Номер слайду 3
Актуальність: У сучасному інформаційному суспільстві зростають вимоги до якості освіти. Загальноосвітня школа потребує вчителів, які здатні ефективно працювати в умовах нарощування обсягів наукової інформації, прагнуть до професійного самовдосконалення і самореалізації, володіють умінням аналізувати й інтерпретувати лінгвістичні явища, ефективно проводять уроки та виховні заходи, є носіями кращих взірців українського мовлення, дбають про формування належного рівня культури мовлення юних громадян України. Мета: дослідити та проаналізувати шляхи вдосконалення мовлення майбутнього вчителя. Об’єкт: розвиток культури мовлення майбутніх учителів. Предмет: методи, засоби та лінгводидактичні умови розвитку культури мовлення майбутніх учителів.Історіографія: Важливими в контексті проблеми розвитку культури мовлення майбутніх учителів є дослідження сучасних науковців О. Ахманова, Н. Бабич, В. Бадер, З. Бакум, А. Богуш, Б. Головін, Н. Голуб, К. Городенська, О. Горошкіна, Н. Дика, Р. Дружененко, С. Єрмоленко, Т. Жабо, М. Жалдак, О. Караман, С. Караман, А. Коваль, О. Копусь, С. Мартиненко, Л. Мацько, Н. Морзе, Л. Паламар, М. Пентилюк, О. Пономарів, Л. Попова, О. Сербенська, О. Стишов, Г. Шелехова, В. Шляхова, С. Яворська, Т. Ясак та ін.. ВСТУП