СИМУЛЯЦІЯ НМТ З МОВИ

Про матеріал
Симуляція тесту НМТ з української мови для учнів 11 класу.За допомогою тесту можна перевірити рівень знань учнів з певних тем .
Перегляд файлу

НЕОФІЦІЙНА СИМУЛЯЦІЯ НМТ З МОВИ

Завдання 1–10 мають по чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний.

Виберіть правильний, на Вашу думку, варіант відповіді й позначте його.

1. Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах

речення

А Уперше про жовту жабу він дізнався в цій книжці.

Б Я скажу тобі код, аякже.

В Поїзд уже від’їхав від вокзалу.

Г Їй передзвонили й запросили на зустріч.

2. Прочитайте текст (число позначає наступне слово).

Шукаємо (1)експерта з (2)агрономії. Основні (3)вимоги:

● досвід роботи із (4)чорноземами;

● (5)фаховий підхід до планування засівів;

● досвід оброблення (6)царини з нуля;

● вміння ефективно використовувати кожен (7)кілометр землі;

● базові знання (8)маркетингу.

Якщо ви відповідаєте цим вимогам і хочете бути (9)корисними в

(10)сільськогосподарському секторі, надсилайте своє резюме!

НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних

у всіх словах, позначених числами

А 1, 3, 6, 8

Б 2, 3, 6, 7

В 3, 4, 5, 9

Г 4, 6, 8, 9

3. Букву е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

А ож..ледь, вер..ск, розд..рати

Б об..режно, зач..кати, надв..чірок

В очищ..ння, опр..томніти, кош..ня

Г пол..тіти, кр..ниця, чер..во4. Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

А ластів..ятко, медв..яний, сухом..ятка

Б гороб..ячий, черв..ячок, під..їзний

В св..ященик, фортеп..яно, сором..язливий

Г над..яр..я, ум..ятина, р..ясненький

5. Літеру у треба писати на місці всіх пропусків у рядку

А лізь … воду, постукали … двері, побувала … Львові

Б світло … кімнаті, літак … хмарах, повідомили … листі

В оголошено … віснику, місця … літаку, светр … шафі

Г заголовок … журналі, пташенята … гнізді, повідомили … новинах

6. Разом треба писати всі складні слова в рядку

А низько/ефективний, центрально/європейський, яскраво/червоний

Б кисло/молочний, суспільно/політичний, кілька/мільйонний

В високо/врожайний, легко/атлетичний, глухо/німий

Г військово/зобов’язаний, лірико/епічний, п’ятдесяти/тонний

7. Дотримано норми узгодження прикметника з іменником у рядку

А вдала продаж

Б головна магістраль

В біла тюль

Г миле колібрі

8. НЕМАЄ орфографічних помилок у варіанті

А До аперитиву пропонуємо вам скуштувати оригінальні чипси з

пастернаку та батату, виготовлені нашими кухарями.

Б На перше подаємо крем-суп з брокколі з житніми грисині з

плавленим голанським сиром.

В Основна страва ― тал’ятеле з мідіями та лимонно-сметанковим

соусом і салат з рукколою та кеш’ю.

Г І на десерт ви можете обрати між традиційним тирамису та

екстра-ніжним вершково-ожиновим суфле.

9. Спільнокореневими до слова багато є всі слова, ОКРІМ

А багатий

Б багацько

В забаганка

Г збагатитися

10. Лексичну помилку допущено в рядку

А думки збіглися

Б кватирка не відчиняється

В щось увижається

Г змалечку закалятися

Завдання 11–15 мають по п’ять варіантів відповіді, з яких лише один правильний.

Виберіть правильний, на Вашу думку, варіант відповіді й позначте його.

11. Оберіть іншомовне слово зі значенням перевага, право

А перипетія

Б пертурбація

В прерогатива

Г преамбула

Д прокламація

12. Відокремленою обставиною можна замінити підрядну частину в

реченні

А Коли ми пили каву на терасі, до нас підійшов продавець квітів.

Б Якщо регулярно ходити на масаж, не буде боліти спина.

В Ми залишимося допізна, щоб журналісти поставили всі питання.

Г Коли вони дісталися до квартири, була пізня ніч.

Д Хлопець стояв осторонь, оскільки соромився нових однокласників.

13. Граматичну помилку допущено в реченні

А Переглянувши першу серію, Максим не втримався і подивився ще

три.

Б Згідно з даними розвідки, ворог зазнає нищівного удару.

В Ходімо в кіно завтра о шостій сорок п’ять?

Г На столі лежав телефон Ігоря, що не переставав вібрувати.

Д Пробачте мені, що не зміг оволодіти ситуацією.
14. НЕПРАВИЛЬНО оформлено пряму мову в реченні

А Григорій Сковорода казав: «Визначай смак не по шкаралупі, а по

ядру».

Б «Щасливий, хто мав змогу знайти щасливе життя, – стверджував

мудрець і додавав: – Але щасливіший той, хто вміє ним користуватись».

В «Немає нічого небезпечнішого за підступного ворога, – вважав

Сковорода – але немає нічого отруйнішого від удаваного друга».

Г «О, коли б ми в ганебних справах були такі ж соромливі і боязкі, як це

часто ми буваємо боязкі і хибно соромливі у порядних вчинках!» –

наголошував мудрець.

Д «Не досить, щоб сяяло світло денного сонця, коли світло голови твоєї

затьмарене», – розмірковував мандрівний філософ.

15. Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).

Побачивши трьох хлопців,(1) Степан мимоволі похолов,(2) але за мить

пізнав серед них Левка й збагнув ситуацію:(3) ті двоє —(4) кавалери Нюсі

й Ганнусі,(5) Левко просто прийшов на частування, а Надійка вільна,(6)

вільна для нього,(7) бо ж вона перша схопилась з-за столу й привітала

його.

НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків у рядку

А кома 1 – при відокремленій обставині

Б кома 2 – перед сурядною частиною складного речення

В двокрапка 3 – між частинами складного речення, що поєднані

безсполучниковим зв’язком

Г тире 4 – між підметом і присудком

Д кома 7 – між частинами складного речення, що поєднані підрядним

зв’язком

Завдання 16–20 стосуються речень, у яких зроблено пропуски. Визначте правильні

варіанти послідовного заповнення цих пропусків для кожного речення.

16. __________ час __________ .

А Давайте шанувати, один одного

Б Давайте шанувати, одне одного

В Давайте шанувати, друг друга

Г Шануймо, друг друга

Д Шануймо, одне одного
17. У нас __________ ціни на __________ засоби.

А якнайнижчі, миючі

Б найнижчі, миючі

В найнижчі, мийні

Г самі нижчі, мийні

Д самі нижчі, миючі

18. У центрі ________ «Маленькі жінки» ― __________.

А фільму, четверо юних сестер

Б кінофільму, чотири юні сестри

В кінофільма, чотири юні сестри

Г кінострічки, четверо юних сестер

Д кінокартини, чотири юних сестри

19. Шановний __________, ми __________ до вашого відома, що ваша

ініціатива не __________ серед громадян.

А міністре, доводимо, користується підтримкою

Б міністре, ставимо, користується підтримкою

В міністру, доводимо, має підтримку

Г міністру, ставимо, має підтримки

Д міністре, доводимо, має підтримки

20. _______ ― зібрати як мінімум одну третю ________ сміття до

________.

А Наша задача, тонн, п’ятої години

Б Наше завдання, тонн, п’яти годин

В Наша задача, тонни, п’ятої години

Г Наша мета, тон, п’яти годин

Д Наше завдання, тонни, п’ятої години

Завдання 21–25 стосуються речень, що первісно становили зв’язний текст.

 

 

 

docx
Додано
10 листопада 2023
Переглядів
737
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку