання;
  • урізноманітнення типів уроків;
  • переважання практичних дій і вправ у засвоєнні навчального матеріалу;
  • забезпечення зв’язку між теоретичними відомостями й можливостями їх практичного застосування;
  • наявності навчально-методичного забезпечення для всіх учасників навчально-виховного процесу;
  • наявності підготовленого педагога і відповідного освітнього середовища;
  • багатоваріантність форм різних видів діяльності учнів;
  • співпраці вчителя з батьками, батьків з дітьми;
  • ціннісного ставлення вчителя до свого здоров’я, особистого прикладу дотримання правил здорового і безпечного способу життя;
  • здійснення моніторингу за відповідністю процесу навчання критеріям його ефективності.

 

  1. Форми роботи, методи та прийоми, що сприяють поліпшенню якості знань.
  • урок – тренінг;
  • традиційний урок з елементами рухової активності;
  • комбінований урок, в якому використовуються елементи різних форм проведення уроку з урахуванням вікових особливостей дітей, досвіду і майстерності педагога;
  • виступ агітбригад (екологічної, валеологічної спрямованості), театралізовані вистави
  • навчання в ситуаціях, максимально наближених до реальних;
  • навчання не як повідомлення знань,
    а як навчання практичного використання цих знань;
  • навчання в емоційно насиченому просторі.

 

  1. Реалізація завдань підвищення якості навчання основам здоров’я можлива за таких умов:
  • системної підготовки вчителів до викладання предмету
    за сучасними інтерактивними технологіями навчання на основі розвитку життєвих навичок (наказ МОН України
    від 01.06.2009 р. № 457).
  • довантаження педагогічних працівників годинами, відведеними на предмет «Основи здоров’я», є неприпустимим;
  • тісної співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу – учнів, педагогів, сім’ї та громади – щодо формування ціннісного ставлення до здоров’я людини;
  • розвитку навчально-методичної та матеріально-технічної бази відповідно до Примірного Положення про навчальний кабінет з основ здоров’я загальноосвітніх навчальних закладів (наказ МОН України 09.12.2009 р. № 1114).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мирнівська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів

 

 

 

 

ДОПОВІДЬ

на тему:

«Шляхи підвищення якості вивчення предмета в умовах нових Державних стандартів»

 

 

 

                                   Виконала:

                                                                        вчитель основ здоров’я

                                                                        Фурдига Л.О.

 

 

 

 

 

 

 

 

 План

  1. Нормативно-правове забезпечення
  2. План заходів МОН України, затверджений наказом МОН України від 01.06.2009 р. № 457
  3. Мета предмета «Основи здоров’я»
  4. Шляхи підвищення якості вивчення  предмету
  5. Форми роботи, методи та прийоми, що сприяють поліпшенню якості знань.
  6. Реалізація завдань підвищення якості навчання основам здоров’я можлива за таких умов

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
8 березня 2018
Переглядів
2977
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку